Boulevard promoveert Lex Uiting tot vaste weekendhost

Lex Uiting heeft promotie gemaakt bij RTL Boulevard. Hij is voortaan één van de vaste weekendhosts van de tv-show. Dat heeft hij laten weten op Instagram. Tot nu toe was Lex vooral als verslaggever actief voor het programma, maar nu zullen we hem dus ook vaker in de studio gaan zien. Hij debuteerde in januari al als inval-Ikink en is sindsdien af en toe te zien op de kruk van Luuk Ikink, maar nu heeft hij genoeg vlieguren gedraaid om zich één van de vaste hosts te mogen noemen.

Lex, die gisteren samen met Bridget Maasland presenteerde, vindt het echt superfijn. “MOOI JOB NIEUWS! 🎉 Vanaf nu presenteer ik (‘n paar keer per maand) in ‘t weekend RTL Boulevard 🤩 #cohost.

Al met al is Lex nog best aardig terechtgekomen. Hij werd in september 2018 naar RTL 4 gehaald om de verslaggever te worden van de late-night-talkshow van Twan Huys, maar dat programma werd na een paar maanden van de buis gehaald vanwege horrorkijkcijfers.

Lange tijd was volstrekt onduidelijk wat Lex zou gaan doen bij zijn nieuwe broodheer RTL, maar hij is nu dus al bijna een jaar actief voor Boulevard.

Een hele prestigieuze klus is Boulevard anno 2020 overigens al lang niet meer. De showrubriek is toch een beetje de Kim Holland van de tv-wereld geworden: bijna elke RTL-ster heeft het programma wel een keertje gedaan.

Foto: RTL

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Van Halen
oktober 19, 2020 19:31

Eng hoofd

Gast
Bart
oktober 19, 2020 19:06

@Marlies Die hoort op de plek van Rob Goossens te staan.

Gast
Marlies
oktober 19, 2020 19:01

Foute keuze,

Aran Bade had daar moeten staan.

Gast
Zomaar een persoon
oktober 19, 2020 14:53

Nou heb ik weinig tegen Lex, maar hij & RTL Boulevard vind ik toch een behoorlijke mismatch. Dit is bij uitstek iemand die goed tot z’n recht komt in luchtige, op locatie gefilmde items voor een wat oudere doelgroep. Niet bepaald flitsend, erg provinciaal, maar wel sympathiek.

Gast
Willem
oktober 19, 2020 13:57

Ieder programma krijgt wat het verdiend

Gast
Bastiaan
oktober 19, 2020 12:47

triest dat je zo diep kan zinken! Op zich past dan z’on slechte presentator wel weer bij z’on slecht programma

Gast
Willy van Oranje
oktober 19, 2020 12:14

Het achterlijke neefje van Luuk Ikink, ergens in Limburg geworpen!

Gast
ZeerNetteDame
oktober 19, 2020 12:10

Heel mooi en vooruitstrevend dat dit transmannetje met down een kans krijgt. Ik vind dat hij het redelijk doet; echt en veel beter dan verwacht. Hij probeert goed te lachen en zelfs de autocue lezen gaat redelijk.

Gast
PdeP
oktober 19, 2020 12:08

Die kop! Is dit het zwakzinnige, Limburgse broertje van Martijn Koning?

Gast
Sjaan van de Krommelaan
oktober 19, 2020 11:49

Vermoeiende kerel die zichzelf te leuk is gaan vinden. De side kicks bij dit programma zijn allemaal ego’s Luuk en die Brandsteder die net teveel het woord ik gebruikt en stomme grapjes heeft waar niemand op zit te wachten. Bagger dus.

Gast
Bas Sillen
oktober 19, 2020 11:49

De showrubriek is toch een beetje de Kim Holland van de tv-wereld geworden: hahahahahaha

Gast
Martien meiland
oktober 19, 2020 11:47

Waaat goeoeoeoeoeoeoeoeoeddd

Gast
Rambam
oktober 19, 2020 11:36

Veer hubbe gein autokoe neudig, veer spreake geweeun lekker veur de voes weg noe eimaol

Gast
Tjep
oktober 19, 2020 11:29

Mogen toch wel heel wat auto cue lesjes bij…

Gast
Norvo
oktober 19, 2020 11:29

“Voldoende vlieguren” is een relatief begrip. Lex is geen natuurtalent op de autocue, hij leest alles voor alsof ‘ie het nieuws zelf ook voor het eerst hoort.

Gast
Wim
oktober 19, 2020 11:27

Zie hem meer als schandknaap

Gast
Bas Sillen
oktober 19, 2020 11:11

Van talent NPO gebombardeerd tot roddelknaapje van Boulevard.

De zoveelste flop.

Gast
Rambam
oktober 19, 2020 11:00

Sjoon man, lex is eine van os.
Eine leeve, ooze ex prins .
‘Lekker zunke, lekker windje, lekker wearke….lekker danse door t leave wie ei vearke’

Gast
meldie
oktober 19, 2020 10:57

Lex Uitslag, want dat is wat je van deze sjaak krijgt.

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 19, 2020 10:47

Mooi man. Ook met dit nieuws op zak ga ik weer niet kijken.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen