Yvon Jaspers ontkent affaire met Humberto Tan

Yvon Jaspers, de presentatrice van NPO 1’s megahit Boer Zoekt Vrouw, ontkent dat ze een affaire heeft gehad met RTL 4-ster Humberto Tan. Dat is te lezen in weekblad Privé. Door het hardnekkige gerucht over Tans huidige affaire met Dionne Stax, komt er steeds meer los over het privéleven van de talkshowhost. Al twee weken geleden meldde De Telegraaf dat Tans vrouw Ineke zo’n tien jaar geleden ook al eens achter een affaire van Tan kwam, omdat de vrouw in kwestie haar toen belde.

Privé denkt deze week (via Blendle) te hebben ontdekt wie deze vrouw is: niemand minder dan Yvon Jaspers. “De naam die in Hilversum in dit verband steeds wordt genoemd, is die van Yvon Jaspers. Zij zou een onstuimige relatie met de, toen nog, presentator van verschillende sportprogramma’s hebben gehad.

Hoewel Tan toen al met Ineke was, was Jaspers toen nog níet getrouwd met haar huidige man. Toch ontkent ze het gerucht stellig. Volgens Privé verslikte Jaspers zich bijna in haar koffie toen ze met dit gerucht werd geconfronteerd.

Tegen Privé zegt de presentatrice: “Ik ontken dit met kracht. Ik ken Humberto, zoals ik wel meer mensen ken, maar we hebben geen relatie gehad. Ook heb ik dus zijn vrouw niet gebeld, zoals wordt gesteld.”

Jaspers weet niet wie het gerucht de wereld in heeft geholpen. “Verschillende bronnen in omroepland zeggen er echter wel van te weten, en sommige voegen er zelfs aan toe Humberto daar zélf weleens over te hebben gehoord“, aldus Privé.

Het blad wijst ook nog op een oude uitspraak van Jaspers, die altijd mysterieus is geweest over haar liefdesleven: “Ik heb altijd relaties gehad met mannen die in de tv-wereld werkten.”

Recentelijk ontkende ook Estelle Cruijff een affaire met Tan te hebben gehad.

Lees ook:
‘Humberto Tan zet álles op het spel voor Dionne Stax’ (twee weken geleden)
Humberto Tan: ‘Ik ga er nooit wat over zeggen’ (twee weken geleden)
Shownieuws tegen Humberto: ‘Kom met verklaring!’ (twee weken geleden)
Buren Humberto Tan vertellen alles aan Privé (twee weken geleden)
Dionne Stax domineert Humberto Tan (twee weken geleden)
Dionne Stax wil geen man die zichzelf geweldig vindt (twee weken geleden)
‘Dionne Stax kan meer schade oplopen dan Humberto’ (twee weken geleden)
Tv-recensente AD vindt Dionne Stax gewetenloos (twee weken geleden)
AD: ‘RTL waarschuwde Tan op te passen met Stax’ (twee weken geleden)
Telegraaf: ‘Tan op Rembrandtplein is kat op het spek’ (twee weken geleden)
RTL Boulevard negeert Tan-Stax: ‘Zielig pr-apparaat’ (twee weken geleden)
Dionne Stax zwijgt over Humberto in Achtuurjournaal (twee weken geleden)
Ook Edwin Evers vindt: ‘RTL Boulevard niet objectief’ (vorige week)
Affaire Dionne en Humberto alsnog in RTL Boulevard (vorige week)
RTL Nederland ontkent Humberto Tan-verbod (vorige week)
RTL Boulevard: ‘Moeilijk om Stax-Tan te behandelen’ (vorige week)
Luuk Ikink verdedigt zwijgen over affaire Stax en Tan (vorige week)
Vrouw Humberto verrast medewerkers RTL 4-show (vorige week)
Winston vindt het raar dat Boulevard zwijgt over Tan (vorige week)
Evers Staat Op: ‘Boulevard niet meer dé showrubriek’ (vorige week)
John vindt artikelen eigen krant over Stax-Tan idioot (vorige week)
Evers Staat Op vindt Boulevard hypocriet in Tan-rel (vorige week)
Wendy van Dijk: ‘Laat Humberto Tan met rust’ (vorige week)
‘Erland Galjaard niet blij met Humberto Tan’ (vorige week)
Voetbal Inside vindt RTL Boulevard hypocriet (vorige week)
Estelle Cruijff ontkent affaire met Humberto Tan (maandag)
Humberto’s sidekick Marieke Elsinga over scheidingen (dinsdag)
Humberto in shock: Evert Santegoeds blijkt buurman (woensdag)

Foto: KRO-NCRV

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Frank
april 14, 2017 16:53

Al die vrouwen zullen wel op zijn vette bankrekening afkomen, net als bij Johnny de Mol.

Gast
Mr Hat
april 14, 2017 09:16

nog aan….

Gast
Mr Hat
april 14, 2017 09:15

Volgens mij staat je capslock

Gast
RONAN
april 14, 2017 07:54

HUMBERTO TAN ZIE OF HOR IK NIET NET ZO ALS DE PULP INFO OVER HEM, ER IS MEER DAN RTL4.

Gast
Annoniemus
april 14, 2017 06:54

Na de boeren en boerinnen is Yvon Jaspers de meest betrouwbare persoon van ons land , hahaha !?

Gast
Anonymous
april 14, 2017 00:36

Tan heeft ook ooit een kortstondige verhouding met dikke Brard gehad.

Gast
Greet
april 13, 2017 22:38

Zijn de ouders van Dionne al aan het woord geweest?
die zijn er vast niet echt blij mee.

Gast
Fact Checker
april 13, 2017 22:32

In korte tijd zoveel berichten over een roddel waar the hell zijn ze mee bezig hier?

Lees ook:
‘Humberto Tan zet álles op het spel voor Dionne Stax’ (twee weken geleden)
Humberto Tan: ‘Ik ga er nooit wat over zeggen’ (twee weken geleden)
Shownieuws tegen Humberto: ‘Kom met verklaring!’ (twee weken geleden)
Buren Humberto Tan vertellen alles aan Privé (twee weken geleden)
Dionne Stax domineert Humberto Tan (twee weken geleden)
Dionne Stax wil geen man die zichzelf geweldig vindt (twee weken geleden)
‘Dionne Stax kan meer schade oplopen dan Humberto’ (twee weken geleden)
Tv-recensente AD vindt Dionne Stax gewetenloos (twee weken geleden)
AD: ‘RTL waarschuwde Tan op te passen met Stax’ (twee weken geleden)
Telegraaf: ‘Tan op Rembrandtplein is kat op het spek’ (twee weken geleden)
RTL Boulevard negeert Tan-Stax: ‘Zielig pr-apparaat’ (twee weken geleden)
Dionne Stax zwijgt over Humberto in Achtuurjournaal (twee weken geleden)
Ook Edwin Evers vindt: ‘RTL Boulevard niet objectief’ (vorige week)
Affaire Dionne en Humberto alsnog in RTL Boulevard (vorige week)
RTL Nederland ontkent Humberto Tan-verbod (vorige week)
RTL Boulevard: ‘Moeilijk om Stax-Tan te behandelen’ (vorige week)
Luuk Ikink verdedigt zwijgen over affaire Stax en Tan (vorige week)
Vrouw Humberto verrast medewerkers RTL 4-show (vorige week)
Winston vindt het raar dat Boulevard zwijgt over Tan (vorige week)
Evers Staat Op: ‘Boulevard niet meer dé showrubriek’ (vorige week)
John vindt artikelen eigen krant over Stax-Tan idioot (vorige week)
Evers Staat Op vindt Boulevard hypocriet in Tan-rel (vorige week)
Wendy van Dijk: ‘Laat Humberto Tan met rust’ (vorige week)
‘Erland Galjaard niet blij met Humberto Tan’ (vorige week)
Voetbal Inside vindt RTL Boulevard hypocriet (vorige week)
Estelle Cruijff ontkent affaire met Humberto Tan (maandag)
Humberto’s sidekick Marieke Elsinga over scheidingen (dinsdag)
Humberto in shock: Evert Santegoeds blijkt buurman (woensdag)

Gast
Kaaskijker
april 13, 2017 21:59

Mensen, je kan ook de items over Humberto Tan overslaan. Echter MC blijft er toch over berichten want dat levert kennelijk de meeste clicks en advertentie inkomsten op.

Gast
Hendrix
april 13, 2017 19:44

Go Tan!

Gast
Joepie
april 13, 2017 17:38

@ John: zo ontzettend mee eens.
Deze site is wel heul erg een ouwe wijven site aan het worden. Objectief medianieuws zit er niet meer bij.

Gast
John
april 13, 2017 17:34

Wat is deze site ontzettend afgezakt. Een paar jaar geleden was dit een mediasite. Daar is niets meer van over. Erg jammer. Alleen maar roddels en de eigen mening van de schrijver die in elk stuk duidelijk naar voren wordt gebracht.

Gast
Jubbetje
april 13, 2017 17:24

Casanova met badmuts.

Gast
Wolter
april 13, 2017 17:15

Volgens mij heeft Tan ook iets gehad met Maxima Z.

Gast
Mjo
april 13, 2017 17:12

Zucht krijgen we dat weer.
Gaan we nu alle blonde dames noemen in medialand.

Hou toch eens op. Als ik deze onzin wil lezen neem ik wel een abonnement op rioolbladen als Privé, Weekend, Party of Story.

Gast
Anonymous
april 13, 2017 17:03

Verander de naam aub in RoddelCourant dit is absoluut geen medianieuws.

Gast
Dootje
april 13, 2017 16:46

Mr Marcus Tan .

Gast
Kaplaarzen Vrouwtje
april 13, 2017 16:44

Hahaha, het kaplaarzen vrouwtje. Die heeft het te druk met haar eenzame zielige boeren!

Gast
Dkk LL
april 13, 2017 16:39

Wel lullig voor zijn moeder.
Dat hij uiteindelijk volgens mij tegen zijn moeder heeft gezegd, zo een vader als ik heb gehad zo word ik nooit.

Gast
Dkk LL
april 13, 2017 16:36

Ik zou niet echt verwonderd zijn als dit zo is.

Gast
piet
april 13, 2017 16:31

Gewoon doorgaan met de liefdesgeschiedenis van Hoemberto.
Dan hoor je nog eens wat.

Gast
Anouk
april 13, 2017 16:06

Is Humberto de Jeroen Pauw van de commerciëlen?

Gast
Achim
april 13, 2017 16:03

Tofik Dibi?

Gast
ron
april 13, 2017 15:56

patricia paay??

Gast
achtmet
april 13, 2017 15:54

oembertoo verslijt hem niet met plassen ….

Gast
Bandiet
april 13, 2017 15:19

What’s next? Een homoseksuele affaire?

Gast
Ronflonflon
april 13, 2017 15:19

Maxima!

Gast
Bart Wijnen
april 13, 2017 15:15

Heeft Kim Holland zich al gemeld?

Gast
b
april 13, 2017 15:15

Wie hebben we nog meer om onterecht aan Tan te linken. Hou eens op . Prive is tegenwoordig de grootste leverancier van MC . Word er niet geloofwaardiger op.

Gast
JAN DOEDEL uit afrika
april 13, 2017 15:02

hoe meer we lesen over Twan hoe meer kijckers er weer bij koomen , ja dat doen ze goet bij Mediaa koerant
ga fanafond ook weer kijcken, wantd ik hep een hekel aan Ajaks
geev mij maar fijenoort uit Rotjeknor !

Gast
Bert
april 13, 2017 14:59

De volgende wordt Catherine Kuyl. Wat is zij lekker zeg.

Gast
Ooo
april 13, 2017 14:56

Humberto Tan maakt alle vrouwen nat

Gast
flo
april 13, 2017 14:53

hahaha Buurvrouw!

Gast
flo
april 13, 2017 14:52

man wat is dit een boring onderwerp aan t worden

Gast
De buurvrouw van Tan
april 13, 2017 14:48

@buurman Mi gado, de flat trilt straks weer op z’n grondvesten.

Gast
De buurman van Tan
april 13, 2017 14:46

Humberto kwam net thuis op de Zuidas met de ingrediënten voor het paasontbijt: eitje, meergranenbrood en natuurlijk roti. Hij gaat z’n buitenvrouwtje flink verwennen dit weekend.

Gast
Stefan
april 13, 2017 14:46

who’s next:

Linda de Mol, Tooske Ragas, Margreet Beetsma, Fiona Hering, Bridget Maasland, Lucille Werner, Doesjka Dubbelt, Anita Witzier of toch MayDay

Gast
Johan
april 13, 2017 14:45

Hahaha ik wacht elke dag met smart op het Humberto-artikel. Wanneer houdt dit op?!?!?!??!

Gast
Martijn
april 13, 2017 14:43

Gewoon irritant gewoon!

Gast
Bagger
april 13, 2017 14:38

HOU OP NOU!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen