Henk Krol al om 4.00 uur wakker voor ‘druk mediadagje’

Henk Krol is vanochtend al om 4.00 uur opgestaan voor een ‘druk mediadagje’. Nog voor de ochtend aanbrak, werd hij al verwacht in de televisiestudio van WNL. Dat vertelt de ruziepoliticus op zijn Twitter-pagina. Henk Krol is weer eens met ruzie vertrokken bij een politieke partij; gisteren werd bekend dat hij de Partij voor de Toekomst verlaat en een eigen partij begint. Reden genoeg voor talkshowredacties om alle verloven in te trekken en als een dolle achter Krol aan te gaan.

De enorme kijkcijferflop De 5 Uur Show dacht gisteren het talkshowgevecht te hebben gewonnen. “Morgen te gast in De 5 Uur Show: Henk Krol stapt uit zijn eigen Partij voor de Toekomst. Morgen geeft hij bij ons in de uitzending tekst en uitleg, tot dan!“, twitterde de redactie trots.

Het baarde al een beetje opzien dat Henk Krol uitgerekend voor een programma koos waar echt geen hond naar kijkt, maar nu blijkt hij gewoon tegen iedereen ja te hebben gezegd.

Henk publiceerde vanochtend iets na 4.00 uur zijn agenda op Twitter (zie onderstaand). “Dat belooft een druk media-dagje te worden.

Het begon bij WNL’s Goedemorgen Nederland, waar hij van 7.00 tot 10.00 uur te gast was. Is het niet tijd om te stoppen nu hij 70 jaar is, werd hem gevraagd. “Het zijn dingen die ik af en toe een halve seconde denk en dan denk ik aan al die mensen die uiteindelijk mij een stem hebben gegeven, op me rekenen en daar wil ik voor blijven knokken.

Zijn nieuwe partij heet LHK (Lijst Henk Krol). “Ja, het is een vreselijke naam, maar we moesten even snel een naam hebben, want anders kun je niet verder.

Later deze ochtend is Henk te gast in Sven Kockelmanns 1 op1 op NPO Radio 1, waarna een optreden bij PowNed volgt. Daarna heeft hij tijd om even te lunchen en om 16.00 uur wordt hij al verwacht bij De 5 Uur Show.

Of De Vooravond, Op1 of Jinek later vandaag óók nog behoefte hebben aan Henk, zal later blijken.

Foto: WNL

36 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jordao
oktober 20, 2020 08:04

Die man lult maar een eind raak. Wie gelooft deze knakker nou ?. Heeft nooit iets politieks fatsoenlijk op de rit gezet Elke keer maar een start van korte duur met ruzie dan moet je toch onderhand wel weten wat je niet moet doen?. Wordt nooit wat met die Krol. Totaal niet geschikt die vent. Dat hij blij is dat ene Baudet hem feliciteert dat ie opgestapt is heeft natuurlijk te maken met die Otto en niet echt gericht aan het adres van Krol. Maar die stumperd heeft dat totaal niet in de gaten , zeg natuurlijk al heel wat. Kan beter het circus in, wat een clown.

Gast
Tobias
oktober 19, 2020 18:35

Alleen dementerende oude vrouwen willen misschien nog op hem stemmen. Lang niet meer genoeg stemmen dus voor 1 zetel lijkt mij. Ik zou zelf gewoon met pensioen gaan en me de verkiezingsafgang besparen. Hij heeft daar inmiddels ruim het geld voor.

Gast
Ap
oktober 19, 2020 16:34

Henk Krol,was altijd me man waar ik op stemde,maar hij is niet meer serieus te nemen,je kan er niet op bouwen,maakt te veel ruzie,kan niks meer worden,de mensen geloven hem niet meer.

Gast
Josefien
oktober 19, 2020 15:47

Waarom neem je Lange Frans niet als lijsttrekker? Gaat vast veel stemmen opleveren.

Gast
mrGer
oktober 19, 2020 15:34

Krol is pluchegeil.
Schijt hoe of wat, hij wil weer in de 2e kamer. Nonvaleur, vreselijke vent met al die kutverhalen van ‘m, het is altijd een ander, en zijn kiezers zijn gek op hem, da’s niet waar, als hij nog kiezers heeft, dan zijn die gek.

Gast
Marijke
oktober 19, 2020 15:31

Henk Krol is een vuile gluiperd vanochtend met zijn angstbeeld dat ouderen niet meer naar de IC mochten en dat Henkie Krol dat ternauwernood voorkomen heeft. Quatsch. Pas in het absolute zwartste scenario heeft de IC-vereniging iets van selectiegronden geschetst. Daar zijn we nooit in de buurt gekomen.

Henk Krol vaart al jaren wel op angstzaaien, manipulatie, pensioengeld inpikken, en altijd anderen de schuld geven van de puinhoop die hij achterlaat. Dat je zo politiek gaat bedrijven, beschamend. Och, wat doet hij toch aimabel, maar ondertussen is het een vuile gluiperd. Mensen, trap niet in de praatjes van Henk Krol.

Gast
arie
oktober 19, 2020 15:21

En dan die zoetige stem van die Krol. Word ik misselijk van.
Hij heeft het nooit gedaan. Deze man is een pure narcist.
Weer zo’n figuur waar velen intrappen, Krol doet niks anders dan de politiek tot zijn verdienmodel maken. Het gaat bij hem altijd om een baantje en geld verder niks.

Het geeft maar weer eens aan dat als we de kieswet niet veranderen, door een kiesdrempel van b.v. 5 zetels in te voeren Nederland onbestuurbaar maken en er bovendien figuren opduiken waar Nederland niet beter van wordt.
Maar ja, wie durft dat eens aan te pakken?

Gast
jaja
oktober 19, 2020 13:12

Mooie naam voor zijn party:
De ruzie party!

Gast
Elvis Presley
oktober 19, 2020 13:06

Henk Krol; gefeliciteerd met jouw zoveelste sterfdag.

Gast
Bastiaan
oktober 19, 2020 12:48

Wordt het niet om deze vermoeiend aandacht zoekende en ruziënde man een tijde op te nemen in een gesloten inrichting

Gast
anoniem
oktober 19, 2020 12:30

hallo mag ik ook wat zeggen

henk krol

van af nu henk drol

rot op valse

vol gevreten

ik ga je door spoelen door het toilet

gr gr gr gr gr gr gr

Gast
de
oktober 19, 2020 12:27

Een real-life soap met Henk. Aan de Meilandjes en Frank & Rogier te zien, heeft Nederland nog wel behoefte aan een hele dag kiftende nicht die domme taken uitvoert. Iets voor Talpa?

Gast
Donald Dump
oktober 19, 2020 12:27

Kijk mij nou ook 70+ midden volgend jaar zelfs 75+. And I still do everything.

Gast
ome H
oktober 19, 2020 12:03

Kan Slagter Krol niet het Meilandje maken van Max?

Gast
By the way
oktober 19, 2020 12:00

Een beetje zelfreflectie zou zelfs Henk Krol zelf duidelijk maken dat hij niet (meer) capabel is om politiek voorman van welke partij dan ook te zijn. Daarnaast is zijn persoon gewoon teveel besmet door alle schandalen en ruzies.

Goed bedoeld allemaal, maar hij is net wat te vaak door de mand gevallen en bij verkeerde zaken betrokken geweest.

Gast
Henk Krol
oktober 19, 2020 11:59

Al ben ik 70+ jullie zijn nog lang niet van mij af, het geluid van de oudere zal gehoord moeten worden. Al is het alleen maar over de altijd klagende jeugd, dat deden wij vroeger niet. Zo iets had je niet te proberen.

Gast
Rita Rolgordijn
oktober 19, 2020 11:52

Dat begint een vermoeiende man te worden overal waar hij weg gaat rookt het slagveld dat was al bij Gaykrant waar hij jarenlang geen pensioenen had betaald. Smooth talker maar weinig inhoud.

Gast
chris?
oktober 19, 2020 11:52

En dit soort kneuzen zit in de 2e kamer voor een riante vergoeding van ons belastinggeld.

Gast
Arseen
oktober 19, 2020 11:40

Beste AM,

Met de nadruk op LIJKT.
Krol had zowel op school als in zijn werkverleden, met name bij de Gaykrant altijd aanvaringen en grote ruzie. Over niet betaalde pensioenpremies van werknemers daar en meer.
Deze DINKY moet snel met zijn eigen emigreren naar Timboektoe.

Gast
jm
oktober 19, 2020 11:26

Die oudjes kunnen alleen maar keten en elkaar de tent uitvechten.
Die nieuwe heks bij 50plus, ene Corrie van Brenk, is ook al zo’n straatvechter.
Nee, gaat lekker met die bejaarden.

Heeft iemand al een poultje gemaakt hoe lang hert wachten is op de nieuwe rel?
Ik zeg 3-4 weken.

Gast
Flip de Beer
oktober 19, 2020 11:26

Geweldig Henk!

Gast
A.M.
oktober 19, 2020 11:10

Henk Krol lijkt me een aardige man, maar hij kan beter van zijn pensioen gaan genieten. Maar ja, dat salarisje als Tweede Kamerlid is ook wel lekker toch! En met steeds weer een relletje blijft hij lekker in het nieuws!

Gast
Jelle
oktober 19, 2020 11:06

Henk Krol is een mannelijke Patty Brard.

Gast
Juist
oktober 19, 2020 11:04

Henk Krol, de man van 12 partijen, 13 ruzies.

Gast
q8
oktober 19, 2020 10:55

henk krol, jan nagel, geert dales, henk otten,,
je word er zo moe van,

Gast
robb
oktober 19, 2020 10:52

Het gaat hen weer lukken hij trekt 50+ leeg en begint opnieuw .

Gast
Ingrid
oktober 19, 2020 10:37

Aardig inkijkje door Merel in de werkwijze van Krol en Otten, https://www.youtube.com/watch?v=2H-4JAcyRYY&feature=emb_title

Gast
😷Paulus
oktober 19, 2020 10:36

😷Volgens mijn gaat ie nu weer een eenmanstoko oprichten😁.

Gast
Ingrid
oktober 19, 2020 10:34

Overigens is Otten een machtswellusteling en net als Krol zeer onbetrouwbaar en alleen voor zich zelf bezig.

Gast
Merel
oktober 19, 2020 10:34

Ik denk dat hij gewoon lekker met pensioen moet gaan. Beetje vrijwilligerswerk, stukje fietsen (als het zonnetje schijnt). Zo wordt het nooit iets meer.

Gast
Ingrid
oktober 19, 2020 10:31

Krol is een ruziemaker, matennaaier en zeer onbetrouwbaar, hij heeft ook recent Femke Merel van Kooten valselijk beschuldigd en voor de bus gegooid.

Gast
CB
oktober 19, 2020 10:28

Ik word zoooo moe van die vent.

Gast
Huismaker
oktober 19, 2020 10:27

LOL.
Radio1 “Onafhankelijke journalisten” (10.00 uur):

Baudet, Baudet, Baudet, eng, Baudet, Complot, eng, “onze verantwoordelijkheid”.

Beste Pim ? Herkenbaar ?
Dit “nieuws van alle kanten” en “wij zijn onafhankelijk” zijn GEEN STEEK VERANDERD”.
Het demoniseren en de HAAT zit zo diep in hun bloed. Dat is pas eng !!!!!!!!!!

Gast
annoniemus
oktober 19, 2020 10:26

Henkie duikt weer op na een breuk , de zoveelste , maar let op een kamerzetel gaat hem weer lukken , zodat zijn ton eurootjes weer gewaarborgd is !!!

Gast
Anja
oktober 19, 2020 10:25

Gewoon even wachten tot je Elvis van harte feliciteert met zijn verjaardag.

Gast
Bas Sillen
oktober 19, 2020 10:21

Hij moest Otten zijn waarheid voorzijn.

Wat een ruziede ettertje is leugenaar Krol toch. Zijn wil is wet!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen