‘Imanuelle moet sterk comeback-interview geven’

De arrestatie van Imanuelle Grives op het Belgische festival Tomorrowland zal haar nog lang blijven achtervolgen. Als ze weer terug aan het werk wil als actrice, moet ze een heel goed comebackinterview geven. Dat adviseert imagodeskundige Zabeth van Veen haar op NU.nl. Grives zal een sterk verhaal moeten neerzetten in het interviews dat ze gaat geven, temeer omdat ze eerder tegenstrijdige dingen heeft gezegd, aldus Van Veen. Ze moet ‘verrekte goed voorbereid zijn’.

Vlak na haar arrestatie ontkende Grives nog een drugsdealer te zijn. “Ze zei dat ze de drugs op zak had omdat ze zich moest voorbereiden op een rol, maar daarvoor hoef je niet zo veel pillen bij je te hebben.

Het zou goed kunnen dat Grives op een gegeven moment aan de talkshowtafel van Eva Jinek zit. “Met de voorgeschiedenis die zij heeft, kan ze veel vragen verwachten“, denkt Van Veen.

Ze moet echt diep door het stof, zegt de imagodeskundige. “Mea culpa is wat er van je verwacht wordt voordat je weer geaccepteerd wordt. Ze heeft tot dusver alleen sorry gezegd voor zichzelf, niet voor de mensen die ze eventueel aan een overdosis heeft geholpen.

Ze zal moeten zeggen wat ze van dit alles heeft geleerd, haar excuses aanbieden en hopen dat het publiek het haar vergeeft. Dat gedrag zal ze ook moeten voortzetten, anders val je snel van je voetstuk. Als dat lukt, verwacht ik dat ze haar carrière best zou kunnen voortzetten.

Het artikel Comeback van Imanuelle Grives: ‘Belangrijk dat ze met billen bloot gaat’ kunt u lezen op NU.nl.

Lees ook: ‘Lage acteurssalarissen nopen Imanuelle tot dealen’ (2 augustus)

Foto: AVROTROS, Michel Schnater

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ben
januari 2, 2020 16:39

De multiculti waanzin moet blijven. Dus lieg maar keihard dan mag je weer meedien. Want he jij bent goed want je hebt een kleurtje. O heb je in de gevangenis gezeten maakt niet uit. Dat heet goede integratie bij de noordkoreaanse omroep.

Gast
Meester in Notarieel Recht Volonté Fuchse
januari 1, 2020 19:21

Waarom zit deze junk verdomme niet nog gewoon tien jaar vast?

Gast
Simon Dekker
januari 1, 2020 04:43

Imanuelle moet eens flink in de reet genomen worden als ze het zeepje laat vallen.

Ze is een celebrity die er weer bekaaid van af komt. Ze gaat zichzelf nu als een Velma Kelly in de markt zetten met een ‘one woman show’ over haar ervaring, waarbij de conclusie toch echt is dat ze, hoewel ze stom geweest is, toch echt niet de volle schuld verdient.

Gast
Deze website is echt voor josties
januari 1, 2020 02:44

@de baas

Het doet toch wel iets met je hé? Anders zou je, denk ik, niet reageren.

Bedankt voor het lezen van mijn reactie!

Gast
Leo knots
januari 1, 2020 01:50

Ze kan dit beter oefenen dmv een nieuwe filmrol

Gast
snoezigkleinhertje
december 31, 2019 20:12

Ze moet zich door die lesbische oberstormfuhrer van een Margriet vd Linden laten onder vragen want ze is vrouw en zwart .
Dan kunnen ze na de racismekaart lekker de blankenmannen de schuld geven.

Gast
Relitard
december 31, 2019 16:26

Geen zichzelf respecterend productiebedrijf huurt haar ooit nog in.

Gast
A.M.
december 31, 2019 16:00

Mocht ze de/haar waarheid vertellen, dan gelooft niemand dat zomaar!

Gast
De baas
december 31, 2019 13:52

@Deze website is echt voor josties

Mooi, man! Zo’n naam kiezen en dan een reactie plaatsen die zo slecht opgesteld is dat ze meteen je nickname onderstreept.

Gast
Suzy Wang
december 31, 2019 13:17

ik vermoed dat dat telaat is.

Gast
Jur
december 31, 2019 11:50

Achter de kassa van de Jumbo is nog een mooie carrière voor haar weggelegd. Of mag je daarvoor geen strafblad hebben?

Gast
Momo
december 31, 2019 11:43

Waarom willen de media deze mevrouw zo nodig aan ons opdringen? Ze is een crimineel en was nauwelijks bekend. Laat haar maar weer lekker van voren af aan beginnen nadat ze haar straf heeft uitgezeten.

Gast
Koos
december 31, 2019 11:13

Imanuelle Grives is onbetrouwbaar, nooit jezelf als organisatie verbinden met drugstuig.

Gast
Vorst van Peter
december 31, 2019 10:48

Net als in de politiek, de spin doctor.

Een mooi verhaal neerzetten, dat uiteindelijk niet de waarheid is..

Wie trapt daar nog in met de huidige social media, zie de vele opkomende protesten.
Men laat zich niet meer sturen, dat is iets uit de tijd van de papieren media.

Gast
Ad
december 31, 2019 10:33

Ze is al geboekt door Margriet van der Linden voor een volgende “MensenmetM” en hoeft haar gezicht niet te laten zien als ze dat niet wilt.

Gast
Curryworst
december 31, 2019 10:24

Imagodeskundige, is dat tegenwoordig ook al een beroep?

Gast
Arie Schoenlepel
december 31, 2019 10:20

Grives kan het tv-wereldje van de nodige sneeuw gaan voorzien. Daar zitten ze in Hilversum, Aalsmeer en in Amsterdam altijd om verlegen. Niet op de zoveelste actrice.

Gast
Annoniemus
december 31, 2019 10:18

Zou een overdosis voor haar een idee zijn , ze heeft als keiharde drugsdealer vele jonge levens naar de klote geholpen !

Gast
Bep
december 31, 2019 10:13

Zo bekend was ze nu ook weer niet, dus een “come-back” mag van mij uitblijven.

Gast
”VeronicaDoet@§₽æ..Beter!“;
december 31, 2019 09:36

Imanuelle Griebes mag ook wegblijven. Niemand die dr mist

Gast
Jerry
december 31, 2019 09:27

…behalve dan dat je met zo’n verleden prooi bent voor ‘imagodeskundigen’ die de hele wereld er steeds aan elpen herinneren dat ze met een drugssmokkelaar cq drugsdealer te maken hebben.

Een béétje imagodeskundige houdt zich op de vlakte en fluisterde alleen in het oor van de cliënt, en niet in het oor van een journalist van nu.nl

Als ik immanuel grives was zou ik die imagodeskundigen voor de rechter slepen en schadevergoeding eisen. Waar is Peter R. De Vries met z’n Lada-advocaatje?

Gast
Deze website is echt voor josties
december 31, 2019 09:26

Ik vind het wel een lekker ding eigenlijk, jammer dat het een staatsgevaarlijke drugsdealer is die jou kinderen wilt vergiftigen en verslaafd maken en zo de maatschappij wilt ontwrichten.

Gast
JandeHond
december 31, 2019 09:23

Wat een intent lelijke vrouw is dat toch. Ze heeft een onbeschrijfelijk afzichtelijke rotkop. Kotsmisselijk word ik van haar. GATVERDAMME.

Gast
Deze website is echt voor josties
december 31, 2019 09:22

Mooi man; dit wijf achter de tralies. Bn’ers denken dat ze alles maar kunnen maken….

Alle lof voor België die deze, maatschappij ontwrichtende crimineel gepakt hebben.

Gast
Wim
december 31, 2019 09:17

…maar het is beter gewoon weer gaan werken en het achter je laten en die deskundige het heen en weer laten krijgen.

Gast
Tooske
december 31, 2019 09:15

De aap komt uit de mouw

Gast
Wim
december 31, 2019 09:15

Ze moet gewoon de waarheid zeggen. Als we ook maar het idee hebben dat ze ergens over liegt of iets downplayed dan is ze het haasje en blijft het aan haar kleven. Diep door het stof gaan niks downplay-en, alles vertellen hoe vervelend dat ook is en ze kan alleen al door de waardering dat ze eerlijk is weer doorgaan.

Gast
Jerry
december 31, 2019 09:13

De serie ‘Mea Culpa van Margriet v/d L. op de NPO geeft moordenaars en kinderverkrachters, drugsdealers en oorlogsmisdadigers de kans zichzelf te rehabiliteren in de publieke opinie. Na een ‘welgemeend’ excuus mogen ze weer volop meedraaien in de samenleving, en iedereen moet dat accepteren.
Na drie, vijf en zeven jaar volgt de follow-up: ‘Hoe is het nu met….’

Nou ja. Laten we maar beginnen met al die IS-terroristen een huis en een paspoort en een tv-interview te geven, dan komt de rest vanzelf.

Mea Culpa.. vanaf januari 2020 te zien bij de NPO

Gast
Rotterdammer
december 31, 2019 09:11

Die troela moet gewoon in de broodjeszaak van Tara Singh Varma gaan werken… 2 mafklapper s die de vergetelheid verdienen.

Gast
Huismaker
december 31, 2019 09:10

Imagodeskundige. Oftewel zakkenvullen.
Mensen hebben geen zin in zogenaamde gemaakte BN-ertjes waar geen sterveling van gehoord heeft. Deze mevrouw en haar omgeving “zaten in de drugs”. Punt.

Gast
K.C.T.
december 31, 2019 09:09

BNer, ze moet wat?
Wie wil dit weten?
Drugs and lies, who cares?
Lekker gaarkoken in eigen vet lijkt me de beste oplossing!
Geteisem, criminelen, islam-snollen, nieuwe doelgroep,,,SLACHTOFFERS wegermee!!
Prettige jaarwisseling

Gast
Ray
december 31, 2019 08:58

Als er mensen zijn die trappen in een zielig jankverhaal van iemand die zich willens en wetens heeft aangesloten bij een terroristische organisatie, dan zal dat voor een drugsdealer ook wel gelden. Vooral ook omdat die linkse idealisten vaak de beste klanten van de dealers zijn.

Gast
Met de stille Noordertrom vertrekken
december 31, 2019 08:57

Gewoon haarzelf blijven.

Gast
Sum
december 31, 2019 08:57

De volgende dader die door de NPO tot slachtoffer verheven gaat worden.

Gast
Lilly Labiamus
december 31, 2019 08:52

Sociale huurwoning Rotterdam-Zuid. Uitkering trekken. Af en toe de ho*r spelen. Vergetelheid. Dat is haar toekomst.

Gast
Mink Vaillant
december 31, 2019 08:51

Dit is geen medianieuws.

Gast
Cees
december 31, 2019 08:50

Misschien iets voor Margriet van der Linden

Gast
Rastom
december 31, 2019 08:47

Nee hoor lekker vergeten.

Gast
Ik weet ook wat van imagoschade
december 31, 2019 08:47

Een comebackinterview met Ronald Molendijk lijkt me een goed idee.

Gast
Links Geluid uit
december 31, 2019 08:41

Als imagodeskundige zó voor je beurt spreken…

Gast
By the way
december 31, 2019 08:41

Ze moet, ze moet, ze moet…. helemaal niks, denk ik

Gast
Lachgas
december 31, 2019 08:37

Waarom zouden we hier aandacht aan moeten besteden?
Laat maar.

Gast
Live
december 31, 2019 08:32

Als imagodeskundige met zulk voorspelbaar open-dеuren-“advies” komen is wel goed voor je imago?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen