Sylvana Simons voelt zich genaaid door Ziggo: ‘Boefjes’

Sylvana Simons voelt zich behoorlijk genaaid door tv- en internetaanbieder Ziggo. Ze vindt dat er ‘boefjes’ werken bij het bedrijf. Dat heeft de anders zo vrolijke politieke diva laten weten op Twitter. Het wifibereik in de woning van Sylvana is niet zo goed: het lijkt soms alsof het allemaal niet zo goed binnenkomt in haar bovenkamer. Er werd haar daarom een wifibooster aangeraden, maar de voormalig presentatrice van TV Makelaar is niet te spreken over het verdienmodel daarachter.

De wifibooster van Ziggo kost 99 euro, maar je kunt hem ook huren voor 2 euro per maand. Huren is het gebruik van goederen die aan een ander toebehoren in ruil voor een vergoeding. Een algemeen geaccepteerd concept, maar Sylvana vindt dat je op een gegeven moment gewoon eigenaar moet worden van het gehuurde goed.

Syl is behoorlijk over de zeik. Ze beschrijft op Twitter een gesprek met de klantenservice. “Voor €100,- is ie van u, maar u kunt ‘m ook huren voor €2,- p/m“, zei een medewerker tegen Sylvana.

Zij daarop: “En dan is ie na 50 weken van mij?

Ziggo: “Nee, dan blijft ie voor altijd van ons.

Ongelooflijk, vindt Sylvana: “In gesprek over de WiFi booster die ervoor moet zorgen dat ik door het hele huis de WiFi ontvang waar ik al voor betaal. Boefjes.

Het is schandalig, vindt ze. “Voor mij een First World probleem, voor iemand anders enorm omdat er geen huiswerk gemaakt kan worden bijv, en die €2 er echt toe doet.

Maar wat verwacht Sylvana dan? Dat ze haar huurwoning ook mag houden als ze er vijftien jaar heeft gewoond? “Het is een stekkerdoos, geen huis“, bitcht ze.

Foto: PowNed

78 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
MissPunt
oktober 28, 2020 17:39

Ha daar hebben we zure Syl ook weer eens. Ze is vast klagend geboren. Het deugt niet of is niet goed bij haar.

Gast
RifVarken
oktober 27, 2020 20:33

Sylvana is gewoon een Karen.

Gast
Wifi boost
oktober 27, 2020 13:13

Sylvana koop een eigen router, een aanbieder asl kpn ziggo is verantwoordelijk voor internet ( bekabeld ) wifi is een extra gratis iets, en internet aanbieders hebben te maken met overheids restrictie ze mogen maar een beperkt sterkte aan wifi zenden! Routers die je koopt zijn zijn onafhankelijk en hebben een beter wifi bereik, ik heb zelf ook een eigen router.

Gast
Levi
oktober 27, 2020 12:50

Sylvana Simons is gestoord. Ze doet vreemde haat zaaiende uitspraken.

Familie Orlando wil dat Sylvana Simons vermeende suggestie terugneemt
Sébas Diekstra

·
15 u
Ondanks dat al enige tijd publiekelijk bekend is dat er geen enkele vorm van racisme heeft gespeeld in de beoordeling van de vermissing van Orlando, heeft Sylvana Simons nog altijd geen afstand genomen van haar walgelijke suggestie. Dit vreet nog elke dag aan de nabestaanden.

Sylvana Simons suggereerde in het onderzoek naar de vermissing van Orlando Boldewijn dat er sprake zou zijn geweest van racisme waardoor politie en media onvoldoende aandacht aan de zaak gaven. De nabestaanden vinden dat nog altijd een misselijkmakende suggestie.

Heel erg wat Simons doet en dan ook nog glashard ontkennen, liegen. Deze vrouw is niet alleen labiel, ze is ook incompetent.

Gast
Thea Doorzonwoning
oktober 27, 2020 12:44

Zielig als een BN’er via sociaal media zijn of haar gram gaat halen over een bedrijf.

Gast
Simone
oktober 27, 2020 12:40

SS vind ik een lelijk oud eng wijf.

Gast
Wil van Bil
oktober 26, 2020 23:46

Wordt ze in ieder geval nog door iets genaaid!

Gast
Alex
oktober 26, 2020 21:35

Toch maar mooi voor 24 euro ’s de pers weer gehaald.

Gast
Koertj
oktober 26, 2020 19:09

Sylvana heeft voor de verandering eens groot gelijk: wat een KUTbebdrijf dat Ziggo!

Gast
Marco
oktober 26, 2020 19:03

weer zo’n non-issue waar ze ons mee lastig valt. Als je dat ding wil houden kun je ‘m gewoon kopen. Ze zal toch best ergens 99 euro vandaan kunnen schrapen. Voor mensen die dit toch te duur vinden kun je ‘m huren voor 2 euro per maand. Dat lijkt me eerder een extra service, dan een probleem waarmee ze iedereen weer lastig moet vallen.

Gast
Tonnie
oktober 26, 2020 18:51

Ze hebben die Simons op de verkeerde plaats genaaid. Achterlijk wijf.

Gast
Rotterdam 010
oktober 26, 2020 17:25

Ben geen fan van Sylvana Simons, maar hierbij heeft ze groot gelijk. De WiFi bij Ziggo is zo erbarmelijk slecht dat ik regelmatig mijn 4G moet gebruiken om te kunnen internetten. En het bedrag dat ik moet betalen bij Ziggo is toch geen kattepis..

Gast
AlexF
oktober 26, 2020 16:56

o haar trilstaaf heeft wifi. niet zo diep stoppen.

Gast
ropart
oktober 26, 2020 15:35

benieuwd hoe ze over rente denkt

Gast
Lariekoek
oktober 26, 2020 15:29

Er zijn zeker 10 duizend mensen in Nederland te vinden, die problemen hebben gehad met Ziggo (voorheen UPC). Dubbele automatische afschrijvingen of 2 modems op de factuur specificeren. En als je de factuur niet doorneemt, betaal je jarenlang teveel. En als je vraagt om er 1 modem van te maken (op de factuur) zeggen ze doodleuk dat je de tweede modem dan maar moet opsturen (iets wat je nooit in huis hebt gehad). Bij de KPN zijn er ook dergelijke klachten. Niet voor niets worden deze malversaties bij het programma Radar en/of Kassa behandeld.

Gast
Paulus
oktober 26, 2020 15:12

Dat typeert dit soort sjw’ers. Altijd antikapitalistisch en geld verdienen is dus fout.
Huren is juist een prima oplossing voor mensen met een kleiner budget. Ziggo verdient daar ook aan, waardoor ze hun service kunnen continueren.

Gast
annoniemus
oktober 26, 2020 15:03

Wat is die Sylvana toch aartslelijk , je schrikt er van als je zo’n uitgewoond hoofd ziet , zelfs voor Zwarte Piet is ze ongeschikt !

Gast
Piet
oktober 26, 2020 15:00

Syl is een domme n e g e r en misbruik haar positie om Ziggo waar wij zeer tevreden over zijn zwart te maken. Ga maar schreeuwen op de dam gek!

Gast
Eleonore
oktober 26, 2020 14:55

Silv, gewoon klagen met dikke lippen, of roden of dat het niet binnen komt, wij doen het allemaal als het ons uitkomt. Klagen klagen. En wat je over een andere zegt bent je zelf . Denk maar aan karna is zoals Corona. Heb je laks aan de regels belandt je op de IC. Dus bedenk goed wat je een aander aanschijf komt je weer tegemoet.KARMA.

Gast
Lil Kleine
oktober 26, 2020 14:51

Kiep jour hands up vor ziggo

Gast
BertRoermond
oktober 26, 2020 14:39

vanavond om acht uur allemaal klappen voor die bruine teef.

Gast
Puk
oktober 26, 2020 14:36

Waarom is het zo moeilijk te begrijpen voor zoveel mensen? Ziggo kan er niks aan doen als er een slecht wifi bereik is in de woning. Tenzij het modem kapot is en niet genoeg signaal uitzendt. Maar in je huis zijn zoveel stoorzenders voor wifi: als je een slimme meter in de meterkast hebt, als je modem op de grond staat, als jij of 1 van je buren zonnepanelen op het dak heeft, als het modem naast de tv staat, als je huis heel goed geisoleerd is, enz. Dat zijn allemaal oorzaken van slecht wifisignaal in huis waar ziggo niks aan kan doen.

Dus niet meteen ziggo zwart maken, maar eerst zelf bekijken wat je zelf kunt doen.

Gast
Dr. Pil
oktober 26, 2020 14:21

@Sylvana Simons

Probeer je huis eens te reinigen met sali en hang wat knoflook op want ik heb het idee dat er wat negatieve energieën in je huis rondhangen.

Gast
Willie Wie?
oktober 26, 2020 13:33

Wàààààt ’n zeur Piet……………….

Gast
Lachgas
oktober 26, 2020 13:29

Huren en door blijven betalen als bedrag is voldaan.
Gold ook voor mobiele telefoons.
Maar hoe zit het met huurhuizen, dat blijf je eeuwig betalen. Waarom wordt dit niet op een gegeven moment je eigendom?

Gast
jmp
oktober 26, 2020 13:28

Wat een zwartkijkster zeg!

Gast
zielige Syvana bashers
oktober 26, 2020 13:25

Sylvana is i.h.a. een zuurpruim, maar hier heeft ze wel volkomen gelijk.
Mensen die Sylvana al bij voorbaat bashen, omdat het om haar gaat, zijn heel erg zielig, vooringenomen en hebben waarschijnlijk niks beters te doen.

Gast
G.Diamond
oktober 26, 2020 13:03

dit is de domste gekleurde
vrouw van het westelijk halfrond
het enigste wat zij kan is kinderfeestjes
Kapotmaken.domwezen.

Gast
Tonny p
oktober 26, 2020 12:57

Silly vana…je doet er ook alles aan om steeds in het nieuws te komen…wat een ellende…en dat blijft zo tot na de verkiezingen en daarna hoop ik dat je de rest van je trieste leven die grote lippen op elkaar houdt.

Gast
Och Och
oktober 26, 2020 12:54

StefanV,

Ze is niet verplicht om dat te doen ze kan hem ook ergens ander gaan kopen.
De vergelijking van jou met een telefoon klopt niet die kun je niet terug geven,
ook als je een andere provider neemt.

Gast
Westdeck
oktober 26, 2020 12:48

Who cares!

Gast
Joop viroloog
oktober 26, 2020 12:47

en dat zit in de politiek en wil landelijk ervoor gaan?

wat een toekomst staat ons land te wachten.

Gast
Och Och
oktober 26, 2020 12:46

Domme doos, al woon je 50 jaar in een huurhuis ’t is niet van jou!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Piet Grijs
oktober 26, 2020 12:38

Zo, wat een lippen. Die heeft geen botox nodig.

Gast
Duco van Deugen
oktober 26, 2020 12:38

Wat moet je hier nu mee? Mensen zoals Sylvana beschouwen elke tegenslag in het leven als racisme en/of discriminatie. Kortom, het ligt nooit aan hun of aan hun tekortkomingen.
Ben geen dokter, maar doet sterk denken aan het Syndroom van Asperger…

Gast
Arseen
oktober 26, 2020 12:29

Geen normaal mens naait haar hoor.

Gast
[MikE]
oktober 26, 2020 12:25

Wat is dit toch een ongelofelijk, naar, zuur, kutwijf. Zou haar wel een hate fuck willen geven. Naar mens.

Gast
Patty Harpenoo
oktober 26, 2020 12:18

Waarom eist die overgepigmenteerde haatheks niet gewoon een gratis ZWARTE DOOS van Ziggo????

Gast
Fons
oktober 26, 2020 12:11

Vreselijk irritant wijf dat weer veel te veel media aandacht krijgt.

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 26, 2020 11:40

Om je eigen geld op je eigen bankrekening te storten moet je ook al betalen. En niemand vindt dat gek……nou ik toevallig wel! Naar een andere bank gaan heeft geen zin want ze hebben met elkaar afgesproken dat ze het allemaal doen!

Gast
Maatje te groot
oktober 26, 2020 11:40

Je kunt helaas niet zeggen. Blond.

Gast
StefanV
oktober 26, 2020 11:34

Los van de foute rekensom die ze maakt (50 weken moet uiteraard 50 maanden zijn), snap ik best iets van het punt dat Sylvana maakt. Als je een duur telefoonabonnement afsluit inclusief toestel, is dat toestel na verloop van tijd ook van jou. Uiteraard heb je dan zo veel rente betaald dat je fors meer voor het toestel hebt betaald dan wanneer je het meteen had gekocht.

Sowieso is het redelijk bizar dat Ziggo haar een booster wil aansmeren. Ziggo maakt namelijk reclame met de belofte dat je overal in huis een prima WiFi-bereik hebt. Toen ik problemen had met mijn vorige modem (amper bereik), plaatste Ziggo gratis een nieuwe.

Gast
S.S.
oktober 26, 2020 11:29

Zo kennen we Sylvana weer. Na een jaar in totaal 24 euro te hebben betaald een apparaat van honderd euro claimen. En niemand valt het op.

Gast
Rock
oktober 26, 2020 11:29

Die Horizon-box van Ziggo is een gigantisch rotapparaat. Ik heb de afgelopen acht weken een Zweedse serie opgenomen die ik dit weekend wilde gaan comakijken. Van tevoren weet je eigenlijk al dat dat nooit goed kan gaan bij Ziggo.
En jawel, hoor. Van aflevering zes werden twee weken geleden alleen de laatste paar minuten opgenomen, volgens de box omdat ik de opname te laat had ingesteld, hetgeen knap is aangezien ik de wekelijkse opname nog vóór de eerste aflevering had ingesteld. Maar ik kijk er niet van op met die Horizon-box.
Helaas was de serie niet terug te kijken via de Ziggo-app, joost mag weten waarom. Gelukkig kwam ik er op tijd achter dat hij via NPO Start wel een week lang terug te kijken is. Heb de aflevering met een beeldrecorder opgenomen en opgeslagen op de computer.
Ik begin dit weekend met kijken. Kom ik aan bij minuut 18 van aflevering twee. Beeld zwart. 2/3 van de aflevering is niet te kijken omdat die kutbox weer kuren had. Heb toen de hele serie maar gewist.
Het erge is dat dit zo vaak voorkomt dat ik dus al kon voorspellen dat het fout zou gaan. Zeven afleveringen waarvan die Horizon-box er minstens twee heeft verpest. Bravo!

Gast
Gerard Cocks
oktober 26, 2020 11:26

Ach. Is deze gekkin ook weer uit haar slachtofferholletje komen kruipen. Mens, ga roti koken.

Gast
Willie
oktober 26, 2020 11:12

Heb je voor 100 Euro enkeltje Suriname.

Gast
Dreetje H.
oktober 26, 2020 11:06

In mijn bovenkamer treedt ook weleens kortsluiting op, maar de wifi-ontvangst in de woonwagen is uitstekend!

Gast
van der Graaf, Karel
oktober 26, 2020 11:01

voor 8 tientjes kun je hem gewoon kopen van TPlink of ieder ander merk. Wifi is niet leverancier gebonden.

Gast
Peter
oktober 26, 2020 10:59

Ze dacht natuurlijk. Akwasi is de nieuwe sylvana geworden. Nu wordt ik nooit meer uitgenodigd. Even snel wat verzinnen. Het staat duidelijk op hun website, je hoeft het niet te nemen, maar inderdaad het komt allemaal niet zo goed binnen in haar bovenkamer. Daar gaat een wifibooster echt niks aan veranderen.

Gast
Arie Schoenlepel
oktober 26, 2020 10:57

Zij is echt een stereotype. Heet niet voor niets zo.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen