Irene Moors vertelt over 20 jaar RTL bij Pauw & Witteman

Foto: Nick van OrmondtIrene Moors is woensdagavond te gast bij Pauw & Witteman om te praten over het 20-jarig jubileum van RTL in Neder- land. Dat heeft de VARA bekendgemaakt. “En aangezien Irene al vanaf het begin bij RTL is zal de uitzending ook over 20 jaar Irene Moors gaan“, laat een woordvoerster van de omroep weten. Ook voorzitter van Wakker Nederland en voormalig RTL-directeur Fons van Westerloo zal woensdagavond vanaf 23.00 uur aanschuiven bij Jeroen Pauw en Paul Witteman op Nederland 1.

42 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piet
oktober 1, 2009 13:53

Reactie op Bertje:
Helaas wel Bertje (reactie 18) Je leest op deze site jammer genoeg maar weinig reacties die een beetje niveau hebben.

Gast
Pistooltje
oktober 1, 2009 12:37

Reactie op reactie:

Tjonge jonge jonge.. Als jij zonodig haar reet wil schoon likken zeg dat dan gewoon.

Straks vermoord ze iemand.. “Mag ze wel eens iemand vermoorden”?
Krijg je zulke antwoorden.. Zielig hoor.

Gast
anonymus
oktober 1, 2009 10:11

ach fleur is dus wel een fan van irene, kinderniveau als presentatrice wel leuk in de typetjes ,eerlijk ,dat doet ze goed maar solopresentatie? nee, daar ontbreekt het broodnodige talent voor.

Gast
Anoniem
oktober 1, 2009 10:10

Dat mens kan ook niets

Gast
reactie
oktober 1, 2009 09:28

hallo Pistooltje, mag Irene af en toe Pittig(kattig) uit de hoek komen? Ben je zeker niet gewend? Aziatische vrouwen zijn een stuk makkelijker voor je karretje te spannen. Klopt! Wij houden van Irene!!

Gast
Pistooltje
oktober 1, 2009 09:02

Srry hoor maar Irene Moors kan afentoe wel kattig uit de hoek komen. Met Sarcastische Opmerkingen naar mensen toe.. Dus zo leuk is ze niet.

En in het echt moet je haar niet tegen komen als ze een rot dag heb. Had gewerkt in een Winkel in Haarlem. En toen kwam ze langs. Nou heb nog nooit zo’n bot wijf meegemaakt..

Gast
Flippo
oktober 1, 2009 03:55

Fons heeft er spijt van dat ie het tijdstip van Barend & van Dorp destijds heeft laten lopen… had dat wat eerder bedacht Fons!!!!!

Gast
Lisanne
oktober 1, 2009 02:55

Reactie op B.K.:

Goed gezegd!

Gast
Chiel
oktober 1, 2009 01:56

Reactie op B.K.: Inderdaad!

Gast
Richard2
oktober 1, 2009 00:36

Op zich is dit een persbericht waard: ik ben het op onderdelen eens met Fleur.

Ook ik vond namelijk de dominante Fons van Westerloo erg irritant. Verder is ‘achteruithang’ het understatement van het jaar. Op creatief gebied is Rtl(4) aan de rand van de afgrond gebracht, met als absoluut dieptepunt de liefdeloze simpele kopie van succesformule Hart van Nederland, notabene op hetzelfde tijdstip! Ook de afkeer van Pauw voor z’n oud werkgever viel mij eveneens op.

Echter, alle negatieve gedachten over Irene deel ik niet

Gast
hoi
oktober 1, 2009 00:35

Reactie op B.K.: goed verwoordt!

Gast
B.K.
oktober 1, 2009 00:31

Reactie op Fleur: Als er een Nederlandse presentatrice is die NIET vervangbaar is, is dat Irene Moors wel. Er is bij de commerciele zenders geen enkele presentatrice die programma’s presenteert zoals Irene dat doet: met humor, een bepaalde presentatie stijl (de Carlo & Irene-stijl, you hate it or love it), zelfspot, enzovoorts. Je moet Irene absoluut niet in een serieuze talkshow plaatsen, daar is zij niet geschikt voor, maar voor programma’s met humor (TV Kantine, Let’s Dance, Telekids) of een programma met lichtere interviews en onderwerpen (Life 4 You, Life & Cooking) is zij uiterst geschikt en ik ken dan ook geen andere presentatrice die voor dit soort zaken geschikter zou zijn. Presentatrices zoals Nance en (in mindere mate) Wendy van Dijk zijn juist vervangbaar. Je kunt Irene in een programma als Life 4 You absoluut niet vervangen door een Wendy van Dijk, dan is de hele typische sfeer in dat programma een stuk minder.

Gast
Jochem
oktober 1, 2009 00:25

Reactie op Fleur:

“Ik werd misselijk van dat rechtse hoofd”

Ik word altijd misselijk van linkse hoofden van P&W. ;)

Gast
Fleur
september 30, 2009 23:56

De aanwezigheid van Fons van Westerloo was zeer vervelend. Telkens als Irene aan het woord was, wat ze nog best goed deed, begon meneer weer. Ik werd misselijk van dat rechtse hoofd die vol trots vertelde over zijn periode bij RTL, terwijl hij verantwoordelijk is voor de achteruitgang en creatieve armoede.

Jeroen Pauw, waar ik heimelijk verliefd op ben, leek zich ook flink te schamen voor zijn commerciële periode. Als Irene hem bij het ontstaan van RTL betrok, deed hij dat af met wat gemompel. Jeroentje, het is geen schande dat je ooit met huisvrouw nummer1 aan een zender werkte.

Gast
Fleur
september 30, 2009 23:26

Reactie op Rob:

Subjectief zullen ze wel zijn, maar aanbidden zullen ze haar zeker niet. Ze zit niet voor niets in het laatste non item van de show. Irene heeft voor de gelegenheid dan ook een outfit ‘hoe ben ik saai en pauw&witteman proef’ aangetrokken.

En ik zeg niet dat Irene niet goed is in haar werk, ik zeg enkel dat zij de laatste jaren niets meer zonder anderen kan. Haar kerst karaoke show was niet al te best, ze was totaal zichzelf niet meer. Twintig jaar op televisie blijven is een hele prestatie ja, maar ze is vervangbaar.

Gast
Rob
september 30, 2009 22:59

Reactie op Fleur:

Sorry fleur maar dat is wel een heel domme opmerking ten eerste iedereen weet dat Pauw en Witteman zelf uber subjectief zijn. (overigens wel erg goede presentatoren)

Maar Als Irene slecht was, had ze al lang op straat gestaan en niet als een van de weinige al 20 jaar bij RTL gezeten.

een VAKVROUW! is ze!

Gast
Mark
september 30, 2009 22:30

Reactie op Anonymous:

SBS heeft de aankoop gedaan, maar serie gaat naar NET 5. Dat is wat ik van enkele bronnen via Google lees.

Gast
Anonymous
september 30, 2009 22:22

Er komt nieuwe serie tv kantine zei carlo in dwdd

Gast
Anoniem
september 30, 2009 22:19

Reactie op Mark: Niet op SBS6?

Gast
D@@N
september 30, 2009 22:13

Carlo bij DWDD en Irene bij Pauw en Witteman. Matthijs was dit keer weer zo kortaf tegen Carlo…

Gast
Darryl
september 30, 2009 22:06

Reactie op Mark:
Klinkt goed!

Gast
Darryl
september 30, 2009 22:05

Reactie op Fleur:

IQ mensen horen ook niet op dit soort websites thuis… uit je opmerkingen maak ik op dat jij van je zelf vindt dat je een hoog IQ hebt (ikzelf heb een IQ van 138).

Fleur, ik zou zeggen: Pleur op!

Gast
Mark
september 30, 2009 21:28

Kleine primeur wellicht?

ABC’s Flash Forward zal in het voorjaar van 2010 bij NET 5 te zien zijn. Afgelopen week was de grote première in Amerika en daar keken 12 miljoen mensen naar. Het verhaal van de serie is gebaseerd op het boek van Robert J. Sawyer. Op een dag ontstaat er op mysterieuze wijze iets heel vreemds en krijgt iedereen op de wereld een black out van 2 minuten en 17 seconden. Tijdens die black out krijgt iedereen een flash forward (een kijkje in de toekomst) van hun eigen leven over 6 maanden en dat heeft ernstige gevolgen.

Het is dat ik de serie nu al volg, anders was ik zeker gaan kijken volgend jaar. Prima aankoop!

Gast
Fleur
september 30, 2009 20:54

Reactie op Anonymous:

Misschien kan ik beter de dvd-box van de TV-kantine kopen. Die slechte, IQ-loze grappen -waar jullie zo om kunnen lachen- killen mij. Iemand zelfmoord toewensen vind ik, ja Timon dat schrijft men zonder DT, aardig luguber en niet passend op een site als deze.

Gast
Bertje
september 30, 2009 20:19

Het is weer niveau nihil als ik de reacties zo zie.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 19:56

Ik kijk wel. :)

Fleur mag zichzelf ophangen.

Gast
Aiden
september 30, 2009 19:20

Reactie op Nathan: Weer mee eens, ik kijk ook niet.

Gast
Nathan
september 30, 2009 19:19

Wat leuk… ik ga niet kijken.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 19:17

@Fleur: Je doet je naam geen Fleur aan!

Gast
Anoniem
september 30, 2009 19:16

Fleur wat ben jij toch een volmaakt mens, was iedereen maar zoals jij, want jij bent zo perfect. Wat moet de wereld toch zonder jou. Wat een walgelijk mens ben jij zeg gatver. Wat moet jij een miserabel leven lijden (ja met een lange ij) verlos ons land liever van jou aanwezigheid en ga ergens in Alaska toastjes met brie zitten eten ofzo!

Gast
Piet
september 30, 2009 18:25

Ik kan niet wachten

Gast
Kiron
september 30, 2009 18:16

Ga zeker kijken… live vanuit de studio ;)

Gast
Anoniem
september 30, 2009 18:15

Zo nu er eens een boeiend iemand komt zal ik ook eens naar dit programma kijken.

Gast
dp
september 30, 2009 17:58

Reactie op Fleur: fleurtje als jij nou eens een touw aanschaft en een hele hoge boom ergens diep in de bossen op gaat zoekken, depressief, negatief mens bahhhhhhhhhh je bent trouwens genomineerd voor de zuur en zijk awards, ik feliciteer je alvast

Gast
Anoniem
september 30, 2009 17:54

Reactie op Chiel:

In Fleur’s ogen is iedereen nogal gauw jeugdig, ze is zelf namelijk de 65 al ruimschoots gepasseerd. Op de leeftijd kun je ook wat moeilijker tegen nieuwe gezichten bij P&W, geeft op zich niets, laat ze maar met rust. ;)

Gast
Chiel
september 30, 2009 17:37

Q: Mijn hemel, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig.

Verklaar je nader!

Gast
Lisanne
september 30, 2009 17:31

Reactie op Fleur:

Fleurtje, wat moet het met je worden met al dat Gall & Gall opwekken…
Carlo zit vanavond bij DWDD btw ;)

Gast
Jordy
september 30, 2009 17:31

Reactie op Fleur:
Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dat Irene zelf ook erg goed uit haar woorden kan komen. Het duo is fantastisch maar ze kunnen allebei los van elkaar ook erg goed presenteren en praten.

Gast
Mart
september 30, 2009 17:27

Kijk ik ook weer eens p en w

Gast
Fleur
september 30, 2009 17:27

Reactie op Chiel:

Mijn hemel, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig.

Ik hoop dat het wat wordt, Irene kan namelijk geen woord uitbrengen zonder Carlo. Al haar spontaniteit is ze kwijt wanneer ze alleen staat te presenteren of geïnterviewd wordt. Vanavond zal het dan ook misgaan. Irene kan zich zonder Carlo niet redden en Pauw en Witteman nemen Irene, misschien niet helemaal eerlijk maar te begrijpen, niet serieus.

Gast
Jochem
september 30, 2009 17:26

Gelukkig een keer geen Woutertje, Agnes, Femke, Alexander en Job, wat een verademing. ;)

Gast
Chiel
september 30, 2009 17:09

Kijk ik dat programma ook weer eens :) Irene = leuk!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen