Publieke Omroep: ‘Bekendheid Nederland 24 gegroeid’

Foto: NPOEen half jaar na de introductie van het merk ‘Nederland 24’ kent 42 procent van de bevolking de themakanalen van de Publieke Omroep (NPO). Daarvoor was dat nog 25 procent. Dat heeft de NPO maandag laten weten. Nederland 24 is de verzamelnaam van alle publieke the- makanalen. “Begin oktober is intensief campagne gevoerd. Daarbij is een na- drukkelijke koppeling gemaakt tussen de themakanalen en Nederland 1, 2 en 3“, vertelt manager marketing & promotie Jeroen Kramers.

Dat heeft gewerkt: het publiek herkent Nederland 24 als merk voor de themakanalen.”

Behalve een toename in de bekendheid van Nederland 24  is ook de bekendheid van de twaalf individuele kanalen gestegen. “Opvallend is ook de stijging van het aantal unieke bezoekers op nederland24.nl met ruim 160 procent.”

De twaalf themakanalen zijn Best 24, Cultura 24, Consumenten 24, Geschiedenis 24, Hollanddoc 24, Familie 24/Z@ppelin 24, Sterren 24, Politiek 24, Journaal 24, HumorTV 24, Spirit 24, en 101TV.

Meer in NPO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen