Brecht van Hulten presenteert RTL Boulevard

Brecht van Hulten maakt dinsdagavond haar opwachting als presentatrice in het programma RTL Boulevard. Ze vervangt Winston Gerschtanowitz. Dat heeft de showrubriek dinsdag laten weten. Van Hulten heeft één jaar lang Goedemorgen Nederland gepresenteerd. Daarnaast presenteerde ze onlangs een aflevering van De Tafel van 5. “Brecht is best een beetje zenuwachtig voor de uitzending“, aldus RTL Boulevard. “Het is natuurlijk een heel ander programma dan Jeugd- journaal of Goedemorgen Nederland.”

49 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mark
september 30, 2009 14:01

Reactie op !#Michael#!: Het was slecht weer gisteren en velen wachtten op het voetbal, dus maakten ze er maar een leuk avondje van.

Gast
GW
september 30, 2009 13:59

Mmm het begin was ze (begrijpelijk) een beetje onwennig en giechelig, maar gaandeweg de uitzending werd ze steeds rustiger. Vond dat ze het prima deed en Albert van goede repliek diende.

Gast
Dirk
september 30, 2009 11:10

Paul, bij wijze van spreken :) Deze dames vind ik de slechtste presentators van Boulevard. Te aanwezig, gemaakt en te druk.

Gast
Mike
september 30, 2009 10:55

Vond het ook erg leuk met Brecht!

Tot ziens Winston, je bent toch écht de zwakste schakel!

Gast
anonymus
september 30, 2009 10:12

fleur de zeur!

Gast
Paul
september 30, 2009 10:12

Reactie op Dirk:

Wat moet jij dan op een vergadering van de PVV, Dirk ? :?

Gast
anonymus
september 30, 2009 10:12

en fluer is een altijd domme zeur!

Gast
anonymus
september 30, 2009 10:11

wauw geweldig die brecht!!!! mooi, taalvaardig slim en aardig, dat vond albert ook. waardige presentatie de nieuwe en hopleijk sucessvolle opvolgster van daphne!

Gast
Dirk
september 30, 2009 10:09

Als 2 vrouwen harder schreeuwen dan Albert dan lijkt het wel of je op een vergadering bent van de PVV.

Gast
TV Man
september 30, 2009 09:02

Erg leuk met Brecht, precies wat dit programma nodig heeft.
En dan ook nog zulke kijkcijfers op een dag die er niet echt uitspringt qua shownieuws, prima gedaan!

Gast
!#Michael#!
september 30, 2009 08:51

En meteen een seizoensrecord!!!

Gast
Julian
september 30, 2009 08:22

Reactie op Fleur: Dom mens ben je, altijd je comentaar overal op bah !, hulde aan Brecht !

Gast
Anoniem
september 30, 2009 08:04

Ik vond dat ze het heel leuk deed. eindelijk eens iemand die tegen die albert ingaat! Van mij mag ze vaker bij RTL op tv

Gast
Jorrdi
september 30, 2009 00:33

lol @ rick!

Gast
tv
september 29, 2009 23:49

Brecht deed het leuk! Ze mag vaker presenteren, alles beter dan Winston en Humberto. Toch wel een bijzondere setting vanavond; De NOS-journalist, roddelkoning en de RTL Nieuws-journalist.

Gast
D@@N
september 29, 2009 23:13

Ik vond het wel een leuke verschijning. Ging vrij vlot, en inderdaad goed iemand om naast Albert te zitten. Maar van NOS-verslaggever tot roddeldeskundige in RTL Boulevard: zo keek ik een beetje de uitzending.

Gast
Chiel
september 29, 2009 21:45

Ze deed het erg goed. Zeker voor een eerste keer! Ze mag van mij vaker BLVD presenteren. Net als Irene, of Humberto of iemand anders dan Winston :)

Gast
Vincent
september 29, 2009 21:25

Is dit eenmalig? Hoop dat we haar toch wat vaker zullen zien daar

Gast
Sanne
september 29, 2009 21:20

Brecht heeft het ontzéttend goed gedaan! Haar lach, het adrem reageren, discussie (gemeend!) met Albert. Eigenlijk alles wat Winston mist en dat voor een eerste keer. Brecht, van harte en hopelijk tot snel, ik vond het eindelijk weer echt leuk om Boulevard te kijken.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 21:16

IRENE MOORS TERUG!

Gast
Rick
september 29, 2009 20:51

Reactie op noname:
best wel lekker.. bedoel je

Gast
noname
september 29, 2009 20:43

best wel leuk voor eerste keer!

Gast
Rick
september 29, 2009 19:47

Reactie op Jochem:
mss is ze wel linkshandig.. wie weet

Gast
Jochem
september 29, 2009 19:41

Reactie op Newhouse:

Als het maar geen anti-Berlusconi houding was, want op een linkse doos bij Boulevard zit natuurlijk niemand te wachten. ;)

Gast
Anoniem
september 29, 2009 19:26

Reactie op Rick: je bent zielig je bent zielig je bent zielig

Gast
Rick
september 29, 2009 19:17

ik kom ik kom ik kom

Gast
Newhouse
september 29, 2009 19:10

Reactie op yossarian: En ze gaat gewoon keihard tegen Albert in wat betreft Berlusconi ! Dat op de eerste avond ! Dat noem ik lef hebben: niemand durft Albert ook maar een beetje tegen te spreken. Terwijl dat juist boeiende tv geeft.
Mijn zege heeft ze !

Gast
yossarian
september 29, 2009 19:05

Ik vind er leuk. Kan Winston niet de vaste vervanger worden voor Brechtje?

Gast
Rick
september 29, 2009 18:56

Reactie op Anonymous: ik zie haar liever klaarkomen!

Gast
Anoniem
september 29, 2009 18:54

Reactie op Fleur: Elke presentator moet inkomen.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 18:47

Reactie op Fleur: je hebt gelijk fleur, wat doet die brecht daar in godsnaam

Gast
Rick
september 29, 2009 18:46

Reactie op Fleur: fleur wil je verkering?

Gast
Fleur
september 29, 2009 18:45

Reactie op Anonymous:

De opening was al tenenkrommend genoeg zeg! Ze moet wel een mega prestatie leveren later in de uitzending om die wanstaltige presentatie kunsten uit de opening goed te maken. En ik zeg niet dat het beter kan, ik zeg alleen dat zij het niet kan.

Gast
Rick
september 29, 2009 18:43

hallo wanneer komt ze in de playboy? ze doet het iig beter dan sonja bakker

Gast
Anoniem
september 29, 2009 18:42

Reactie op Fleur: Is de uitzending al afgelopen? Nee meid, even wachten totdat je zoals altijd weer negatief oordeelt. Alsof jij alles beter kan.

Gast
Fleur
september 29, 2009 18:40

Ik verslikte mij bijna in mijn koffie toen ik deze dame voorbij zag komen. Wat een vervelend tutje zeg, absoluut niet geschikt voor Boulevard. Dit wordt helemaal niets, laat haar maar schooltv doen.

Gast
Rick
september 29, 2009 18:38

wanneer komt ze in de playboy?

Gast
Dirk
september 29, 2009 17:48

Wie zitten hier allemaal zichzelf te promoten?

Gast
Wille Dobbe
september 29, 2009 17:17

Heerlijk! Brecht van Hulten kan wat mij betreft niet vaak genoeg op TV zijn. Geef haar een eigen Late Night Talkshow, het 8 uur journaal, Spuiten & Slikken of stel haar desnoods op als de vaste tafeldame of vervangster van Matthijs van Nieuwkerk.

Gast
Chiel
september 29, 2009 16:20

Reactie op Roog: Ze zat er 1 keer.

Gast
Roog
september 29, 2009 16:05

Of heb ik die Tafel van 5 aan mij voorbij laten gaan misschien??

Gast
Roog
september 29, 2009 16:04

Twee weken geleden werd hier nog geschreven dat ze als invalster voor Daphne en Katja zou gaan optreden in een (nooit gemaakte en dus ook niet uitgezonden) aflevering van de Tafel van 5.

Brecht is kennelijk populair als “bankzitter” bij de commerciëlen op dit moment. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgang vindt, hoewel ik haar liever terug zie bij de NPO.

Gast
Anoniem
september 29, 2009 15:59

Reactie op Wyb:

Soort Marga van Praag dus?

Gast
Wyb
september 29, 2009 15:47

Nee! Hopelijk éénmalig! Dat mens is haar Jeugdjournaal-niveau nooit ontstegen..

Gast
Anoniem
september 29, 2009 15:46

nu albert nog.

Gast
Tanja
september 29, 2009 15:43

Hulde! En Winston hoeft van mij ook niet meer terug te komen!

Gast
Vincent
september 29, 2009 15:41

Yes! Topvrouw!

Gast
Anoniem
september 29, 2009 15:36

Ja ik dacht ook dat ze gewoon nog bij de NOS werkte, maar er staat ook ergens dat ze 1.5jaar in Italie gewoond heeft. Misschien is ze op termijn een leuke opvolger voor Jan de Hoop??

Gast
Sebastiaan
september 29, 2009 15:34

Ik dacht dat ze de opvolger was van maartje van wegen bij de NOS voor koninginnen dag enzo..

Doet ze dat freelance of is ze aan de kant gezet door de NOS

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen