Peter van der Vorst mist RTL Boulevard soms nog

Het enige dat Peter van der Vorst mist nu hij de grote televisiedirecteur van RTL is geworden, is de presentatie van RTL Boulevard. Dat vertelt hij in gesprek met sterjournalist Rob Goossens van De Telegraaf. Van der Vorst is van de één op andere dag verhuisd naar áchter de schermen in plaats van ervoor. “Daar had ik het laatst met Beau van Erven Dorens over. Met hem presenteerde ik RTL Boulevard en dat is het enige dat ik soms echt nog mis. Maar ik geniet serieus enorm van deze baan.”

Toch is het directeurschap niet altijd genieten. Laatst lag RTL enorm onder vuur vanwege seksueel overschrijdend gedrag in De Villa. “Natuurlijk zijn er pittige tijden, maar ook heel veel leuke dingen.”

Waar geniet hij nou echt van? “Dat The masked singer zo’n succes was, bijvoorbeeld. Vroeger keek ik naar de Showbizzquiz met Ron Brandsteder. Als kijker móést je gewoon weten welke mystery guest er in die doos zat. The masked singer geeft exact hetzelfde gevoel.

Van der Vorst wil in 2020 grote stappen gaan zetten met RTL en verder bouwen aan het versterken van de zendergroep. Namen die hij daarbij noemt zijn Frans Bauer, de nieuwe aanwinsten Frank en Rogier en natuurlijk vooral Eva Jinek.

Jinek begint vrijdag met haar talkshow. “Daar kijk ik enorm naar uit.

Foto: RTL

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Snake Charmer
december 31, 2019 16:01

@13:35

Wie is wij? Jij en al je andere persoonlijkheden op deze site?

Gast
Zo ist, en niet anders.
december 31, 2019 13:35

Wij kijken er echt nooit meer naar, wat een ergernis als je er wel naar kijkt, alleen al die de Vries, Maasland en Plessen zijn werkelijk om te kotsen, de rest gaat nog wel.
Dus voor ons geen RTLB meer, vooral die Maasland de laatste tijd, echt walgelijk !!!!

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ...
december 31, 2019 13:02

RTL is haar mojo kwijt.
Het is een bij elkaar geraapt zooitje geworden, net als linkse politiek.
Drie kleuren in 1 schilderij gaat nog… 30 kleuren door elkaar en je krijgt tv-poepf.

Gast
Dries Roel Vink
december 31, 2019 11:39

Eens een nicht, altijd een nicht … oftewel, het is niks en het wordt niks!

Gast
Ron
december 31, 2019 11:01

Jinek op vrijdag na TVOH wordt een makkie, die heb je alvast binnen qua kijkcijfers. Lekker geflatteerd beginnen dus met dito items en gasten…

Gast
JasperV
december 31, 2019 10:24

Dat hij Boulevard mist zegt genoeg over het niveau van v.d. Vorst.

Gast
NPO4
december 31, 2019 09:47

NPO Wederom weer in de Top 5!!!!!!

Gast
”VeronicaDoet@§₽æ..Beter!“;
december 31, 2019 09:35

Dat hij die meuk mist zegt genoeg over Peter v/d Vorst

Gast
Met de stille Noordertrom vertrekken
december 31, 2019 09:26

Vooralsnog zit te te reageren op een ‘jostisite’.
Strookt niet echt met je woorden. Nu de daden nog.

Gast
Deze website is echt voor josties
december 31, 2019 09:24

Zeker, en ik ben nog lang niet weg.

Ik ga vandaag lekker veel vuurwerk afsteken, heel hard werken en overwerken, geld sparen, SP stemmen, en samen demonstreren met kozp.

Allemaal dingen die jullie vervelend vinden!

Gast
Met de stille Noordertrom vertrekken
december 31, 2019 09:22

De opperjostie is ook weer gearriveerd. 9:19

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ...
december 31, 2019 09:20

Dat genieten is zóóó belangerijk…
Afgerekend worden op resultaten en goede programma’s samenstellen is allemaal bijzaak.

Gast
Deze website is echt voor josties
december 31, 2019 09:19

ZUllen wij het vandaag ipv over een of andere domme linkse/rechtse politieke partij het vandaag over het vuurwerkverbod hebben in de reacties van willekeurige artikelen?? en dan onder twintig verschillende nicknames de discussie om zeep helpen?

Ja?

Gast
NPO4
december 31, 2019 09:19

Moet je nagaan hoe slecht dit programma is, dat ie er zelf niet naar kijkt! Dat zegt toch wel wat!

Gast
Henk
december 31, 2019 09:12

Gauw teruggaan dan.

Gast
Met de stille Noordertrom vertrekken
december 31, 2019 09:12

Voor het einde van 2020 sta je weer achter de desk

Gast
”VeronicaDoet@§₽æ..Beter!“;
december 31, 2019 09:08

Gėnoten van het darten.
Top wederom 3de….
Veronica andermaal beter!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen