Marianne van Wijnkoop voor even terug op RTL 4

Marianne van Wijnkoop, in 2007 nog te zien als jurylid in het eerste seizoen van X Factor, doet aanstaande zaterdag mee aan de tv-show Let’s Dance op RTL 4. In het programma zal Van Wijnkoop samen met presentator Ewout Genemans een dansact opvoeren uit Belle & het Beest. Verder zullen in de komende aflevering van Let’s Dance  ook het Nederlandse hockeyteam, Judith Osborn, Carlos Lens, Derek Ogilvie en het duo Dennis van der Geest en Nicolette van Dam dansen voor de stichting KiKa.

12 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mark
september 30, 2009 13:59

Tegenover de finale van K2 Zoekt K3 (wat al goed is voor: show = 1.200.000, uitslag = 1.500.000) zal er toch niemand kijken? Nu zaterdag het dipetepunt in kijkcijfers? En voor Lieve Paul ook?

Gast
Robin
september 30, 2009 10:28

Reactie op noname:
Nou Henkjan kun je vergeten die zit bij SBS onder contract.

En neeeeeeeeeeeeeeeeeeee aub geen Henk Temmink! Vond hem verschrikkelijk als jurylid bij X Factor I.

Marianne vond ik leuk :)

Gast
noname
september 29, 2009 20:45

Reactie op Erik: haha ja:
1e seizoen: henkjan, marianne en henk
2e seizoen: eric, stacey, angela en gordon
3e seizoen weer henkjan, marianne en henk

maar 3e seizoen wordt net zoals 2e seizoen maar dan alleen beter, hopelijk doen ze net als x factor uk audities met publiek en dan volle zalen! maar dat duurt denk ik wel een poos voordat ze dat doen! (net een vorm van hollands got talent (auditie))

Gast
Erik
september 29, 2009 20:35

Zou leuk zijn als ze terug kon komen in het 3e x factor seizoen.

Gast
Matt
september 29, 2009 20:02

Leuk !!! Ik vind Marianne een onwijs leuke vrouw. Ben heel benieuwd.
Zou haar graag vaker terugzien bij RTL

Gast
Malou
september 29, 2009 19:12

En hier de rest en wat ze doen:

Zaterdag 3 oktober zie je de volgende acts in Let’s Dance:
– Het Nederlands hockeyteam voert de dansact Jailhouse Rock op
– Judith Osborn met Hung up van Madonna
– Dennis van der Geest & Nicolette van Dam met Daft Punk/Around The World
– Marianne van Wijnkoop & Ewout Genemans met Belle & het Beest
– Carlos Lens kruipt in de huid van MC Hammer
– Derek Ogilvie is te zien met het nummer Grease Lightning

Gast
wiethefuckisdat?
september 29, 2009 17:21

Reactie op Anonymous:
nou Carlos Lens is toch echt wel een A-ster!

Gast
Anoniem
september 29, 2009 17:13

allemaal c sterren

Gast
Anoniem
september 29, 2009 16:59

Dennis van der Geest heeft zo te zien zijn serieuze carriere verruild voor deelname aan zoveel mogelijk spelletjespanels, en ander amusement

Gast
Anoniem
september 29, 2009 16:24

Hopelijk krijgt ewout het echte beest pak aan!

Gast
Tim
september 29, 2009 15:55

Hopelijk gaan we weer meer van Marianne horen. Leuke aansprekende namen trouwens zaterdag in lets dance

Gast
Anoniem
september 29, 2009 15:32

leuk!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen