Herrie bij Op1: vrouw Wilfred grijpt in na fittie met Fidan

De spanning hing zondag in de lucht bij Op1. Achter de schermen hebben Wilfred Genee en Fidan Ekiz al geruime tijd een goede verstandhouding, maar in de talkshow knetterde het: Fidan maakte er geen geheim van dat ze vindt dat Wilfred zijn collega Johan Derksen in de steek heeft gelaten. De talkshow eindigde plots: net toen het spannend werd, schakelde Jeroen Pauw naar het late Journaal. “Ik zit hier heel verbaasd naar te kijken, maar het is goed“, zei Wilfred geërgerd. Wat gebeurde erna?

Het merkwaardige slot van Op1 werd gisteren kort aangestipt in Wilfreds programma op Radio Veronica. “Ben je gisterenavond boos weggegaan eigenlijk? Dat is het enige dat ik wil weten. Jij zei namelijk nog op het einde iets en toen werd de leader ingestart“, vroeg sidekick Rick Romijn.

Rick zag zijn collega Wilfred erg geprikkeld aan tafel zitten. “Ik zei nog tegen mijn vrouw: ‘Volgens mij wilde Wilfred nog wat zeggen. Volgens mij is hij boos weggegaan.’

Dat ontkende Wilfred niet. Sterker nog: hij onthult dat zijn vrouw Lili Parayesh er op een gegeven moment bij betrokken werd. “Laat ik het zo stellen: mijn vrouw kwam er even bij staan.

Spreekverbod

Na die onthulling viel er een stilte in de studio. Het leek erop dat Wilfred voor de uitzending met zijn collega’s had afgesproken om niet te veel in te gaan op dit incident.

Wilfred: “Nou ja goed, laat maar zitten, het wordt alleen maar weer meer. Ik kan wel weer zeggen wat ik ervan vind en ik zie dat mensen dat graag willen, maar dan wordt het alleen maar weer een nieuwe en een nieuwe en een nieuwe (rel, red.), dus het houdt een keer op.

Zijn collega’s besloten om niet door te vragen. Celine Huijsmans: “Ja, nu houden we erover op. Het is mooi geweest.”

Wilfred even later: “Er is nu weer iemand die denkt dat ik een spreekverbod heb.”

Celine: “Ja, van ons. Dat heeft ‘ie hoor.”

Wilfred: “Het idee erachter is dat het wel een keer klaar is geweest.”

Team-Wilfred of team-Johan?

Wilfred deed zijn best om het niet meer over VI te hebben, zelfs toen luisteraar Ricardo aangaf fan te zijn van Veronica Inside en te verwachten dat het wel terugkomt. “Zit jij in team-Wilfred of team-Johan?“, probeerde sidekick Rick.

Dat werd gelijk afgekapt. Celine: “Laten we het even gezellig houden.”

En sidekick Niels van Baarlen: “Ik heb hier zo geen zin meer in!

Wilfred: “Volgens mij zit hij in het team-Veronica Inside toch?

Niels: “Ja, precies, daar gaat het om. Daar zitten we met z’n allen toch in?

Zwarte humor

Later maakte Wilfred nog een grap over VI. Rick toen: “Gaan we het er wel of niet over hebben, want ik voel dat jij…”

Wilfred: “Nee, nee, nee, het is gewoon een beetje zwarte humor. Dat moet toch kunnen allemaal?

Rick: “Zwarte humor?!

Wilfred: “O, dat kan ook weer niet bedoel je?

Rick: “Zwartgallige humor!

Wilfred: “O, zwartgallige humor, sorry! Zit ik daar ook nog weer naast. Nou, er zal wel weer iemand heel boos gaan worden. Wie is er nu weer boos op me? Arie zal wel weer aan de lijn hangen. En dan gaat ‘ie volgende week weer zeggen dat het wel mocht, toch?

Niels: “Het is ook Arie Boosma tegenwoordig, hè?

Rick: “Ha ha ha! Die heb ik nog niet gehoord!

Lees ook:
Fidan Ekiz gaat helemaal los in Op1: ‘Arie is NSB’er’ (gisteren)
‘We hebben een app-kreet Danny Vera klinkt racistisch’ (gisteren)

Foto: NPO

69 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Harry
juli 5, 2020 16:36

Fijn voor Nadia Moussaid, kan ze weer schaamteloss

reclame gaan maken voor haar vriendje, dat van het

maken van fotootjes moet zien rond te komen…

Gast
hENK
juli 5, 2020 10:29

Zowel dit artikel als de reacties daarop gaan helemaal nergens over

Gast
Sandy
juli 1, 2020 20:17

Correctie: niet schrijvers maar SCHIJTERD is NSB-Genee. Punt.

Gast
Sandy
juli 1, 2020 20:13

O, sorry hoor, ik bedoel Lili Parayesh, de uit Iran afkomstige vrouw van Wilfred. Angsthaas dat ie is. Voordat ik weer discrimineer…Aangezien ik toch mijn mond niet houd voor niemand, probeer ik me voor 1 keer maar in te houden. Lijkt wel een gepest jongetje die mama mee naar school neemt. Ranzige stiekeme schrijvers is het. Hoop wel dat deze kwestie nou eens ophoudt. Ik lees niks anders meer, dus inderdaad…waar is Marco Borsato😉

Gast
Sandy
juli 1, 2020 20:03

Het Iraanse vrouwtje van Genee? Kan hij niet voor zichzelf opkomen? Tja, inderdaad is dat vrouwtje bang dat ze niet meer kan shoppen in de P.C. Hooftstraat.

Gast
Marijn53
juli 1, 2020 17:20

Volg vanuit Roemenië deze rel.
De ongein van drie volwassen mannen wordt nog betaald ook: 6 ton per seizoen.
Veronica Inside is bedoeld als voetbal-kantine. Dus allerlei domme voetbalpraat en mensen belachelijk maken. Nu worden die irritante zeiksnor en die aartsdomme lachebek boos over kritische vragen van een van hen. Mag er in de voetbalkantine geen kritische vraag gesteld worden?! Ben je dan gelijk een Judas of matennaaier?!
Ben dus overduidelijk in geen een kamp, maar sympathiseer meer met Wilfred dan met die andere twee waardeloze mannen.
Trouwens, waarom moet Arie Boomsma belachelijk worden gemaakt? Hij heeft groot gelijk, geen enkele sponsor moet met dit programma in zee willen gaan.

Gast
Marijn53
juli 1, 2020 17:16

Volg vanuit Roemenië deze rel.
De ongein van drie volwassen mannen wordt nog betaald ook: 6 ton per seizoen.
Veronica Insider is bedoeld als voetbal-bar. Dus allerlei domme voetbalpraat en mensen belachelijk maken. Nu worden die irritante zeiksnor en die aartsdomme lachebek boos over kritische vragen van een van hen. Mag er in de voetbalkantine geen kritische vraag gesteld worden?!
Ben dus overduidelijk in geen een kamp, maar sympathiseert meer met Wilfred dan met die andere twee waardeloze mannen.
Trouwens, waarom moet Arie Boomsma belachelijk worden gemaakt? Hij heeft groot gelijk, geen enkele sponsor moet met dit programma in zee willen gaan.

Gast
azijnzeiker
juni 30, 2020 23:08

Grutte klaas ik zou zeggen, begin bij jezelf en kom dan terug.

Gast
Grutte klaas
juni 30, 2020 22:33

zullen we nu weer even normaal doen.
🙂

Gast
A. Tempelman
juni 30, 2020 20:28

Wilfred vindt al die aandacht prachtig. Die heeft een multi-personality disorder. Aangever, presentator, scheidsrechter, godeszoon, comedian. Maar nou krijgt hij koprolpijn.

Gast
Bjorn
juni 30, 2020 18:13

Wat een jankmensen. Heel slecht wat er al jaren in de US gebeurd omtrent de gekleurde medemens, maar vergelijk het met het Marokanen probleem hier! Die mensen daar zijn alles behalve ingeburgerd, het overgrote gedeelte zit in een gang. Die 3 die wel iets bereikt hebben en nuttig zijn voor de samenleving brengt geen verandering. Nu is dat probleem ineens ons probleem? En dan zo’n NSB Genee om van te kotsen!

Gast
Duco Douwstra
juni 30, 2020 17:47

Ik heb Wilfred Genee altijd al een slappeling gevonden, niet echt een gangmaker voor voetbal kleedkamer humor. Maar hij heeft ook zo’n rare verdediging, eerst zegt hij dat Derksen zijn grap zelf leuk vond, maar dat zei Derksen niet. En daarna nog erger, toe zei hij dat Ali B zei “als ik wist dat hier zoveel Surinamers waren, dan had ik mijn schoen gezet” maar Ali B zei Negers en dus geen Surinamers.

Gast
fidan
juni 30, 2020 17:27

zijn vrouw kwam er bij staan??? zij is zeker bang voor minder inkomen, ik heb wel eens gelezen dat zij eerder bemiddeld heeft in een ruzie tussen haar wilfred en Johan. ach gossie toch moeder moet helpen!!!!

Gast
Klaas Flink
juni 30, 2020 17:20

Genee kan beter even op vakantie gaan. Jaartje of 6. En Arie met zijn larie moet zich scheren, en weg, eh, wegscheren, zout er op, eh, opzouten. Rot ook, oprotten. Talpa heeft al bijltjesweek heb ik gelezen, dan kunnen er nog wel een paar zakken aan de weg worden gezet, als we nu toch bezig zijn, maak het schip maar schoon. Gordon moet gewoon in die koffietent gaan werken en zwijgen, vooral veel zwijgen. Angela geven we DVD-box Jinek, kijken moet, praten niet meer, sssssst, mondje dicht. Nieuwe TV. Zakt kijkcijfer onder de 500.000 dan stopt programma automatisch, beeld op zwart, morgen weer proberen. Beeld op zwart is dat er geen programma meer te zien is, dan wordt dat donker en die kleur heet zwart, kan er niks aan doen. Sneeuwwitje, tsjah, en nu dan? Sneeuwzonderkleurtje? Valt nog tegen zo, in de praktijk, je staat snel op de tenen van iemand, maar goed, Genee, dus nee.

Gast
A.bos
juni 30, 2020 16:55

Nmail.nl
Wat kost eéén minuut zendtijd..?

Gast
Jaap
juni 30, 2020 16:29

Dit artikel gaat nergens over. Krijg totaal geen inzicht over wat er de eerste 10 minuten man de uitzending is gebeurd.

Ziek
Genee heeft de andere 2 hard nodig want die maken het programma.

Gast
T.van den Berg
juni 30, 2020 16:13

Goed aangepakt door Fidan!
Afserveren die Genee

Gast
Chelsey
juni 30, 2020 15:57

Achteraf met zwarte of zwartgallige humor komen heeft nu totaal geen zin meer. Die judasstreek van je heeft je zondagavond reeds de das omgedaan. Nu je toch aan de strop hangt mag je van Jezus 2.0 tot het einde der tijden zwarte humor gaan bedrijven, zoveel je maar wilt! Maak je dus nu vooral geen zorgen meer, immers het kwaad van Arie B. is geschied. Antichrist Boomsma kan alleen maar tevreden en blij met jou zijn beste Wilfred G.. Hij lacht je nu zelfs vierkant uit dom slap lulletje dat je bent!

Gast
Nw
juni 30, 2020 15:37

Fidan goed gedaan hoor.

Gast
Nw
juni 30, 2020 15:30

Helene die zou het goed doen.
Ben je daar hallo-hallo

Gast
Ric
juni 30, 2020 15:25

Geenee je moet nu echt ophouden met elke keer de stront uit de wc te halen. Je moet je echt diep schamen als vader van je gezin. Geeft eerlijk toe en zegt tegen het publiek sorry voor jouw gedrag. Stap op en verdwijnt uit de media.

Gast
Britt Scholte Lover
juni 30, 2020 15:22

Genee werd in de supermarkt uitgemaakt voor KLOOTZAK en hij krijgt brieven van mensen waarin hij word bedreigt, deze man kan beter 2 maanden op vakantie gaan ipv die radio show nog te doen.

Gast
Michel
juni 30, 2020 15:04

Mevrouw Harlequin moet haarzelf niet zo profieleren, wel al te gemakkelijk in deze situatie.
Wij niet gekleurde mensen hebben het ook moeilijk in de meer gekleurde wijken in sommige steden.
Maar daar hebben we het niet over hé.
1 richting verkeer.

Gast
Simon Dekker
juni 30, 2020 14:43

Ik verwacht dat Rick, Niels en Celine volgend seizoen op tv ingezet worden, en ze daarom zich zo poeslief achter Wilfred scharen. TV betaalt nou eenmaal beter (wat Rick en Niels ook konden beamen als barmannen in seizoen 1 van Café Hendriks & Genee).

Gast
Het Ware Woord
juni 30, 2020 14:41

Max • Zucht, zónder Derksen en Van der Gijp zou 2e rangs radiopresentatortje Genee überhaupt geen káns hebben gekregen op TV!!! De man heeft een erg foúte uitstraling: géén tv-materiaal!! Zie mijn post aan Jiyani.

Gast
Het Ware Woord
juni 30, 2020 14:34

Max • Zucht, zónder Derksen en Van der Gijp zou 2e rangs radiopresentatortje Genee überhaupt geen káns hebben gekregen op TV!!! De man heeft de uitstraling van een roestige kettingzaag, zoals ik al aan Jiyani schreef… Géén TV-materiaal dus!!

Gast
Mark
juni 30, 2020 14:33

Er wordt weer van een mug een olifant gemaakt. Die Heil Hitler / nazi grap van Marco van Basten was na een paar dagen alweer vergeten. Je kunt zien dat het weer komkommertijd is. Nu hebben de kranten en roddelbladen en de showrubrieken weer iets om dagen lang over te lúllen.

Gast
Het Ware Woord
juni 30, 2020 14:13

Jiyani • Sneu dat je een kinderversje misbruikt om de verráderlijke Judasstreek van je idool, een gefrustreerd 2e rangs presentatortje met de uitstraling van een roestige kettingzaag, goed te praten… De schrijver van dat versje draait zich óm in zijn graf!! En voor de duidelijkheid: het succes van VI is vollédig te danken aan Derksen en Van der Gijp, de sluwe rát en naar gebleken is ordinaire mátennaaier Genee, heeft daar ál die jaren gretig op méégelift!!!

Gast
Erik
juni 30, 2020 13:45

Het is een trieste situatie en voor alle partijen geen gewenste. We zijn in Nederland inmiddels zo ver dat elk woord op de weegschaal gelegd wordt om te beoordelen of iets wel kan. Laten we stoppen met slachtoffer rollen te spelen en ons als volwassenen gedragen. Dat we van elkaar kunnen verdragen dat er grappen gemaakt worden over wie dan ook als we maar respect houden voor de ander. Dan krijgen we veel minder van deze soaps zoals ik dit zie.

Gast
Max
juni 30, 2020 13:17

Gijp en Derksen hebben hun contract te danken aan Genee!! Iets meer nederigheid mag best in deze kwestie!

Gast
Max
juni 30, 2020 13:17

Gijp en Derksen hebben hun contract te danken aan Genee!! Iets meer nederigheid mag best in deze kwestie!

Gast
joost
juni 30, 2020 13:15

Het zou verstandig zijn, als die Genee eens een half jaartje of zo, niet meer op de TV en radio zou komen.

Hij wil zo graag in de media komen, dat het vervelend wordt, want zoveel capaciteiten heeft hij niet.

Gast
Dolf Schrlvis
juni 30, 2020 13:14

En nu maar hopen dat Fidan haar baan mag behouden bij de NPO. Zie je niet vaak zoveel objectiviteit bij de NPO. Ook van Jeroen niet.

Gast
Wilfred Degens
juni 30, 2020 13:06

Een benauwd geworden volk op zoek naar het evenwicht op het aldoor slapper koord tussen deugdzaam politiek correct en vrije meningsuiting is daarmee op weg alle spontane natuurlijke en onderkoelde humor te verliezen aan onzekerheid en hypocriet gedrag en verbaal. Kortom: een eng volkje geworden wat opzij gaat voor de opportunistische schreeuwende oliedomme minderheid. Hoe de autochtone Nederlander zijn vaderland met de leeuw in zijn nationale vaandel verkwanselt.

Gast
Volgens Arie Racist
juni 30, 2020 13:00

Maar hij zet Nederlanders al in kampen bij wie je zou moeten horen

Gast
Geen Nee
juni 30, 2020 12:41

Hoe gaat het eigenlijk met marco borsato ?? Iemand ?

Gast
Jiyani
juni 30, 2020 12:25

Ik zag 2 kleuters neuzen peuteren
O dat was een wonder
Het was een wonder boven wonder
Dat die kleuters peuteren konden
Hihihi hahaha ik zat op de bank en keek ernaar.

Maar wie zijn dan de 2 kleuters die neuzen peuterden?? Natuurlijk waren dat Johan en René, die menen alles over anderen te mogen, immers dat is het recht van vrije meningsuiting. Maar o wee als een ander van datzelfde recht van gebruikt maakt, dan voelen deze zichzelf stoer noemende mannen, zich op hun zere zieltjes getrapt!

Gast
Teuntje
juni 30, 2020 11:49

Wilfred de opportunist hijheeft schijt aan alles de geldwolf

Gast
Pietje
juni 30, 2020 11:32

Is er ook nog echt nieuws te melden?

Gast
Ron
juni 30, 2020 11:30

Nee, nee en nee. Dit komt niet meer goed…

Gast
HalloJumbo
juni 30, 2020 11:29

De vrouw van Wilfred kwam erbij.

Sidekick: HAHAHAHAHAAHAHAHAHA

Gast
Anoniem
juni 30, 2020 11:09

Al die 27 personen zijn jaloers op Genee omdat zij niet zo riante salaris hebben als Wilfred

Gast
De enige echte De enige echte Jaap Aap
juni 30, 2020 10:37

Ik ben team johan

Gast
De enige echte De enige echte Jaap Aap
juni 30, 2020 10:37

Ik ben de echte jaap aap

Gast
Fox Mulder
juni 30, 2020 10:25

TEAM DERKSEN & GIJP

Gast
Leo
juni 30, 2020 10:20

Ik krijg het idee dat Pauw en Fidan voor de uitzending erg vriendelijk waren naar Wilfred en dan opeens in de uitzending heel kritisch waren op hem.
Ze gaven hem een koekje van eigen deeg wellicht.

Gast
Sjaak
juni 30, 2020 10:19

TEAM DERKSEN – GIJP

Gast
Frank M
juni 30, 2020 10:07

Ow jee, die twee nietsnut sidekikkers willen ook nog even hun moment of fame. Mannetjes, Zonder Evers zou nooit, maar ook nooit iemand van jullie hebben gehoord. Jullie zouden nog op de regionale radio misstaan.

Die Wilfred is zo fout als het maar kan en kruipt steeds meer in de slachtofferrol. Doe net als Akwasi en laat voorlopig even niets meer van je horen.

Gast
Jaap Aap
juni 30, 2020 09:58

Wat een kneuzen die 3 kerels, geneeger met z’n zaadjes van sidekicks, de lachbanden.

Gast
Per Huismans
juni 30, 2020 09:35

Hahhahhahahahhahhhahhahhahha. Man wat treurig hier.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen