Angela de Jong schrikt van grote piemel op RTL 4

Angela de Jong schrok zich gisteren een hoedje toen ze op RTL 4 een grote piemel voorbij zag komen in het tv-programma Het Perfecte Plaatje. Het leek wel een kinderarm. Dat zegt ze in haar column in het AD. Het Perfecte Plaatje heeft ieder jaar een naaktshoot waarvan de BN’ers rode oortjes krijgen. Bert van Leeuwen koos voor een veilige huisvader-achtige boxershort, maar die bleek bij een behoorlijk geschapen zwarte man te horen. Niet alleen Angela, maar ook Bert schrok ervan.

Bert was helemaal van zijn à propos. “Een man, een behoorlijke man.. Ja, die was goed geschapen. Dat was niet te missen, dat zag iedereen en ik ook.

De foto-opdracht was behoorlijk pikant. “In voorgaande jaren moest de naakshoot kunstzinnig zijn, dit jaar gaan we los en moet het zelfs erotisch of seksueel zijn. Bert… Ik denk dat alleen jij misschien problemen op je werk hiermee krijgt“, merkte presentator Tijl Beckand op.

Uiteindelijk maakte Bert een redelijk veilige foto. “Het is een verantwoorde plaat en dat is ook een belangrijke doelstelling van vandaag, waar ook de EO-leden blij mee kunnen zijn.

Angela knippert met ogen

Angela, die net als Bert ook een beetje in de evangelische hoek zit, zat behoorlijk met haar ogen te knipperen toen de zwarte man binnen kwam lopen. “Bert van Leeuwen stond zijn lens scherp te stellen op een piemel van het formaat kinderarm.

De AD-diva spreekt van ‘een jonge zwarte man die een hardnekkig vooroordeel bevestigde’. “Het naaktmodel kwam zelfverzekerd aanlopen, zijn jongeheer vrolijk zwaaiend voor zich uit.

Heel opgewonden zal Angela er niet van geworden zijn, want eerder liet de diva weten dat ze piemels niet zo mooi vindt. “Dat bungelende ding is naar mijn bescheiden mening niet het mooiste onderdeel van een mannenlichaam.

Foto: RTL

61 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
AlexF
oktober 29, 2020 17:14

Nou als de passion niet doorgaat of men de sint zoekt met zijn staf heb je in iedere geval voor de EO een nieuwe formule/format.

Gast
William
oktober 29, 2020 11:42

Gelukkig is het mogelijk om in NL op primetime een piemel te laten zien. Geen Amerikaanse toestanden met geblur en zo hoort het ook. Blootgewoon, ja toch?!

Gast
anoniem
oktober 29, 2020 10:59

irriteer loog angela de jong/hypocriet

hou op, anders …..

je hebt ze al eerder gezien

hypocriet

straks komt dochter met een zwarte

en het eerst

wat je gaat denken

oo oo oo

ik heb een collega gehad bij die krant

zijn dochter kwam ook thuis met een zwarte

weet je wat zijn zoon tegen zijn vader zei

als je hesiie boven hoort gillen

niet denken dat ze in elkaar wordt geslagen

maar die krijgt een kinderarm

zoals angela dat noemt….

echt verhaal

vader en zoon leven nog

een andere collega

die wilde heel graag voetballen met ons kantoor personeel

collega kon niet voetballen

en waarom wilde collega dat zo graag

na het voetballen gingen we samen douchen

en collega keek alleen naar de kinderarm van zwarte collega

waar verhaal

een vrouwelijk collega melde zich ziek

na 1 week huilen terug op kantoor

wij vragen wat is gebeurd

haar buurman een zwarte man

liep naakt in de tuin met zijn kinderarm

collega belt man op zijn werk

die komt thuis

gaat naar de buurman

en boos dat hij niet naakt in de tuin mag lopen

ok

zwarte man belooft het niet meer te doen

na 2 weken collega meld zich weer ziek

en wat blijkt

collega man komt

plotseling thuis omdat hij zich niet lekker voelde

en wie lag in bed met met zwarte buurman onze

hypocriete collega

ze was verliefd op de kinderarm van buurman

echt gebeurd verhaal

dus irriteerloog angela houd je bek.

Gast
Karin
oktober 29, 2020 09:25

Heb 10 jaar lang heerlijk mogen fenoten van dit formaat. Alleen de vent die er aan vast zat was niet te doen. Maar zijn drilboor was heerlijk en had nooit genoeg…..

Gast
Karin
oktober 29, 2020 09:24

Heb 10 jaar lang heerlijk mogen fenoten van dit formaat. Alleen de vent die er aan vast zat was niet te doen. Maar zijn lul was heerlijk en had nooit genoeg…..

Gast
Pàkme van Agteren
oktober 28, 2020 23:08

Uit ervaring weet ik dat er ook helaas veel zwarte mannen zijn met een kleintje.. :(

Gast
Dionne S
oktober 28, 2020 21:04

Van dit onderwerp weet ik alles van Hihi Hhmmm.

Gast
Tristan
oktober 28, 2020 20:27

😛

Gast
Curryworst
oktober 28, 2020 20:06

Dan heeft Angela mijn piemel nog niet gezien, het lijkt net een slurf van een olifant. Zo dan weten jullie dat ook weer. Als we het toch over piemels hebben, dan kan ik natuurlijk niet achter blijven.

Gast
Donald Dumb
oktober 28, 2020 18:38

Lies. Ik denk dat de Tarzan van Angela overuren heeft gedraaid. Hoop dat ze een handdoekje op dr bed gelegd heeft…

Gast
LD
oktober 28, 2020 18:37

Angela is duidelijk niks gewend

Gast
Ome Jan van de EO
oktober 28, 2020 18:34

Kindertjes. Ome Jan komt straks wel controleren of de plassertjes goed gewassen zijn. Moeten wel schoon zijn als ik daar aan ga zitten.

Gast
Lies
oktober 28, 2020 18:25

LOL!!! Angela beseft dat ze de boot toch wel een beetje heeft gemist en zit nu vol verbazing te kijken naar de p**mel van deze meneer. Ze wijdt er een hele column aan. Die heeft er echt niet van geslapen vannacht….

Gast
oom Jan van de EO
oktober 28, 2020 18:23

nog even dit, goed je handjes wassen hoor en je tandjes poetsen voor jullie straks gaan slapen, en natuurlijk je gebedje doen hoor!

Gast
oom Jan van de EO
oktober 28, 2020 18:20

Hallo kindertjes, wat jullie ome Jan nu toch gezien heb ? , Tijden het zappen kwam ik iets tegen , vreselijk om te vertellen, nou daar krijgen jullie gewoon een kleur van hoor. De zender waar normen en waarden niets voostellen lieten een man zien met zijn plassertje , zomaar open en bloot in beeld
Nou daar was ome Jan natuurlijk flink van geschrokken hoor, ook bij de EO waren ze even in de war toen de deze site lazen want die kijken natuurlijk geen RTL het idee al
Nou kindertjes ik hoop dat het jullie gespaart is gebleven, en niet gezien hebben, denk wel van niet want onze leden zijn een wel opgevoed volkje hoor!
en kindjes horen op tijd in hun bedje te liggen
Nou ik ga er weer vandoor ik zeg.. tot de volgende keer 1

Gast
Kleurloos avrolid
oktober 28, 2020 17:55

Nou Curryworst, daar kan jij een puntje aan zuigen. Dat is pas een echte worst.

Gast
allochtoon
oktober 28, 2020 17:55

Volgens mij heeft het perfecte plaatje een schilderij van hem in een sterreclame voor het programma overdag gebruikt. Ik was ff verbaasd.

Gast
😷Paulus
oktober 28, 2020 17:48

😷Normaal formaat hoor, Europese vrouwen hebben over het algemeen grote – billen en vagina. Ideal als je van sex houdt. Snap dat gezeur van sommige niet🤔

Gast
Ruud Berzerker
oktober 28, 2020 17:18

Weird Duck
wo 28 okt 2020 om 16:01

Jij moet wel die ‘Derksen fanboy’ van vorige week zijn. Ik zie dat ik je eendenveertjes behoorlijk in de war gebracht heb. En nou zit je weer te snateren om een spelfoutje.

Normaliter, zou ik zeggen: ‘Get a life’, maar wetende dat jij een seniele boomer bent, zou dat een vrij empathieloze opmerking zijn en zo ben ik dan ook weer niet. Ik houd het dus maar bij; ‘veel kijkplezier daar achter de geraniums’.

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 28, 2020 17:12

Bloedlul of vleeslul?

Gast
Donald Dumb
oktober 28, 2020 16:42

Jan. Dat verzonnen figuur bovenop een wolkje heeft ons het lichaam cadeau gedaan toch? Dan mag het ook gezien worden.
Stel je niet zo aan met je ‘maar dit kan gewoon niet’…

Gast
Flauwe Kul
oktober 28, 2020 16:35

Ik schrik meer van die foto van Angela!

Gast
Echtwaar
oktober 28, 2020 16:12

heeft die troel nog nooit een lekkere donkere penis gezien???? Dan heeft ze heel wat gemist in het leven. Gewoon penisnijd, sommige vrouwen worden daar heel chagrijnig van.

Gast
Jan
oktober 28, 2020 16:12

Wat zou de reactie van A Slob zijn geweest?

Gast
Jan
oktober 28, 2020 16:08

De beschaving bij producenten is ver te zoeken , Ordinaire programma`s op RTL om kijkers te trekken., Bij de NCRV KRO zouden ze dat nooit uitzenden, die hebben nog fatsoen , weet je welchristelijke normen en waarden
Ook hotter than my daughter is zo`n ordinair programma!
Ben niet preuts maar dit kan gewoon niet!

Gast
Geert Wil Wel
oktober 28, 2020 16:02

Klaarblijkelijk groeit je jongeheer als je elke dag een beetje onderuit hangt en zit te niksen….

Gast
Weird Duck
oktober 28, 2020 16:01

@Ruud Berzerker aka Berzeiker
wo 28 okt 2020 om 15:50

@Berzeiker: maar dat lukte maar …
gerformeerd meisje?

@Berzeiker: Zeik voor je eigen deur, kwast.

Gast
Sjaak echt
oktober 28, 2020 15:52

Ken behoorlijk wat kleingeschapen zwarte mannen.

Gast
Ruud Berzerker
oktober 28, 2020 15:50

Ja, natuurlijk schrok ze ervan. Ze kreeg er zondige gedachten bij, die ze vervolgens probeerde weg te drukken maar dat lukte maar gedeeltelijk. Het valt niet mee om een gerformeerd meisje te zijn, hoor.

Gast
Tvkijker
oktober 28, 2020 15:48

Mijn vrouw wilde gelijk weten, hoe hij heette? 😂

Gast
Juist
oktober 28, 2020 15:46

Angela schrikt van grote piemel. Denk dat ze wel eens een veel grotere lul gezien heeft. Ze zal toch wel een keer in de studio naast Arie Boomsma hebben gezeten.

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 15:42

Kijken daar de kroeglopers naar nu de kroeg dicht is!!!

Gast
vrouw van
oktober 28, 2020 15:42

Een komma 20, bedoel ik. Zijn naam is Dopey.

Gast
vrouw van
oktober 28, 2020 15:38

Mijn nederlandse man heeft een 20 cm, heeerrrlijkkkk

Gast
Dutchie
oktober 28, 2020 15:37

Europese mannen vinden hun piemel al snel normaal van grootte, terwijl de meerderheid echt een kleine piemel heeft, maar kritiek is niet gewenst.

Gast
Weird Duck
oktober 28, 2020 15:36

@man pan
wo 28 okt 2020 om 15:28

Heb je hem ook weer! Weer eens van het ‘pad’ af.

@man pan: Als je je wil leegkotsen, geef dan je reactie af onder het juiste artikel, arrogante minkukel.

Gast
Viespeuk
oktober 28, 2020 15:33

Typisch een gevalletje van een vleeslul. Die is in stijve stand nauwelijks groter dan slap. En zo bezien stelt het inderdaad niet veel bijzonders voor. Ofwel, Angela is niks gewend, haar eigen vent heeft waarschijnlijk een micropenis.

Gast
man pan
oktober 28, 2020 15:28

Ik vind het te triest voor woorden dat de BNNVara VVD’er Paul de Leeuw hiervoor gaan inhuren terwijl de NPO zat mensen in vaste loondienst hebben die uit hun neus vreten.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 28, 2020 15:21

In de laatste alinea staat een denkfout:

Angela heeft geen bescheiden mening.

Gast
Kantoorslaafje
oktober 28, 2020 15:13

NSFW!

Gast
Angela
oktober 28, 2020 15:10

Kijk jij bent spiegel?

Genderneutraal, je bent een RANDDEBIEL!

Gast
Genderneutraal
oktober 28, 2020 15:06

Jantien….for President.

Angela 14.57
Watch you’re mirror. Schrikken he?

Gast
Anouk
oktober 28, 2020 15:01

Black Dicks Matter. Mevrouw Verbaan zat zich natuurlijk de vellen van haar flamoes kapot te vingeren voor de tv.

Gast
Alfonso
oktober 28, 2020 14:58

Nou dit is toch echt wel een heel normaal formaat hoor, niks speciaal

Gast
Angela
oktober 28, 2020 14:57

Bulge… Nog zo’n randmongool die geen Nederlands spreekt.

Gast
Jantien Visser
oktober 28, 2020 14:56

Die Angela is niet veel gewend, zo te horen. Gelukkig ook eens wat te zien voor ons vrouwen. Want meestal wordt dit onderdeel van een mannenlichaam vaak heimelijk afgedekt. En in tegenstelling tot Angela. Ik vind de piemel juist het meest mooie onderdeel van een man.

Gast
Donald Dumb
oktober 28, 2020 14:56

Nee vast niet dat Angela de piemel niet het mooiste vind van een mannenlichaam. Dr blik zal denk ik niet meer afgedwaald zijn. Vrouwen kijken altijd als eerst naar de ‘bulge’ dat is wetenschappelijk aangetoond…

Gast
Angela
oktober 28, 2020 14:56

@Genderneutraal, en nu in het Nederlands, gezwеl!

Gast
Meindert Kramp
oktober 28, 2020 14:54

Ze trekt een gezicht alsof ze wil voelen of haar tong ook zo lang is.

Gast
Ronaldz
oktober 28, 2020 14:52

Angela vermaakt zich prima met een Tarzan.
Maar het is helemaal duidelijk dat Angela niet houdt van mensen en dingen die niet oerHollands zijn.
Zij vreet zich helemaal rond aan aardappelen, zuurkool, boerenkool met worst, etc. De vele shoarma/kapsalon zaken die Rotterdam rijk is, is niet aan haar besteedt. Ook niet met Nederlanders die geen blond haar hebben.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen