Caroline Tensen is merkgeil: ‘Gucci, Hermès, Filippa K’

Het voorlezen van de autocue gaat Caroline Tensen niet al te best af, maar het uitgeven van al die tonnen die ze ermee verdient wel. De presentatrice is behoorlijk merkgeil. Dat geeft ze aan in de LINDA. Tensen blijkt ongelooflijk ver van de gewone Nederlander af te staan en loopt daar ook nog eens schaamteloos mee te koop. Ze wordt in het blad gevraagd naar haar favorieten op allerlei terreinen en vervolgens komt er een tsunami aan allerlei dure merknamen voorbij.

De RTL Boulevard-ster begint voorzichtig: ze geeft aan elke zomer nieuwe Superga’s te kopen. Ze is echter ook gek op sneakers. “Ik vond mezelf te oud voor die hele grove Balenciaga’s, maar de elastieken versie zonder veters werd ook goedgekeurd.

Verder vindt Tensen zich vooral een ‘Guccigirl’. “Gucci is wel mijn favoriete merk. Al heb ik eerst maanden discussies met mezelf voordat ik die riem met dat bijtje van een paar honderd euro tóch mag kopen.

Een Gucci-jurkje van 1.000 euro ging haar wél te ver. “Ik was met Leco en vriendinnen in Parijs toen we een waanzinnige hardroze broek zagen bij Gucci. ‘Pas ’m nou even’, zei Leco, maar duizend euro voor een broek draag je er nooit aan af.

Tensen haast zich erbij te zeggen dat ze die 1.000 euro wel makkelijk kan betalen. “Er is een verschil tussen het kúnnen uitgeven en het wíllen uitgeven.

Van die 1.000 euro kan ze ook twee shirtjes van een ander merk kopen. “Filippa K, Closed, 10Days en sportkleding van Lululemon. Mijn dochter Charlotte en ik sloegen groot in toen we in New York waren.

La Tensen is ook nog eens tassengek: haar favorieten heeft ze uitgestald in de woonkamer. Eén keer per jaar koopt ze een dure merktas. “Als ik dan in maart al een mooie zie, denk ik: niet te vroeg pieken, wie weet wat er in het najaar nog komt.

Voor mijn vijftigste verjaardag kreeg ik van Ernst een taupe Birkin van Hermès. We moesten ruim een jaar wachten tot-ie er was; toen ik hem zag, schoot ik vol.

Nog meer redenen om af te knappen op Caroline Tensen vindt u via Blendle.

Foto: RTL

54 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Henny Huisman
augustus 22, 2019 09:46

Lieverds,

Waar is VALERIO ZENO gebleven?!?!?!

Gast
Theo van Gogh
augustus 21, 2019 12:37

Wie herinnert zich nog de scène met Theo van Gogh, die vroeg of Caroline 5000 euro wilde overmaken voor de arme kindjes in Afrika. Ze zou het beslist doen zei ze. De volgende dag en die dag daarop en de dagen erna, nam ze de telefoon niet meer op. Uiteindelijk kreeg Theo haar te pakken en ging Tensen hartverscheurend snikken. (Van woede) want uiteraard koopt ze liever zo’n leuk hebbe- riempje van Gucci met een lief bijtje erop, dan dat ze haar geld uitgeeft aan het goede doel… Tensen is fake en dat had Van Gogh al vroeg door.

Filmpje is nog op you tube te vinden.

Oh ja, en voor veel geld wil ze ook wel privé tussen de criminelen iets presenteren. Walgelijk figuur.

Gast
Henny Huisman
augustus 21, 2019 11:25

Haar vriendin Leco, je weet wel, haar hoogst intelligente kapper moet natuurlijk wel mee op ‘kijk mij toch eens bijzonder betrokken zijn met de kindjes in de 3de wereld’ -reisjes want ‘als mijn haar maar goed zit’ is Caroline op ’t lijf geschreven…

Gast
Henny Huisman
augustus 21, 2019 11:21

***Erwin

Dan laat ze haar dure tasjes, schoentjes en jurkjes van Gucci meestal gewoon thuis en loopt ze in casual doorzon kledij…

Gast
Anja
augustus 21, 2019 09:48

Wordt tijd dat ze wat anders gaat doen.
Bij SBS op kantoor de bloemen water geven of zo.

Gast
Erwin
augustus 21, 2019 09:44

En hoe verhoudt zich dit tot haar werk voor de Postcodeloterij en goede doelen met zwarte kindjes met vliegen op hun neus? Het is misselijkmakend.

Gast
Ralph
augustus 21, 2019 08:05

Moet ze toch zelf weten wat ze koopt? Is toch haar geld? Als ik flink zou verdienen zou ik ook een ander merk auto rijden, Andere kleding kopen en ergens anders wonen. Wat een gelul en afgunst weer hier zeg!

Gast
Donald Dumb
augustus 21, 2019 00:10

Ben het geheel met je eens, Jolanda…

Gast
Jolanda Braaksel (columniste)
augustus 20, 2019 23:09

Mensen die qua inhoud niets te bieden hebben, gooien het vaak op de vorm. Caroline is daar een van de meest tragische voorbeelden van. Het zal voor haar echter als een deceptie komen om bij dezen te ontdekken dat haar volledig galmende leegte ondanks al haar guccitassen en andere pradasjaals niet onopgemerkt blijft. Ik prik daar als diepgravend columniste onmiddellijk doorheen. Caroline Tensen heeft de hersens van een weekdier en de diepzinnigheid van een leeggelopen opblaaspop. Zij zal uiteindelijk totaal ten onder gaan, tot mijn grote spijt.

Gast
Mike
augustus 20, 2019 22:13

Die merkengeilerij vind ik wel zo armoedig. Kleutergedrag.

Gast
Al draagt een aap...
augustus 20, 2019 20:34

Al draagt een aap een gouden ring,
Het is en blijft een lelijk ding.
en nog vals ook.

Gast
Wyatt
augustus 20, 2019 19:38

Kijk al die Primark, Wibra, Zeeman klanten losgaan hier.

Gast
Henny Huisman
augustus 20, 2019 19:30

Ik vind 900.000 euro per jaar best voldoende salaris om een spoedcursus ‘presenteren met autocue’ te kunnen doen… Houd ze nog ruim voldoende geld over voor al haar dure spulletjes…

Gast
Nopes
augustus 20, 2019 17:39

Ze heeft geen Zeeman in de kast hangen, wel zeeman in bed. 🤣

Gast
critikast
augustus 20, 2019 17:01

Ze is niet alleen media-geil, maar volgens haar buurman ook gewoon geil. En hij schijnt het te kunnen weten, al blijft Tensje het ontkennen ! Waar blijft Santegoeds met zijn verhaal ?

Gast
Pegode
augustus 20, 2019 16:28

Gatver! wat een nare reacties.
Wat een afgunstig volk reageert hier.

Gast
Donald Dumb
augustus 20, 2019 16:20

Vreselijk mens. Arrogante trien die niet veel meer kan dan spelletjes aan elkaar praten.
Gelukkig weg bij de NPO…

Gast
WEST*
augustus 20, 2019 15:57

Totaal respectloos hoe over Carolien wordt geschreven ,op deze site
Ik vind haar een prettige verschijning , en ze mag gezien worden als ze op tv is !!
Maar de webmaster mag wel wat kritischer zijn en obeschofte reacties weigeren !
Als je leest hoe sommige reageren, dan denk ik … gebeurt dat in een beschaafd land als Nederland
je moet je toch diep schamen als webmaster als je ook de meest vulgare reacties toelaat die over vrouwelijke b Ners gaan, . Er is totaal geen oog meer voor knormen en waarde ! Wat zijn dat voor mensen? Gelukkig kom ik uit een ander miljeu waar nog respect heerst voor je meerdere , en U zei tegen elkaar, en geen Veronica taaltje durfde op te zetten tegen je ouders , oom en tantes met jij en jou , nou dan kreeg je een draai om je oren, zo ging dat in mijn tijd !
dE KAASKOP zoals den Hollander ook wel genoemd wordt,is een onbeschoft stukje mens geworden!!

Gast
Max
augustus 20, 2019 15:49

Is Caroline Tensen nu aan de beurt om afgebrand te worden? Wat een negatieve site en reacties.

Gast
Henny Huisman
augustus 20, 2019 15:49

Caroline, ’t braafste meisje van de klas met een mooi Gucci tasje… Heeeerlijk toch :-)

Gast
Don
augustus 20, 2019 15:26

Met die rommel wordt ze toch echt niet knapper! whahahaha

Gast
birgit
augustus 20, 2019 15:19

Wat schrijven jullie toch vreselijke negatieve artikelen, media courant.
Te veel azijn gedronken vandaag?

Gast
Guttegut
augustus 20, 2019 15:16

Ze ging met Leco en vriendinnen naar Parijs. Met andere woorden was ze dus met alleen maar vriendinnen in Parijs. Eigenlijk is best knap wat Tensen bereikt heeft na in de jaren 80 door werkelijk iedere Veronica medewerker te zijn uitgewoond.

Gast
Sjors van Kempen
augustus 20, 2019 15:11

Zij liet zich toch uitwonen door Holleeder en vriendjes?

Dat is toch Caroline? Deze Caroline?

Gast
Robert
augustus 20, 2019 14:09

Ze is wat zwaarder geworden, maar was toch vroeger wel zeker een mooie dame, zie haar nog zo op de zaterdag bij de lokale slager binnenkomen, woont nu geloof ik ook in Amsterdam, en daar kom ik niet meer.

Gast
Karin
augustus 20, 2019 13:57

@Dirk leuk zeg ….steeds onder een andere naam het zelfde typen 🤮🤮

Gast
MediaPrak
augustus 20, 2019 13:56

Waarmee wordt bevestigd dat Gucci en al die andere ‘merken tegewoordig’ ook verkrijgbaar zijn in de maten XXXL. Als Tensen Boulevard presenteerd staat een behoorlijk stuk van Leidsebosje in de schaduw #hoebedoeldudikkereet

Gast
Dalilla Hermans
augustus 20, 2019 13:09

Deze witte cisvrouw denkt alleen maar aan de money.

Gast
Dirk
augustus 20, 2019 12:59

karin wil je hem daarin’,?

Gast
Dirk
augustus 20, 2019 12:58

karin wil je hem daarin

Gast
Somsig
augustus 20, 2019 12:56

”Nog meer redenen om af te knappen op Caroline Tensen vindt u via Blendle.”

HAHA

Gast
Andreas
augustus 20, 2019 12:56

Die Caroline, ze staat zo dicht bij de gewone man haha.

Gast
Henny Huisman
augustus 20, 2019 12:43

Caroline is een hele brave meid, doet precies wat ze van haar verwachten, zit geen kwaad in, ideale schoondochter… Zelfs met een saaie Jan Modaal getrouwd… Maar wel blijven oefenen op die autocue lieverd! En koop maar mooie dure tasjes hoor als je daar je geluk in kan vinden…

Gast
Ron
augustus 20, 2019 12:40

@Utopia: goede scoop! Mag ook wel eens gezegd worden. Meestal zijn het trollen hier.

Gast
Claire
augustus 20, 2019 12:35

In het begin was ze wat onwennig met de autocue in Boulevard, maar nu is ze gewend en gaat het goed. Ze is ook oprecht geïnteresseerd in de onderwerpen en vraagt goed door. Iets wat we van Ruben niet kunnen zeggen.

Ik zie haar liever dan schreeuwlelijkerds als Bridget of Marieke.

Gast
ano@niem.nl
augustus 20, 2019 12:33

Ach dat duurt tot ze 67 is en een AOW-tje krijgt en een pisschandaaltje. Dan kan ze nog aanschuiven bij Ranking the Stars om haar inkomen op te poetsen zodat ze nog kan shoppen. BN’ers die er zo mee te koop lopen dat ze poen te over hebben doen het bij het grote publiek niet goed. Linda de Mol is dan toch weer het voorbeeld. Die heeft veel poen maar laat het niet zien en gaat gewoon shoppen bij de AH.

Gast
Princes Analia
augustus 20, 2019 12:27

Dat ouwe gangstersletje had haar kont laten verkleinen.
Nou, ze kan weer een nieuwe behandeling aanvragen, die domme oma.

Gast
Norvo
augustus 20, 2019 12:20

Weer een onnodig vals geschreven berichtje, MC. Je kunt het ook anders zien: Tensen laat domweg zien wie ze is en schaamt zich daar niet voor. Ze houdt van dure merkkleding en kan het betalen omdat ze al bijna 30 jaar voor veel geld haar werk doet. Wat dat voor emoties bij anderen oproept, doet niets af aan haar keuzes.

Gast
Alie
augustus 20, 2019 12:19

Die kinderen van haar zijn ook zo verwend, ergerde ik me vroeger al aan.Peperdure kleding droegen ze op jonge leeftijd echt niet normaal.Totaal niet passend bij die leeftijd.En dat verwende zoontje begon ook nog een peperduur t shirt merk wat nooit wat geworden is. Die mensen leven buiten de realiteit. Jonge mensen moeten lekker met vrienden en vriendinnen gaan shoppen bij H&M.Leer ze de waarde van geld, zorg dat ze gelijk zijn aan vrienden. Laat ze nog eens blij zijn met een extraatje.Zo zie ik het.Ik vind Gucci als merk ook vrij ordinair. Doet me aan neptassen uit Turkije denken. Zelfs Maxima en de meisjes leven normaler dan Caroline en haar kids.

Gast
Henny Huisman
augustus 20, 2019 12:17

Caroline,

Wil je een makkelijke of een moeilijke vraag?

Caroline… Mmmm’m…. Doe maar een makkelijke Henny…

Henny… Waarom kan jij geen auto-cue lezen Caroline??

Caroline… Mmmm’m… Omdat ik alleen heb geleerd om maar 1 vraag te stellen…

“Wil je een makkelijke of een moeilijke vraag”

Gast
Magnus Dickendorfer
augustus 20, 2019 12:16

Nou ja jongens je weet: 1 ding dat is zeker, rijk zijn valt niet mee.

Gast
Karin
augustus 20, 2019 12:00

Wat een misselijkmakend bericht,moet zij toch weten wat zij koopt,gaat ons niks aan.

Gast
shrink
augustus 20, 2019 11:59

“Ik was met Leco en vriendinnen in Parijs”: zie hier in acht woorden een zeldzaam scherpe karakterisering van het intens banale leven van mevrouw Tensen, en dat nog uit haar eigen mond ook….

Gast
Cees
augustus 20, 2019 11:49

Deze Caroline Tensen had het vorige week over wat de drugs op dat festival waard zouden zijn. Zij had het over drie miljoen euro, terwijl het drie honderdduizend euro is.

Gast
P
augustus 20, 2019 11:49

Raar dat ze nooit is gevraagd door Beter Bed om reclame te maken. Ze heeft namelijk reteveel verstand van matrassen.

Gast
Utopia
augustus 20, 2019 11:49

Utopia stopt eind december. Wordt straks bekend gemaakt!

Gast
Ad Visser
augustus 20, 2019 11:49

Beroepshalve de laatste Linda weer doorgenomen. Blad met hoog inteelt gehalte. “Zie ons hoe bijzonder wij zijn en hoe goed wij het hebben”.

Elk nummer is als een soort van kleurplaat. Inkleuren maar weer en klaar is Kees. Autisme?

Gast
Kim Jong-un-dos-tres
augustus 20, 2019 11:49

Cheap!
Wel geld, geen smaak. Dus dure merken kopen in de hoop dat je daarmee je klasse laat zien. Nee, Caroline, nee, zo werkt dat niet. Zo krijg je nooit karakter.

Gast
AD (Angela's Dagblad)
augustus 20, 2019 11:48

Blablabla chocoladevla

Gast
Ron
augustus 20, 2019 11:48

Het is zo’n leeg, inhoudsloos type. Misschien past ze daarom ook wel bij Boulevard. Alleen moet ze eens beter leren de autocue voor te dragen, want dat is het nu meer. Voordragen/voorlezen. Kan gewoon echt niet hoe ze dat doet nu!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen