Martien Meiland baalt van kritiek op copycat-Maxime

Martien Meiland vindt het heel erg vervelend dat zijn dochter Maxime zo onder vuur ligt vanwege haar kledinglijn, die voor de helft van de Chinese koopjeswinkel AliExpress af is getrokken. Dat laat hij weten op Instagram. Nu de Meilandjes nog razend populair zijn, proberen ze in korte tijd flink hun zakken te vullen: er is een soap, een bed & breakfast, eigen wijn en nu ook Maxime’s kledinglijn Monciel. Ze viel echter al snel door de mand, toen bleek dat ze gewoon AliExpress-jurkjes verkocht.

Maxime pakt het doortrapt aan: kledingstukken die je bij Ali voor 50 dollar kunt krijgen, verkoopt zij door voor 129 euro. Helaas hebben Chateau-kijkers haar betrapt.

Vader Martien begrijpt helemaal niets van die ophef. “Dan denk ik: wat een vervelende mensen. Al die negativiteit. Wees eens positief!

De hele wereld hangt van kopietjes aan elkaar, aldus Martien. “Ik bedoel: er zijn toch allerlei bedrijven en merken die bij grote winkelhuizen liggen. Dat is allemaal te bestellen, ook in dat verre China. Weet je? Altijd negatief.”

Maxime heeft er veel geld in gestoken, zegt een balende Martien. “Zij heeft ook al haar geld daarin gestoken, weet je. Laat maar gaan. Dat is het.”

Ondanks dat de Meilandjes de laatste tijd erg negatief in het nieuws zijn, komt er wel een vierde seizoen van hun SBS 6-soap. Wanneer begint die? “Dat weet ik ook niet. Ik denk dat het ergens eind augustus of begin september zal zijn.

Lees ook:
Maxime ‘copycat’ Meiland: ‘Ik heb alles zelf gedaan!’ (vorige week)
Maxime Meiland baalt van forse imagoschade (vorige week)
Chateau-Nadège: ‘Meilandjes zijn heel geldbelust’ (vandaag)

Foto: SBS

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Linda
juli 4, 2020 11:05

Wat een negatieviteit weer het is gewoon een leuk programma en voor al de azijndrinkers onder u er zit een knop op de tv die je kan gebruiken voor een andere zender

Gast
Teuntje
juli 3, 2020 14:50

Dus toch geldwolven

Gast
AxelF
juli 3, 2020 13:51

Ach Martien, de bullchat show element van SBS6.

Gast
Machiel
juli 3, 2020 10:53

De commerciële omroepen worden mede door mij betaald via de produkten waarvoor reclame gemaakt wordt. Ik heb helaas geen invloed op de programma’s die gemaakt worden en over het programma aanbod.

Gast
Huismaker
juli 3, 2020 10:41

Leve het vrije internet. Je zal maar iedere dag moeten aanhoren wat de staatsmedia voor je hebben bedacht. En de Meilandjes zijn leuk, hebben veel media aandacht, verdienen voldoende, maar zullen social media voor lief moeten nemen. Maar goed. Het geheugen is meestal van heel korte termijn. Dus maak daar gebruik van.

Gast
burgos
juli 3, 2020 08:23

Leuk hoor, al die mensen die wat bereikt hebben,
lekker afzeiken.
De kijker kiest er toch zelf voor,ze vinden het gewoon leuk.

Gast
Captain Caveman
juli 3, 2020 08:18

Dmv het leuke ‘authentieke’ gedrag wordt getracht er financieel goed mee weg te komen. Zolang veel mensen deze leipigheid koesteren en liefhebben…

Gast
valerie
juli 3, 2020 08:02

Het winkeltje van Martien in Noordwijk, dat nu door Montana wordt gerund, staat vol met spullen uit China. Heel normaal om jaarlijks naar een Chinese beurs te gaan om producten in te kopen. Maar als je als ondernemer via Ali-express gaat shoppen is dat natuurlijk een beertje dom omdat voor iedereen toegankelijk is, dit had ze echt anders moeten aanpakken via directe kanalen.

Gast
ome H
juli 3, 2020 07:57

Pretty woman bijna top 20 ….

Gast
Dirk2
juli 3, 2020 07:27

Het programma opgelicht hoeft er al niet meer bij aan te pas te komen.

Gast
Ome Cor
juli 3, 2020 07:13

Zou zo’n de Mol zich nou eigenlijk stiekem kapot schamen voor de bagger die hij avond aan avond uitstort over Nederland? Ik vrees van niet. Triest!

Gast
Annoniemus
juli 3, 2020 06:41

De Meilandjes denken dat mensen achterlijk zijn en dat ze mensen goedkope Chinese rotzooi aan kunnen smeren onder het mom van dec exclusieve kledinglijn van hun dochter Maxime #nepisnepalsernepopstaat

Gast
Flits Bom
juli 3, 2020 04:29

Hij begint al goed over het paard te geraken, deze opgeprikte dramaqueen.

Gast
Bart
juli 3, 2020 00:39

Zou haar uit mekaar trekken

Gast
Jaap Aap
juli 3, 2020 00:33

Tot zover de familie josti die bedrog probeert te redeneren.

Graag met hun kop van tv en richting financiële wanhoop!

Gast
Sookie Stackhouse
juli 3, 2020 00:27

Nooit begrepen dat er mensen naar die walgelijke Tokkies willen kijken. Kunndn echt helemaal niks behalve dom lullen en gillen.

Gast
Harry
juli 2, 2020 23:31

Als ze niet had

gezegd xat het HAAR kledinglijn was,
was er niks aan de hand geweest.
Nu is ze -ondanks het gehuiliehuilie
van haar enge vader die deze handelswijze
toejuicht- gewoon een ordinaire oplichtster.

Gast
Sem
juli 2, 2020 23:22

Wat een depressief zooitje zijn jullie zeg… Te veel tyd denk ik net als die Pipo van een Nadege…

Gast
Gerda
juli 2, 2020 22:49

Ach gut heeft het wicht al haar geld erin gestoken? Voor al die Chinese troep, die niks kost en na 1 keer wassen, gekreukelde poppenjurkjes worden?
Ach nee, positief blijven …

Gast
Dripshopper
juli 2, 2020 22:34

Elke winkel verkoopt zijn producten met een marge. Niet elke verkoper beweert een eigen kledinglijn te hebben, terwijl die gewoon bij Ali wordt gekocht. Maxime Meiland is een ordinaire (bis) dropshipper.

Gast
Captain Caveman
juli 2, 2020 22:32

Ben altijd benieuwd door wat voor soort publiek deze clowns op handen dragen.

Gast
EH
juli 2, 2020 22:04

Ik ben geen mega fan van deze familie, maar denken jullie nu echt dat alles
wat in welke winkel dan ook verkocht wordt, voor de inkoopprijs wordt verkocht??

Gast
Sjors
juli 2, 2020 21:48

Wat een deprimerende opmerkingen. Het is de beste tv in jaren. Op en top genieten! Op naar seizoen 10!!

Gast
Viola
juli 2, 2020 21:40

@Iemand, nee hoor, ik ook.
Dat gegil en gekrijs van die familie!!! Niet normaal.Hengelo (gld)schrik niet, ze blijven vast niet lang.

Gast
pepe
juli 2, 2020 21:28

Ja ik heb mijn moeder vermoord maar dat doen anderen ook dus waarom die ophef

Gast
Jan
juli 2, 2020 20:41

Van vrolijke homo naar narrige ouwe geldbeluste nare man…dat is snel gegaan…

Gast
Winterklaar
juli 2, 2020 20:34

Alles van Meiland is fake. Daar kan Ali nog wat van leren.

Gast
Iemand
juli 2, 2020 20:26

Zou ik de enige zijn die dit geen leuke mensen vind? Velen vinden Martien zo authentiek. Ik zie alleen iemand met overdreven homofiele maniertjes. Kan mij niet voorstellen dat dit authentiek gedrag is.

Gast
snoezigkleinhertje
juli 2, 2020 20:20

Die Maxim is een homofiele oplichter kan het nog erger , ja dat kan want hij heeft zijn huidskleur ook nog tegen.

Gast
Martien Wijnland
juli 2, 2020 20:07

Waaaaaaattttt Gooeeeoeoeoeoeoeoeeeedddd….!!

Gast
Dr. Bibber
juli 2, 2020 19:52

Je ziet de scheurtjes ontstaan.

Gast
Sjors
juli 2, 2020 19:41

Heerlijk die meilandjes! Feel good tv. Zure mensen vreet nog een pot augurken!

Gast
Harry
juli 2, 2020 19:39

De Meilandjes passen heel goed bij Talpa, goedkoop en onbetrouwbaar.

Gast
Meiland is net alsTalpa nep
juli 2, 2020 19:36

Imitatietroep. Past daarom prima bij Talpa.

Gast
Meiland is net alsTalpa nep
juli 2, 2020 19:29

Imitatietroep. Past daarom prima bij Talpa.

Gast
Pieter
juli 2, 2020 19:11

Proost, alcoholische zwakbegaafde mongo len

Gast
Zomaar
juli 2, 2020 18:35

Klopt@Henk.
Zie lieten al een trailer zien van seizoen 4.

Gast
henk
juli 2, 2020 18:17

wel lachen ze zeggen een 4e seizoen komt ook en wat zag je toen dit is gevolg van seizoen 3
dus helemaal geen nieuwe opnames maar vervolg van die seizoen 3
dus die opnames zal al opgenomen tijdens seizoen 3

Gast
MolTalk
juli 2, 2020 18:13

De firma List & Bedrog…

Gast
M.
juli 2, 2020 18:04

De Meilandjes zijn de nieuwe Tokkies, oftewel ordinair!

Gast
Jan Smit
juli 2, 2020 17:43

Tja die wijn hebben ze ook niet zelf gemaakt en zal ergens anders ook wel goedkoper zijn maar nieuw etiket er op, prijs omhoog en verkopen die troep. Zo gaat dat in de retail wereld mensen.

Gast
Paul
juli 2, 2020 17:37

@Tsja,
Tsja, je hebt gelijk, slecht jaar, Corona én meilandjes genoeg voor één jaar

Gast
Tsja
juli 2, 2020 17:32

Zullen we deze mensen in 2020 laten? Gewoon niet meenemen naar volgend jaar. Geen nieuw seizoen. Geen aandacht meer. Gewoon afschrijven als een collectief, tijdelijk verlies van ons gezond verstand.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen