Angela de Jong niet in bikini op voorpagina AD

Het is heel leuk dat Linda de Mol in bikini op de cover van haar tijdschrift is gaan staan, maar Angela de Jong doet niet mee aan haar body-positivity-actie. Ze gaat niet in bikini op de voorpagina van het AD. Dat laat de tv-sluipmoordenaar weten in haar column. De vele fans van Angela blijven op deze manier teleurgesteld achter. “Hartstikke dapper natuurlijk, al kreeg ik er een miljoen euro voor deed ik het haar nog niet na“, zegt de tv-kenner, die alle hoop op een pikante shoot doet vervliegen.

Als bankzitter moet Angela heel erg blij zijn met al die bekende dames die in de bres springen voor de vetrol, maar Angela is er vrij cynisch over. Ze heeft het idee dat het Linda vooral om de marketing te doen is. “Ik vraag me bij dat soort acties toch ook altijd af waar de oprechte bedoelingen ophouden en de slimme marketingcampagne begint.”

Zelfs het NOS Journaal heeft een item gemaakt over Linda in bikini. “Die paar bikinifoto’s leveren veel meer publiciteit op voor de LINDA. dan een reclamespotje voor het Achtuurjournaal. En het is nog gratis ook.

Angela vindt het wel fijn dat er nu meer vrouwen opstaan die op haar lijken en we niet alleen Insta-foto’s van leeghoofdige gymmeisjes als Anna Nooshin te zien krijgen. “Het kan natuurlijk geen kwaad als wij vrouwen eens wat aardiger worden voor onszelf en minder de schone schijn ophouden.

Niet alleen om een eerlijk rolmodel te vormen voor de onze dochters en kleindochters, maar voor onszelf.”

Lees ook: Linda vreesde na ‘kutscheet’ voor nieuwe VI-belediging (gisteren)

Foto: RTL

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
say yes
juli 17, 2020 15:37

Angela, je had het wel moeten doen ! Eindelijk een vrouw zoals een vrouw eruit ziet en geen gefotoshopte/filter versie van jezelf

Gast
anoniem
juli 16, 2020 12:53

angela

ad

kom met nieuws

praat anderen niet na

breng nieuws

linda

kan je toch niet vergelijken

met angela de jong ad toilet juffouw

verschil tussen hemel en aarde

sorry angela

de mensen op de afdeling hebben last van je oksel/zuur geur

als je met de fiets komt

schrijfvvvvvvvvvvvvvv daarover

rot toch op angela

lelijk mens

Gast
Nick
juli 16, 2020 02:32

Jammer, heeft flinke jetsers volgens mij.

Gast
Pieter
juli 15, 2020 22:34

Haha, nooit genoeg leeghoofdige gymmeisjes als Anna Nooshin.
En Angela heeft vaak gelijk. Dat ook.

Gast
Jon Hagedoorn
juli 15, 2020 20:58

Angela schrijft goede columns, zij heeft het naar mijn smaak, wel vaak bij het
rechte eind.
En dit valt niet altijd goed bij “tout” Bekend Nederland.
Laten we ophouden met mensen te beoordelen op hun uiterlijk, maar beoordeel mensen op hun kwaliteiten.

Gast
Meindert Kramp
juli 15, 2020 20:48

Dat Angela een bankzitter is, kun je wel zien aan die hangbillen links.

Gast
Ronaldz
juli 15, 2020 20:42

Niemand wilt een aangespoelde walvis zien. We zijn erg blij met je besluit Angela.

Gast
Captain Caveman
juli 15, 2020 20:22

❤️Angela. Prima doet ze het. Mensen – nee- Collega’s die stoer doen dat ze ervan moeten kotsen, lekker LINKS laten liggen. Valt die fijne collega’s vies tegen dat de baas van jullie voet bij stuk houd in plaats van bang meebuigen en onderdanig zijn!👍
Zelf ben ik enigzins verbaasd over de zogenaamde vrijheid van meningsuiting. Past het niet in hun profiel dan is het gelijk monddood maken, stukmaken, excuses eisen, ontslag eisen enz. Mooie taak van de overheid om die lui eens even lesjes leren over artikel 1 voordat de geirriteerde bevolking dit zelf even gaat ‘uitleggen’👊Inderdaad, luisteren willen ze niet, rechts ook niet!

Gast
Joop
juli 15, 2020 19:45

Jammer, Angela is een lekker wijf.

Gast
mark2
juli 15, 2020 19:29

Dat was niet meer mogelijk vanaf het moment dat het ad op tabloid formaat overging

Gast
Actries van Houten
juli 15, 2020 19:10

“Het kan natuurlijk geen kwaad als wij vrouwen eens wat aardiger worden voor onszelf en minder de schone schijn ophouden.”

Ga naar een gemiddeld winkelcentrum in Nederland en je zult zien dat bijna geen enkele vrouw daar ‘de schone schijn ophoudt’. Overal zeekoeien, zoals Halina Reijn ze ooit noemde in haar column.

Gast
Louis Neefs
juli 15, 2020 19:03

Hè, wat jammer nou !!

Gast
Caramba
juli 15, 2020 18:02

Ik vind het wel te waarderen. Ik heb sowieso weinig moeite met Angela. Haar is al eerder een gouden worst aangeboden en die heeft ze ook ter zijde gelegd. Mensen met principes, da’s heel moeilijk te begrijpen voor de achterdochtige geldbeluste medemens.

Gast
Andere André
juli 15, 2020 16:41

Nou hartelijk bedankt maar weer, ik ben een beelddenker weet je…. brrrrr….

Gast
Pieter
juli 15, 2020 16:28

Linda is toch niet echt op die foto?
Meer een bodybuilder?
Alles toch nep bij die Mol fsmilie

Gast
Captain Caveman
juli 15, 2020 16:17

Waarom? Wat hebben wij misdaan zodat wij verplicht zijn om te kijken naar een senior Botox Oma ?

Gast
ShulaIseenHeks
juli 15, 2020 16:16

angela mag dan wel een beetje overgewicht hebben, ze is niet lelijk zoals britt die in de kansloze playboy stond.

Gast
Klaas Flink
juli 15, 2020 15:34

Nou, dat is een beeld wat voorlopig niet van mijn netvlies gaat, gaat m’n nachtrust

Gast
chris?
juli 15, 2020 15:24

Haar maat is niet voorradig

Gast
Mark
juli 15, 2020 15:00

Wat heeft die linker foto hierboven daarmee te maken? Lekker bezig weer, MC, met die fatshaming.

Gast
Herrie
juli 15, 2020 14:48

En nu het echte nieuws: de beurzen knallen omhoog, want er is een werkend vaccin.
Das pas positivity.

Gast
010
juli 15, 2020 14:44

Hey, daar hebben we die complimenteuze Chelsey ook weer. Om in haar jargon te spreken: kutwijf.

Gast
Jantien Visser
juli 15, 2020 14:41

Helemaal eens met Mark 14:15u. Die deukjes naast haar buik? Onmogelijk! Met kleren aan zie je al dat Linda volledig recht naar beneden loopt, zonder noemenswaardige taille. En daar is niks mis mee als je 50+ bent. Maar zo te fotoshoppen en dat onder het mom van body-positivity. Weet je meteen hoe serieus Linda haar kijkers benaderd. Bah!

Gast
Respect ✌️
juli 15, 2020 14:38

Ik zie vrouwen van dat formaat liever verplicht in een boerka lopen.

Gast
Wendy's dealertje
juli 15, 2020 14:38

Dat hoofd kunnen we vast wel op een lichaam fotoshoppen, scheelt een hoop geld.

Gast
Marcel Loosman
juli 15, 2020 14:17

Krijgen we straks al die wijven te zien in bikini. Dé nieuwe manier van aandacht trekken!

Gast
Mark
juli 15, 2020 14:15

Die foto van Linda op de cover is fake. Ze hebben van een dikke drol een pizza gebakken.

Gast
Sem
juli 15, 2020 14:14

Ik doe ook aan bodypositivity, maar de naaktfoto’s die ik maak en aan vrouwen stuur worden slechts beloond met een middelvinger.

Hypocriete vrouwen!

Gast
Tommmm
juli 15, 2020 14:12

Voor 10000 euro komt zij gegarandeerd gewoon naakt opdraven voor een shoot.

Gast
JenZ
juli 15, 2020 14:06

Sorry voor de bijna-dubbelpost, ik gebruikt per ongeluk het woordje ne-ge-ren.

Gast
JenZ
juli 15, 2020 14:05

@Curryworst
Helemaal met je eens.

Body positivity is een gedachte die voortkomt uit frustratie en jaloezie.

Gast
Chelsey
juli 15, 2020 14:02

Al kreeg je er één miljoen euro voor? Nou niet gaan overdrijven alsjeblieft?! Al zou je bij wijze van spreken 10 miljoen bijleggen om de rekening van zo’n fotoshoot te betalen zou men niet met jou in zee willen gaan. Een foto van een flinke zeug op een kinderboerderij maken en laten afdrukken is nog altijd beter voor de verkoop van een blad dan dat afschrikwekkende vette lijf van je. Alsjeblieft niet zeg! Niemand heeft je daarom gevraagd hoor beste meid, vooral niet doen dus!

Gast
JenZ
juli 15, 2020 14:02

Wat is dat tegenwoordig voor idioterie!?
Biologie ontkennen is onzin.

Elke vrouw wil slank en mooi zijn
En elke hetero man valt op slanke, mooie, jonge vrouwen.
Dat zit in ons DNA, dat heeft de natuur/biologie zo bepaald zodat ons nageslacht sterk en gezond is.

En iedereen die dat probeert weg te moffelen, zoals met die bodypositivity, ontkent de realiteit en komt op termijn alleen maar harder ten val.

Gast
JenZ
juli 15, 2020 14:01

Wat is dat tegenwoordig voor idioterie!?
Biologie ontkennen of negeren is onzin.

Elke vrouw wil slank en mooi zijn
En elke hetero man valt op slanke, mooie, jonge vrouwen.
Dat zit in ons DNA, dat heeft de natuur/biologie zo bepaald zodat ons nageslacht sterk en gezond is.

En iedereen die dat probeert weg te moffelen, zoals met die bodypositivity, ontkent de realiteit en komt op termijn alleen maar harder ten val.

Gast
MolTalk
juli 15, 2020 13:48

Tuurlijk is het 1 groot markeringverhaal. Dat trucje van Linda kennen we nu toch zo langzamerhand wel?

Gast
Curryworst
juli 15, 2020 13:46

Linda en body positivity: maar wel een hoofd vol b0tox en je haar blijven blonderen alsof je nog 22 bent. En nu weer een geshopte foto.
De vergelijkbare spekfoto’s van Miljuschka Witzenhausen of een Roxeanne Hazes zijn ook pure aandachttrekkerij.
Als er vandaag een pilletje zou komen die je in één dag slank maakt staan zij morgen als eerste in de rij bij de drogist.

Gast
Lies
juli 15, 2020 13:46

Je bent mooi zoals je bent hoor angie en dat mag ook in bikini of met niks aan gezien worden!

Gast
Tony van Heemschut
juli 15, 2020 13:45

Natuurlijk heeft Linda de Mol geen oprechte bedoelingen. Linda de Mol zette zichzelf eerst jarenlang zwaar gephotoshopt op de cover van dat egoblaadje van haar… en nu is Linda ineens een rolmodel voor ‘body positivity’? Kom op, hoe geloofwaardig ben je dan?

Gast
Hanneke
juli 15, 2020 13:40

Die foto van Linda, daar is helemaal niets dapper aan. Het is marketing. Linda lift mee op het sentiment. Linda wil publiciteit en sympathie. Al moet ze daar stront voor vreten.

Gast
Albert Verhinderd
juli 15, 2020 13:40

Jammer, zou die meppen best willen zien.

Gast
anoniem
juli 15, 2020 13:37

Wie weet als bijverdienste later? Wanneer de AD op haar uitgekeken is? :-)

Gast
Bart
juli 15, 2020 13:35

Hé, wat jammer nou. Ik had de spenen van de vette zeug wel door haar bikini-topje willen zien prikken.

Gast
Boris
juli 15, 2020 13:35

Nee en gelukkig maar.

Ze is ook niet gevraagd en terecht. Deze hamster met een nietje in haar navel en hamsterwang zal niet verkopen.

Goede inschatting.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen