Shownieuws tegen Humberto: ‘Kom met verklaring!’

Het SBS 6-programma Shownieuws denkt dat het verstandig is als Humberto Tan openheid van zaken geeft over zijn liefdesleven. Dat zeiden de presentatoren van de showrubriek in de uitzending van woensdagavond. Het lijkt erop dat Tan zijn gezin heeft verlaten voor NOS-ster Dionne Stax. De twee weigeren de geruchten namelijk te ontkennen, valt ook Shownieuws op. “Het lijkt er nu toch op dat Dionne toch een hoofdrol speelt in dit hele verhaal“, aldus presentator Kees Tol.

Volgens Evert Santegoeds kan Tan er niet meer omheen. “Het komt na de geruchten die we al eerder hadden na die foto op het balkon, waarop je zag dat hij de hele middag bij haar doorbracht. Dat nieuws is toen een beetje weggeëbd en overgewaaid. Hij heeft er nooit op willen reageren.”

Santegoeds begrijpt wel waarom Tan niets zegt. “Humberto weet natuurlijk als geen ander dat als je geschoren wordt je heel erg stil moet zitten. Dat doet hij ook. Nu doet hij dat weer. Of dat gelukkig uitpakt, moeten we even afwachten. Het is in elk geval een feit dat hij uit huis is.”

Het Tan-sprookje valt in duigen, aldus Santegoeds. “Hij staat bekend als Mr. Perfect. Het lijkt allemaal toch iets te mooi om waar te zijn. Er komen heel veel verhalen los op dit moment en ik denk dat dit verhaal niet zomaar overwaait als vorige keer met die foto op het balkonnetje.

Koos van Plateringen denkt dat Tan beter kan gaan praten. “Toen de geruchten een paar weken geleden voor het eerst opkwamen, deed hij of er niets aan de hand was. Hij wees in een uitzending van RTL Late Night nog naar zijn vrouw Ineke, die in de zaal zat. Sindsdien houden alle betrokkenen hun kaken stijf op elkaar.”

Waar rook is, is vuur, zou je kunnen zeggen. Misschien is het handig om een keer met een verklaring naar buiten te komen. Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn. Op dit moment wordt er ook niets ontkend.”

foto: SBS

35 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Kuzlu
maart 30, 2017 18:45

Hahaha Evert, ons nationale geweten… domme rukker

Gast
anoniem
maart 30, 2017 15:56

waarom moet hij wat zeggen ! Laat de man, het is zijn priveleven. De bladen balen gewoon omdat hij zijn mond houdt! Vin ik leuk

Gast
Coeus
maart 30, 2017 15:29

“Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn”. Ik denk dat iedereen die het moet weten, al weet waar ze aan toe zijn.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 14:11

Evert Santegoeds is de meest vieze, gore, gluiperigste nicht in
tv land.
Altijd wroeten in andermans privéleven, naar oh doe dat eens
bij hem, dan breekt de hel los.
Hij heeft niet voor niets geen vrienden…

Gast
b
maart 30, 2017 13:59

Waarom moet hij met een verklaring komen ?? Shownieuws , krijg een leven .

Gast
Dan
maart 30, 2017 13:51

@Anonymous
donderdag 30 maart 2017 om 13:26

Je hebt wel moeite met schrijven, hè! Zelfs de derde poging mislukt.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 13:26

@Alvleesklier, witte mannen gaan op ”zakenreis en werken graag over?”

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 13:24

@Alvleesklier, witten mannen ”werken zogenaamd over.”

Gast
Kaaskijker
maart 30, 2017 13:20

Ik hoop dat het niet waar is. Dionne, je bent zo’n leuke meid maar ga niet andermans huwelijk naar de gallemiezen helpen ook al wil die het heel graag. Er zijn zat andere knappe mannen die met je uit willen.

Het zelfde als met Lilianne marijnissen & Jan Slagter; plots wordt mevrouw Slagter (steun en toeverlaat voor de best hard werkende Jan) plots aan de kant gezet voor een jongere vrouw.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 13:19

@Alvleesklier, en niet witte mannen ”werken over…”

Gast
Alvleesklier
maart 30, 2017 13:17

Donkere mannen gaan altijd vreemd
Kunnen ze niks aan doen dat is hun handicap

Erger vind ik de achterlijke mokkels die er telkens maar in blijven trappen

Jullie verdienen elkaar 😂🤣

Gast
Panda
maart 30, 2017 13:00

Ik vind het een beetje een lul, hem meegemaakt hebbende achter de schermen. Maar Humberto MOET natuurlijk helemaal niets.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 12:55

Blijkbaar worden ze er opgewonden van want ze dromen van Humberto?

Gast
Local Hero
maart 30, 2017 12:55

Wat een misselijk volk bij shownieuws, aangevoerd door de meest vreselijke man in Hilversum; Evert Santegoeds. Die man gaat over lijken.

Gast
M
maart 30, 2017 12:53

@David en @Prof. D.A.R.M. Kanaal

Ooit er van gehoord dat er in live-uitzendingen, de gebruikte technieken tijdens de uitzending niet goed werken of helemaal uitvallen? Daar kan niemand (zeker de presentator niet) iets aan doen, wie er ook staat of gestaan had, had dit kunnen overkomen. Dus een beetje flauw om nu dit voorval er bij te halen over een eventuele relatie tussen die 2.

Gast
tsss
maart 30, 2017 12:53

Wat ziet Tan in die ongebakken deegsliert!

Gast
Moud
maart 30, 2017 12:46

Anonymous 12.36.

U bent mij net voor met uw reactie. Helemaal met u eens.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 12:45

@David, jaloers? Wat ben jij zielig zeg. Zoek maar zelf iemand om jou ”uit te wonen”.. Om jou eigen woorden maar eens te gebruiken.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 12:39

Als de koek op is is het op, klaar uit!
Mag die man effe gelukkig wezen met een ander? Alsof jullie niet stiekem ”overwerken” Hypocriet he..

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 12:36

Humberto hoeft niets aan niemand uit te leggen, privé is privé, PUNT.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 12:31

Hoezo verklaring?
Wat Humberto en Dionne doen in hun privéleven is hún zaak.
Humberto hoeft alleen een verklaring af te leggen aan vrouw en gezin.
Vrouw is het gewend want Humberto gaat al 20 jaar vreemd

Gast
Gonzo
maart 30, 2017 12:28

Evert Santegoeds is een aasgier en vooral een misselijk mannetje.

Gast
Mike
maart 30, 2017 12:28

Ik neem haar nu ook niet meer serieus. Net een paar jaar bekend en nu al rommelen met oudere getrouwde kerels. Triest mokkel.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 11:58

Wat is dit voor non nieuws?

Gast
watiserdan
maart 30, 2017 11:54

Toch triest dat met zo in andermans prive leven gaat zitten roeren, en dan doel ik op de boulevard en shownieuwsjes van deze aardkloot.

Gast
Ineke
maart 30, 2017 11:41

Van mij mag hij zijn kaken op elkaar houden. Dat deed hij ook toen hij nog bij mij thuis was…nietszeggend mannetje

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 11:36

@Olga Als je er niets van begrijpt dan kun je beter je mond houden.

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 11:34

M C / Privé / Weekend / Story

Gast
Dion
maart 30, 2017 11:31

Moet niet gekker worden. Humberto heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken met die roddelrubrieken. Uiteraard is hij een bekende Nederlander en hoort dit erbij (ze maken er ook gebruik van) maar hij mag zelf beslissen wat hij wel of niet wil zeggen.

Gast
Olga
maart 30, 2017 11:23

hahahaha waarom zou je in vredesnaam iets moeten zeggen? Het is de roddelbladen en -rubrieken hun probleem dat zij niet precies weten hoe het zitten!

Gast
Anoniem
maart 30, 2017 11:20

Dit soort relaties houden nooit lang stand ;meer op spanning dan op liefde gebaseerd.Wel opvallend dat ze de vierde nieuwslezeres is die een oudere man schaart:Pia Dijkstra , Lillypaly , Jinek en Stax . Zou je het nodig moeten hebben om de hoofdredacteur te kunnen verdragen en zo hogerop te komen .

Gast
Prof. D.A.R.M. Kanaal
maart 30, 2017 11:16

Dionne maakte inderdaad geen goede beurt bij de verkiezingen. Gelukkig maakte ze dat later die avond in het flatje op de Zuidas meer dan goed.

Gast
Francis Beukeveld
maart 30, 2017 11:15

Hij is ook een topper! Kijk naar zijn dansmoves.. zo is hij ook tussen de lakens hoor

Gast
David
maart 30, 2017 11:06

Dionne wordt compleet uitgewoond door Humberto… Vandaar dat ze zo stuntelde bij de verkiezingen!

Gast
Francis Beukeveld
maart 30, 2017 11:05

Bel mij!!! Please.. ik wil het wel op me nemen

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen