Van der Togt: ‘RTL wil Rad van Fortuin dagelijks op tv’

RTL wil Het Rad van Fortuin dagelijks op de buis brengen. Dat vertelde Hans van der Togt in De Coen & Sander Show. “In principe willen ze weer een hele nieuwe serie gaan maken, gewoon dagelijks. Dat zou ik sowieso helemaal niet meer willen, want daar heb ik helemaal geen zin meer in“, aldus Van der Togt. De vier specials van Het Rad vanaf 11 oktober wilde hij wel doen. “Ze gaan het nu vier keer doen met bekende Nederlanders voor een goed doel. Die vier keer had ik natuurlijk hartstikke leuk gevonden.

25 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piet
oktober 2, 2009 05:54

Als Unilever het wil, Hans, anders niet

Gast
Anoniem
oktober 1, 2009 09:22

Reactie op David (2): Echt niet.
Ze hebben twee jaar daar Gooische Vrouwen gehad. Een groot succes

Gast
Arjan
oktober 1, 2009 09:19

Leuk! Misschien heeft RTL het idee hier wel opgedaan, zie de berichten in juni bij het topic over de show Vergeet je tandeborstel niet: ;-)

Arjan (Reageer)
woensdag 24 juni 2009 om 8:59
En het rad van fortuin? Wil ik ook wel terug in een modern jasje.

Gast
David (2)
oktober 1, 2009 01:30

Ben alleen benieuwd of deze 4 uitzendingen kunnen bepalen hoe het programma door de week om 22.30 zal lopen. Zondag is al vanaf 1989 een probleemavond bij RTL, dus nou niet het beste testmoment.

Gast
Leroy
september 30, 2009 22:12

Best een goed idee om dit ook om half 11 te zetten als dus De Slimste is afgelopen, dat gaat natuurlijk ook niet voor altijd door. Dan heeft RTL4 tenminste een late avond waar ze nog wat moeite voor hebben gedaan, dan al die herhaling van Gordon Ramsey of weet ik het.

Gast
Appie
september 30, 2009 21:17

Wordt niks Hans, proooooost !

Gast
GW
september 30, 2009 20:19

Zag hem afgelopen zaterdag op Cult en Tumult in de show “Worst of the eighties” waar hij een aan lager wal geraakte presentator “speelde”. Best wel triest.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 18:29

Reactie op hoi:

Deden ze in 1990 ofzo.

Gast
Piet
september 30, 2009 18:27

Dit programma wordt toch in opdracht van Unilever gemaakt en uitgezonden?

Gast
hoi
september 30, 2009 18:21

waarom niet elke avond om 8 uur! ipv van dat verschrikkelijke gtst…

Gast
Fleur
september 30, 2009 18:17

Reactie op Timor:

De slimste is typisch een programma dat moet groeien. Je kunt niet verwachten dat er de eerste avond 1,5 miljoen mensen kijken, dat gaat ook niet gebeuren, maar 800.000 kijkers is haalbaar. Daarnaast: het geeft de zender een gezicht. Met CSI en Supernanny om half11 lijk je niet bepaald op de grootste zender van NL. O ja, ik vind is zonder dt. Ik heb je hier vaak op aangesproken en ik bedoel het niet vals, maar je laat door kleine foutjes veel kansen liggen. Mensen zullen je minder snel serieus nemen, waaronder ik.

Gast
Timor
september 30, 2009 18:13

Ik vindt RTL4 weer beter gewoon de normale programering kan doen van 22.30 want de slimste scoort helemaal niet zo goed eigenlijk.
Ze kunnen toch niet op tegen hart van nederland en in een ander bericht stond ook dat een herhaling van CSI beter scoort dan de slimste. Ik heb de slimste gisteren op RTL8 gekeken, maar ik vindt het eens een leuk programma. Bovendien scoort het even ”slecht” als op talpa

Gast
Bas v.d Kimme
september 30, 2009 18:03

Als we een jaar of 20 verder zijn kun je in principe het zelfde met Carlo verwachten, en dat weet je vantevoren als je bij de t.v gaat werken.
Dit zal ook echt niet het enige programma zijn waar Rtl naar een andere presentator kijkt, als b.v een show als Doetie’t of doetie’t niet terug keerd zal
Rtl ook naar een andere presenator kijken.Hier moet je als presentator dus toch mee om kunnen gaan en nogmaal dit soort dingen weet je vantevoren dat als de jaren verstrijken er word gekeken naar een jongere generatie.

Gast
Tim20
september 30, 2009 17:35

Reactie op mark: Het is de bedoeling dat het Rad in het tijdslot komt waar nu De Slimste staat. RTL is dus van plan om rond 22u30 dagelijks met een spelletje te komen.

Daarom ook dat RTL voor Carlo kiest. Het ‘nieuwe Rad” krijgt ook meer een late-night-tintje. De prijzenwinkel verdwijnt, en er komen een aantal nieuwe ronden bij zoals de “Mystery Round”. De Franse versie dient als voorbeeld.

EENS KIJKEN? Klik op m’n naam voor een filmje uit Frankrijk

Gast
me
september 30, 2009 17:33

Reactie op Mike: De nieuwe versie ziet er wel Fris uit misschien met Nikkie plessen ipv take me out @ 20.00 en take me out om half

Gast
Mart
september 30, 2009 17:28

Ja hans, nu weten we het wel.

Gast
Lies
september 30, 2009 17:23

Hans is ook wakker geworden, was vanaf dag 1 al bekend dat het terug zou komen op de tv.

Gast
Laurens
september 30, 2009 17:08

Waarom niet om 20:30 op een doordeweekse dag op rtl4!
Kijken of nederland daar nog op zit te wachten en het is een welkome verandering voor al die klus/hulp/kook programma’s!

Gast
mark
september 30, 2009 17:03

Hoe laat willen ze het dan uitzenden??? Is helemaal geen plaats voor op RTL 4, misschien op RTL 5 ipv Deal Or No Deal, dus om 20:00 uur. Of maak er weer een spelletjesuur van zoals 20 jaar geleden met Prijzenslag (met Carlo) erbij.

Gast
HIJ
september 30, 2009 16:57

Reactie op Mike: Het lijkt mij ook dat ze het om half 11 neerzetten, in de vooravond is geen plek meer.

Gast
Mike
september 30, 2009 16:54

Ik dacht dat RTL hier wekelijks mee terug zou willen komen. Waar willen ze het dagelijks zetten dan? Het is te oubollig voor RTL 5. Misschien om 22:30 RTL4 als De Slimste is afgelopen?

Gast
Anoniem
september 30, 2009 16:52

dit is idd heel oud; al 10x geroepen ook op deze site

Gast
Anoniem
september 30, 2009 16:52

Blij dat deze vent van de buis is… hij irriteert me nu al.

Gast
Newhouse
september 30, 2009 16:51

Waar gaat dit over !? Hans profileert zich wel erg.
Hans: bespaar de moeite, er zijn nog zoveel andere leuken dingen (in Hans’ geval: lees: alcoholische dranken) in de wereld !

Gast
Jan kees
september 30, 2009 16:48

oud nieuws wisten we beide al

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen