Nikkie Plessen wil geen snuffelaars meer in haar winkel

Nikkie Plessen vindt het heel erg irritant als er nu mensen naar haar kledingwinkel komen die alleen een beetje snuffelen. De ruimte is tijdens de coronacrisis schaars, dus niet-kopers heeft ze liever weer zo snel mogelijk op straat. Dat gaf ze dinsdagavond toe in RTL Boulevard. De winkel van Plessen was een tijdje dicht, maar dat was ook geen oplossing. “Dan denk je toch: ja, maar er moet toch wel omzet binnen komen, dus wat ga je dan doen… Dan kom je met ideeën als private shopping.”

Private shopping werkte niet, omdat men de druk voelde om veel te kopen, aldus Plessen. “De P.C. Hooftstraat die te maken heeft met het hoogsegment-merken gaan dat nu ook proberen. Wij hebben dat twee weken geleden geprobeerd, maar het is lastig. De winkel gaat voor jou open, maar dan ligt de druk bij de consument heel erg hoog. Die denkt dan: jeetje, de winkel wordt voor mij opengegooid, ik moet voor 1.000 euro uitgeven. Wij hebben wel gezien dat dat dus niet echt werkt.”

Nu mag iedereen weer komen, maar in snuffelaars heeft Plessen dus geen zin. “Als je het nu dan open gooit en er mogen een maximaal aantal mensen in jouw winkel en iemand dan komt om gewoon te kijken, dan zit je daar als eigenaar ook niet op te wachten.”

Je wil geen schaarse ruimte besteden aan niet-kopers, briest ze. “Nee, dat is het spel wat nu een beetje gespeeld gaat worden. De mensen die een beetje komen neuzen… Die wil je toch wat liever naar buiten hebben dan de mensen die daadwerkelijk gaan kopen.”

Ja, dat hoop je dan. En ik hoop dat mensen daar dan ook respect voor hebben, want we proberen het natuurlijk met z’n allen met de regels die er zijn het zo goed mogelijk te doen.”

Foto: RTL

42 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
😷Paulus
april 30, 2020 18:16

😷Nikky 👩‍🦳moet plassen is even vergeten dat ze in NL woon. Kijke kijke en niet kopen. 😁😁

Gast
teuntje
april 30, 2020 11:36

Weer zo een aandachtshoer blablabla chocoladevla

Gast
Bert Blusse
april 30, 2020 01:26

Ik zou haar doen.
Winkeltje op slot.
Koffiezet apparaat aan.
Snel een vluggertje in het pashokje.
Daarna saampjes gezellig een bakje warme leut.
Wat is daar nu verkeerd aan?
Binnenkort weer, Nikki?

Gast
Britt Scholte Lover
april 30, 2020 00:16

Lekker wijf, heerlijke benen heeft ze, alles van haar is puur

Gast
Bedorven Aambeienspleet
april 29, 2020 22:47

altijd al een raar wijf gevonden
vanwaar haar ‘populariteit’?

Gast
robster
april 29, 2020 20:03

Onzettend onsympathiek, meer woorden maak ik er niet aan vuil!

Gast
Jack Hiemstra
april 29, 2020 19:50

Haar topstukken liggen bij de scapino in de voordeelbak bij de kassa. Geen €500 maar €11,99. Door dezelfde naaister gemaakt! Vraag maar of die vent van je er nog een keertje aan wil snuffelen!

Gast
Snuf de snuffer
april 29, 2020 18:53

Heerlijk. Lekker snuffelen aan Nikkie. En d’r heerlijke shiny legging gebruiken om m’n mannenpap op te dumpen. Jummie…

Gast
Flits Bom
april 29, 2020 18:50

Ze heeft wel leuke spullen.

Gast
Balmoral
april 29, 2020 18:39

Een winkel is een etalage. Ga toegangskaartjes verkopen die je vergoed krijgt als je wat koopt. Dan weet ik zeker dat je veel klandizie verliest. Hebberige trut.

Gast
Penny Wise
april 29, 2020 16:53

Als je zaak op de fles gaat heb je daar in ieder geval geen last meer van.

Gast
Beatrix
april 29, 2020 15:57

Wie wil mijn beffen ? afstand maakt niet uit

Gast
jorg
april 29, 2020 15:47

ze snap het concept winkelen niet denk ik, wat een muts.

Gast
Arie Boomsma
april 29, 2020 15:23

Leuk Virginia ik had graag even gesnuffeld in je “winkeltje”

Gast
Virginia Rens
april 29, 2020 15:13

Ik had ooit ook een kledingwinkeltje.

Gast
Tja en nu?
april 29, 2020 15:13

@n.plessen hartstikke leuk joh ben nog blijer idd met een bon van de wibra, dan een duur kopie glitter truitje.

Gast
Wanny
april 29, 2020 15:08

Ze heeft wel een punt. In deze tijd zit je niet te wachten op mensen die alle winkels af gaan voordat ze wat kopen. Gewoon 1 of 2 winkels in, kijken en wel of niet kopen. En dan weer netjes naar huis.

Maar er zijn er die hier het dagelijkse uitje van maken.

Voor winkeleigenaars ook frustrerend als mensen die wel wat willen kopen niet binnen mogen, omdat ander publiek alleen maar staat te snuffelen.

Gast
Gerard Cocks
april 29, 2020 15:01

Omhooggevallen heksenkinnetje met vet haar en oranje hoofdje. Bah.

Gast
DemoedervanJoella
april 29, 2020 15:01

@Jijkrijgtproblemenikschaafje

Kom met je eigen naam Abdul ik ben niet bang voor jou en je nichtjes

Gast
Gerard Cocks
april 29, 2020 15:01

Pikkie Flessen.

Gast
N. Plessen
april 29, 2020 14:59

@Tja en nu?

Ja je moet je DIEP schamen. Als je mijn voeten kust krijg je van mij een waardebon van 10 euro voor de Wibra!

Gast
IkHebJoellaWeerGeneukt
april 29, 2020 14:58

@DeMoedervanJoella…

Jawel, stinkgllijer!

Gast
Wendy's dealertje
april 29, 2020 14:58

Ze heeft altijd zo’n gezichtsuitdrukking alsof de BBC net is langsgeweest.

Gast
Rastom
april 29, 2020 14:40

Goor wijf lijkt wel 65 met dr botox smoel

Gast
René
april 29, 2020 14:33

Bla bla bla
Chocoladevla

Gast
Els
april 29, 2020 14:21

Omhoog gevallen troela.

Gast
Tja en nu?
april 29, 2020 14:19

Wat een rare reactie !dus je moet je eigen nog schamen ook als je niet slaagt voor die te dure kleding van haar? Stomme muts met altijd die eeuwige pen in haar handen tijdens boulevard.wat moet je opschijven dan wat? Vertel het ons.

Gast
Albert
april 29, 2020 14:08

Nikkie lijkt mij het nette meisje dat zich laat nemen in een vies pompstation-toilet.

Gast
Patty brard
april 29, 2020 14:03

@n.plessen

Nee dat kunnen ze niet, veel te duur voor zo weinig goedkope stof

Gast
Kledingwinkel van N. Plessen
april 29, 2020 13:49

Vies schorem dat hier reageert! Nou, jullie kunnen mijn kleding toch niet betalen, whahahaha!

Gast
Robert
april 29, 2020 13:40

Wat was Amsterdam geweldig, toen echt alle BN ers kwamen en de invloed van voor Gruwel Links is het zienderogen achteruit gegaan, maak er een apart land van, al die pseudo Bners er ook heen, hek erom heen en klaar.

Gast
RaymondVL
april 29, 2020 13:34

Is er werkelijk nog zoveel volk te vinden die haar winkel bezoekt? Of willen ze alleen maar aan haar muts snuffelen?

Gast
kijker
april 29, 2020 13:32

Wat zijn er toch veel mensen die werkelijk niets bereikt hebben, zoals Nikkie! En dan dit nieuwtje…. het is toch wel heel erg met dit soort nieuws in corona tijd

Gast
Thomas
april 29, 2020 13:27

Dan is er maar EEN oplossing. Sluiten je winkels.

Echt een RTL Boulevard miep. Ook nog even mee graaien uit de unilever ruif.

Gast
Lotte-fleur
april 29, 2020 13:25

Iedereen weet toch dat “haar” kleding kopies zijn van andere merken die wel kunnen ontwerpen.

Gast
DeMoedervanJoella
april 29, 2020 13:25

@NogeenkeeroverJoellaenikschaafje

Dat was geen imitatie schele dove hond

Gast
gtstfites
april 29, 2020 13:24

ik dacht dat ze pikkie plassen heete hihi !!

Gast
IkHebJoellaGeneukt
april 29, 2020 13:23

@DeMoedervanJoella…

Je zag haar niet in De TV Kantine. Dat was een imitatie. Wie is hier nu een leeghoofd?

Gast
Pikkie Plessen
april 29, 2020 13:23

Deze bimbo mag van mij ook snel failliet.

Gast
N. Plessen
april 29, 2020 13:22

excuse you guuuuys? een klein betje respect voor mijn geweldigheit lage biches!!!!!

Gast
DeMoedervanJoella
april 29, 2020 13:19

Nooit van gehoord tot ik haar voor het eerst in de TV-Kantine zag.
Leeghoofd met opgespoten ontstoken anus lippen.

Gast
Stef
april 29, 2020 13:18

Alsof mensen klakkeloos kopen zonder eerst te hebben rondgekeken. Domme kut. En spreek Nederlands!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen