TROS-presentatoren op stage in de zorg

De TROS presenteert van 5 tot en met 8 november het programma Sterrenzorg. TROS-presentatoren lopen hierin een dag mee in een zorginstelling om te beleven wat medewerkers en patiënten in de zorg in de praktijk meemaken. Aanleiding is de Week van de Zorg, die dit jaar voor het tweede jaar georgani- seerd wordt. In Sterrenzorg zien we onder meer Reinout Oerlemans, Jaap Jongbloed, Jan Smit, Lucille Werner en Ron Boszhard die een dag meelopen in een zorginstelling.

Per aflevering zijn twee presentatoren te zien die elk op een andere afdeling gestationeerd worden. De camera brengt in beeld met welke disciplines en werkzaamheden de ‘tijdelijke medewerkers’ te maken krijgen en de emoties die hierbij om de hoek komen kijken. Sterrenzorg is in vier afleveringen te zien vanaf maandag 5 november. Het programma wordt geproduceerd door Eyeworks.

13 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anoniem
augustus 30, 2007 18:02

Leuk! ‘Bejaardenzorg with the stars’

Gast
Kamal
augustus 30, 2007 15:12

Ja Mari, want ze is van PO!

Post 3 : Doe normaal!

Gast
wim
augustus 30, 2007 14:33

Mari gedraag je een beetje

Gast
mari
augustus 30, 2007 14:31

een soort over de vloer
ben benieuwd naar de kijkcijfers
alleen die werner hadden ze thuis moeten laten

Gast
HIJ
augustus 30, 2007 13:49

Gouden Kooi bewoners gaan elkaar nomineren en wegstemmen

Talpa Content lijkt zich neer te leggen bij het besluit van RTL om een einde te maken aan De Gouden Kooi. In plaats van het programma onder te brengen bij een andere zender, wordt de opzet gewijzigd. Vanaf september kunnen de bewoners elkaar nomineren en zodoende wegstemmen, de truc die altijd in Big Brother werd uitgehaald. Wie eind december als laatste overblijft, wint 1 miljoen euro en de kapitale villa. Niet helemaal de prijs die altijd werd voorgespiegeld, maar toch nog een vette worst.

Eigenlijk was het de bedoeling om de kooi minstens twee jaar uit te zenden. Pas dan zou de villa tot de overwinning behoren. De geldprijs die daaraan verbonden was, was weer afhankelijk van het aantal dagen dat iemand in de villa verbleef voor het programma. Dat kon zodoende oplopen tot een bedrag waarbij je nooit meer hoefde te werken. Maar met het dure onderhoud van de villa is 1 miljoen euro niet genoeg om op je lauweren te rusten.

Momenteel zijn er nog 7 bewoners van de Kooi, waarvan alleen Brian sinds het eerste uur in de villa zat. Op de website van het programma loopt nog altijd een kandidatenoproep. Daaruit blijkt dat tot 16 september mensen zich nog kunnen melden. En laten we wel wezen: 100 dagen in een huis voor 1 miljoen euro en een villa cadeau, is geen slechte deal…

Zappen.blog.nl

Gast
tvman
augustus 30, 2007 13:32

@Tjeerd zegt:

30-08-2007 om 13:00
@tvman

Juist door reacties op zijn opmerkingen gaat hij steeds maar weer door en verder. De ‘vaste’ reageerders hier regearen hieer al niet eens meer op Frits. Hij stopt dan vanzwelf wel. Het is een beetje labiel fiuurtje die fappen achter zijn computer zit.

Ja ik ga inderdaad stoppen met reageren erop.
Ik heb het al een paar keer gedaan, maar het blijft doorgaan.
Het is jammer voor de moeite die ik ervoor neem merk ik.

Gast
Frits
augustus 30, 2007 13:15

hier regearen hieer = reageren hier
vanzwelf = vanzelf
fiuurtje = ????
fappen = ????

Wel je kalmeringstabletten op tijd slikken, Tjeerd. ;)

Gast
Tjeerd
augustus 30, 2007 13:00

@tvman

Juist door reacties op zijn opmerkingen gaat hij steeds maar weer door en verder. De ‘vaste’ reageerders hier regearen hieer al niet eens meer op Frits. Hij stopt dan vanzwelf wel. Het is een beetje labiel fiuurtje die fappen achter zijn computer zit.

Gast
Flip
augustus 30, 2007 12:59
Gast
tvman
augustus 30, 2007 12:48

Frits je bent vervelend.
Heb je nou niets anders om te melden.
Je bent erg eenzijdig vind ik.

Gast
Frits
augustus 30, 2007 12:39

Die Lucille Werner kunnen ze beter daar houden. ;)

Gast
Ronald
augustus 30, 2007 12:05

Op zich goed, maar zullen ze wel echt zien hoe hoog de werkdruk is en hoe weinig personeel er is.

Gast
Anoniem
augustus 30, 2007 11:55

Weer een nieuw EYEWORKS format!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen