Luuk Ikink verdedigt zwijgen over affaire Stax en Tan

Foto: VARALuuk Ikink verdedigt net als Beau van Erven Dorens dat hun programma RTL Boulevard zwijgt over de vermeende affaire tussen Dionne Stax en Humberto Tan. Er is simpelweg niets toe te voegen aan de berichtgeving in Privé. Dat heeft hij gezegd op Radio 2. Iedereen verbaast zich erover dat Boulevard de RTL-ster zo in bescherming neemt. Waarom is dat? “Omdat het enige wat wij nu weten over de zaak – en dat is oprecht ook het enige dat wij weten – is wat er in de Privé staat.”

Maar waarom pakte Boulevard dan wel uit met verhalen van Privé over bijvoorbeeld Patricia Paay? “Nee, want het nieuws over Patricia Paay is dat zij een rechtszaak begon tegen de mensen die haar filmpje aan het lekken waren. Daar begon het nieuws mee. Daar hebben we toen een nieuwsberichtje over gemaakt. Dat is in dit geval helemaal niet zo. Het is nu gewoon wat in de Privé staat.”

Als Boulevard wél wat kan toevoegen over de affaire Stan-Tax, dan wordt dat volgens Ikink wel behandeld in het programma. “Jazeker. Als er nieuws is… We bellen overal achteraan en dat hebben we nu ook gedaan. Als er nieuws is dat we kunnen brengen, dan doen we dat zeker. Ja, hoor.”

Had Boulevard de kwestie wel besproken als showkoning Albert Verlinde nog aan het roer stond? “Ja, dat zou kunnen. Boulevard is wel een iets ander programma geworden. Het zou kunnen dat het dan anders was geweest. Ik weet alleen niet welke keuzes ze toen maakten.

Lees ook:
‘Humberto Tan zet álles op het spel voor Dionne Stax’ (vorige week woensdag)
Humberto Tan: ‘Ik ga er nooit wat over zeggen’ (donderdag)
Shownieuws tegen Humberto: ‘Kom met verklaring!’ (donderdag)
Buren Humberto Tan vertellen alles aan Privé (donderdag)
Dionne Stax domineert Humberto Tan (vrijdag)
Dionne Stax wil geen man die zichzelf geweldig vindt (vrijdag)
‘Dionne Stax kan meer schade oplopen dan Humberto’ (vrijdag)
Tv-recensente AD vindt Dionne Stax gewetenloos (vrijdag)
AD: ‘RTL waarschuwde Tan op te passen met Stax’ (zaterdag)
Telegraaf: ‘Tan op Rembrandtplein is kat op het spek’ (zaterdag)
RTL Boulevard negeert Tan-Stax: ‘Zielig pr-apparaat’ (zaterdag)
Dionne Stax zwijgt over Humberto in Achtuurjournaal (zondag)
Ook Edwin Evers vindt: ‘RTL Boulevard niet objectief’ (maandag)
Affaire Dionne en Humberto alsnog in RTL Boulevard (maandag)
RTL Nederland ontkent Humberto Tan-verbod (vandaag)
RTL Boulevard: ‘Moeilijk om Stax-Tan te behandelen’ (vandaag)

Foto: RTL

48 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
RONAN
april 6, 2017 05:51

RTL4 PULP ZENDER

Gast
Beau van Erven Ikink
april 6, 2017 00:34

Wat een slecht argument van prutser Luuk. Ze behandelen iedere avond al het nieuws dat al overal staat. Voegen vaak niets toe. Dit is gewoon lastig, wees daar eerlijk over. Beide programma’s worden bij Blue Circle gemaakt. Zelfde regie, zelfde teams. Dát is de reden. Ze willen de hand boven Humberto zijn kale bolletje houden.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 22:56

@Jeroen Humberto is gewoon een van de gezichten van RTL en niet anchorman. Hij was er zelf bij toen hij vreemd ging. Dat is nu uit gekomen zowel in zijn thuis situatie als in de openbaarheid. Humberto heeft ook zelf gekozen voor het bekende Nederlanderschap. Dit is de andere kant van de medaille. Dit is dus wel nieuws. Misschien niet jou nieuws. Ook niet mijn nieuws maar, nieuws is het. Nieuws dat een programma als Boulevard moet behandelen. Om wie het ook gaat. Als dit niet Humberto betrof dan had Boulevard dit gewoon gebracht en er al bijna 2 weken elke avond groots mee uitgepakt.

Gast
Mike
april 5, 2017 22:42

Natte wind Luukje pruttelt weer wat.

Gast
Jeroen
april 5, 2017 22:39

Tan is anchor man bij RTL dus alles zal zijn reputatie schaden. Dus dan maar geen nieuws.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 22:34

Ik wil ook een oemberthooo

Gast
Anoniem
april 5, 2017 22:23

@22.16 RTL Boulevard moet er gewoon aandacht aan besteden en het niet negeren omdat het een collega betreft. Inmiddels is het niet alleen de Privé die het brengt en is het gewoon nieuws. Als je niet weet hoe media werkt moet je gewoon je mond houden!

Gast
Anoniem
april 5, 2017 22:16

Wat moet Boulevard behandelen dan?

Een roddel uit de Prive?

Tan zegt niks, dat blonde mokkel ook niet. Dus er valt niks te melden.

Gast
WILL
april 5, 2017 21:48

Ik ben jaloers op dione ik wil ook een man die elke dag horney is mijn man zijn piel werkt niet meer.

Gast
achtmet
april 5, 2017 20:38

Debora ,oemberto rukt met beide handen te samen met zijn dansvoetjes .echt een rubberen Robbie ..

Gast
Jetty Mathurin
april 5, 2017 20:22

We zijn trots op Dionne voor haar engagement.

Gast
Debora (van Rinus)
april 5, 2017 20:08

Is Oemberto links of rechts rukkend?
Iemand een filmpje te sharen?

Gast
Jantje
april 5, 2017 19:54

Hou toch op. Beau heeft al toegegeven dat ze er heftige discussies over hebben en niet durven. Als het zo vanzelfsprekend is dat je er geen aandacht aan besteed hoef je er toch niet over te discussiëren?

Gast
Peter
april 5, 2017 19:43

Maakt toch allemaal niet uit, zijn contract wordt toch al niet verlengd. Zeker met die slechte prestaties van de laatste maanden… of mag in ieder geval salaris inleveren ;-)

Gast
johan de vries
april 5, 2017 19:30

Die Luuk lijkt sprekend op kwalbert,welke draagmoeder heeft deze blaag ter wereld gebracht?

Gast
Anoniem
april 5, 2017 19:28

@18:51 Nee Luuk I is zielig! En Humberto als ie straks zijn programma kwijt is.

Gast
Senip
april 5, 2017 19:08

Slap excuus van een slappe lul.

Gast
Rubicon
april 5, 2017 19:03

Hele slappe hap vrienden van Boulevard en valt me met name tegen van Beau. Man en paard, gelijke monniken etc. zwaar teleurgesteld

Gast
Peter030
april 5, 2017 19:01

Hier is ook een woord voor toch… HYPOCRIET!

Gast
Thea
april 5, 2017 18:58

Walgelijke foto van die domme Tan. Dionne kan toch wel een leuke mooie jonge vent krijgen? Waarom deze vreemdganger? Ook haar zal hij uiteindelijk niet trouw blijven.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 18:55

Zojuist in Boulevard ging het over nieuwe tv programma’s. Staat daar Carlo Boszhard daar als deskundige te vertellen wat hij zelf graag zou willen presenteren. Terwijl Frank Dane vanaf de bank had gewoon gelijk over die sex en date programma’s. Beste Carlo, Je bent te laat geboren. De manier waarop jij tv wil maken is (hoe erg ook) haast voorbij.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 18:51

Artikel 3 vandaag. M C is écht zielig

Gast
Kring
april 5, 2017 18:48

Is dit alles wat nodig is om humberto een slecht imago te geven en hopelijk genoeg zodatie van altijd van tv verdwijnt ?

Laten we het hopen 🤔

Gast
Snuifje
april 5, 2017 18:44

Die Ikink denkt dat wij gek zijn. Wat een arrogant eng mannetje zeg. Te sneu voor woorden.

Gast
Richard
april 5, 2017 18:41

He Luuk!!! Gisteren stond dit bericht op de telegraaf privé pagina http://m.telegraaf.nl/prive/article/27939818/patricia-paay-heeft-rekening-huwelijk-niet-betaald Jullie gaan dit nu behandelen.. dus jullie lukken maar wat uit je nek

Gast
De buurman van Tan
april 5, 2017 18:14

Zie net Dionne de flat aan de Zuidas verlaten met nog een klodder mannensap in haar mondhoek.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 17:59

Wat een flut gozertje is dit toch ook. RTL Boulevard had nieuws allang moeten brengen of in elk geval moeten duiden. Dit is geklets van Ikink. Hij is een van de redenen daar dat ze het niet brengen omdat hij de ex co-host van Humberto is. Deze jongen moet gewoon lekker weg van de televisie. Totaal ongeschikt! Lekker thuis de hele dag op internet zitten. De presentatie van Boulevard voortaan door Beau van Erven Dorens (al heb ik liever dat hij RTL LN overneemt), Daphne Bunskoek of Peter van der Vorst. Naast hen afwisseld en Bridget Maasland of Frank Dane.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 17:59

Wat een flut gozertje is dit toch ook. RTL Boulevard had nieuws allang moeten brengen of in elk geval moeten duiden. Dit is gelul van Ikink. Hij is een van de redenen daar dat ze het niet brengen omdat hij de ex co-host van Humberto is. Deze jongen moet gewoon lekker weg van de televisie. Totaal ongeschikt! Lekker thuis de hele dag op internet zitten. De presentatie van Boulevard voortaan door Beau van Erven Dorens (al heb ik liever dat hij RTL LN overneemt), Daphne Bunskoek of Peter van der Vorst. Naast hen afwisseld en Bridget Maasland of Frank Dane.

Gast
Ron
april 5, 2017 17:59

En vanavond in Boulevard hebben ze het liever weer over Patricia Paay en schaamteloze TV als Temptation Island….ok, next! Niet geloofwaardig meer…

Gast
Puk
april 5, 2017 17:58

Heeft dat lullutje met zijn cartoon stemmetje ook een mening?
Ze moeten hem een keer meenemen naar Bocassio en daar flink met de zweep er over

Gast
Panda
april 5, 2017 17:31

Wat een beroerde argumenten van Luuk. Het wordt zo alleen maar erger qua beeld van BLVD.

Gast
Lodewijk het bedplassertje
april 5, 2017 17:28

2 gedragsgestoorde bij elkaar

Gast
FrituurFiguur
april 5, 2017 17:18

Zijn ze nou aan het dansuh of aan het vechtuh op de foto?

Gast
Anoniem
april 5, 2017 16:40

En het verhaal wordt intussen alleen maar groter en groter, juist omdat ze er niet op reageren.

Gast
jajaneenee
april 5, 2017 16:31

Laffe hond die Lucky King

Gast
Xelly
april 5, 2017 16:27

Wat kunnen we nog verwachten?

– foto van lunch bij de KFC ?
– bips implantaten voor La Stax ?
– twerk filmpje van La Stax met nieuwe bil implantaten?
– Ineke die de Audi van Tan met een golfclub gaat bewerken?
– La Stax die de nieuwe roti probeert bij de Hema ?

Gast
piet
april 5, 2017 16:26

Als er wat nieuws te bespeuren valt zijn zij er het eerst bij.
Wat een zielige figuren dat stelletje van Boulevard.

Gast
Anouk Smullers
april 5, 2017 16:07

Rot toch op rare neurt, jullie berichten 80% wat op de dag al overal staat. Vooral jij met nieuwtjes, of er bv al niet in de krant stond dat Badr Hari weer was ingeloten in de gevangenis of Dave en Ronnie een eigen club hebben. Kijk wat er NU op de privé pagina staat en wat er straks in de uitzending wordt behandeld of jij met weer als het dagelijkse nieuws nieuwtje gaat brengen.

Gast
Otto Groeneveld
april 5, 2017 15:57

Die foto?.. Wil hij gaan boksen met ze brilletje. Die jongen moet samen met die Tan, effe lekkkeuuuu dannnseuuu, veel zijn gepest, dat kan niet anders.

Gast
1999
april 5, 2017 15:54

Jeetje, Luuk Ikink… Sinds wanneer interesseert iemand de mening van deze gozer, die vroeger op school is doodgepest?

Luuk Ikink!

Gast
HansrZ
april 5, 2017 15:35

‘Iemand met een mening van Luuk I is niet geschikt voor zo’n roddel tantes rubriek als Boulevard.
Boulevard heeft zijn bestaansrecht te danken aan juist dit soort vreemdgangers.
Dat hij niets nieuws weet getuigd van zijn ongeschiktheid BV te kunnen presenteren. ERUIT ONGESCHIKT!

Gast
Kaaskijker
april 5, 2017 15:21

Je kan dit toch bespreken zonder dat het meteen sleaze en dirt wordt? Ook met enige ethiek kan je het bespreken. Al vind ik het niet kunnen dat Stax een huwelijk torpedeert. Ook al is ze verliefd hem er zijn zat andere mannen voor haar hoor. Ze komt er echt wel overheen.

Gast
Jubbetje
april 5, 2017 15:16

Hey Ikink niet iedereen leest Privé softie.

Gast
anoniem
april 5, 2017 15:16

Ze blijven zich maar verdedigen met slechte argumenten. Als dit een andere willekeurige bekende Nederlander was geweest die niet bij RTL in dienst is hadden ze het uitgemolken!! Blijf er bij dat zij het Patricia Paay verhaal zo hebben opgeblazen dat echt iedereen er van wist. Dan noem ik een Georgina en Yolanthe…. Verder zwijg ik

Gast
Kaaskijker
april 5, 2017 15:13

“Omdat het enige wat wij nu weten over de zaak – en dat is oprecht ook het enige dat wij weten – is wat er in de Privé staat.”

Ga toch weg man. Kan toch niet anders of dat de gehele productie er vanaf weet?

Gast
Ron
april 5, 2017 15:09

Wat een flut argumentatie van iKink, waarom zou je het nieuws alleen brengen als er iets nieuws te melden valt? Boulevard is toch een nieuwsshow daar hoort ook nieuws bij wat iedereen al weet. Je zult het moeten duiden zoals elke ander nieuwsmedium die hetzelfde doen, ook als er niets nieuws te vertellen valt.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 15:02

Ze kunnen het ook een andere insteek geven: bespreken hoe ze hier mee om gaan als collega’s. Zou ik interessant vinden.

Gast
Anoniem
april 5, 2017 14:59

Sbs 6 5 miljoen kijkers

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen