’s Lands grootste tv-hit BZV terug op 1 september

’s Lands grootste tv-hit Boer Zoekt Vrouw keert op 1 september terug op televisie. In de traditionele kick-off-aflevering stellen tien nieuwe boeren zich aan de kijker voor. Dat meldt presentatrice Yvon Jaspers in een bericht op Instagram. Mensen die graag willen aanpappen met een boer kunnen zich na de openingsaflevering aanmelden voor één van de tien boeren. De vijf boeren met de meeste brieven worden uiteindelijk gevolgd in een nieuwe serie afleveringen van de NPO 1-hit.

Jaspers, die kennelijk weer wat tijd heeft tussen haar schnabbels door, heeft er zin in. “Voor iedereen die zin heeft in een beetje liefde en romantiek in zijn leven, heb ik heel goed nieuws, want we hebben tien nieuwe, spannende, knappe, grappige en vrijgezelle boeren. Ze stellen zich aan je voor op 1 september op de vertrouwde tijd en de vertrouwde plek. Kijken dus!

Boer Zoekt Vrouw behoort samen met titels als Heel Holland Bakt en Wie is de Mol tot het tv-erfgoed van de NPO. Er zijn weinig programma’s die zo veel reacties uitlokken.

Het eerste seizoen van Boer Zoekt Vrouw was in 2004 te zien. Boer Teus was toen de winnaar met 272 brieven. De populairste boer ooit was boer Tom met 1.808 brieven in 2014. Waar Tom tegenwoordig een Eigen Huis & Tuin-ster is, loopt Teus nog steeds tussen de koeienstront.

Boer Zoekt Vrouw zal op de vertrouwde uitzendplek te zien zijn: zondagavond om 20.25 uur op NPO 1.

Foto: Linelle Deunk

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
sukkel
juli 15, 2019 15:23

En dan die foto lijkt wel een kleuter dat mokkel is een wolf in schaapskleren…..

Gast
sukkel
juli 14, 2019 19:51

Geldgraaier kijk ik niet naar ontzettend irritant mens

Gast
Jens Ruknel
juli 13, 2019 14:43

Het format is sleets. Weg ermee.

Gast
Danny
juli 13, 2019 09:12

Daar gaan onze belasting centen weer. We hebben het nu wel eens gezien hoor dat boer zoekt vrouw met die vreselijke presentarice. Tijd voor iets nieuws zou ik zeggen maar het klootjes volk zal wel weer massaal gaan kijken.

Gast
anonymous
juli 12, 2019 11:22

Programma hoort niet bij de NPO.
En Yvon is al jarwn over haar houdbaarheidsdatum

Gast
Jaap Aap
juli 12, 2019 09:06

Vooral die walgelijke knol met die irritante kutstem dit weer laten presenteren. Als ik haar vent was zou ik ook afspraken maken over wie wanneer thuis is. Je zult maar naar ‘haar dag’ moeten luisteren, brrrr

Gast
N
juli 12, 2019 09:05

Ik vraag me af of BZV kijkcijfers gaat verliezen onder Jaspers

Gast
amsterdammer
juli 12, 2019 07:40

Het toont eens te meer, wat een walgelijke smaak de gemiddelde Nederlander heeft, om naar zo’n programma te kijken.

Gast
Bennito lobas de la angelo pratera
juli 12, 2019 06:48

Gekke wijven die zich alles laten welgevallen door boeren die nog nooit contact hebben gehad met het andere geslacht en zichzelf als onbeholpen klazen voortsjokken op hun meestal gore boerderij en s ‘ avonds met hun smerige overall zo in bed te kruipen. En die randstad wijven vinden het allemaal geweldig. Tot ze erachter komen dat er geen biologische of vega troep op het menu staat!Stelletje bakvissen vs boerenpummels

Gast
Dr Bernhard
juli 12, 2019 02:20

Frustkleinpenisje moet zijn antifrustratiepillen weer eens innemen. Dan ziet ie ook de zon weer eens, in plaats van steeds boos naar zijn slappe aanhangsel te gluren.

Gast
liefkleinhertje
juli 12, 2019 01:03

Die Jaspers is gewoon de Arie Boomsma van het platteland.
Lekker belangrijk waar zo’n boer zijn behangersrol insteekt.
Die wijven die hier aan mee doen zijn wel heel erg wanhopig dat het gewoon misselijk makend is.

Gast
Eikenprocessierups
juli 12, 2019 00:37

Boeren betalen Jaspers stiekum in natura.

Gast
ForFarmers
juli 12, 2019 00:08

Wij van ForFarmers bepalen waar ons programma wordt uitgezonden, en de NPO levert ons het meeste op. Dus NPO is terecht, want dat levert ons geld op en dat is wat telt! Steun onze belangrijkste medewerker Yvon en kijk BZV op NPO!

Gast
Ricardo
juli 11, 2019 22:21

Waarom is dit programma nog steeds te zien bij de PO, hoort daar helemaal niet thuis, (overigens ook niet bij de CO),

Het heeft niets met nieuws, achtergrondinfo, intellectuele programma’s of journalistiek te maken, dus hoort het bij de NPO niet thuis!

Zelfde geldt voor HHB, Floortje en Flikken

Gast
Meneer Kaktus
juli 11, 2019 21:59

Yvon staat op het I did-lijstje van Meneer Kaktus. Toentertijd een big trophy, tegenwoordig iets om vooral niet mee te koop te lopen.

Gast
Ferry Haubrich
juli 11, 2019 21:27

Boeren stinken naar koeiestront. Allemaal.

En dit geldbeluste kindvrouwtje is door de mand gevallen bij Pauw. Huilie huilie doen t.o. de oudersvan anne Faber. Heb je dan een plaat voor je kop???

Weg ermee en snel!

Gast
I hate Yvon!
juli 11, 2019 20:52

Ach ja, nog 1 seizoen, en dan gaat de stekker uit NPO 1, 2 en 3, daar zorgt Terry Bakker wel voor.

Gast
Weg Ermee
juli 11, 2019 20:06

Gatverdamme, kots kots kots

Gast
LLRV
juli 11, 2019 18:10

Yvon Jaspers hoeft voor mij niet meer.

Gast
MC bezoeker 28
juli 11, 2019 17:09

Reeks dus weer vanaf begin 2020. Beste periode om het uit te zenden.

Gast
ForFarmers
juli 11, 2019 16:57

Dit bericht wordt mede mogelijk gemaakt door ForFarmers. Zonder Yvon geen boeren, en zonder boeren geen ForFarmers! Steun ons en kijk vanaf september massaal. Wij verdienen ook een zakcentje.

Gast
Zalmneusje
juli 11, 2019 16:55

Iets zegt mij dat het programma niet meer het succes zal behalen van weleer. Rara, hoe zou dat toch komen…

Gast
Ron
juli 11, 2019 16:10

Onbegrijpelijk dat dit kipje het weer mag presenteren na gebleken is dat ze niet deugt.

Gast
Rita de Krolse Poes
juli 11, 2019 16:06

@ Larkie de Parkie
Twee opties. Óf je bent de moeder van Yvon, óf je staat op de loonlijst van ForFarmers.

Gast
ForFarmers
juli 11, 2019 15:50

Wij zijn erg blij dat onze Yvon het weer gaat doen. Wij kunnen niet zonder Yvon. Yvon is onze messias! Liefs en xxx van ForFarmers. Wij verdienen ons geld dankzij Yvon!

Gast
Larkie de Parkie
juli 11, 2019 15:43

Leuk voor Yvon. Ze is schandalig geframed door de vara en de volkskrant.

Gast
Job
juli 11, 2019 15:37

Een groot succes zal het niet meer worden dit keer. Saai.

Gast
F
juli 11, 2019 15:17

Eindelijk iets moois weer te zien👍😀.

Gast
Rita de Krolse Poes
juli 11, 2019 15:17

Volgens recente schattingen bestaat zo’n tachtig procent van de kijkers uit comapatiënten die niet weg kunnen zappen.

Gast
Guttegut
juli 11, 2019 15:11

Die foto ook. Kan het wellicht nog kinderachtiger??

Gast
Zonder Naam
juli 11, 2019 15:04

Wat een vreselijke foto is dat toch.

Gast
Von Metternich
juli 11, 2019 14:55

Gênant gewoon. Dotan, Heleen Mees, Yvon Jaspers… De ambitie en eigenliefde is kennelijk zo groot dat ze niet uit de publieke ruimte te branden zijn.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen