Recordkijkcijfers voor Kopen Zonder Kijken: ruim 1,7 miljoen

De kijkcijfers van maandag 16 november 2020 (SKO): Martijn Krabbé ziet de kijkcijfers van Kopen Zonder Kijken stijgen tot recordhoogten nu Chateau Meiland voorlopig alleen nog op donderdag te zien is.

Martijn Krabbé Beeld: RTL

De maandagavond van SBS 6 is vorige week volledig ingestort nu Chateau Meiland is ingeruild voor een BN’er-show over zeilende sterren en dat leidt tot fors hogere kijkcijfers voor de maandagshow van RTL 4: Kopen Zonder Kijken. Na het record van vorige week, toen er 1,6 miljoen mensen keken, is er nu wéér een nieuw kijkcijferrecord.

Kopen Zonder Kijken kon gisteren rekenen op een torenhoge 1,7 miljoen kijkers (26 procent marktaandeel). Het zijn ongebruikelijk hoge kijkcijfers voor prime time op een doordeweekse avond van RTL 4, maar zenderbreed wordt er momenteel veel geprofiteerd van dat mensen veel thuis zijn vanwege de coronalockdown.

SBS 6 stelt teleur

Het programma van Martijn Krabbé was de grote winnaar op prime time. Het meest bekeken alternatief werd geboden door NPO 1: zowel Radar als Spoorloos scoorden 1,5 miljoen kijkers (22 en 25 procent).

Het brons op prime time is voor NPO 3, waar Hunted door 921.000 mensen (14 procent) werd bekeken. Verder was Veronica Inside het meest in trek met 576.000 kijkers (9 procent).

SBS 6 stelt wederom teleur met de BN’er-show Alle Hens aan Dek, waar 317.000 mensen (5 procent) naar keken. 100 Jaar Jong deed het ervoor iets beter met 546.000 kijkers (8 procent).

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • SBS 6 scoorde met 100 Jaar Jong: 546.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Harry Potter and the Half-Blood Prince: 371.000 kijkers,
  • NPO 2 scoorde met Nieuwsuur: 354.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met In Overtreding: 305.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Grand Slam of Darts: 121.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Moordvrouw: 83.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,5 miljoen), Half acht nieuws (1,5 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), M (1,1 miljoen), Sinterklaasjournaal (954.000), GTST (921.000), RTL Boulevard (867.000), Editie NL (801.000) en Tijd voor MAX (734.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Op1 (968.000), Beau (963.000) en Journaal laat (764.000) het meest in trek. Hart van Nederland en Shownieuws trokken 462.000 en 478.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 26 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 21 procent en SBS 6 brons met 7 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.501.00001. NPO1 / 25.9%
02. Kopen zonder kijken (RTL4) 1.708.00002. RTL4 / 21.2%
03. Half acht nieuws (RTL4) 1.529.00003. SBS6 / 7.4%
04. Spoorloos (NPO1) 1.485.00004. NPO3 / 7.2%
05. Radar (NPO1) 1.480.00005. NPO2 / 5.9%
06. Journaal 18:00 (NPO1) 1.443.00006. NET5 / 5.9%
07. EenVandaag (NPO1) 1.310.00007. Vero / 4.8%
08. M (NPO1) 1.139.00008. RTL5 / 3.7%
09. Op1 (NPO1) 968.00009. RTL7 / 2.5%
10. Beau (RTL4) 963.00010. RTL8 / 1.8%
11. Sinterklaasjournaal (NPO3) 954.00011. RTLZ / 1.3%
12. Hunted (NPO3) 921.00012. Discov / 1.2%
13. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 921.00013. SBS9 / 0.8%
14. RTL Boulevard (RTL4) 867.00014. Comedy / 0.8%
15. Editie NL (RTL4) 801.00015. N.geog / 0.7%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 39,0%
02. RTL Nederland 30,9%
03. Talpa TV 18,9%

103 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
november 18, 2020 20:46

Dacht dat het gaat over kopen zonder kijken??????🤔🧐

Gast
Winterklaar
november 17, 2020 22:40

Zo te zien mag meneer weer alles eten.

Gast
Guttegut
november 17, 2020 15:23

Zeilende BN’ers hadden we nog niet. En wat voor BN-ers ook. Een onvermijdelijke Meiland lid, een surinaamse drugshandelaar, een idiote ex-militair die eigenlijk zijn eretitel allang had moeten inleveren, een schaatster die uit armoede ook niet meer weet wat hij moet met zijn leven en Vledder. Dan kan het toch niet anders als totaal floppen.

Gast
Ron
november 17, 2020 12:42

Talpa hoopte door Alle Hens aan Dek te verplaatsen ná 100 Jaar Jong dat het wat zou profiteren van de lead in van dit programma. Maar helaas, het heeft niet zo uitgepakt. Ook 100 jaar Jong scoort minder dan het eerste seizoen. Wel beide erg leuke programma’s die beter verdienen vind ik.

Veronica Inside is het helemaal kwijt. Ze weten het programma maar niet te vullen met relevant voetbalnieuws. Nu was er geen competitie deze week maar kort het programma dan ook in en ga niet met figuren als Chris Woerts het programma opvullen met non nieuwtjes waar niemand op zit te wachten alleen Chris Woerts of all people alleen…

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Ron
Gast
JobF
november 17, 2020 13:00
Antwoord op  Ron

Het programma is ook ingekort het duurde tot 22:00 inplaats van 22:20.

Gast
Ron
november 17, 2020 13:05
Antwoord op  JobF

Blijkbaar toch nog iets te lang. Maar competitie of niet, het duurt sowieso te lang. De helft van het programma kunnen ze niet eens meer vullen met voetbal gerelateerde items. Ze vullen het op met non nieuws/meningen over andere zaken; de zijpaden waar niemand op zit te wachten. De kijkcijfers bewijzen dit. Niemand zit te wachten op de mening van Derksen/Gijp over politiek en over media. Die willen gewoon weten wat de mening is van de analisten n.a.v. van het voetbal.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Ron
Gast
JobF
november 17, 2020 14:44
Antwoord op  Ron

Ze hadden het juist heel erg veel over voetbal gerelateerde zaken. Dat jij dat nieuws van Chris Woerts niet interessant vind betekent niet dat niemand dat vind. Het heeft wel gewoon met voetbal te maken. Ze hebben het woord politiek geen eens genoemd gisteren.

Gast
Feitje
november 17, 2020 13:46
Antwoord op  Ron

Denk dat het format vi is uitgemolken. Ze hebben er geen zin meer aan en het is nu nog even uitzitten.

Gast
Ron
november 17, 2020 14:01
Antwoord op  Feitje

Had ook gehoopt dat na die bloedbonje van afgelopen zomer dat het programma qua inhoud wel wat zou veranderen en de focus weer wat meer op het voetbal zou komen te liggen, maar niets is minder waar. Ze zijn gewoon verder gegaan waar ze zijn gebleven, met alle gevolgen van dien als het straks weer eens fout gaat. Derksen hoeft maar weer iets verkeerds te zeggen en dan is het echt over en uit…Dat had je voor kunnen zijn door echt de focus weer op voetbal te leggen en niet allerlei zijpaden te gaan bewandelen als opvulling. Dan de show maar korter maar wel relevanter.

Gast
Ron
november 17, 2020 14:49
Antwoord op  Feitje

@JobF: Ik had het niet specifiek over de uitzending van gisteravond maar over de show in het algemeen.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Ron
Gast
Mark
november 17, 2020 12:40

Ik blijf het toch zeggen: ze hadden gewoon door moeten gaan met Meiland. Die twee nieuwste afleveringen ook op maandag en vanaf volgende week maandag een maand lang hoogtepunten en dan kerstprogrammering. Hoogtepunten halen ook nog wel 900.000 kijkers en dan 100 Jaar Jong erna haalt dan wel minimaal 650.000. Alle Hens Aan Dek op een donderdag half 9 proberen. Of Mr. Visser Rijdt Visite naar half 9 en Alle Hens Aan Dek erna.

A.s. vrijdag Undercover wordt natuurlijk één grote flop. heeft half NL al gezien. Maar ja, wat moet Talpa anders tegenover TVOH. Ze hadden de laatste reeks van Thank You For The Music kunnen laten liggen tot a.s. vrijdag, want TVOH haalt echt niet die 3 miljoen van The Masked Singer. Undercover wordt hooguit 150.000, maar laat maar staan tot audities van TVOH afgelopen zijn. Liveshows trekken toch minder kijkers, dus midden januari met een familieshow op de vrijdag van SBS 6.

Gast
JobF
november 17, 2020 14:45
Antwoord op  Mark

Teveel uitmelken is ook niet goed.

Gast
Bart
november 17, 2020 16:48
Antwoord op  Mark

Ik denk dat er nog best veel mensen Undercover gaan volgen op SBS6.

Gast
Mick
november 17, 2020 12:00

100 Jaar Jong verdient veel meer kijkers. Die oudjes zijn gewoon erg leuk.

Gast
Ron
november 17, 2020 14:03
Antwoord op  Mick

Oh zo eens.

Gast
Frank Rijk
november 17, 2020 11:44

Wat kan de dochter van Tom Egbers prachtig zingen!

Op1-Beau 1-0

Gast
Ikke
november 17, 2020 11:26

Waar gaat dit commentaar allemaal over? Kopen zonder kijken is gewoon leuk en Rob een kanjer. Was iedereen maar zo goed in veranderen/verbouwen. Martijn presenteert het ook goed. Meest belangrijke, de kopers zijn meestal super enthousiast en blij. Vind je het niks, kijk je toch gewoon niet, keuze genoeg om iets te vinden dat je wel wilt zien en anders zit er ook een uit knop op de tv of afstandsbediening

Gast
Feitje
november 17, 2020 11:50
Antwoord op  Ikke

Ja was een leuk stel. Toen ze huis bekeken was het wel even waar zijn we aan begonnen maar toen het klaar was. Waren ze wel heel enthousiast

Gast
Lieke Van Lexmond Lover
november 17, 2020 11:26

Veronica inside word nooit meer genoemd ??

Gast
Yabba Dabba Doo
november 17, 2020 10:33

Is this Barney (Rubble) from The Flinstones?

Gast
De buurvrouw van Bente
november 17, 2020 10:29

RTL trol is weer terug in haar hok.

Weer rust toch morgenochtend 8 uur want dan komt Bente met haar 100 namen weer uit haar hok!

Gast
Juul
november 17, 2020 10:42

En jij hebt weer niks anders te doen dan de hele dag onzin plaatsen op deze site?

Gast
Jo de Jong
november 17, 2020 11:08
Antwoord op  Juul

De waarheid is geen onzin!

Gast
Bromsnor
november 17, 2020 10:15

Wat een plofkip op die foto.

Gast
John
november 17, 2020 12:31
Antwoord op  Bromsnor

Heb je Jensen nog niet gezien!!

Gast
opbouwfase?
november 17, 2020 09:55

9x NPO en 6x RTL in de top 15
Talpa in geen velden of wegen te bekennen, wanneer stoppen ze er nu eens mee.
Nu wel heeeel duidelijk dat Talpa leunt op meneer Meiland. Alle programma’s waar hij in zit scoort, de rest is bagger.

Gast
jaja
november 17, 2020 09:53

Gaat goed met Talpa, geen een keer in de Top 15 met een marktaandeel dik onder de 10 procent. Top John.

Gast
Huismaker
november 17, 2020 09:34

GEWELDIG !
Leve de vrijheid.
Jensen heeft per direct Youtube uitgeschakeld. Geen leger meer om zijn vrijheid van meningsuiting tegen te houden.
“75 jaar vrijheid kwam bijna ten einde”
jensen nl gefeliciteerd met je echte eigen mening !!!!!

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 09:40
Antwoord op  Huismaker

Die dikke domme Jensen weet niks van YouTube alleen complot onzin de wereld in gooien.

Gast
Wordt snel verwijderd..
november 17, 2020 09:57
Antwoord op  Maup Caransa

Valt me tegen van Jensen.

Gast
Wordt snel verwijderd..
november 17, 2020 09:58
Antwoord op  Huismaker

Valt me tegen van Jensen!!

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 10:09

Jensen zit nog steeds op YouTube te stotteren en weet niet wat hij moet verzinnen.

Gast
Feitje
november 17, 2020 11:53
Antwoord op  Huismaker

Doet die plofkop nog wat op tv/internet. Dacht dat die tegenwoordig hamburgers bakte bij mc

Gast
Bart
november 17, 2020 09:26

Dom van SBS6 om met zo’n programma als Alle hens aan dek te komen. Als tv maker moet je toch aan kunnen voelen dat kijkers niet op zulke programma’s zitten te wachten.

Beter hadden ze een paar weken gewacht met Ik geloof in mij en dit op maandagavond gezet om 20.30u gevolgd door 100 jaar jong.

Op vrijdag dan gewoon dubbele afleveringen van Undercover. SBS6 zou ook de serie Beau Sejour kunnen aankopen voor op de vrijdagavond na Undercover.

Gast
Feitje
november 17, 2020 11:54
Antwoord op  Bart

Schaapjes of bootjes met bn’ers het scoort niet.

Gast
Chiel
november 17, 2020 13:06
Antwoord op  Bart

Kun je ze bij SBS6 niet even een masterclass geven van hoe het simpel OOK kan.

Gast
Asjemenou
november 17, 2020 09:24

Volgens mij is dit uiterst lucratief formatje voor RTL, de halve verbouwing wordt gesponsord, en gewoon door gefactureerd aan de deelnemers …

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Asjemenou
Gast
pieter
november 17, 2020 10:10
Antwoord op  Asjemenou

Maar helaas zien wij kijkers dat niet he?

Gast
Chiel
november 17, 2020 13:05
Antwoord op  pieter

Dat zie je gewoon hoor. 2 keer de naam genoemd en op de aftiteling. Het zal RTL niks minder kosten dan Buwval gezocht o.i.d.

Gast
Asjemenou
november 17, 2020 13:08
Antwoord op  Chiel

RTL kost dit een paar halve draaidagen, als je hiermee 1,7 miljoen kijkers trekt en dat tegenover een dure productie als TVOH afweegt is dit format een goudmijntje.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Asjemenou
Gast
Chiel
november 17, 2020 14:40
Antwoord op  Asjemenou

Zeker! Die buitenprogramma’s zijn relatief goedkoop (50.000 ongeveer). Zeker vergeleken met een studioshow (Mooi weer de leeuw koste bijv. 120.000 per aflevering) of een dramaserie (Flikken 200.000 per aflevering).

Gast
Alex
november 17, 2020 09:19

Gister heb ik In real life gekeken. Wat een fantastisch en ECHT programma: meekijken in het leven van de nieuwe generatie. Niet een programma om hier te bespreken want hier gaat het altijd over televisie maken en technieken en daar gaat dit programma niet om. Zo puur en echt: ik ben fan!

Gast
Max
november 17, 2020 09:00

100 jaar jong top tv met Gordon! Alle hens aan dek, mwah…

Gast
Buurvrouw van Bente
november 17, 2020 08:50
  • RTL 5 scoorde met In Overtreding: 305.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Grand Slam of Darts: 121.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Moordvrouw: 83.000 kijkers.

Wat slecht!!!!!

Gast
Bente
november 17, 2020 09:17
Antwoord op  Buurvrouw van Bente

SBS 9 scoorde met Magnum PI: 46.000 kijkers.

Gast
Bente
november 17, 2020 09:19
Antwoord op  Buurvrouw van Bente

Deze programma’s kosten vrijwel niks. Dat SBS 6 als hoofdzender van Talpa primetime 317.000 kijkers trekt is zorgelijker.

Gast
De buurvrouw van Bente
november 17, 2020 09:36
Antwoord op  Bente

Naast kleutergedrag is mijn buurvrouw ook jaloers en een lelijk ………..!

Gast
Wordt snel verwijderd..
november 17, 2020 08:31

745.000 kijkers (44%) verlieten RTL 4 toen Beau in beeld verscheen!

Gast
Monique
november 17, 2020 08:45

517.000 kijkers verlieten NPO1 toen Op1 begon!
Prachtige cijfers voor Beau!

Gast
Jo de Jong
november 17, 2020 08:54
Antwoord op  Monique

Op1 – Beau 1-0

Gast
Bente
november 17, 2020 09:21
Antwoord op  Jo de Jong

Beau had vorige week gemiddeld meer kijkers dan Op1, laten we kijken wat het deze week wordt!

Gast
Sinterklaas & Beau
november 17, 2020 13:15
Antwoord op  Bente

Sinterklaas had vorige week gemiddeld meer kijkers dan Beau.
Soms komen sprookjes gewoon uit.

Zaterdag jl. zelfs 2.200.000 kijkers overdag (zonder TMS als lead in).

Gast
pieter
november 17, 2020 10:11
Antwoord op  Monique

Jullie hebbe echt geen leven he, WSV en M…..

Gast
Monique
november 17, 2020 13:11
Antwoord op  pieter

Om mijn antwoord te begrijpen op WSV moet je wel begrijpend kunnen lezen, en dat kun jij waarschijnlijk niet.

Gast
Konijnen die in de koplampen kijken
november 17, 2020 08:29

Sommige Nederlanders kunnen meer dan een uur lang sponsor tv kijken van de Nederlandse Vereniging van Makelaars.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 17, 2020 08:28

Zondag 15 november 2015
12. RTL Late Night (RTL4) 956.000

Zondag 15 november 2020
10. Beau (RTL4) 963.000

Gast
Buurvrouw van Bente
november 17, 2020 08:36
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Fake is dom Bente.

Zondag????? hahahaha

Gast
En Humberto moest stoppen
november 17, 2020 08:45
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Jinek en Beau hebben weinig vernieuwing gebracht tot nu toe.

Gast
Chiel
november 17, 2020 09:11

Mensen praten aan een tafel, meestal over actualiteit. Wil je er ´n bank bij?

Gast
Bart
november 17, 2020 09:43

Dat had wel meerdere redenen dat hij moest stoppen. Ga ze niet allemaal opnoemen maar je weet het vast wel. Terecht dat hij moest stoppen.

Gast
Julske
november 17, 2020 11:24
Antwoord op  Bart

Dat moet ook gezegd worden, dat hij het 5 jaar lang, vol heeft gehouden. Maar door die ziekte, (Jaloezie) en misgunnen van velen ,moest hij stoppen.

Gast
Wordt snel verwijderd..
november 17, 2020 08:27

Gunoten van V.l.
TLP wederom 3de…..
Veronica andermaal beter!

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 17, 2020 08:26

Maandag 16 november 2015 (Maandag 16 november 2020)

Marktaandelen per zender (18-24u, 6+)

1. NPO1 26,0% (25,9%)
2. RTL4 17,2% (21,2%)
3. SBS6 11,4% (7,4%)

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Buurvrouw van Bente
november 17, 2020 08:34
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Je hebt het er maar druk mee Bente!

Gast
Chaiba
november 17, 2020 08:42
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Zoek een leven. Autist!

Gast
pieter
november 17, 2020 10:15
Antwoord op  Chaiba

O@A zit al tijden in zijn bubbel, hij denkt dat hij de mensheid dient met het dagelijkst oplepelen van nutteloze informatie. Of hij/zij denkt-negatieve aandacht is ook aandacht….

Gast
pieter
november 17, 2020 10:13
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

O&A, je bent er maar druk mee, iedere dag weer…. baan- vriendin- loos misschien?

Gast
Feitje
november 17, 2020 11:56
Antwoord op  pieter

Misschien niet op reageren? Daar kicken ze namelijk op

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 17, 2020 08:22

Zondag 15 november 2015
01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.668.000
06. Half acht nieuws (RTL4) 1.629.000
13. Hart van Nederland (SBS6) 955.000

Zondag 15 november 2020
01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.501.000
03. Half acht nieuws (RTL4) 1.529.000
25+ Hart van Nederland (SBS6) 462.000

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Buurvrouw van Bente
november 17, 2020 08:32
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Die post heb ik gisteren ook al van je gezien Bente!

Gast
pieter
november 17, 2020 10:15
Antwoord op  Buurvrouw van Bente

O&A lepelt dit al tijden dagelijks op… hoe sneu…

Gast
Flip de Beer
november 17, 2020 08:22

Zo Beau!

Gast
Nelly Veenendaal
november 17, 2020 08:16

Elke keer als je denkt dat Kopen Zonder Kijken de top bereikt heeft scoren ze weer hoger. Erg knap!

Gast
Buurvrouw van Bente
november 17, 2020 08:24
Antwoord op  Nelly Veenendaal

Kleuter gaat weer jaloers reageren! Dat doen alleen maar lelijk geblondeerde oma’s van 70+

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Buurvrouw van Bente
Gast
Nomis
november 17, 2020 09:20
Antwoord op  Buurvrouw van Bente

Wat ben jij een ontzettend sneu figuur! Vervelend mannetje met je vele namen. Zoek een hobby of nog beter… een baan!

Gast
De buurvrouw van Bente
november 17, 2020 09:38
Antwoord op  Nomis

U heeft het vast tegen mijn jaloerse en domme buurvrouw!

Gast
Nomis
november 17, 2020 10:01

Absoluut niet. Ik heb het tegen jou met je ziekelijke obsessie.

Gast
jaja
november 17, 2020 09:59
Antwoord op  Nomis

Een baan rond de aarde het liefst !

Gast
Rambo
november 17, 2020 08:14

Niet alleen Kopen Zonder Kijken maar ook Het Perfecte Plaatje scoort ongekend hoog voor doordeweeks primetime. Uitgesteld kijken 10 nov: 1.8 miljoen kijkers

RTL4 doet het mega goed momenteel!

Gast
Buurvrouw van kijken
november 17, 2020 08:16
Antwoord op  Rambo

RTL kroeglopers zijn doodlopers

Gast
Cijfer zeggen alles
november 17, 2020 08:13

2013: 2×2=4
2020: 2×2= nog steeds 4

Cijfers zeggen alles, jonguh.

Gast
Tv Junkie XL
november 17, 2020 08:12

Oei, ik hoor Gordon alweer briezen over de lage kijkcijfers. Ik verwacht een reactie van hem als: “Iedereen heeft het over mijn programma, dus die SKO is zo achterhaald en de cijfers kunnen gewoon niet kloppen”……..

Gast
Wie is die oubollige man op de foto?
november 17, 2020 08:11

Is dat de zoon van Mr. Frank Visser?

Gast
Beau en Sinterklaas
november 17, 2020 08:09

11.000 kijkers verschil.

Ha, ha, ha.

En dat met zoveel aandachttrekkerij en marketing/communicatie voor Beau.

Gast
Bente
november 17, 2020 08:12
Antwoord op  Beau en Sinterklaas

Schijnbaar kun jij er niet tegen dat Beau goed scoort, en dan kom je met dit soort vreemde vergelijkingen. Zo weet ik er nog wel een paar.

Beau 963.000 kijkers
5 Uur Show 99.000 kijkers

Beau bijna 10 keer zoveel kijkers als de 5 Uur Show!

Gast
Alex
november 17, 2020 08:08

Is dit het einde van 10 jaar lang voornamelijk huil tv, nu dit soort vrolijke formats en spelletjes de pannen van het dak scoren?

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 17, 2020 08:06

Maandag 16 november 2015 (Maandag 16 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 37,1% (39,0%)
2. RTL Nederland 28,1% (30,9%)
3. SBS Groep 18,6% (18,9%)

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Bente
november 17, 2020 08:13
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Jij komt niet verder dan steeds hetzelfde lijstje? Iedere dag weer.

Gast
Buurvrouw van kijken
november 17, 2020 08:18
Antwoord op  Bente

Nee hoor, niet hetzelfde lijstje. Ga liever beter onderbouwen dan jaloers reageren

Talpa groeit, tegenvaller voor je?

Gast
jaja
november 17, 2020 10:26

Talpa groeit? hahah gewoon vaak genoeg zeggen, misschien wordt t dan wel werkelijkheid joh!

Gast
Stefan
november 17, 2020 08:13
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Alleen sukkels plaatsen elke dag nietszeggende cijfers

Gast
39,0% NPO met maar 3 zenders
november 17, 2020 08:18
Antwoord op  Stefan

Ongelofelijk.

Gast
Buurvrouw van kijken
november 17, 2020 08:03

RTL kroeglopers zijn doodlopers.

Gast
Bente
november 17, 2020 08:14

Waar baseer jij het op dat er kroeglopers naar RTL kijken? Onderbouwingen graag in plaats van willekeurige dingen roepen!

Gast
Flexi
november 17, 2020 07:56

RTL zal het niet erg vinden dat de coronalockdown nog even duurt.
Ook Hunted profiteert van de lockdown.

Gast
Bente
november 17, 2020 07:58
Antwoord op  Flexi

Komt niet alleen door de corona maatregelen, het marktaandeel is ook erg hoog.

Gast
Buurvrouw van kijken
november 17, 2020 08:19
Antwoord op  Bente

Wat een domme reactie?

In de kroeg bouw je geen marktaandeel op, domkop!

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Buurvrouw van kijken
Gast
Bente
november 17, 2020 08:45

De stijging van de totale absolute kijkcijfers komt door de corona maatregelen, de stijging van marktaandelen komt doordat een programma populairder wordt.

Gast
Jo de Jong
november 17, 2020 08:55
Antwoord op  Bente

Hoe dom kan je zijn!

Gast
Buurvrouw van Bente
november 17, 2020 08:58
Antwoord op  Bente

99% kijkers NPO en Talpa komen niet in de kroeg.

Haar blonderen tast blijkbaar de hersens aan.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Buurvrouw van Bente
Gast
Hunted op 1
november 17, 2020 08:20
Antwoord op  Flexi

Maakt Hunted komend seizoen de overstap naar NPO1?
Net als Wie is de Mol ooit.
Programma heeft nog veel groeipotentieel.

Gast
Tv Junkie XL
november 17, 2020 08:29
Antwoord op  Hunted op 1

Ze hadden Hunted gewoon op NPO1 zaterdagavond moeten zetten ipv die vreselijke J van Kooningsbrugge. Denk dat Hunted op zaterdagavond sowieso al rond 1,5 kan scoren en daarna per week kan groeien.

Gast
ome H
november 17, 2020 07:55

RTL Nieuws gaat ook als een tierelier

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen