Tien biedt goede doelen gratis reclamezendtijd

Televisiezender Tien – met ingang van 16 december aanstaande de nieuwe naam van Talpa – biedt in het weekend van 16 en 17 december geheel gratis reclamezendtijd aan diverse goede doelen. Vanaf dat weekend beschikt de zender over 24 uur zendtijd, waarmee een langgekoesterde wens in vervulling gaat. Tien biedt diverse organisaties de gelegenheid om in dat weekeinde tussen 07.00 en 18.00 uur hun spotjes gratis uit te zenden. Alle commercials staan overdag in het teken van goede doelen.

Commerciële partijen zullen dit bewuste weekend overdag niet voorkomen in de reclameblokken van de televisiezender. “Veel Goede Doelen hebben geen of slechts een beperkt budget om hun werk onder de aandacht te brengen“, aldus Ton Rozestraten, commercieel directeur van Talpa. “Op deze manier willen we hen graag mee laten profiteren van de uitbreiding van onze uitzenduren. Alle erkende Goede Doelen kunnen een beroep doen op de gratis reclamezendtijd. Daarbij is snelheid van handelen geboden want wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Talpa vult de eerste dag met dagprogrammering op 16 december met een marathon van Deal or no deal-herhalingen tussen 06.00 en 16.00 uur. Aansluitend zijn herhalingen van De leukste reclames en Miljoenenjacht (foto) te zien. De dagen daarop zendt de zender overdag herhalingen uit van programma’s als Lotte, De Bruiloft Van.., De Gouden Kooi, 5 tegen 5 en Het land van Maas en Geel.

Meer in Talpa

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen