Giel Beelen gaat wekker kopen

Giel Beelen gaat een wekker kopen nu hij zich in één week tijd maar liefst twee keer verslapen heeft, waardoor collega’s van NPO Radio 2 moesten inspringen. Dat laat de radio-dj weten in een verklaring. Waar Giel vrijdag absent was omdat zijn telefoon – met daarop zijn wekker – leeg was gelopen, is zijn telefoon vannacht helemaal stuk gegaan. “Ik heb me vandaag vreselijk verslapen en daar baal ik ontzettend van. Ja, wat kan ik erover zeggen?“, begint hij zijn verhaal.

Het ligt in principe aan zijn telefoon, die hem ruim voor de start van zijn uitzending om 4.00 uur had moeten wekken, aldus Giel. “Ik kan heel erg de techniek de schuld geven, wat feitelijk gezien wel waar is, maar ik ben ook bij mezelf te rade gegaan, dat ik denk: misschien heb ik het toch wel een beetje onderschat dit nieuwe tijdstip.”

Giel was gisteren laat gaan slapen. “Ik was gewoon tot gisterenavond laat bezig met het programma en de podcast ervan. Ik zat nog even de persconferentie te checken en was Met Het Oog Op Morgen aan het luisteren, dus ik ben veel te laat gaan slapen.”

Met dat late slapen stopt Giel onmiddellijk. “Dat zal ik gewoon aanpassen en ik zal een wekker kopen.

Wat vindt hij ervan dat nu gesuggereerd wordt hij zijn nachtshow niet zo belangrijk vindt? “Ik vind het echt heel naar dat nu het beeld ontstaan is dat ik dit allemaal niet belangrijk zou vinden. Mensen die me kennen weten dat ik door en door radio ben en juist heel graag dit tijdstip wilde, omdat ik het zo mooi vind.”

De luisteraars die zich zorgen hebben gemaakt of boos zijn: ik snap het. Aan mij de komende tijd om het te ontkrachten. Ik wil op deze plek ook ontzettend mijn collega’s Erik-Jan, Rick en Thomas bedanken die de show moesten overnemen.”

Het gaat nooit meer gebeuren.

De toespraak van Giel:

Foto: RTL

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Xxxx
oktober 29, 2020 09:03

Helemaal eens met critikast.

Gast
Xxxx
oktober 29, 2020 09:01

Ik werk nu alles bij elkaar een kleine 39 jaar. Ik kan me niet heugen dat ik ooit te laat op mijn werk ben verschenen. Kwestie van discipline. Niet 1 wekker zetten maar 2. Loopt de ene niet af gaat de ander wel. Laat naar bed en om 5 uur in de ochtend moeten beginnen is vragen om je te verslapen en te laat komen. Denk dat Chiel een grote chaoot is in alles. Structuur in je leven aanbrengen is heel belangrijk. Schep je ook orde en regelmaat mee in je leven.

Gast
Patrick
oktober 29, 2020 01:23

@critikast
Had je maar een vak moeten leren, pannenkoek.

Gast
critikast
oktober 28, 2020 23:38

Ik heb ruim 30 jaar zware, onregelmatige werktijden gedraaid en iets langer dan 2 (!) uur per dag, mijnheer Beelen. En ik heb me nog nooit verslapen of te laat op mijn werk gemeld. Hoe dat komt? Discipline, plichtsbesef en verantwoordelijkheidsgevoel, mijnheer Beelen. En dat zijn allemaal eigenschappen waarover jij niet beschikt. Je bent een pedant verwend kereltje, dat nooit heeft gewerkt voor de kost, alleen na nachten met jonge meisjes te hebben doorgedraaid, ook nog even een paar uurtjes slechte muziek met nodeloos gelul ertussendoor moest gaan draaien. Je weet niet wat werken is, man! Als je “door en door radio” zou zijn, zou je je niet eens kunnen verslapen man ! Kluns van de bovenste plank ! Doortrekken deze man en snel de kliko van de vergetelheid ingooien !

Gast
Donald Dump
oktober 28, 2020 23:15

Wat heeft hij allemaal gesnoven, in de lijn van gordon kieft doedens. I schouldn’t try that.

Gast
anoniem
oktober 28, 2020 22:33

Wie op dat tijdstip nog radio luistert is pf aan het werk, of zelf niet in staat de volgende dag op tijd te komen.. :-)

Gast
Sjors van Sjimmie
oktober 28, 2020 22:24

Zit hij nog in zijn proeftijd? Ieder normaal bedrijf heeft een soort van evaluatie na de eerste maand contract, dan neem je toch zonder enige pijn afscheid van hem..

Een keer bijna te laat, een keer 1,5 uur te laat en een keer helemaal niet op komen dagen.. Laat je het aparte gebeuren met de aluminium hoedjes schieten..
Dit allemaal in de eerste maand; ken mensen die voor minder hun eerste maand niet doorkomen..

Gast
Arnauld Hackmann
oktober 28, 2020 22:00

Prutserrrrr!

Gast
Wendy's dealertje
oktober 28, 2020 20:50

Ontsla die niksnutgewoon, binnen een week slaapt ie onder een brug of in een kartonne doos, het uiterlijk heeft hij er al voor.

Gast
Garry glamour
oktober 28, 2020 20:31

Koopt Giel een wekker, vergeet ie hem aan te zetten , altijd gezeik met die gozer .lapzwans

Gast
Lies
oktober 28, 2020 18:17

@Jean Paul: lijkt mij ook. De eerste keer krijg je een waarschuwing, maar de tweede keer vlieg je er uit.

Gast
Jean Paul
oktober 28, 2020 18:12

Ik stel me even voor dat ik baas ben. En een nieuwe medewerker komt in de eerste maand 2 keer niet opdagen. Dan is het toch gewoon einde oefening?

Gast
Vranz
oktober 28, 2020 17:18

Eerst het marktaandeel van Radio Veronica grondig kapotmaken, nu het verkloten bij Radio 2. Hoeveel kansen krijgt die man nog?

Gast
Dick Deadbolt
oktober 28, 2020 17:11

Van wannabe shock dock naar niveau bejaarden uurtje lokale radio.

Gast
veetreter
oktober 28, 2020 17:09

Niet de techniek de schuld willen geven, maar het dan gewoon wel doen. Wat een flapdrol is het toch. Er is helemaal niets aan de hand met dat wekkertje van hem. Hij heeft z’n zaakjes gewoon niet voor elkaar, heel simpel. Steek je hand gewoon in eigen boezem, zeg dat je een enorme droefneus bent en ga gewoon verder. Er luistert immers toch geen hond.

Gast
Jan x
oktober 28, 2020 16:44

Randdebiel kan ook beter slapen kan hij ook niets fout doen.
Neem eerst even les hoe een wekker werkt.
Anders spring je uit het raam als de wekker afloopt,denk je dat het brand alarm is .
Niet dat het erg is als je uit het raam spring
Gewoon hoofd naar beneden alsof je in het water duik
Dan komt alles ggoed

Gast
Zomaar een persoon
oktober 28, 2020 16:40

T’is te hopen dat Giel’s nieuwe wekker dan niet stuk gaat. Of dat de stroom in huis toevallig net ’s nachts uitvalt.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 28, 2020 16:34

Deze vieze vuilbek doet dit alleen maar om in het nieuws te komen want er luistert toch geen normaal mens naar dat flut programma.

Gast
StefanV
oktober 28, 2020 16:32

Hij klinkt een beetje als een schuldbewuste profvoetballer die z’n medespelers in de steek heeft gelaten. We gaan zien of hij woord houdt de komende tijd.

Gast
Fred
oktober 28, 2020 16:16

Giel moet vooral wat minder drinken.

Gast
Bart
oktober 28, 2020 16:15

De luisteraars van Radio 2 boos? Nee hoor, die willen helemaal geen Giel op hun zender dus blijf voortaan maar gewoon in je bed liggen.

Gast
Kuis
oktober 28, 2020 16:10

Zelden krijgt een radio2 programma, wat om 2:00 begint, zoveel media aandacht.

Toeval?

Gast
Arie
oktober 28, 2020 16:09

Ik hoop wel dat VARABNN de wekker betaald want met €70.000 kan Giel dat niet zelf bekostigen.

Gast
mike
oktober 28, 2020 16:07

Is dit niet gewoon een publiciteitsstunt?

Gast
🗣wordt snel verwijderd...
oktober 28, 2020 15:43

40 jaar geleden heb ik een wekker gekocht (bij de HEMA) en die gebruik ik nog steeds. Die moderne telefoons vertrouw ik voor geen cent!

Gast
n a a m j a t t e r
oktober 28, 2020 15:38

Klein klein kleutertje
Wat doe je in mijn hof
Je plukt er alle bloempjes af
Je maakt het veel te grof

O mijn lieve mamaatje
Zeg het niet tegen papaatje
Ik zal zoet naar school toe gaan
En de bloemetjes laten staan

Gast
Kleuterschool
oktober 28, 2020 15:36

wo 28 okt 2020 om 15:08

Kleutertje ook weer aanwezig!

Gast
Oke
oktober 28, 2020 15:25

Beste NPO, voor €70.000 per jaar zou ik me nooit verslapen. Ik en velen met mij. Dus, voor Giel met gemak zo 10.000 anderen.

Gast
Asjemenou
oktober 28, 2020 15:23

@Jan de

Die twee waren vroeger leuk toen ze nog Duitsers wakker belde.

Gast
Jan de 💩
oktober 28, 2020 15:19

Sowieso jagen Rick en Eric-Jan alle luisteraars weg voordat Giel begint , ik zou er ook geen zin meer in hebben .

Gast
Albert Verlinken
oktober 28, 2020 15:14

Als vaste leverancier met goede omzet kan zijn vaste coke dealer toch iedere keer Even aanbellen om GIEL uit zijn roes te halen.

Gast
we zullen doorgaan
oktober 28, 2020 15:11

Eind goed al goed en weer door met leven!

Gast
Gordon
oktober 28, 2020 15:11

Gewoon minder drugs gebruiken.

Gast
oijoepio
oktober 28, 2020 15:09

HIj zegt ongeveer alles behalve sorry. Wat een rare, zelfingenomen flapdrol is deze man geworden. NPO2 onwaardig wat mij betreft, hij mag weg van mij..

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 15:08

Te laat drop l u l !

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 28, 2020 15:08

Ok, prima! Zand erover! Als ik morgen op tijd wakker ben zal ik luisteren!

Gast
T
oktober 28, 2020 15:05

Cocaïne

Gast
Gluut
oktober 28, 2020 15:04

Luisteraars die zich zorgen hebben gemaakt of boos zijn????
3 luisteraars.
Nr. 1 heeft niks gemerkt, nr. 2 is doodgegaan tijdens de uitzending en alleen nr. 3 was boos, maar dat was Giel’s mamma.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen