Huisartslab-directeur ontploft van woede in Tim Hofmans BOOS

Directeur Maarten Cuppen van Huisartslab ontploft van woede in de nieuwste aflevering van de populaire Tim Hofman-show BOOS. Hij verwijt de presentator sensatie te bedrijven. Dat is te zien op YouTube.

Tim Hofman in BOOS Beeld: YouTube

De Breekijzer-achtige show BOOS heeft talloze klachten gekregen van vakantiegangers, die hun noodzakelijke coronatest te laat geleverd kregen door Huisartslab, waardoor hun reeds betaalde vakantie in rook op ging (zie daarover ook dit AD-artikel). Tim Hofman haalt in BOOS verhaal bij het privé-adres van directeur Maarten Cuppen, maar hij is daar niet blij mee.

Bitterbal

Het verweer van Maarten Cuppen is dat zijn laboratorium gebruikmaakt van een prioriteitssysteem, waarbij testen van zorgpersoneel bijvoorbeeld bovenop de stapel komen te liggen. Daardoor raken vakantiegangers soms gedupeerd, maar volgens Maarten staat dat ergens in de kleine lettertjes onder de uitslag-binnen-24-uur-belofte.

Logisch dat dat systeem er is, maar op deze manier verdienen aan gedupeerde vakantiegangers is ook ‘not done’, vinden Tim en zijn gedupeerden. “Een Covid-19-test is geen bitterbal uit de muur. Ik heb u dat in het voorgesprek ook gezegd, maar u praat over mij heen”, reageert Maarten boos.

Sensatie-tv!

Maarten ergert zich op een gegeven moment dood aan Tim. “Het heeft niet zo veel zin om dit gesprek voort te zetten en ik wil graag dat u nu ook ophoudt met filmen. Ik ga nu weg en waarom? Omdat u precies datgene doet wat ik u in het voorgesprek heb gezegd: op een sensationele manier ten tonele verschijnen. Ja, ik wil deze mensen helpen, maar dat moeten we met elkaar bespreken. Dat doe ik niet voor een camera. Deze meneer is alleen maar op zijn sensatie uit.”

Tim roept: “Helemaal niet. Je degradeert mijn vraag! Hou toch op!”

Maarten: “U bent uit op sensatie, terwijl we te maken hebben met een pandemie die mensen letterlijk doodmaakt. Ons laboratorium is niet bezig om uw sensationele behoefte in te vullen.”

Kinderachtig

Tim: “Hou toch op man, wat is dit toch voor kinderachtig gedoe?”

Maarten: “U kunt wel de hele tijd naar uw iPhonetje verwijzen, maar dat heeft geen zin meneer.”

Tim: “Waarom doet u nou zo denigrerend? U noemt het sensatie, dan iPhonetje.”

Maarten: “Ik vind de wijze waarop u mij tegemoet treedt gebaseerd op sensatie. Over de rug van mensenlevens zoekt u sensatie.”

Tim: “Echt flauw. Ik zeg ook niet dat u over de rug van mensenlevens geld verdient. Dat is namelijk niet aan de hand.”

De heftige beelden (directeur ontploft vanaf 12:30):

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Boris
november 22, 2020 01:24

Klein schjithuis die Tim Hofman.

Hij krijgt de mogelijkheid het verhaal bij te sturen .
Het wordt heel erg goed hem uitgelegd.
Maar hij blijft deze arts afzeiken.

Ik vind Tim Hofman een minderwaardig persoon.
En de arts vind ik een absolute held.

Alle zorgmedewerkers, artsen en covid test laboratoria: +1

Tim Hoffman: altijd -10
(Klootzak)

Gast
Gare boris
november 23, 2020 07:32
Antwoord op  Boris

Gare gast. Geld verdienen omdat mensen niet op vakantie kunnen slaat nergens op. Ja het is terecht dat deze prioritering wordt aangehouden, maar geef dan geld terug. #jepraatpoep

Gast
Wiek Molenaar
november 21, 2020 14:16

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Hofmans het bezoek van boeren aan Jetten en zwarte pieten aan akwasi sterk veroordeeld. Wat doet ie zelf? Deze man op z’n privé adres bezoeken….

Gast
Paul
november 21, 2020 13:41

Maarten is wel irritant, kan geen moment zijn mond houden. En denkt door rustig wat mooie zinnen uit te slaan er meer weg te komen. Simpele vraag is waar staat de disclaimer… komt geen antwoord. Ben geen fan van Tim. Maar lijkt mij dat het niet in de haak zit.

Gast
Paul Dino
november 21, 2020 13:20

Die Tim Hofman is de grootste ophitser van NL.
Wat een ontiegelijk loser is dat zeg, en wordt weer heerlijk naar voren geduwd door de linkse (omroep) kerk.
Weg ermee!!

Gast
Leo
november 21, 2020 10:57

Maarten Cuppen komt aardig overspannen over bij BOOS. Natuurlijk was het een heftig jaar voor hem, en had hij misschien hiervoor een niet zo leuk overleg bij hem thuis. Denk dat hij wel spijt heeft achteraf op dit media optreden bij schappelijke Tim.

Gast
Kardanaal Aarsengel (Amen)
november 21, 2020 10:16

Tim Hofman vind ik zuur wrang en hij lijkt impotent, waardoor dat rare hoofd altijd in een boze grimas staat. Mag dit zombiewezen van de buis?

Gast
Corné
november 21, 2020 03:02

Ik ben vrij zeker ervan dat driekwart van de commenters die negatieve reacties plaatsen over Tim Hofman het filmpje zelf niet eens gezien hebben, óf hun verstand niet gebruiken.
Ook wordt de manier van context geven door Mediacourant in dit artikel niet objectief omschreven. Tim Hofman wordt hier namelijk behoorlijk negatief in het daglicht gezet terwijl Maarten Cuppen hier als de sympathieke persoon uitkomt. Dit is verre van wat er op de beelden te zien is.

Schrijf je artikelen wat anders en ga niet zo op “sensatie” uit, Mediacourant. Beetje hypocriet dit!

Gast
Nick E
november 20, 2020 23:05

Al die hysterie om een griepje met een mortaliteitspercentage van 0.23% (WHO).

Gast
Simon
november 20, 2020 19:25

Maarten Cuppen moet gewoon toegeven dat zijn voorwaarden niet deugen in plaats van te doen of hij een deugmens is en Tim een sensatie gekkie.

Gast
Ronald
november 20, 2020 19:07

Als die directeur op zijn site die 24 uur respons belooft en aanbiedt dat het geschikt is voor aanstaande vakantiegangers, kan hij juridisch gezien denk ik aangeklaagd worden voor gevolgschade van de gedupeerden. Overmacht had die directeur immers kunnen voorzien als hij even had nagedacht en is dan ook geen overmacht.

Gast
Stanislav
november 20, 2020 17:31

Van die millennials die persé op vakantie willen tijdens een pandemie en dan gaan lopen janken als ze niet op hun wenken bediend worden.

Gast
Kwebbeldick
november 20, 2020 17:20

Het is eerder gezegd en zal nog vaker gezegd worden: Tim Hofman is een minderwaardig mens en bovendien volkomen nutteloos en overbodig.

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
november 20, 2020 16:56

Tim wees nou gewoon eerlijk. Natuurlijk ben je alleen maar uit op sensatie. Hoe meer sensatie hoe beter bekeken.

Gast
Help
november 20, 2020 16:11

Populair ? Volgens wie ? Door het mediakartel een “status” aangeboden. WC Eend. Die man leeft in een door het kartel verzonnen populariteit. DREAN ON !

Gast
Joris driepinter
november 20, 2020 16:09

Testen lukraak is zinloox

Gast
Ruud Berzerker
november 20, 2020 15:55

Niet gekeken, maar zo te lezen trekt Hofman hier toch aan ’t kortste eind. Hij en andere ‘camera weldoeners’ (denk: Peter de Vries, Pieter Storms, etc,) zijn in de eerste plaats toch bezig met kijkcijfers/amusement. Daarna pas komen andere motieven. Mensen die er nu voor kiezen om op vakantie te gaan, kunnen onvoorziene obstakels treffen. Totaal terecht dat zo’n lab voorrang geeft aan de medische wereld. De man blijft daarnaast ook beschaafd en resoluut in zijn mening, waarmee hij de controle bij zichzelf houdt. En daar is onze Timmetje natuurlijk niet goed tegen opgewassen.

Gast
Anona
november 20, 2020 16:07
Antwoord op  Ruud Berzerker

Wat een onzin zeg, totaal onterecht dat dat lab voorrang geeft. Dat lab werkt samen met allemaal reisbureau’s om coronatesten aan te bieden en in hun voorwaarden geven ze aan dat ze binnen 24 uur kunnen leveren. Vervolgens krijgen ze het knetter druk en redden ze deze 24 uur niet. Dan kun je wel zeggen dat zorgmensen prioriteit moeten hebben (ben ik ook eens) maar dan moet je niet zulke deals maken met partnerbedrijven zoals reisbureaus. Helemaal als er dan 0 communicatie is als de service niet wordt gehaald.

Lekker honderden mensen duperen en niet eens de moeite doen om fatsoenlijke klantenservice te leveren. Die directeur is echt een loser eerste klas. Lekker alles wegschuiven onder het tapijt, hij heeft natuurlijk niks verkeerd gedaan.

Gast
putting
november 20, 2020 16:37
Antwoord op  Anona

Maar is het lab van huisartsen of wordt het door huisartsen gebruikt? Heb het idee dat het met de naam niet helemaal kosjer is.

Gast
Boris
november 22, 2020 01:37
Antwoord op  Anona

Duperen.
Wordt jij eens wakker.

Dit is een laboratorium hoor!
Het is geen snackbar waar je op je wenken bediend wordt, waar ze de capaciteit kunnen uitbreiden door één of twee schoolkinderen erbij te zetten achter de frituur.

Door die sukkels zoals jij krijgen we voedingsbodem voor ongenoegen in dit land terwijl we juist de gelederen moeten sluiten en solidair met elkaar moeten zijn.

Als er een grote groep mensen is die wil vakantie vieren, die eerst getest wil worden, dan is het logisch dat zo een lab een piekdrukte te verwerken krijgt.
Een vliegtuig vol levert alvast 300 tests op.

Niet aan gedacht zeker?

En als al die egoïstische sukkels niet zouden gaan dan had zo een lab rustig de tijd om andere dingen te doen.

Dus aub nuanceren blijft een dingetje.

En het zorgpersoneel dat overal 24/7 voor ons klaarstaat gaat natuurlijk voor als het om covidtests gaat. Dus respect voor deze mensen.

Corona reist niet, het zijn de mensen die reizen. Mensen verspreiden het en besmetten elkaar. En soms gaan mensen simpelweg hartstikke dood aan de corona.
Daar kunnen we gezamenlijk iets tegen doen. Met z’n allen. Als collectief.
Niet reizen.

Gast
Narcistjefidan
november 20, 2020 23:17
Antwoord op  Ruud Berzerker

Niet gekeken maakt alles, maar dan ook allesssss wat je zegt meteen onnodig. En ook zeer triest. Jij bent zeker ook zo’n mannetje dat niet goed luistert naar anderen als het hem niet zint. Dat heerschapje waar je het zo voor opneemt, praat door Tim en de gedupeerden heen. Je weet dat je dat alleen doet als je bang bent voor het tegengeluid heh?! Persoonlijk ga ik ook niet op vakantie maar wanneer een bedrijf iets belooft, zwart op wit, kan en mag je verhaal halen.

Gast
Gaatjeniksaan
november 23, 2020 11:24
Antwoord op  Ruud Berzerker

Kijk het filmpje of lees het volledige script dat er gezecht is..

Gast
Jan
november 20, 2020 15:29

Zielige Tim: Waarom beledigt u mijn Iphonetje meneer? Hij wordt niet eens op zijn pik getrapt.

Gast
Pofessor Plop
november 20, 2020 15:28

Waar woont Tim’s huis?

Gast
Jan
november 20, 2020 15:26

Afschuifsysteem. Het probleem afschuiven naar een uitvoerder, het lab.
Vakantiegangers kunnen uit 2 dingen kiezen. 1. De overheid aanpakken 2. Het overheidsvirus geloven en dus niet op vakantie gaan.
Ze kiezen de weg van de minste weerstand en dat is het probleem overlaten aan de neuroot Tim Hofman.

Gast
Mono
november 20, 2020 15:19

Je kan de man geen ongelijk geven. Ik vind het ook vrij onfatsoenlijk dat overal maar meteen een camera bij moet en het op internet wordt gegooid. Maar ja, als het niet gefilmd mag worden is Tim zijn machtsmiddel kwijt.

Gast
Anona
november 20, 2020 16:08
Antwoord op  Mono

Die man kan ik wel ongelijk geven. Lekker dealtjes sluiten met partner bedrijven en als je het vervolgens niet na kan komen ook gewoon 0 communicatie naar de klanten toe sturen.

Lekkere directeur, alles onder het tapijt schuiven met zijn bullshit smoesjes. Die directeur liet ze toe te filmen en weet zelf ook wel dat ie fout zit. Daarom werd ie natuurlijk zo boos op het einde, projectie.

Gast
Ray
november 20, 2020 15:18

Als Tim mensen op deze manier blijft lastigvallen, moet hij niet verbaasd opkijken als hij binnenkort iets ergers heeft dan een gebroken kaak.

Gast
Ron
november 20, 2020 14:56

Team Maarten.

Gast
Lies
november 20, 2020 14:55

OT: vanavond steek ik een kaarsje op voor de ouders van Nicky Verstappen. 12 jaar gevangenisstraf?

Gast
Karbonade
november 20, 2020 15:14
Antwoord op  Lies

Doe niet zo sentimenteel met je kerstkaarsje voor iemand van wie je alleen een paar oude kinderfoto’s voorbij hebt zien komen als Peter R. weer in beeld was.

Gast
Lief Leeghoofd
november 20, 2020 15:31
Antwoord op  Karbonade

Lieve Karbonade, “Voor wie steek jij een kaarsje op, blablablabla?”

Gast
Douwe Kwak
november 20, 2020 14:42

Tim Hofmans BOOS is heel goed bezig!

Gast
Bezigheidstherapeut
november 20, 2020 15:32
Antwoord op  Douwe Kwak

Hij is vooral lekker bezig.

Gast
Piet Grijs
november 20, 2020 14:41

Tim is een lul. En hij weet dat.
Dus gedraagt hij zich ernaar.

Gast
putting
november 20, 2020 14:25

Deze man probeert geld te verdienen met angst over een pandemie. Mag, maar weiger als je zorgpersoneel voorrang geeft, normale mensen. Na 2 of 3 dagen een uitslag krijgen, is de test als hij negatief is, waardeloos. Je kan alsnog besmet zijn. Mocht hij zorgpersoneel testen, dan is dit de zoveelste blunder van de Jonge. De zorg zou bij een organisatie terecht moeten kunnen.

Gast
Bart
november 20, 2020 15:24
Antwoord op  putting

Heeft ook allemaal helemaal niet zoveel zin al dat getest. Als dat virus echt zo erg was dan hadden veel meer mensen het moeten hebben en hadden er nu al veel meer mensen dood moet zijn aan corona. Dat is allemaal niet het geval.

Gast
putting
november 20, 2020 16:39
Antwoord op  Bart

Er is groot verschil tussen ziek zijn en besmet zijn.

Gast
Adolf
november 20, 2020 20:24
Antwoord op  putting

En ook tussen positief zijn en besmet zijn.
Je kunt de negentig gepasseerd zijn, met corona getest zijn en toch geen symptomen hebben.
Wij hebben dus met waanzin te maken. Die testen zijn uiterst onbetrouwbaar maar wel uiterst nuttig om een samenleving op slot te houden.

Gast
Anona
november 20, 2020 16:10
Antwoord op  putting

Prima als die lul van een directeur voorrang wil geven aan zorgmensen. Maar bied het product dan ook niet aan bij partnerbedrijven en ga vervolgens dan ook niet 0 communicatie/klantenservice geven als mensen zich gedupeerd voelen, dat is gewoon niet sjiek. Die directeur mag zich de ogen uit zijn kop schamen met zijn vieze kutservice.

Gast
tja
november 20, 2020 17:08
Antwoord op  Anona

Iemand een lul noemen is chique.

Gast
Neuteboom
november 20, 2020 14:10

Tim is heel goed bezig om het onrecht aan te pakken. Binnenkort gaat hij Demmink aanpakken.

Gast
Interieurverzorger
november 20, 2020 15:36
Antwoord op  Neuteboom

Wel met handschoentjes aan.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen