Tim Hofman wordt niet vaste Op1-host: ‘Hij is te druk’

BNNVARA had Tim Hofman op het oog om Willemijn Veenhoven op te volgen als een van de presentatoren van Op1, maar hij is te druk voor deze klus. Dat heeft zijn management laten weten aan RTL Boulevard. Nu Willemijn stopt met Op1 komt er een vacature vrij en haar omroepcollega Tim heeft deze zomer drie keer ingevallen. Eén plus één is twee, zou je denken, maar Tim heeft er helemaal geen tijd voor. “Wel blijft hij invalkracht“, meldde Rick Brandsteder gisteren in Boulevard.

Tim was volgens Rick een serieuze optie. “Tim Hofman is in de running geweest om Op1 vast te gaan presenteren nu Willemijn Veenhoven stopt. Zijn management laat aan ons weten dat het inderdaad wel is besproken, maar dat Tim het niet als vaste kracht kan doen vanwege zijn andere programma’s. BNNVARA bevestigt dit.

Collega Bridget Maasland vindt het maar raar: “Dat neemt toch niet heel veel tijd in beslag die andere programma’s? Dat zijn toch steeds periodes? Hij deed het goed.”

Rick: “Ja, volgens mij had hij het wel naar zijn zin daar en deed hij het ook goed.”

Collega Diederik Jekel: “BOOS kost wel heel veel tijd.”

Het lijkt erop dat BNNVARA alsnog voor een vrouwelijke opvolger gaat. Bekende BNNVARA-vrouwen zijn Floortje Dessing, Astrid Joosten en Emma Wortelboer.

Foto: NPO

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
man pan
oktober 26, 2020 18:05

Vanavond weer Ab vs Maurice bij Op1

Gast
Philip Klein
oktober 26, 2020 16:17

‘Hij is te druk’. Hahaha. Ja, en hij wil te graag jong en slim en sympathiek zijn en vooral laten zien aan de goede kant te staan. Welke dat is? Geen vraag, kijk naar deze vervelende post-puber met teveel emotie en behoefte om geprezen te worden.

Gast
Televisionboy
oktober 26, 2020 15:43

Astrid Joosten zou goede optie zijn

Gast
anonymous
oktober 26, 2020 13:14

Hij is ook geen vrouw en de duo’s bestaan nou eenmaal uit man/vrouw.

Gast
Black Lives Doesn’t Matters
oktober 26, 2020 12:52

Heeft Sylvana Simons maandagavond niets te doen?
TMFvs. BNN-VARA geen niveau verschil qua intellect.
Of trekken 50+-ers Sylvana niet?

Gast
Viola
oktober 26, 2020 12:43

On-ge-lo fe-lijk dat ze dit zelfs maar hebben overwogen!! Deze jongen is zo niet geschikt of klaar voor deze taak. We hebben allemaal kunnen zien hoe hij de laatste keer pnderuitging en veel ergernis veroorzaakte! En zijn onvolwassen optreden als gast onlangs (in discussie Segers) liet bepaald geen groei zien!

Gast
Zomaar een persoon
oktober 26, 2020 11:53

@Black Panther – Dat waren vakantie-invallers.

Gast
Black Panther
oktober 26, 2020 11:49

Wat is er trouwens met die Arabische man en die vrouw met de krullenbol naast hem gebeurd? Die waren maar kort te zien

Gast
Black Panther
oktober 26, 2020 11:48

Catherine Keyl, en nee, geen grap. Die vraagt wel door wanneer het nodig is. Emma Wortelboer is wel een grap neem ik aan?

Gast
Woordenkunstenaar
oktober 26, 2020 11:36

Een geluk bij een ongeluk.

Gast
Frans
oktober 26, 2020 11:31

Het is niet zielig genoeg voor Tim.

Gast
Lora
oktober 26, 2020 11:26

Ik vroeg me af: is hij te druk (ADHD) of heeft hij het te druk (volle agenda). Als ik de reacties lees zou beide het geval kunnen zijn.

Gast
robb
oktober 26, 2020 11:22

Juist : Dat zouden meer mensen moeten doen .

Gast
robb
oktober 26, 2020 11:21

Merel is begonnen bij WNL maar haar Linda show had een links feministische inslag.

Gast
Juist
oktober 26, 2020 11:20

Tim heeft het veel te druk met deugen.

Gast
robb
oktober 26, 2020 11:15

Merel kan het goed doen zo links is bnnvara niet ik schat haar D66 en dat kan heel goed , Frank Evenblij naast Erik zou nog beter zijn .

Gast
Zomaar een persoon
oktober 26, 2020 11:13

@Youri Albon – Te hoog VVD-gehalte. En ja, Fidan Ekiz wordt ook vaak ‘te rechts’ verweten, maar volgens mij is dat eerder een gematigd links type met een gezonde dosis nuchter verstand. Zó zwartwit is het allemaal niet. Maar nee, Merel en BNNVara, dat voelt toch niet helemaal kloppend.

Gast
Sender
oktober 26, 2020 10:57

Als de keuze op Woretlboer valt vraag ik mij af wat de definitie van het woord DRUK is????
Zij zou compleet geboycot moeten worden.
In ieder geval moet het voor velen de druppel zijn om het (achterhaalde?) lidmaatschap op te zeggen van de omroep.

Aan Astrid, bespaar jezelf het leed van alles wat over je uitgekotst zal worden mocht je het avontuur willen aangaan.

Gast
nico
oktober 26, 2020 10:45

Maar goed ook want wat moet je met zo`n figuur die eruit ziet of hij al jaren aan de drugs is .

Gast
Tanaka Toshika
oktober 26, 2020 10:33

Radio NPO 2; ” het gebeurde in 1992 en ik ben in 1984 geboren. Dus eerder, uuh,uuh, reken maar uit….uuh uuh … 6,? Uhuh.. nehee.. 8? Of zoiets?
Nivo van vandaag de dag.

Gast
Jan de 💩
oktober 26, 2020 10:24

Is het misschien geen goed idee om Bart de Graaff weer eens van stal te halen ? Hij mag dan weliswaar dood zijn , maar ik zie niet in hoe dat een belemmering kan zijn voor een presentatieklus .

Gast
Bep
oktober 26, 2020 10:15

Hij is te druk voor oudere kijkers. En te agressief.

Verder heeft hij niet veel te doen.

2 mannen die presenteren is ook prima toch? Liever geen Emma Wortelboer, anders liggen we nog lang wakker.

Gast
Realist
oktober 26, 2020 10:15

Gelukkig stoppen ze met Willemijn. Ik werd af en toe gestoord van dat ‘krakende’ stemgeluid van haar, inclusief die nietszeggende woordjes tussendoor: ja, hmm.
Bij de Vararadio past dat geluid beter.

Gast
Misutoria
oktober 26, 2020 10:14

Las ik nou Emma Wortelboer? Waarom niet achteraf gezien, in deze enorm gekke tijden lijkt alles wat voorheen onmogelijk was, nu opeens normaal te zijn of te kunnen.

Gast
Actries van Houten
oktober 26, 2020 10:13

Angela de Jong.

Gast
jelle
oktober 26, 2020 10:13

Het schijnt dat Sascha de Boer nog tijd heeft voor een freelanceklus.

Gast
annoniemus
oktober 26, 2020 10:12

God zij geloofd en geprezen dat deze dorpsidioot met beperkte hersen capaciteit het niet word .

Gast
Jos
oktober 26, 2020 10:05

Zo sterk is het merk Op1 inmiddels dat een presentatiewissel mogelijk is.

Gast
Allard Wunderink
oktober 26, 2020 09:52

Een vacature is een openstaande plek. Gaat er iemand weg, dan komt er dus geen vacature vrij, maar ontstaat er een vacature. Er bestaan derhalve ook geen openstaande vacatures, want dat openstaan is juist een kenmerk van een vacature.

Gast
Henk
oktober 26, 2020 09:41

Merel past niet bij BNNVARA, laat haar maar vliegen naar een andere zender.

Gast
CB
oktober 26, 2020 09:41

Jammer van Tim maar bij BOOS is-ie onmisbaar.

Gast
L. Koopmans
oktober 26, 2020 09:34

Frank Evenblij naast Erik Dijkstra. Voor een soort surrealistische talkshow, in de geest van Voetbal ’80 vroeger.

Gast
Youri Albon
oktober 26, 2020 09:33

Ik zou zeggen als optie: haal Merel Westrik terug naar de publieke omroep. Heeft nou toch niets te doen en zit niet op haar plek met hetgeen ze nu doet.

Gast
JanH
oktober 26, 2020 09:23

Gelukkig maar.

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 09:23

Talent genoeg bij BNNVARA

Waar bemoeit roddelrubriek Boulevard zich mee. Vast onderwerpen te weinig uit eigen ruif waar ze over MOGEN roddelen.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 26, 2020 09:22

Ze hadden Johan-Friso moeten nemen dat is een van de weinigen die geen onzin uitkraamt.

Gast
Asjemenou
oktober 26, 2020 09:20

‘Hij is te druk’ Is ADHD geen weerspiegeling van de samenleving dan? 8)

Gast
joepie
oktober 26, 2020 09:19

Waarom moet het een vrouw zijn? Waarom VaraBNN? Waarom liefst ook lesbisch? Als het maar een mens is toch? Geen onderscheid!

Gast
rooie Rinus
oktober 26, 2020 09:18

Dan blijft eigenlijk peter de vries en bram M. over.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen