Frits Bom heeft geen spijt van kritiek op Catherine Keyl

Frits Bom heeft geen spijt van zijn felle kritiek op Catherine Keyl. De voormalige Vakantieman staat nog volledig achter zijn recensie van Let’s Dance, waarin Keyl een dansact opvoerde. “Je moet het artikel helemaal lezen, want dan zie je dat de redenering anders is. Die is echt zo slecht niet. Op een gegeven moment moet je je afvragen of het nog zin heeft voor je eigen leven als je aan dit soort onsmakelijke dingen meedoet. Er komt een moment dat het leuk geweest is“, aldus Bom op Radio 538.

Het voormalig RTL-gezicht Frits Bom vertelde ook dat hij twijfelt of de opbrengst van Let’s Dance wel volledig naar het goede doel gaat. Hij herinnert zich ondertussen dat RTL hem ooit wilde betalen als hij geen kritiek zou geven op de activiteiten van RTL. “Toen ik wegging bij RTL, kreeg ik van Unico Glorie een bedrag van 300.000 gulden aangeboden als ik voor de rest van mijn leven mijn mond zou houden over RTL en geen kritiek zou hebben. Dat heb ik uiteraard geweigerd deze dwaze dwangsom. Maar dat is destijds al breed uitgemeten in de media. Het was zo absurd.”

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Puk
oktober 1, 2009 11:33

Reactie op Karel: Als al die artiesten dat zouden doen, alleen geld storten en niet op komeen draven, had RTL geen prime time programma op zaterdagavond. Daar heeft deze ‘labiele’ mevrouw dan in elk geval nog rekening mee gehouden.

Gast
Anoniem
september 30, 2009 16:48

ik zei nog zo: please geen bommetje

Gast
Karel
september 30, 2009 12:48

Reactie op Puk: Als het haar om een goed doel ging had ze geld kunnen storten. Als ik jou zou moeten geloven dan is ze zo labiel dat ze zelfs een been zou kunnen afstaan omdat het voor het goede doel en carlo toch zo’n aardige jongen die je niet kan weigeren.

Gast
tv kijker
september 30, 2009 10:37

Reactie op anonymus:

Als je zo over iemand schrijft, ben je zelf niets waard , en heb je geen respect
voor andere, die niet in jou straatje passen

Gast
tv kijker
september 30, 2009 10:28

Reactie op Wiebe:

Helemaal mee eens, denk dat Frits Bom zelf niet meer zo goed in de markt ligt in medialand, nou dat kan je van Catherine niet zeggen. Met haar talent
duikt ze vast wel weer eens op.Want kwaliteit wint altijd.

Gast
anonymus
september 30, 2009 10:14

keyl is een kwallenbak daar heeft bom gelijk in, ze moet steeds zo nodig tja geen vent thuis he

Gast
Puk
september 30, 2009 10:02

Reactie op Karel: Dan zou half Hilversum opgenomen moeten worden, want er wordt wat gemanipuleerd daar! Gladde babbelaars weten wel hoe te overdonderen en voor watvoor karretje ze hun ondergeschikten spannen. Contract tekenen en hup, er is geen weg meer terug. In Catherine’s geval ging het nog eens om een goed doel, dat ligt nog gevoeliger om dan ineens te zeggen jongens ik doe het niet. Op haar gevoel spelen zal dan zeker een grote rol gespeeld hebben. Want dat is de grote geheime truc van manipulatops. By the way, laten ze de opbrengst wel goed bewaken en er zorg voor dragen dat het ook daadwerkelijk bij de stichting Kika terecht komt, want ze zijn niet vertrouwen. Laat ze top van die commerciele bende maar eens opnemen, dat lijkt me zinvoller.

Gast
Karel
september 30, 2009 09:15

Reactie op Puk: Dus je zegt dat Keyl helemaal zelf niet over zaken kan beslissen. Dat maakt het natuurlijk alleen maar ernstiger. In feite is ze dus niet in staat om in het dagelijks leven beslissingen te nemen waar ze zelf verantwoordelijk voor is. Misschien moet ze dan maar worden opgenomen.

Gast
een fan
september 30, 2009 03:41

laat ze gaan maar niemand weet hoe het echt is……… die doen het met elkaar …….. gooise mannen en derest

Gast
Steven
september 29, 2009 21:10

Frits schrijft altijd scherpe recensies, vooral als het om het Staatsjournaal gaat, zijn sympathie voor de PVV en zijn antipathie voor de PvdA steekt hij hierbij niet onder stoelen of banken.

Gast
Hans
september 29, 2009 21:10

Catherine Keyl is in Live4you door Carlo & Irene omgepraat om mee te doen. Ze wilde eigenlijk helemaal niet. En wat Frits Bom betreft, die moet niet zeuren; die zat vorig seizoen bij de Dikvoormekaarshow het meest stupide onderdeel van die show (Toine de stuntman of zoiets dergelijks) aan elkaar te zwetsen en dat was pas echt tenenkrommend!

Gast
Puk
september 29, 2009 21:06

Ze kan zich altijd voor de 2e ronde nog ziek melden of gewoon niet op komen draven. Als ze jou niet meer nodig hebben wordt je ook zo weggegooid.

Gast
Puk
september 29, 2009 21:03

Helemaal eerlijk is het niet, want als er een is die het totaal tegen haar zin staat te doen is het Catherine wel. Ze had er helemaal geen zin in, zoveel is duidelijk maar ze komt netjes haar afspraak na denk ik. En dan toch wordt ze afgebekt. Nouja die is in de loop van de jaren ook gepokt en gemazeld en ze doet het voor Kika en de rest laat ze lullen.

Gast
Duck
september 29, 2009 19:40

wow ik had zeker wel die 300.000 gulden aangenomen!!

Gast
Swart
september 29, 2009 18:51

Zijn stuk slaat wel in als een Bom /slechte woordgrap.
Verder heeft hij helemaal gelijk. De bejaardensoos die rtl al jarenlang is, blijft ook zo als je constant zulke types opnieuw gaat uitnodigen. Keyl is niet meer in staat om echt een eigen programma te hebben dus gaat ze overal bedelen (oa bij dwdd) totdat het sneu begint te worden.

Gast
Fleur
september 29, 2009 18:50

Zijn kritiek is zo waar. Ik heb -vanzelfsprekend- niet gekeken, maar de act later teruggezien op internet. Ik heb sowieso geen hoge pet op van madame, maar hier maakte zij zichzelf toch wel heel erg belachelijk. Maar ja, als je aandacht te kort komt, moet je toch iets he….

Gast
Nick van Veen
september 29, 2009 18:34

Ha die Wendy,

Gefeliciteerd met je RTL kerel!!
Fijn mannetje.

Gast
Keesjan
september 29, 2009 18:08

Frits Bom heeft gewoon gelijk,tis jammer maar waar!

Gast
alex donkers
september 29, 2009 17:54

Waar gaaaat dit over? Ik hoorde dat Mies Bouwman iets vind van Willem Duys…?

Gast
Lies
september 29, 2009 17:41

Reactie op Bram: Wat een giller die Frits Bom. Een reclamespotje bedenken met jezelf er in, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen Frits.

Gast
quillaume
september 29, 2009 17:32

Bom slaat de spijker weer eens terecht op de kop.
Catherine doet alles maar dan ook alles om maar vooral in beeld te blijven.
Er was een moment dat ze op alle zenders en kranten, tijdschriften te zien en te horen was!!
Was het niet over haar prive besognes dan was het wel weer over wat anders.
Catherine doe als de visjes in het water:
leef je eigen leven maar….. hou je snater!

Gast
Bram
september 29, 2009 17:15

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/09/en_grootste_mediahoerrr_is_fri.html

Hoezo de pot verwijt de ketel. En Catherine moet gewoon doen waar ze zin in heeft. Laat haar lekker.

Gast
Tilly
september 29, 2009 16:19

Reactie op Derk van Putten: Het zit je nogal hoog he? Waarom mag Frits geen mening hebben en jij wel? Je geeft de indruk de dienst uit te willen maken en daar houden we niet zo van.

Gast
Derk van Putten
september 29, 2009 16:04

De man is nog erger dan iedereen omschrijft! Nu weet ik zeker dat hij graag terug wilt komen….. Ik heb goed nieuws voor alle lezers van de MC en ALLE kijkers: DAT ZAL NOOIT GEBEUREN!! Dat is zeker!! De man vertoont iets te veel ouderdomskwaaltjes! Aan Frits: Stop ermee en trek je terug op de Veluwe en laat nooit meer iets van je horen!

Gast
Anoniem
september 29, 2009 15:38

Hij probeert nu toch zelf ook weer in de spotlights te komen>

Gast
Tetje
september 29, 2009 15:31

Reactie op Flippo: Ergens een zak geld voor krijgen om je mond open te doen is iets heel anders dan een zak geld te krijgen om ‘m dicht te houden. Dat zijn twee verschillende dingen. En tja, het zijn commercieele jongens en die kijken niet zo nauw. Money thats what’s all about. Daar kun je lang of kort over praten, dit zijn de feiten.

Gast
Vincent
september 29, 2009 14:57

Las zijn nieuwe plakknipsel…..Meneer is wel bang dat zijn webstekje ten onder gaat door de datalimiet. Goh….dat zou danders niet verkeerd zijn.

Kneus!

Gast
Newhouse
september 29, 2009 14:47

Reactie op Flippo: Bom neemt alleen geld aan als hij ervoor moet liegen, niet als hij ervoor zijn mond moet houden ;)

Gast
m
september 29, 2009 14:43

Hij heeft absoluut een punt .

Gast
Wiebe
september 29, 2009 14:35

Zoal Catherine het zelf al zei: Zure Bom. In Engeland zouden ze zeggen: ‘grumpy old man’.
Ik heb het hele ‘artikel’ gelezen, en kwam tot de conclusie dat ik zelden zo’n aanstellerig, geforceerd lomp en volstrekt niet-leuk stukje heb gelezen. Lijkt me óf een typisch gevalletje midlife-crisis, óf een kwestie van jaloezie – in tegenstelling tot Frits wordt Catherine nog wél regelmatig gevraagd voor tv-programma’s.
Mij doet Frits Bom denken aan Statler & Waldorf, die twee voortdurend alles-afkrakende oude mannetjes uit de Muppet Show. Maar daar viel nog mee te lachen.

Gast
Flippo
september 29, 2009 14:34

Ik herinner me ook ineens dat Bom een flinke zak geld aannam om veel te dure leningen aan te prijzen… of is dat iets HEEL anders??

Gast
Anoniem
september 29, 2009 14:33

Reactie op Rick:

een zure bom :lol:

Gast
Jochem
september 29, 2009 14:31

Hij heeft wel een mooie pre-historische kop, zou het op Ned1 nog wel goed doen, denk ik. ;)

Gast
Rick
september 29, 2009 14:31

het leven is een zure bom

Gast
yossarian
september 29, 2009 14:28

Het is natuurlijk een nare man, maar hij heeft wel gelijk, zeker als je de hele recensie leest..

Gast
Daan
september 29, 2009 14:26

Wat is deze man zuur zeg. Ik heb gewoon met hem te doen, die moet niet lekker in zijn vel zitten.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 14:24

Moet je eens nagaan wat voor maffia-types bij RTL werken!

RTL-bois, een omroep om trots over te zijn, hahaha

Gast
Ton
september 29, 2009 14:06

Bom: held!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen