Kijkcijfers: Beau in boxershort knalt met première door miljoengrens heen

De kijkcijfers van maandag 9 november 2020 (SKO). Beau van Erven Dorens is met de seizoenspremière van zijn talkshow Beau door de grens van één miljoen kijkers heen geknald. Zij zagen hem naakt in een bak ijs zitten.

Beau van Erven Dorens Foto: Beau

Eva Jinek is op vakantie en dat betekent dat Beau van Erven Dorens weer van de partij is op de late avond van RTL 4. De première van het derde Beau-seizoen trok met 1,013 miljoen kijkers (24 procent marktaandeel) veel bekijks. Hij zat de grote concurrent Op1 op de hielen: daar keken 1,056 miljoen mensen (26 procent) naar.

Beau sprak in zijn programma niet alleen met de in opspraak geraakte Albert Verlinde – hij heeft een ruzie met Connie Witteman – maar ook ‘The Iceman’ Wim Hof was van de partij. Hij kreeg de presentator zo ver dat hij buiten in een bak met ijskoud water ging zitten: 3,5 minuut lang. Dat zie je Hugo Logtenberg van Op1 niet zo snel doen.

SBS 6 stort in zonder Meiland

Door naar prime time: daar was Radar het meest in trek met ruim 1,6 miljoen kijkers (24 procent). Spoorloos trok aansluitend bíjna 1,6 miljoen kijkers (26 procent). Het zilver is voor de RTL 4-titel Kopen Zonder Kijken met bijna 1,6 miljoen kijkers (24 procent).

NPO 3 pakt de derde plek dankzij het door 787.000 mensen (12 procent) bekeken Hunted. Daarna volgt Veronica Inside met 630.000 kijkers (10 procent).

De hoge kijkcijfers van deze stations hebben ermee te maken dat SBS 6 een miljoen kijkers ziet weglopen zonder Chateau Meiland.

Opvolger Alle Hens Aan Dek, een zeilshow met BN’ers waaronder uitgerekend de door de Meilandjes gehate oud-huisvriendin Caroline van Eeden, bleef steken op 306.000 kijkers (5 procent).

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • Net5 scoorde met Harry Potter and the Order of the Phoenix: 440.000 kijkers,
  • NPO 2 scoorde met Nieuwsuur: 377.000 kijkers,
  • SBS 6 scoorde met Alle hens aan dek: 339.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Girl in the Spiders Web: 310.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Als de brandweer: 224.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Moordvrouw: 60.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,6 miljoen), Half acht nieuws (1,6 miljoen), Zesuurjournaal (1,6 miljoen), Sinterklaasjournaal (1,4 miljoen), EenVandaag (1,4 miljoen), RTL Boulevard (1 miljoen), M (999.000), GTST (947.000), Editie NL (914.000) en Tijd voor MAX (851.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Op1 (1,1 miljoen), Beau (1 miljoen), Journaal laat (795.000) en Hart van Nederland (475.000) het meest in trek. Shownieuws trok 283.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 26 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 21 procent en NPO 3 brons met 8 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.559.00001. NPO1 / 26.0%
02. Radar (NPO1) 1.622.00002. RTL4 / 21.4%
03. Half acht nieuws (RTL4) 1.592.00003. NPO3 / 8.0%
04. Kopen zonder kijken (RTL4) 1.571.00004. SBS6 / 6.8%
05. Journaal 18:00 (NPO1) 1.567.00005. NET5 / 5.7%
06. Spoorloos (NPO1) 1.560.00006. NPO2 / 5.3%
07. Sinterklaasjournaal (NPO3) 1.424.00007. Vero / 5.2%
08. EenVandaag (NPO1) 1.370.00008. RTL7 / 3.6%
09. Op1 (NPO1) 1.056.00009. RTL5 / 3.2%
10. RTL Boulevard (RTL4) 1.020.00010. RTL8 / 1.5%
11. Beau (RTL4) 1.013.00011. Discov / 1.5%
12. M (NPO1) 999.00012. RTLZ / 0.9%
13. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 947.00013. TLC / 0.9%
14. Editie NL (RTL4) 914.00014. FOX / 0.8%
15. Tijd voor MAX (NPO1) 851.00015. SBS9 / 0.7%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 39,3%
02. RTL Nederland 31,3%
03. Talpa TV 18,4%

86 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Harry
november 11, 2020 23:55

Als ik SBS6 was zou ik De Familie Gillis op de plek van Chateau Meiland zetten. Dus maandag om 20.30 uur. De Familie Meiland afwisselen met De Familie Gillis. In de zomervakantie kunnen ze dan bijvoorbeeld De Verhulstjes uitzenden om 20.30.

Gast
aammehoela
november 10, 2020 21:16

Eindelijk wat te melden over de kijkcijfers op de maandagavond. Blijkt dus dat SBS enkel en alleen kan scoren met die irritante Meilandjes. Zegt genoeg over het niveau van deze kijkers. Groot pluspunt is dat NPO 3 met Hunted goed scoort. Dit programma verdient wat dat betreft een “promotie” naar NPO 1. Ook Beau doet het goed, maar nogmaals, de gasten bepalen de kijkcijfers. Denk dat toch veel kijkers regelmatig naar zowel Beau/Jinek als naar Op1 kijken. Kan me niet voorstellen dat ik dit als enige doe. Gisteravond Beau gezien, toch ook even gekeken naar Op1.

Gast
J-tv
november 10, 2020 15:05

RTL stopt met Kees & Co. Stekker er alweer uit na 2 seizoenen.

Gast
Terecht ?!
november 10, 2020 15:51
Antwoord op  J-tv

Vergane glorie.
Daarnaast moet RTL erg op de centjes letten. Dus te duur.

Gast
Mark
november 10, 2020 13:34

SBS 6 kan beter De Bus nieuw leven inblazen. Ook een format van niks (Big Brother, maar dan in een bus), maar er keken destijds wel dagelijks 1 miljoen mensen naar en het was een grotere hype dan Big Brother (vooral onder Tókkies). Leverde één van de grootste hits van het jaar op: Jij Bent De Zon van Jop; wekenlang op 1, wat de soundtrack van Big Brother níet lukte!

Zou best weer kunnen werken De Bus, of iets in de trant van dat, coronaproof, met onbekende NL’ers. Twee keer per week op maandag en donderdag half 9. Anders film maar even snel verder bij Familie Gillis, kan op maandag half 9 met gemak 800.000 halen.

Gast
Ron
november 10, 2020 13:38
Antwoord op  Mark

Ik denk dat Talpa even afwacht of Big Brother begin volgend jaar gaat aan slaan op RTL 5/Videoland en misschien dan weer met een soortgelijk format al dan niet weer met Utopia te komen.

Gast
Lau
november 10, 2020 19:05
Antwoord op  Ron

Ergens vind ik dit idee niet eens zo’n heel slecht idee. Communiceer vooraf de route, zodat men weet wanneer de bus er staat. Laat ze er desnoods uit om ze ergens te laten werken bij grotere pretparken/bedrijven.

Gast
Ron
november 10, 2020 13:29

Aan de andere kant ik snap ook niet waarom Talpa niet met Chateau Meiland door pakt op maandagavond want het staat nu op donderdagavond gepland. Beter dus gewoon naar maandag en op donderdagavond de zeilshow.

Gast
39,3% NPO, met maar 3 zenders
november 10, 2020 13:22

Kom daar nog maar eens om bij Talpa en RTL (met meer dan 3 zenders)

Gast
Mark
november 10, 2020 13:21

Wat is Talpa toch weer dom bezig: ze gooien met die zeilshow zo 1 miljoen kijkers over boord (leuke woordspeling). Op een vrijdag zou dit programma beter passen; alhoewel het daar denk ik nóg slechter zou scoren dan die schapenshow. Hou een keer op met al die cn’ers en dn’ers en zet onbekende mensen op prime time. Als ze nu Man Bijt Hond XL gisteren hadden gedaan om half 9, had met gemak 900.000 gehaald. Ze kunnen het nog omruilen voor a.s. maandag en zet die zeilshow maar in de ijskast voor januari en februari. Zend desnoods hoogtepunten van Meiland uit, haalt altijd wel 700.000. Vaste kijkers willen gewoon hun vaste portie Meiland op maandag, desnoods hh.

Gast
Ron
november 10, 2020 13:37
Antwoord op  Mark

Herhalingen weet ik niet of dat zal aan slaan, gewoon nieuwe content. Het slaat aan dus het is ‘u vraagt wij draaien’. Wil de kijker spruitjes, krijgt het spruitjes.

Gast
Lau
november 10, 2020 19:07
Antwoord op  Mark

Man bijt Hond sluit inderdaad beter aan op Meiland. Maar die serie van zangers die zich geweldig vinden, past ook goed op maandag of vrijdag. Idem voor familie Gillis.

Gast
Bastiaan
november 10, 2020 12:25

Wat een achterlijk programma, nu weer BN-ers 3de rangs op een zeilboot!

Gast
anonymous
november 10, 2020 11:43

Mooie cijfers voor Beau.

Gast
Ron
november 10, 2020 10:51

Vind dat Alle Hens aan Dek wel een aardig format. Verdiend wel wat meer kijkers. Alleen die vreselijke pauper Marco Kroon is misschien een uitschakelfactor voor kijkers. En misschien ook wel Victor Reijnier die zo tevreden is met zichzelf altijd. Misschien had de cast wat publieksvriendelijker moeten zijn. Maar in basis is dit wel een origineel format waar meer in kan zitten. Maar zoals gezegd, alles valt of staat bij dit soort programma’s bij casting. Als die niet goed is of niet aansprekend genoeg wordt er echt niet gekeken…
GTST is lekker bezig. Benieuwd of Ludo nu echt niet meer terug komt en ‘dood’ is want heb daar niets over vernomen. Het was altijd zo dat als Chris Vogel (Ludo) er uit zou stappen, Janine (Caroline de Bruin) dat ook zou doen dus ga er vanuit dat hij vandaag of morgen weer terug is, in welke hoedanigheid dan ook. Maar ze zullen dat nog wel gaan melken misschien. Ik denk ook dat het succes is van de huidige verhaallijnen; wat is gebeurd of gaat er gebeuren met Ludo.

Laatst bewerkt 21 dagen geleden door Ron
Gast
u zegt t...
november 10, 2020 10:32

SBS6 moet nu zelfs NPO3 voor zich dulden, gaat goed daar.
Slecht 6 procent marktaandeel, opbouwen heet dat toch?

Gast
How To Be Positive
november 10, 2020 10:29

Maandag leuke tv avond met: GTST, VI, Beau en RTL Nieuws

Gast
Hans Fu
november 10, 2020 10:17

GTST gaat ook steeds vaker weer richting het miljoen.
RTL4 gaat lekker tegenwoordig.

Gast
GTST gaat als een speer
november 10, 2020 13:14
Antwoord op  Hans Fu

GTST
Meest bekeken aflevering per jaar
2015 – 2.219.000 kijkers
2016 – 2.033.000 kijkers
2017 – 1.745.000 kijkers
2018 – 1.515.000 kijkers
2019 – 1.351.000 kijkers
2020 ?

Gast
u zegt t...
november 10, 2020 13:50

Ooit gehoord van vooruit-terugkijken en Videoland?

Gast
Videoland. Zwaar overschat.
november 10, 2020 15:53
Antwoord op  u zegt t...

Het dumpkanaal van RTL.

Gast
hahaha
november 10, 2020 16:13

Videoland gaat lekker hoor, Talpa is maar wat jaloers op dit platform

Gast
Gaat lekker Videoland?
november 10, 2020 17:06
Antwoord op  hahaha

Zwaar verliesgevend. Zeker tot 2025.

Gast
kerl
november 11, 2020 15:33

2025

stel je niet aan
Videoland kost RTL geen drol. Allemaal RTL content

Gast
zomaar ik
november 10, 2020 10:16

hahaha die cijfers van SBS6, ik zou maar heeeel snel Meiland op die zeilboot erbij zetten als ik John de Mol was.
Daaaaaaaaaaag Talpa !

Gast
greet
november 10, 2020 10:14

Duidelijk bewezen dat SBS niks is zonder Meiland.
En dan dat zeil programma, wie verzint dat?
Terecht afgeslacht ! En dan nog een paar weken doormodderen op de maandag nu, Top Talpa

Laatst bewerkt 21 dagen geleden door greet
Gast
Charlotte
november 10, 2020 11:35
Antwoord op  greet

Dat heb ik oa bedacht dank je. Het mooie is dat ik aan je taalgebruik precies weet welke “collega” anoniem aan de andere kant zit. Stoer, ik zal je CV in de gaten houden als die binnenkomt bij ons en je weer baantje zoekt.

Gast
u zegt t...
november 10, 2020 13:52
Antwoord op  Charlotte

Nou dan mag je je kapot gaan schamen als jij dit inderdaad bedacht hebt, wat een armoe zeg!
En wie zegt dat jij haar CV uberhaupt mag beoordelen bij een evt sollicitatie, wat een hoogmoedswaanzin zeg

Gast
hahaha
november 10, 2020 13:56
Antwoord op  Charlotte

Ga je nu werkelijk trots beweren dat jij dit verzonnen hebt, ik zou je op staande voet ontslaan als je met zoiets aankwam bij ons bedrijf.

Gast
Mike
november 10, 2020 10:10

Fox kunnen ze ook wel opdoeken…

Gast
Sport 7 kijker
november 10, 2020 11:03
Antwoord op  Mike

Gaan ze ook doen. Het wordt ESPN.

Gast
Wyatt
november 10, 2020 11:28
Antwoord op  Sport 7 kijker

Dat is Fox Sports.

Gast
Marcus
november 10, 2020 10:08

Anderen ook de opvallende uitspraak gehoord van Albert Verlinde? Toen Beau bij het ijsbad opmerkte dat het allemaal niet corona proof was, zegt Verlinde f*ck de corona. Best kwalijk als VVD lijstduwer

Gast
tim
november 10, 2020 10:08

306.000 kijkers voor SBS6, Top Talpa !

Gast
Sport 7 kijker
november 10, 2020 11:03
Antwoord op  tim

Ze zit nog in de opbouwfase hé! Hahahaha

Gast
allochtoon
november 10, 2020 10:08

Ik geloof die kijicijfers niet! Zogenaamde dwarsdoorsnede van de bevolking. Is de “gordijnbonus” meegeteld. Vreemd dat er geen concurrent kijkonderzoek bestaat. Dan kun je pas bepalen over de cijfers reëel zijn. Ik begrijp niet dat men sko zo hoog waardeert. Bij wetenschap wordt er altijd door verschillende ogen naar onderzoek gekeken en bij sko wordt door tv kenners alles blind geaccepteerd

Gast
Peter
november 10, 2020 09:03

Nieuwe lay-out van deze website over alle half talenten op de televisie is er niet duidelijker, handiger, op geworden. Had voor mij bij gewoon bij het oude kunnen blijven.

Gast
Mette Bus
november 10, 2020 08:59

Tijd voor Max, M en Op1 waren top!

Op1-Beau: 1-0

Gast
Bente
november 10, 2020 09:04
Antwoord op  Mette Bus

Als je nou gewoon zegt dat je alles van NPO en Talpa top vindt, en alles van RTL slecht, dan ben je in één bericht klaar!

Gast
Mette Bus
november 10, 2020 09:05
Antwoord op  Bente

Maak ikzelf wel uit, schoonmoeder?

Gast
Joost
november 10, 2020 09:47
Antwoord op  Mette Bus

En nu elke dag rapporteren he @Mette!

Gast
Harry
november 10, 2020 08:58

Met talkshows is het net als met films:

Als de inhoud slecht is, moeten er
allerlei kunstgrepen worden bedacht
om de aandacht van de kijker vast te
kunnen houden…

Gast
Bente
november 10, 2020 08:46

Hart van Nederland is ook niet veel meer van over; 475.000 kijkers. En daarna wordt het nog erger met 283.000 kijkers voor Shownieuws.

Gast
Mike
november 10, 2020 09:40
Antwoord op  Bente

Het is ongelofelijk hoer Hart van NL is weggevaagd uit het tv landschap. Wederom door Opa John kapot gemaakt.

Gast
Mike
november 10, 2020 09:40
Antwoord op  Mike

hier…hahahaa sorry..

Gast
Chiel
november 10, 2020 13:09
Antwoord op  Bente

Niet heel gek. Vorige week was het zeker 3 keer niet op het vaste tijdstip te zien. Toch zonde dat er van de ENIGE vaste waarde van Talpa (plus 5 minuten Piet) echt helemaal niks meer over is.

Gast
Wordt snel verwijderd..
november 10, 2020 08:21

558.000 kijkers verlieten RTL 4 toen Beau in beeld verscheen!

Gast
Henk
november 10, 2020 08:39

Vervelend he, dat de talkshows van RTL gestaag aan het groeien zijn en nu al regelmatig boven 1 miljoen kijkers zitten. Ik vind het echt sneu voor je. Tot morgen!

Gast
pieter
november 10, 2020 09:48

Werd je maar snel verwijderd…..

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 10, 2020 08:18

Maandag 9 november 2015 (maandag 9 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Publieke Omroep 34,0% (39,3%)
2. RTL Nederland 29,5% (31,3%)
3. SBS Groep 20,8% (18,4%)

Cijfers zeggen alles.

Gast
Bente
november 10, 2020 08:26
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Cijfers van 1 dag vergelijken met 1 dag 5 jaar geleden zegt juist vrij weinig.

Gast
Henk
november 10, 2020 08:26
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

De cijfers van één dag vergelijken met één dag 5 jaar geleden zegt helemaal niets. Alleen sukkels blijven dit elke dag volhouden en denken dat het zinnige informatie is. Gefeliciteerd, je hebt alle informatie bewaard, maar dat weten we nu wel.
Maak nu eens een overzicht van gemiddelden per maand en haal daar trends uit. Dan heb je in ieder geval informatie die meer zegt. Wie is er aan het groeien in de afgelopen jaren en wie is al weer over een top heen en is weer aan het dalen?

Gast
pieter
november 10, 2020 09:50
Antwoord op  Henk

Ik denk dat dat te hoog gegrepen is voor onze O&A….. :-)

Gast
Feitje
november 10, 2020 19:21
Antwoord op  Henk

Niet te veel vragen aan deze jongen. Zit op het vmbo. Over een paar jaartjes staat die hamburgers te bakken

Gast
Panda De Haan
november 10, 2020 08:36
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Top cijfers voor NPO!!! Klein dipje voor Talpa maar die komt er wel.

Gast
Bente
november 10, 2020 08:39
Antwoord op  Panda De Haan

300.000 kijkers op prime-time zou ik geen klein dipje willen noemen!

Gast
pieter
november 10, 2020 10:51
Antwoord op  Panda De Haan

Waar dan?

Gast
factcheck
november 10, 2020 08:37
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Gemiddelde marktaandeel 2020 (2019) -> (gemiddelde 1 januari t/m 9 november)
NPO 38,0 (37,3)
RTL 25,8 (24,7)
Talpa 19,8 (20,6)

Gast
Bente
november 10, 2020 08:38
Antwoord op  factcheck

Daar hebben we meer aan, NPO en RTL stijgen licht, Talpa daalt licht.

Gast
Wanny
november 10, 2020 08:17

VI heeft wel het meest trouwe publiek van alle programma’s. Elke maandag weer keurig net boven de 600k.

Gast
Zalmneusje
november 10, 2020 08:16

Wat is Beau toch een bijzondere man. Oprecht, sympathiek,;verrassend en stoer! Een verademing dat hij het stokje weer van Eva heeft overgenomen.

Gast
Cees
november 10, 2020 09:18
Antwoord op  Zalmneusje

Ook niet ijdel hoor.

Gast
Oja
november 10, 2020 08:14

Beau is talkshowkoning. Jinek is passé

Gast
Richard
november 10, 2020 08:06

Wat fijn dat die schoonzoon van Pelosi ein-de-lijk zijn verhaal over de verkiezingen kon doen bij Beau! Onbegrijpelijk dat nog niemand hem eerder uitgenodigd heeft…

Gast
Betelkinkie
november 10, 2020 08:04

Beau vond dat Fidan haar mening niet had moeten verkondigen.
Stomme Beau. Het is zo dom als zijn kijkers.

Gast
ome H
november 10, 2020 08:03

Nu heeft Beau dezelfde koude uitstraling als Eva.

Gast
Naer
november 10, 2020 08:02

Geen 1,5 meter geen muilkorf !

Gast
Sandra Reijers
november 10, 2020 09:45
Antwoord op  Naer

Beter tóch! Gezond Verstand! Corona is een leugen en draait om verplichte vaccinatie met nanodeeltjes en gif.

Gast
Panda De Haan
november 10, 2020 08:00

RTL 7 scoorde met Girl in the Spiders Web: 310.000 kijkers,
RTL 5 scoorde met Als de brandweer: 224.000 kijkers,
RTL 8 scoorde met Moordvrouw: 60.000 kijkers.

08. RTL7 / 3.6%09
09. RTL5 / 3.2%10
10. RTL8 / 1.5%

Wat slecht!!!!

Gast
Hou je muil eens
november 10, 2020 08:06
Antwoord op  Panda De Haan

SBS9 / 0.7%

Gast
MC bezoeker 46
november 10, 2020 08:00

Juist de afwisseling tussen Jinek en Beau maakt het tot een succes.

Gast
Bart
november 10, 2020 07:56

Het is nu wel bewezen zonder Meilandjes stelt SBS6 niks meer voor.

Gast
Karbonade
november 10, 2020 08:09
Antwoord op  Bart

BN’ers op een zeilboot is net zo treurig als wandelende BN’ers op de hei met wat schapen.
Wie verzint zo iets.

Gast
Alex
november 10, 2020 09:04
Antwoord op  Karbonade

Het lijkt erop dat SBS de dobbelstenen van Promenade heeft gekocht.
‘Een activiteit’ + ‘BN’ers’ = Een nieuw programma

Gast
Uuuh
november 10, 2020 08:25
Antwoord op  Bart

En waarom nu ineens weer van twee afleveringen naar één? Het is allemaal zó onbetrouwbaar!

Gast
Rob rtl
november 10, 2020 08:32
Antwoord op  Uuuh

En zo gaan ze dus om met hèt paradepaardje van de stal. Hoeveel mensen zaten gisteravond wel niet klaar voor Chateau Meiland, denk je. En pats, als het geen voetbal is, dan wel een andere onbegrijpbate reden om ineens niet uit te zenden. Hierdoor lopen kijkers weg.

Gast
Ruud*
november 10, 2020 07:54

Mooie cijfers voor RTL en NPO.

Gast
pieter
november 10, 2020 10:52
Antwoord op  Ruud*

Jah he….. Dank voor uw nietszegende commentaar Ruud.

Gast
Sinterklaas Journaal bijna 1.5 miljoen kijkers
november 10, 2020 07:50

Daar is Beau maar een hele kleine jongen bij.

Gast
Wim
november 10, 2020 07:47

Wat moet RTL zich bekocht voelen nu Beau beter scoort dan Jinek, alleen kost Jinek 1.4 miljoen per jaar, en Beau veel en veel minder.

Gast
Jinek: de mediaflop van 2020
november 10, 2020 07:55
Antwoord op  Wim

Iedereen in de mediawereld denkt het, niemand schrijft het.

Gast
Chiel
november 10, 2020 07:56
Antwoord op  Wim

De redactie ‘kreeg’ rtl er ook bij. En Jinek wil geen jaar vol. En in tegenstelling tot vorig jaar half Beau 3 keer zoveel kijkers. Dus bekocht zullen ze zich niet voelen. Is allang weer terugverdiend.

Gast
Poehee
november 10, 2020 08:03
Antwoord op  Wim

Dit is wat het RTL publiek wil: lekker makkelijk wegkijkend oppervlakkig vermaak.

Gast
Henk
november 10, 2020 08:29
Antwoord op  Wim

Je vergeet te zeggen dat het succes van Beau voornamelijk is gekomen nadat de gehele redactie van Jinek is meegekomen. Hierdoor heeft RTL4 nu twee succesvolle talkshows en het hele jaar door stabiele cijfers. Ze zijn dus niet bekocht maar dit was een succesaankoop!

Gast
Marijke
november 10, 2020 09:20
Antwoord op  Wim

Touché

Gast
Monique
november 10, 2020 10:11
Antwoord op  Wim

RTL heeft echt geen spijt van Eva Jinek en redactie, en zoveel hoger lagen de kijkcijfers niet toen ze nog bij NPO zat.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen