Wilfred Genee vindt Dennis Schouten een verrader

Wilfred Genee is zeer teleurgesteld in Dennis Schouten. De Veronica Inside-presentator vindt dat zijn tv-pupil het meer voor hem had moeten opnemen tijdens de rel rondom zijn voetbaltalkshow. Dat heeft de 24-jarige tv-maker gezegd in zijn programma RoddelPraat op YouTube. Na de veelbesproken racismespecial van Veronica Inside vorige week maandag, had het VI-trio nog één schnabbel in het land op woensdag. Dennis stond de heren op te wachten, maar alleen Wilfred wilde niet praten.

Johan Derksen en René van der Gijp stonden Dennis wél te woord, maar Wilfred negeerde hem. Na het zien van de beelden vindt Wilfred dat Dennis het tijdens zijn interviews met Johan en René voor hem had moeten opnemen.

Wilfred wil nu niet meer met Dennis praten. De jonge tv-maker stond hem eergisteren op te wachten bij de studio van Radio Veronica met ‘You’ll never walk alone’-shirts. Hij had zelfs een zanger ingehuurd.

Dennis: “Hij is voor mij gevlucht. Ik heb Wilfred een app gestuurd en hij vindt dat ik hem heb afgevallen in het interview met Gijp en Johan, omdat ik hen liet raaskallen zonder het voor Wilfred op te nemen.”

Oftewel: Wilfred voelt zich verraden door Dennis. Vindt hij ook dat hij het meer voor Wilfred had moeten opnemen? “Ja, ik weet niet of dat mijn rol is om dat te gaan doen. Daarom wilde hij nu niet een hart onder de riem van mij.”

RoddelPraat-collega Jan Roos: “Dat vind ik onzin. Het is op dat moment jouw werk om die mensen een uitspraak te laten doen, zoals Wilfred dat al jaren doet op radio en televisie. Dat is heel erg onzin.”

De bewuste beelden die Dennis Schouten voor en na de schnabbel maakte, ziet u onderstaand. RoddelPraat kunt u hier bekijken.

Lees ook:
Fidan Ekiz gaat helemaal los in Op1: ‘Arie is NSB’er’ (maandag)
‘We hebben een app-kreet Danny Vera klinkt racistisch’ (maandag)
Herrie bij Op1: vrouw Wilfred grijpt in na fittie met Fidan (gisteren)
‘Wilfred Genee ging volledig uit zijn plaat bij Op1’ (vandaag)

Foto: PowNed

58 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
TT
juli 7, 2020 19:32

Ik zeg Genee nooit meer op TV!

Gast
De enige echte De enige echte Jaap Aap
juli 3, 2020 11:15

Dus de ene nsb’er zegt tegen de andere nsb’er dat hij eigelijk wel een nsb’er is. Lollig!

Gast
Jaap Aap
juli 3, 2020 00:26

Ziek zeer dik niet nader te noemen gezwel Genee moet eens heel goed in de spiegel kijken en zijn conclusies trekken.

Wat hoop ik dat die tyfusmongool z’n kop nooit meer op tv verschijnt, van de radio ook graag per direct. Wat een walgelijk vies mannetje, hij moet zich de ogen uit z’n ordinaire kop schamen, debiel.

Gast
Jan
juli 2, 2020 11:31

De tenen van Genee beginnen wel een tikje te lang te worden of niet. Dennis staat daar als verslaggever van Powned en niet als aanhanger van de BV Genee. Dat zou Wilfred na vorige week maandag waar hij Derksen op het rooster legde toch voor 100% moeten begrijpen.

Gast
tafka mike
juli 2, 2020 09:44

van der Gijp is alleen bang dat als hij het had gezegd hij er racistischer vanaf was gekomen dan Johan. Wat een nepeendheid probeert die hier op poten te zetten. Hij onderbreekt en stelt maar en als je het afwijst dan merkt je al aan zijn houding dat die wegloopt. Die vent kan totaal niet met kritiek omgaan, niet met normale kritiek maar helemaal niet met racistische kritiek.

Gast
R.A. van den Hout
juli 2, 2020 09:22

Laat Dennis nog maar met zijn Playmobiel spelen. Hij stelt kinderachtige vragen maar…… het klopt wel met zijn piepstemmetje. Volwassen verslaggevers graag!

Gast
Berry
juli 2, 2020 07:21

Genee leid van zijn gedrag af,door Dennis erbij te halen wat een gladjanus/kleuter, ga Karaoke zingen of met knikkers spelen.

Gast
Pim pandoer
juli 1, 2020 23:05

Zilvervis GeenNee

Gast
DeBaron
juli 1, 2020 20:49

GEWOOOON EEENN LUUUULLLL!!!!!

Gast
Dikke PP
juli 1, 2020 18:46

Soort zoekt soort zeggen we dan

Gast
Mario
juli 1, 2020 18:15

Die Dennis was juist lekker bezig, alle hoofdrolspelers aan het praten gekregen en pittige uitspraken ontlokt, lekker toch. Goed bezig Dennis ga zo door, je hebt veel geleerd van Genee en hem koekje van eigen deeg gegeven.

Gast
Jiyani
juli 1, 2020 17:11

Gaat dit gedoe nou weken dooretteren!
Kom op mannen wees volwassen. Ga om de tafel zitten en bespreek met elkaar wat er mis is gegaan in de uitzending van 22 juni. Komen jullie eruit dan is het mooi en gaat VI verder na de zomer. Zo niet, dan is het einde verhaal.
Ga elkaar niet meer besmeuren dan al gebeurd is.
Ik dacht dat alleen vrouwen konden doorzeuren. Nu blijkt dat mannen daar ook pap van lusten. Begraaf de strijdbijl of anders hak elkaar de koppen maar af, bij wijze van soreken. Stop er mee!

Gast
BAVARIA
juli 1, 2020 16:19

Wat is Genee toch een hypocriet en laf mannetje!

Gast
Iemand
juli 1, 2020 15:03

Alles wat Genee doet is bedacht en vaak pakt het niet goed uit. Waarom stond hij Dennis niet te woord? Waarschijnlijk omdat hij zijn verhaal wilde doen in zijn eigen show, met die 2 dweilen van lachzakken. Lekker veilig.

Gast
X
juli 1, 2020 14:58

@Britt lover: Suf maar mooi weg in de randstad. Daar wonen pas idioten, zie Akwasi. Red je dr mee, wij in ons mooie Twente hebben nergens last van.
Als de dijken breken…mooie serie die een keer waarheid wordt. Kun je kiezen om naar het oosten te gaan of verzuipen. In de hongerwinter was het hier ook goed genoeg bij die domme boeren. Ik zal je niet opvangen iig.

Gast
Amunet
juli 1, 2020 14:14

Stelletjes sukkeltjes allemaal en vooral die roddelpraat losers… niemand heeft tijd voor deze onzin.

Gast
Teuntje
juli 1, 2020 13:56

Wie is die hufter dan om Dennis een verrader te noemen ik zou me maar eens bescheiden gaan opstellen Genee

Gast
MolTalk
juli 1, 2020 13:49

@Claire: inderdaad, een Farizeer!

Gast
Claire
juli 1, 2020 13:29

Farizeeër Wilfred Genee is niet alleen onbetrouwbaar gebleken, hij heeft zich voor eeuwig gediskwalificeerd als presentator en is een uitermate gevaarlijke collega die niet zal schromen om je een dolk in de rug te steken.

Gast
Claire
juli 1, 2020 13:27

Farizeeër Wilfred Genee is niet alleen onbetrouwbaar gebleken, hij heeft zich voor eeuwig gediskwalificeerd als presentator en als een uitermate gevaarlijke collega die niet zal schromen om je een dolk in de rug te steken.

Gast
Momo
juli 1, 2020 13:25

Dat is dan ontzettend hypocriet van Genee.

Gast
MolTalk
juli 1, 2020 13:19

De pot verwijt de ketel dat ie Akwasi is… GRAPJE, MENSEN!!

Gast
Corry Jankbal
juli 1, 2020 13:19

Genee speelt nog steeds de vermoorde onschuld. Zou hij echt geen idee hebben wat hij heeft geflikt, of doet hij aan amateur toneel?

Gast
Lariekoek
juli 1, 2020 13:09

Dit zijn de kenmerken van de gemiddelde Europeaan: hij is eerlijk, hij is integer, hij is een verrader enz.

Gast
Mick
juli 1, 2020 13:02

Wilfred is ten einde. Hans Kraay als host en verder met VI.

Gast
Maxim Hartman
juli 1, 2020 13:00

@Johan D.
Wilfred is niet alleen een löl met vingers maar was ook het peauiertje van Derksen en Gijp.

Gast
Cor Netto
juli 1, 2020 12:57

“De bewuste beelden die Dennis Schouten voor en na de schnabbel maakte, ziet u onderstaand.”

Schrijf dat in je examen Nederlands en je bent gezakt!

Gast
Captain Caveman
juli 1, 2020 12:43

Alles wat NIET uit Amsterdam komt en in het bijzonder niet van de grachtengordel is bij voorbaat gebrandmerkt als cultuurbarbaar, analfabeet, pleb, domme boeren, snappen niet de pracht van linkse kleinkunst en de gedachtenkronkels erachter. Nou, Trump hek erom heen en klaar met die zooi daar!

Gast
Garry glamour
juli 1, 2020 12:43

Wat er voor Wilfred overblijft zijn lullige programma met ibn ers ( irritante bekende Nederlanders) die zich zelf leuk en belangrijk vinden .
Zou ook een ideaal duo met Arie kunnen vormen of met Margriet, inclusief sportbroekjes of beflapjes .

Gast
Johan
juli 1, 2020 12:33

Genee zal het niet leuk vinden dat Dennis dit openbaar maakt.

Gast
anoniem
juli 1, 2020 12:27

wilfred

vervelend zeg

dat je ook een gescheiden man bent…………

Gast
Morten
juli 1, 2020 12:21

Maakt zich met dit soort acties steeds verder onmogelijk. Het suddert juist door dit soort rariteiten nog langer door dan het had kunnen zijn. Wees een vent en zeg dat je het niet zo handig aangepakt hebt allemaal. Dan is iedereen 2 dagen boos en is het dan allang weer vergeten. Nu blijft de rel voortwoekeren en wordt Genee steeds ongeloofwaardiger als persoon.

Typische provinciaal die het liefst tegen de grote (rand)stad aanschurkt en zijn afkomst verloochent. Zal alleen als provinciaal nooit volledig geaccepteerd worden door het grachtengordel establishment. Blijft straks als een Remi alleen over.

Gast
Tinus
juli 1, 2020 12:12

Wilfred Genee is een kruiperige laffe kloo^zak.

Gast
HalloJumbo
juli 1, 2020 12:11

Dennis met zijn scheve ogen en spraakgebrek.

Gast
Ik vind ook wat
juli 1, 2020 12:09

Weten we ook meteen waar die slijmerige post op instagram van hem afgelopen week vandaan komt.

Gast
Bas
juli 1, 2020 11:50

Wilfred Genee is een matennaaier en gaat nog meer om zich heen schoppen.

Gast
Willie
juli 1, 2020 11:49

Die Genee kruipt steeds verder in zijn eigen stront.

Gast
Robert
juli 1, 2020 11:44

Jij zou maar zo eens gelijk kunnen hebben jmp, ik was dat hele verhaal alweer vergeten over vullen of voeden, nu ik eraan denk dat balletje breed lag geloof ik nog geen maand in de supermarkt, daarna nooit meer gezien.
kan ook aan mijn supermarkt liggen natuurlijk.

Gast
Nelson
juli 1, 2020 11:43

Johan Derksen en René van der Gijp stonden Dennis wél te woord, maar Wilfred negeerde hem.
———-
Genee gaat niet roddelen over de roddels van Angela, Goossens en vdGijp.

Hij is goed maar niet gek.

Gast
Jens(en) is fakenieuws
juli 1, 2020 11:42

Jmp je hebt gelijk man

Gast
jmp
juli 1, 2020 11:40

Ik denk dat verder, sinds de OP1 uitzending van zondag, duidelijk is waar dit ineens vandaan komt bij Genee. Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat mevrouw Genee, van Iraanse, waar helemaal niets mis mee is voor alle duidelijkheid, manlief op een bepaalde manier onder druk heeft gezet. Ze heeft hem natuurlijk al eens meer voor haar karretje gespannen, destijds met dat weliswaar onschuldige, maar vreselijk ziekelijke ‘vullen of voeden’ verhaal.

Gast
Jens(en) is fakenieuws
juli 1, 2020 11:34

ZIE RODDELPRAAT MET wat IK BEDOEL waarom DENNIS HYPOCRIET IS.

Gast
Jens(en) is fakenieuws
juli 1, 2020 11:33

Kun wel klaar met dit onderwerp alhoewel geneetje én Dennis een oelewapper zijn. Dennis die op de knieën gaat voor directeurtjes van Talpa… en hij heeft altijd de mond vol van politieke correctheid enzo, hypocriet. Je ziet maar weer dat meneertje ‘getraind’ wordt door ratje Genee…

Gast
Ron
juli 1, 2020 11:29

Alles wat er nu nog over geschreven wordt komt niet echt in het voordeel van Genee, maar juist in het voordeel van Gijp en Derksen.

Gast
jaja
juli 1, 2020 11:28

Daaaaag Wilfred, einde carrière
Tot ziens!

Gast
Filosoof
juli 1, 2020 11:27

@ Huismelker

Jaja. Ondertussen is ‘het volk’ niets meer dan een weerloze en denkbeeldige speler in een ordinaire kattengevecht tussen een aantal over-het-paard-getilde miljonairs. Het is al lachwekkend genoeg dat ‘het volk’, in een tijd waarin een economische recessie voor de deur staat, wordt beziggehouden door dit soort nietszeggende problematiek.

Gast
Karel
juli 1, 2020 11:27

Tevens weten we allen nu ook dat Genee geen crisis manager is, hij maakt het alleen erger, hahahahaah

Gast
Karel
juli 1, 2020 11:25

Genee is bereid om de mensen die van hem een miljonair hebben gemaakt voor de bus te gooien. Maar hij verwacht van anderen dat wel voor hem te doen. Wat een gestoorde.

Gast
Curryworst
juli 1, 2020 11:24

Tsja Wilfred…

Boomerang
Karma
Koekje van eigen deeg
Boontje komt om zijn loontje
Wie zijn bi llen brandt
Eigen schuld dikke b ult

etc.

Gast
Simon Dekker
juli 1, 2020 11:23

Dus… Wilfred vond dat Dennis het voor Wilfred had moeten opnemen, zoals Nederland vond dat Wilfred het voor Johan had moeten opnemen.

Wilfred Genee, jij hypocriete bokkenlul.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen