RTL Boulevard vrijdag in het teken van 20 jaar RTL

Foto: Nick van OrmondtHumberto Tan en Albert Verlinde staan op vrijdag 2 oktober uitgebreid stil bij de 20ste verjaardag van RTL in een speciale aflevering van RTL Boulevard. De derde kruk achter de Boulevard-desk zal afwisselend door verschillende RTL- gezichten worden bezet. Bovendien laten tv-iconen Joop van den Ende en John de Mol in een uitgebreid interview hun licht schijnen op 20 jaar RTL. “En met ex-RTL Nieuws-presentator Jeroen Pauw wordt teruggeblikt op zijn eerste uitzendingen en zijn tijd bij RTL 4.”

Op 2 oktober 1989 begon RTL in Nederland met haar uitzendingen, wat tevens de start was van commerciële televisie in Nederland. Irene Moors, die vrijdag ook 20 jaar in dienst is bij RTL, zal vrijdag samen met Carlo Boszhard aanschuiven om na te praten over het succes van programma’s als Telekids.

Ook GTST-acteurs zoals Charlotte Besijn schuiven aan, evenals 5 Uur Show-coryfee Viola Holt. Met Hennie Huisman kijkt RTL Boulevard terug op zijn Soundmixshow, Surprisehow en Mini Playbackshow en ook Caroline Tensen komt aan het woord.

RTL Boulevard is vrijdag vanaf 18.30 uur te zien op RTL 4.

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Erik
oktober 1, 2009 18:31

Rtl zal eens die oude hitseries op zaterdag moeten herhalen op rtl 8. Ik bedoel De Erfenis scoorde wel niet zo super. Maar ik denk dat als ze ook wekelijks vrouwenvleugel er heen gaan zitten het best wat kijkers zal scoren. Gewoon de beste serieus van 20 jaar rtl nog eens uitzenden.

Gast
Anoniem
oktober 1, 2009 16:30

Reactie op Daniel: Besijn. Al sinds 1999 in GTST.

Gast
fan
oktober 1, 2009 16:26

En bij Hennie Huisman is Peter geweest voor ” Typisch RTL”

Gast
Daniel
oktober 1, 2009 12:36

Charlotte wie?

Gast
Pistooltje
oktober 1, 2009 09:06

Reactie op Newhouse:

Geil jij op Carlo dan? Kijk dat jij nou van de verkeerde kant bent en er niet voor uit durft te komen vind ik best wel zielig.. ;)

Gast
Anoniem
september 30, 2009 20:21

Reactie op Chiel: Klopt. Zo was Peter van der Vorst vandaag in de GTST studio om o.a. Jette van der Meij te interviewen.

Gast
Bertje
september 30, 2009 20:20

Reactie op Frank | ONM Tha Bomb: Het is meer het “I Love…” concept.

Gast
Chiel
september 30, 2009 19:42

Reactie op Frank | ONM Tha Bomb: Het is meet De 10 dan Typisch van Duin.

Gast
Frank | ONM Tha Bomb
september 30, 2009 19:33

Reactie op Mart: Medio oktober komt RTL toch met Typisch RTL. Dat is eigenlijk een soort Typisch Van Duin, met allerlei korte stukjes nostalgie, net als dat je bij Typisch Van Duin korte sketches krijgt.

Gast
michel
september 30, 2009 18:29

Ja wat mij betreft doen ze het maar, ze gaan het helaas niet doen.

Gast
Mart
september 30, 2009 18:24

Kijk bijvoorbeeld eens hoeveel mensen er momenteel kijken naar typisch van duin op nederland1. Ik denk dat ze op rtl8 nog best leuke cijfers kunnen halen met hh van o.a. wie ben ik, soundmixshow en dergelijke.

Gast
Mart
september 30, 2009 18:23

Reactie op michel: Zie het als een actie om de kijkers weer naar rtl toe te lokken.

Gast
michel
september 30, 2009 17:56

Reactie op Mart: Die programmaworden bijna niet gesponsort en kost geld om uit te zenden. De programma’s die RTL nu op prime time uitzend worden wel gesponsort en zelfs veel al helemaal daardoor betaalt, deze zijn niet zo blij als hun programma’s moeten wijken voor de grote herhaling show. Het is heel jammer hoor vind ik ook. Het RTL van de jaren 90 (en dus die directie)had zeker wel groots uitgepakt dat weet ik zeker.

Gast
Leroy
september 30, 2009 17:49

Reactie op Mart: Haha, precies! Ik denk dat een aantal herhaling van programma’s uit de oude doos veel beter scoren dan de cijfers die ze daar nu halen.

Gast
Mart
september 30, 2009 17:37

Reactie op michel: denk je nu echt dat de adverteerders wel blij zijn met de huidige programmering van rtl8?????? Zo moegen blij zijn als ze eens boven de 200.000 kijkers zitten :D

Gast
michel
september 30, 2009 17:33

Reactie op Mart: De mensen die er in dienst zijn waarschijlijk ook maar, de geldgraaiers en de adverteerders helaas niet.

Gast
Mart
september 30, 2009 17:26

Lijkt me nu al een historische uitzending. Ik ga er zeker voor zitten. Ik had als rtl zijnde zeker een maand lang rtl8 omgedoopt tot 20 jaar rtl, met alle programma’s uit de oude doos.

Gast
Newhouse
september 30, 2009 17:03

Reactie op Leroy: Pistooltje geilt gewoon op Albert ;).
Ieder zijn afwijking…

Gast
DaysLover
september 30, 2009 17:01

Wees blij dat het geen foto van Gordon is

Gast
Leroy
september 30, 2009 16:58

Reactie op Pistooltje: Hoezo, ze komen toch langs of niet? Dan horen ze er voor deze keer wel ‘bij’ vind ik.

Gast
Bertje
september 30, 2009 16:51

Nou ja tenminste weer een reden om met een goed boek op de bank te kruipen

Gast
Pistooltje
september 30, 2009 16:49

Reactie op Leroy:
Zeg toch niet dat het aantrekkelijker wordt?
Ik bedoel die 2 horen niet eens bij het progamama opzich..

Gast
Leroy
september 30, 2009 16:38

Reactie op Pistooltje: Alsof een foto van Albert of Humberto het er mooier op maakt.

Gast
Mic
september 30, 2009 16:30

Nostalgie fragmenten: http://www.youtube.com/user/20jaarrtl4

Leuk!.

Gast
Pistooltje
september 30, 2009 16:27

waarom een foto van jut en Jul boven dit bericht? Terrwijl het aan elkaar gepraat wordt door Humberto en albert.. Wie zoekt die foto’s steeds uit? Slechte keuze..

Gast
Kiron
september 30, 2009 16:08

Vanavond zal Irene Moors ook te gast zijn bij Pauw en Witteman om over 20 jaar RTL4 en de TV-kantine te vertellen!

Gast
Jorrdi
september 30, 2009 16:06

Nu al zin aaaan

Gast
Anoniem
september 30, 2009 16:05

Ze zouden bij RTL4 gewoon ook ff wat oude GTST en andere oude programma’s uit de begin tijd moeten uitzenden al is het maar overdag of ’s avonds laat.

Wie kan zich Rescue 911 nog herrineren en dat damesworstel programma? :)

Gast
Chiel
september 30, 2009 16:05

Leuk! Meer van dit!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen