Patty Brard loopt John de Mol tegen het lijf in Bangkok

Patty Brard is John de Mol eind februari tegengekomen in een hotel in Bangkok. Op de heenvlucht zat ze naast zijn zoon Johnny de Mol. Dat vertelt de tv-diva in haar column in de Weekend. Brard was in Thailand voor opnames voor een programma van TLC en besloot tijdens haar verblijf om in plaats van vier jaar bij RTL, vier jaar bij Talpa te tekenen. Ze sneerde in september nog dat De Mol geen vrouwen van boven de 50 kilo op tv wil en een gastric bypass later voldoet ze aan dat maximum.

Inmiddels lijkt alles weer pais en vree tussen Brard en de mediamagnaat. “Op de heenweg naar Bangkok zat ik naast Johnny de Mol in het vliegtuig, de volgende dag liep ik de grote Talpa-baas John de Mol tegen het lijf op een terras van het hotel, er was even geen ontkomen aan De Mol.

Brard werd voor haar vertrek naar Bangkok benaderd door De Mols Talpa. “Na een paar weken nadenken over mijn toekomst heb ik in Bangkok de knoop telefonisch doorgehakt. ’Doe die vier jaar bij Talpa maar’, was de boodschap aan mijn advocaat.

Eigenlijk wilde Brard helemaal niet kiezen voor RTL of SBS. “Maar als je dan een keer Albert Verlinde vervangt bij Talpa’s SBS zien andere omroepen dat toch als een statement. Dan moet er ineens gekozen worden tussen de twee grote commerciële partijen.

Ondertussen had ze intensief appcontact met Erland Galjaard, de nieuwe hotshot van Talpa. “En zijn strategie is kennelijk: wat ik wil, gebeurt! Hij verwoordt het allemaal vriendelijk, maar wel heel stellig.

Galjaard is een ‘ontzettend aimabel mens’, meent Brard. “Dat vind ik overigens ook van Peter van der Vorst, die wat mij betreft iets te laat instapte als programmadirecteur bij RTL. Vóór Peter was er namelijk niet echt een aanspreekpunt bij RTL.”

Inmiddels is de zaak bepaald. “Erland liet niet meer los.

De Weekend-column van Patty Brard kunt u lezen op de Weekend-site.

Foto: RTL

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jos
maart 30, 2019 15:49

Gelukkig is er netflix

Gast
Hans
maart 30, 2019 12:09

@Gummetje: domme opmerking van naar alle waarschijnlijkheid een PVV-er of een FvD-er. Die zijn namelijk racistisch.

Gast
droplul
maart 30, 2019 11:58

Iemand plaatste hier een tijdje geleden berichtjes dat J.de Mol niet helemaal fris meer in zijn hoofd is. Zijn daar voorbeelden van dan ?

Gast
gummetje
maart 30, 2019 11:57

Aan al de halve garen hierboven die Patty B als ”een voorbeeld voor andere vrouwen” proberen te poneren, stik erin. De waarheid is dat als Patty in beeld kom, ik wegzap want ik kots van dit onechte aanstellerige idiote mens. En ik weet van veel vrouwen dat ze dezelfde reactie hebben.

Gast
P v VO...
maart 29, 2019 09:07

@vlam in de pijp ja rtl 6 dat is veel beter

Gast
P v VO...
maart 29, 2019 09:05

maar lage kijkcijfers hoeven niet te betekenen dat een zender verdwijnt

Gast
P v VO...
maart 29, 2019 09:04

@ naamgenoot ja dat denk ik ook

Gast
P v VO...
maart 29, 2019 09:04

@WOW ZEG wat erg hè heeft u nou een rot dag ?

Gast
P v VO...
maart 29, 2019 07:12

Talpa gaat ter ziele puur om de arrogante houding van de Mol.

Gast
Anita
maart 28, 2019 23:38

@Peter
Geld.

Gast
Peter
maart 28, 2019 23:30

Moet je blij mee zijn om die tiran de Mol als werknemer tijdens je vakantie tegen te komen. Voor t zelfde geldt stuurt hij je terug naar huis onder dreiging van ontslag omdat er werk is.

Gast
Donald Dumb
maart 28, 2019 21:03

20.46, sorry.

Gast
Donald Dumb
maart 28, 2019 21:02

20.45

Kijk maar uit hoor dadelijk is de hele Talpakliek boos. Je mag niks verkeerds zeggen over De Mol…

Gast
Godefroy France
maart 28, 2019 20:47

Is deze papoea ergens tegen aan gelopen????
Wat een walgelijke vertoning !!!!!!!!!

Gast
De vlam in de pijp
maart 28, 2019 20:46

Sjon is een poenerige, domme parvenu.
Die aaap een blubber Papoea.

De inflatie van Hilversum is compleet. Weg met die kliek van eergisteren!
Tijd voor wat anders.

Gast
Pakalu Papito
maart 28, 2019 20:32

En ik kwam Ted de Braak tegen in Petropavlovsk-Kamchatsky en Adjudant van der Steen in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Maar daar berichten jullie niet over he Mediacourant????

Gast
Hans
maart 28, 2019 20:07

@Johnny: Jose en Marga…zijn jullie dat?
Chimene, oppassen voor die 2 wijven, ze bedriegen je waar jezelf bij bent.

Gast
Johnny👀
maart 28, 2019 19:42

Lelijk oud K.t wijf..doet het zó slecht..Opzouten Patty!

Gast
Edwin
maart 28, 2019 19:10

Tof wijf. Doet het goed. Go Patty!

Gast
Maxer
maart 28, 2019 19:10

Albert Verlinken treft Wendy van Dijk op Curacao, Jan de Hoop is op zoek naar Tim Douwsma want ze zijn beide op Curacao, Patsy Brard treft John de Mol in Thailand. Al deze mensen trekken zich in het geheel niets aan van het milieu en blijven maar vliegen. In het geval van Patsy om een programma te maken voor TLC, waarschijlijk aantal kijkers beneden 20.000.

Gast
Frank
maart 28, 2019 18:14

@Bears’den……….jou is jij.

Gast
K
maart 28, 2019 18:12

In Bangkok heeft Patty een facelift gehad,is goed gelukt zo te zien,ze kan nu bijna helemaal niet meer zien , gedrocht zeg

Gast
Frank
maart 28, 2019 18:09

@Bears’den: was jou nou die persoon die per ongeluk zelf aangaf een borderliner te zijn?

Gast
liefkleinhertje
maart 28, 2019 18:06

Gelukkig zat ze naast Johnny die jongen blijft maar bomen planten ter compensatie voor al zijn gevlieg.

Gast
Bears’den
maart 28, 2019 17:53

GADVERDAMME, JOHN!

Ik heb je hoog zitten John.. maar hoe kan je nou zo n borderliner in huis halen?
Patty is toch van A tot Z zo nep als wat!
Mensen kotsen haar uit, ze is echt verrot, van binnen, en de laatste jaren ook van buiten!

Gast
Kareltje
maart 28, 2019 17:27

Heeft ze ook iets aan haar ogen laten doen? Ze kijkt zo anders uit haar ogen.

Gast
aqua
maart 28, 2019 16:57

Daar heeft hij nog nachtmerries van.

Gast
Jordy
maart 28, 2019 16:28

Stem in Mei voor FvD!

Gast
Jordy
maart 28, 2019 16:27

De links-liberale elite verdwijnt. En wordt lekker vervangen door een rechts-nationalistisch blok tegen mensen die onze identiteit bedreigen. F@ck de links-humanistische elite!!!

Gast
Zomaar
maart 28, 2019 15:43

Mocht junior niet met de jet van pa meevliegen?

Gast
Remi
maart 28, 2019 15:21

… Nana hotel Bangkok … heerlijke katois … ;)

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
maart 28, 2019 15:19

Echt zó ontzettend leuwk voor Patsie de Patsie.
Heeft ze ook nog tegen Johnnie aan zitten praten of heeft ie de hele vlucht met een hoofdtelefoon op z’n bakkes naar z’n eigen playlist op Spotify geluisterd?
En wilde John senior nog iets anders kwijt dan een vluchtig “hé, jij hier, hoe heet je ook-al-weer Patsie of zo?”
Kijk, met zo’n indrukwekkend nieuwsbericht willen we ook details. Details!!
Meer Meer Meer!
Haha, not.

Gast
jomari
maart 28, 2019 15:13

Kunnen onze flonkerende sterren niet gewoon roeiend naar hun
vakantie bestemming? Scheelt weer een maagverkleining of dure persoonlijke
gymnastiek trainer.

Gast
Fred
maart 28, 2019 15:12

Wat een toeval allemaal!Ik zit in een vliegtuig gewoon naast Greetje uit Dronten maar Patty zit naast Johnny terwijl John er ook is.Wat een gezelligheid!

Gast
Sven L.
maart 28, 2019 15:12

Je kunt veel zeggen van Patty Brard maar ze blijft gewoon lekker meegaan op televisie. Voorbeeld voor veel vrouwen die iets ouder zijn.

Persoonlijk (als kijker) een verademing om een generatie als Brard, Groothuizen, Joosten en Tensen nog steeds op tv te zien. Hebben ervaring, warmte. RTL baalt volgens mij als een stekker dat de deal niet rond is gekomen.

Gast
Guttegut
maart 28, 2019 15:06

Patty liep John tegen het lijf. Arme John, die zal nou wel 6 gebroken ribben hebben

Gast
Michael
maart 28, 2019 14:53

Hoevaak met John de Mol nog op z’n bek gaan? De zender Talpa werd ook een groot fiasco!! Laat hem SBS ook maar kapot maken en dan naar het land van de vergeten.

Gast
Cohen T.
maart 28, 2019 14:38

John de Mol is obsessief bezig met macht kopen.

Gast
rechtse_hetero
maart 28, 2019 14:37

De links-liberale elite hebben korte lijntjes!

Gast
Remi
maart 28, 2019 14:36

Patty … afgeserveerd bij SBS door een dame die haar te “voluptueus” vond.
De SBS “verantwoordelijke” is inmiddels via de achterdeur vertrokken.

Weinig van vernomen sindsdien, van deze SBS verantwoordelijke.

Patty is er nog, en hoe !

Meerjarig contractje getekend, Patty, terwijl haar ex-LUV collegaatjes
zich ergens diep in de provincie voortslepen
van de ene boerenschuur naar de andere.

Welcome to Waldolala, Magda en José ;)
… Triest … je bent bijna 70 en dan sta je daar, in die boeren-tenten …

… en wat zúllen ze jaloers zijn, Patty’s ex-collega’s ;)

Gast
Curryworst
maart 28, 2019 14:36

John de Mol heeft iets tegen het getal 50 blijkbaar.
Hij heeft zich laten ontvallen niet geïnteresseerd te zijn in kijkers van boven de 50. Helaas blijkt uit de kijkcijfers dat in 2018 61% van de Talpa-kijkers boven de 50 jaar is (waarvan 28% zelfs ouder is dan 65 jaar.)

Gast
Nope
maart 28, 2019 14:35

Allemaal 1 pot nat, en maar stuivertje wisselen.

Gast
Asjemenou
maart 28, 2019 14:32

Volgend artikel: Asscher & Ferry Mingelen lopen elkaar tegen op het Plein in Den Haag

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen