Jong Geleerd vanaf vanavond wekelijks op donderdag

Het spelprogramma Jong Geleerd ging zondag van start na het eredivisievoetbal op RTL 4, maar vanaf vanavond is de quizshow wekelijks op donderdagavond om 20.30 uur te zien bij de zender. Irene Moors en Carlo Boszhard presenteren Jong Geleerd, waarin tien- tot twaalfjarige kinderen het opnemen tegen hun ouders. Volgens Moors zit er voorlopig geen eigen programma in. “Daar zijn de eerste helft van het seizoen in ieder geval geen plannen voor“, vertelt Moors aan TVgids.nl.

Moors: “Ik heb het druk genoeg met Jong geleerd en Life & Cooking. Bovendien heb ik ook nog een eigen productiemaatschappij, die het nieuwe culinaire reisprogramma van onze voormalige Life & Cooking-kok Rudolph van Veen maakt. Helaas niet bij RTL, maar bij NET 5 te zien, recht tegenover Life & Cooking. Daar baal ik wel van. Helaas gaan de zenders over de uitzendtijden en niet ik.

Jong Geleerd is vanavond om 20.30 uur te zien bij RTL 4.

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anoniem
juli 22, 2008 13:32

Reactie op ego:
“wie niet wil horen, moet voelen”

Precies!

Gast
ego
juli 21, 2008 13:14

“Maar je zit zo in je eigen verhaal/tunnel dat je alleen maar op zenden staan en niet op ontvangen.”

Ik hoef niet meer te ontvangen en zeker niet van onbewuste ego’s, want ik heb alles ontvangen, het leeft immers in mijzelf, het harmonisch leven, is niet daarbuiten, maar binnenin me! Maar de mens heeft het harmonisch leven verdoemd en die zitten in hun eigen verhaal/tunnel duisternis wat nog geen licht betekent. Men zal voor hun eigen duistere masker te komen te staan, want je hier voelt, zal je als licht/duisternis ervaren zodra je overgaat. Ik heb mijn licht weten eigen te maken. En dat licht heb ik een glimp van mogen ontvangen. Met een opdracht teruggezonden om zoveel mogelijk mensen bewust te maken om de evolutie te bespoedigen, maar wie niet wil horen, moet voelen en zullen ze zelf die duisternis ervaren en nog vele malen terug moeten komen.

Gast
Anoniem
juli 21, 2008 13:00

“Literatuur is iets anders dan schoolboeken. Als je had gelezen en open had gestaan voor de suggestie dan had je begrepen dat dat boek juist gaat over gelijkheid en de kritiek op de maatschappij waarin juist geen gelijkheid is (ongeacht of je het uiteindelijk gaat lezen). Maar je zit zo in je eigen verhaal/tunnel dat je alleen maar op zenden staan en niet op ontvangen.”

Ik heb dat soort boeken niet nodig voor die suggesties sluit ik me voor af verspilde energie voor mij, ik heb boeken gelezen waar het hoogste bewustzijn wat de mens kan eigen maken in bewustzijn gelezen, geestelijke universiteit wat men aan bewustzijn kan eigen maken, die de zielenpersoonlijk als innerlijke gevoelsleven manifesteert. Waar de gelijkheid wordt ontleed. Ik heb het donders goed begrepen. In deze maatschappij is er inderdaad geen gelijkheid, omdat de mens nog onbewust is en aan het ontwaken is. Maar eens zal men zover komen het eigen maken door schade en schande wordt men bewust. Voor die suggestie, die je gaf, hecht ik geen waarde meer aan! Ik heb genoeg ontvangen, maar wat ik ontvang is energie verspilling heeft voor mij geen waarde meer. Ik zend liefde, maar vele verstaan die bewustzijn nog niet en wie dat niet wil ontvangen, laat ik in liefde los, die moet nog ontwaken en die lessen zal ik ze dan ook niet ontnemen. In principe is dat men meer geeft dan ontvangt, men zich opoffert en niets terug te verwachten, doet men dat wel is men teleurgesteld.

“Eerlijk gezegd kom je erg over alsof je geïsoleerd leeft en je verhaal niet in je omgeving kwijt kunt want anders begrijp ik niet dat je lappen met tekst op een site zet. Er gaat blijkbaar veel in je hoofd om wat je geen plek kunt geven.”

Ik leef open hartelijk en dus niet geïsoleerd opkroppen heeft een averechtse uitwerking. Ik kan met iedereen meevoelen, juist omdat ik de bewustzijn heb eigen gemaakt en dus met iedereen één kan voelen en de verschillende karakter types, bewustzijnen kan ontleden, omdat ik het zelf eens doorleeft, beleefd heb en dus innerlijk het kan (h)erkennen en in liefde loslaten. Ik zie ieder ander als mijn eigen familie want we zijn in wezen allemaal gelijk 1 grote familie uit de zelfde bron zijn geboren. Ik zit in mijn gevoelsleven wat bewustzijn betekent en niet in mijn hoofd wat ego is. Mensen identificeren zich, dat ze het brein zijn de hersenen en zoals je beweert, dat ik het geen plek kan geven in mijn hoofd. Mijn innerlijke gevoelsleven wat de ziel vertegenwoordigd staat los van het stoflichaam en dus van mijn hoofd, ik ben mijn hoofd, hersenen niet. De ziel als gevoelsleven geven de prikkels af aan het stoflichaam en dus aan de hersenen, de ziel bestuurd het stoflichaam en bepaald welke koers hij/zij aanvaard, beloopt. Het gevoelsleven staat los van de stoffelijke organisme en is tijdens zijn/haar bewustzijn reis verbonden, de stof vergaat, maar het innerlijk gevoelsleven die de ziel vertegenwoordigd, gaat niet verloren, blijft eeuwig durend bestaan, kan niet sterven.

“Ik heb eens op die site gekeken maar sites die schrijven over de nieuwe Uri Geller, Char en Vliegende Schotels (negatief of positief) vind ik niet interessant. Dat heeft niks met paranormaliteit te maken. En ik weet heel goed wat het is want ik kom er zo goed als dagelijks mee in aanraking (ik weet het, dat had je niet gedacht). Overigens vind ik veel van wat je zegt al erg achterhaald. Misschien dat je je eens in kwantumfysika moet verdiepen zodat je echt weet wat het bewustzijn is en hoe het werkt. Dat verklaart namelijk hoe paranormaliteit werkt en hoe het kan dat mensen het bewustzijn van andere levende of overleden personen kan lezen.”

Niet voor de ander invullen:”Dat had je niet gedacht” En ik weet wat het bewustzijn betekent. Ik heb een groot bewustzijn mogen ontvangen door gene zijde het leven achter de kist door een ingrijpende Bijna Dood Ervaring en dat soort boeken, die jij leest heb ik totaal niets aan! De website en Engelse boeken heeft voor mij geen waarde. Met Char en Uri Geller, heb ik persoonlijk ook niets mee, maar de webpagina gaat dieper om de materie in en de bewustzijn van de mens de universiteit van de menselijke geest. Waarschijnlijk heb je maar oppervlakkig gekeken.

“Genoeg hierover. Want dit is ook veel te veel tekst. Ik schrijf het eigenlijk alleen maar omdat duidelijk zichtbaar is dat je ergens mee zit.”

Waar zou ik mee moeten zitten, ik ben een rijk mens met zoveel wijsheid en bewustzijn, die ik me heb mogen eigen maken. Het is een webpagina om vrij van meningsuiting te mogen uiten. Je hebt tenslotte op mijn tekst gereageerd, dus wie zit ergens mee, Ik voel, je schrijft je, dan ben je al buiten jezelf bezig, terwijl je eigen IK persoonlijkheid benoemd, die nog niet verstaat. Ik zit nergens mee, ik benoem het alleen maar zonder oordelen noch veroordelen wat de ander ermee doet dat is aan hem/haar, de lessen zal ik niet ontnemen, maar mensen die er wel wat aan hebben, dat is meegenomen!

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 23:56

Reactie op Anoniem:
Literatuur is iets anders dan schoolboeken. Als je had gelezen en open had gestaan voor de suggestie dan had je begrepen dat dat boek juist gaat over gelijkheid en de kritiek op de maatschappij waarin juist geen gelijkheid is (ongeacht of je het uiteindelijk gaat lezen). Maar je zit zo in je eigen verhaal/tunnel dat je alleen maar op zenden staan en niet op ontvangen.

Eerlijk gezegd kom je erg over alsof je geisoleerd leeft en je verhaal niet in je omgeving kwijt kunt want anders begrijp ik niet dat je lappen met tekst op een site zet. Er gaat blijkbaar veel in je hoofd om wat je geen plek kunt geven.

Ik heb eens op die site gekeken maar sites die schrijven over de nieuwe Uri Geller, Char en Vliegende Schotels (negatief of positief) vind ik niet interessant. Dat heeft niks met paranormaliteit te maken. En ik weet heel goed wat het is want ik kom er zo goed als dagelijks mee in aanraking (ik weet het, dat had je niet gedacht). Overigens vind ik veel van wat je zegt al erg achterhaald. Misschien dat je je eens in kwantumfysika moet verdiepen zodat je echt weet wat het bewustzijn is en hoe het werkt. Dat verklaart namelijk hoe paranormaliteit werkt en hoe het kan dat mensen het bewustzijn van andere levende of overleden personen kan lezen.

Genoeg hierover. Want dit is ook veel te veel tekst. Ik schrijf het eigenlijk alleen maar omdat duidelijk zichtbaar is dat je ergens mee zit.

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 23:10

Het aardse materie schoolboeken heeft voor mij geen betekenis meer en zeker dus de talen niet meer, want er is in wezen maar één taal en dat is liefde, maar omdat men nog onbewust is, verstaat men die liefdestaal nog niet. Dit zal allemaal weer losgelaten moeten worden. Leerlingen van MAVO, HAVO, VWO zitten in concurrentie strijd onderling en daarmee wordt er angst geschapen met alle gevolgen van dien, die vroeg of laat zal manifesteren. Jongelui, die niet mee kunnen komen scheppen voor zichzelf een minderwaardigheidscomplex en het kan zover gaan, want de cijfers liegen er niet over, dat men in strijd is met de natuurlijke harmonische werking en jongelui depressief zijn, zelfmoordneigingen hebben, omdat ze niet mee kunnen komen, omdat de eisen/verwachtingen veel te hoog worden gelegd. Mensen identificeren zich met een verkeert beeld om wie ze zijn met alle gevolgen van dien. Ook bij volwassen mensen, die over hun eigen gevoelsleven heen gaan, omdat ze de seintjes, die het menselijk organisme afgeeft niet verstaan worden en vele burn outs met als uitval tot gevolg heeft, maar men wil dit maar niet aanvaarden in het gevoelsleven wat bewustzijn betekent, hoe krankzinnig het allemaal in mekaar zit. Men gaat over zijn eigen gevoelsleven heen wat ze aan gevoel/bewustzijn bezitten met alle gevolgen van dien!
Het steeds maar meer willen waar men zich aan identificeert is puur een masker en zich altijd/permanent in een negatieve en ontevreden toestand verkeren, die men dan niet bij zichzelf verstaat, maar wel gevolgen heeft en vele zitten op die grens en als men daarover heen gaat is het in de ernstige gevallen te late stadium dat ziekte tevoorschijn komt, omdat men niet naar hun eigen ratio gevoelsleven luisteren. De egoïsche instellingen, die met elkaar concurreren, hebben maar 1 blind doel en dat is winst maken. Het nastreven van dit doel doen ze volkomen meedogenloos. De natuur, dieren, mensen, zelfs hun eigen medewerkers zijn niet meer dan cijfertjes op een balans, levenloze objecten, die je gebruikt en daarna afdankt. Puur streven naar Roem. Geen inhoudt zal je ooit bevredigen zolang de egoïsche structuur in stand blijft, wat je ook hebt of krijgt, je bent niet gelukkig, altijd opzoek naar iets anders dat meer bevrediging belooft, dat belooft je incomplete gevoel van wie je bent aan te vullen en belooft die leegte in je binnenste op te vullen wat niet zal geschieden.
De grootste gedeelte zit in het dierlijk bewustzijn van concurrentie, haat, nijdt, jaloezie, afgunst afstemmingen van disharmonie men elkaar afmaakt wat ook op scholen geschied onder leerlingen omdat de verdoemenis nog manifesteert en oorzaak&gevolg schept en de ander meer wil zijn dan de ander, terwijl we allemaal gelijk zijn, niets meer of minder, als mens maken we dezelfde processen door. En je ziet dus al met dit programma “JONG GELEERD” dat de kinderen willen concurreren met de ouders met alle gevolgen van dien! Schept teleurstelling in strijd met het innerlijk gevoel om beter te willen zijn dan de ander. En wie wil winnen, zal altijd een verliezer van zichzelf zijn, geen tevreden gevoel ervaren wat geluk zou kunnen betekenen.

Kijk maar eens op http://paranormaal.spaces.live.com hier kun je geestelijke wijsheid eigen maken, want dit zoals het programma heeft geen betekenis en door onbewust zijn, scheppen ze in wezen zonder dat ze het weten oorzaak&gevolg, maar goed ik mag de levenslessen niet ontnemen. Als men dat moet beleven om te ontwaken in bewustzijn door schade en schande men bewust wordt, dan is dat nodig. Sommige zijn hard leers, die leren tot hun dood niets, blijven op een doodpunt stil staan in hun evolutieproces. En komt men voor hun eigen zielenmasker te staan, die nog op duisternis baseert is nog geen licht beschikt.
Ik ben een gelukkig mens! Dat ik deze wijsheid heb mogen eigen maken waardoor ik niet meer hoef te bezwijken, maar kan/mag opbouwen naar een liefdevoller bewustzijn leven.

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 20:49

Reactie op Anoniem:
Blijkbaar heb je geen Engels op school gehad want anders had je de wereldberoemde quote uit Animal Farm van George Orwell (één van de belangrijkste boeken uit de Engelse literatuur) wel herkent en begrepen. Dieren staan daarin namelijk synoniem voor bepaalde mensen en type mensen.

Zonder gekheid kan ik je, gezien de materie waarmee je je bezig houdt, dat boek aanbevelen. Dat meen ik echt serieus. Kijk maar eens op http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_Farm.

“All animals are equal, but some animals are more equal than others. The sentence is a comment on the hypocrisy of governments that proclaim the absolute equality of their citizens but give power and privileges to a small elite. ”

“The short novel is an allegory in which animals play the roles of the Bolshevik revolutionaries and overthrow and oust the human owners of the farm, setting it up as a commune in which, at first, all animals are equal; however, class and status disparities soon emerge between the different animal species. The novel describes how a society’s ideologies can be manipulated and twisted by those in positions of social and political power, including how a utopian society is made impossible by the corrupting nature of the very power necessary to create it.”

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 20:22

Reactie op Anoniem:

Dat is Brabants, ha ha ha (gelach), Ik sta helemaal los van Jehova getuige! Daar sluit ik me al helemaal niet bij aan! Dat zijn zeker onbewuste mensen de Jehova’s getuigen/nog moeten ontwaken.
Ik voel, dat je zelf veroordeeld, Dat je eigen IK manifestatie niet gebruikt, maar de je vorm. Dus wie is hier nou geobsedeerd! Maar ik voel, je noemt je zelf al een animal, dierlijk bewustzijn, die je laat manifesteren, omdat jezelf nog niet kent, al helemaal niet de dood, wat slechts leven is en dus de geestelijke wetten nog niet kent van de mens in wat voor bewustzijn ze manifesteren, die nog op onbewustzijn gebaseerd is.
Ik ben een gelukkig mens. Ik ben geestelijk ontwaakt en die verschillende bewustzijnen kan ontleden waar men zit in bewustzijn in hun evolutieproces.
Maar ik voel, blijf jij maar lekker, veroordelen, verdoemen, ik laat het in liefde los. Als deze mensen/kinderen nog aan die concurrentiestrijd willen meedoen, ik hou ze niet tegen, maar vaak zijn mensen hard leers en moeten ze nog van de wal in de sloot vallen om bewust worden. Daarom ben ik een gelukkig mens om dat niet meer te hoeven beleven/doorleven, dat heb ik al doorleeft, beleeft waardoor ik het kan
(h)erkkennen. Ik oordeel noch veroordeel die mensen niet, waarschuw alleen maar voor de gevaren, die eraan vastzitten en wat voor gevolgen ze hebben met alle gevolgen van dien, die vroeg of laat zullen manifesteren. Als men dat moet beleven om te ontwaken dan moet dat geschieden, ik hou ze niet tegen, want dan zou ik ze de lessen ontnemen. Ik laat het gebeuren, want dat is de bedoeling voor die mensen, die niet willen luisteren naar het innerlijke gevoel en dus door schade en schande bewust moeten worden.

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 19:25

Reactie op Anoniem:
Je lijkt erg op een jehova getuige. Je bent erg geobsedeerd. Je bent nu blijkbaar zo opgefokt dat je niet eens meer normale zinnen kunt typen.

De enige natuurwet die hier van toepassing is:
All animals are equal but some are more equal than others.

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 19:03

Anoniem (Reageer)

zondag 20 juli 2008 om 18:15
Reactie op Verlossing van de Ego:
Ga lekker in therapie en schrijf je hersenspinsels op papier maar val er alsjeblieft geen andere mensen mee lastig.

Ik leef in een vrij land van meningsuiting, dus ik het het volste recht om mijn mening te uiten. En het is je eigen Kritiek om lekker in therapie te gaan, die je zeggen jezelf zegt in het innerlijke onbewuste gevoelsleven, je zegt het zelf al voor jezelf. Het zijn geen hersenspinsels, maar natuurwetten. Ik ben een gelukkig mens en heb dus geen therapie nodig!

Gast
@ego
juli 20, 2008 18:58

Reactie op ego:
Dat noemen we een land met de vrijheid van meningsuiting.

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 18:52

Reactie op ego:
Kritiek is iets dat je zelf percipieert.

Gast
ego
juli 20, 2008 18:44

We leven in vrij land van meningsuiting. Ik heb het volste recht, net zoals jij om de mening neer te zetten!

Gast
ego
juli 20, 2008 18:41

Anoniem (Reageer)

zondag 20 juli 2008 om 18:15
Reactie op Verlossing van de Ego:
Ga lekker in therapie en schrijf je hersenspinsels op papier maar val er alsjeblieft geen andere mensen mee lastig.

Eigen kritiek is zelfkritiek, dus wat let je, om zelf in therapie te gaan, je eigen innerlijke veroordeling! Ik hoef gelukkig niet meer in therapie, ik ben een gelukkig mens, om daar niet meer aan mee te hoeven doen!
Het zijn geen hersenspinsels, maar natuurwetten!

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 18:15

Reactie op Verlossing van de Ego:
Ga lekker in therapie en schrijf je hersenspinsels op papier maar val er alsjeblieft geen andere mensen mee lastig.

Gast
Verlossing van de Ego
juli 20, 2008 18:05

1. Anoniem (Reageer)
zondag 20 juli 2008 om 17:26
Reactie op Verlossing van de Ego:
Jouw bewustzijn begint door te realiseren en te accepteren dat er geen gelijkheid bestaat.
Zeker wel, maar dat is jouw onbewustzijn, die je nog niet verstaat waar ik me bewust van ben, omdat je zelf nog niet kent waaruit geschapen bent, maar ik gun je van harte om door schade en schande bewust te worden om te kunnen in voelen wat ik bedoel en heb weergegeven. We zijn allemaal mensen, we worden geboren, in gelijkheid, maar de onbewuste mens speelt men zijn/haar leven en schept disharmonie waardoor de gelijkheid uitbeeld vaagt waardoor het lijkt dat er geen gelijkheid bestaat. Zoals de zogenaamde emancipatie tussen man en vrouw, ook onbewust handelen, de vrouw is loop ter tijd in concurrentie gekomen met de man omdat ze zogenaamd gelijk wil zijn, maar niet wetend dat de vrouw een andere lichaamsopbouw heeft dan de man waar kun je dat uit herkennen, bedenk het zelf maar, de geslachtsdelen, dus de vrouw zal altijd disharmonie scheppen, omdat ze het zelfde wil presteren als de man met alle gevolgen van dien! Maar zolang men de wedergeboorte in gevoel niet wil en kan aanvaarden, staat men stil in evolutie en wil de vrouw de zelfde rechten beleven als de man en dat begint nu al bij het kind als meisje waar de disharmonie al gezaaid wordt en later geoogst met alle gevolgen van dien onvruchtbaarheid etc. etc. wat in het hier en nu van deze 21 eeuw manifesteert, meisjes vaak minderwaardig voelen aan bepaalt mode beeld moeten voldoen buitenkant is, puur materie en geen harmonie. Daar heeft de media mede aan meegewerkt, met al die cosmetische programma’s waardoor meiden een beeld voorgeschoteld krijgen, hoe ze eruit moeten zien en zichzelf daardoor zullen verliezen.
Terwijl we door de wedergeboorte beide lichamen zullen beleven wat rechtvaardig is. We zullen man en vrouw beleven als ziel, dus dat is GELIJKHEID, die echter wel bestaat.

Gast
Verlossing van de Ego
juli 20, 2008 17:39

Vervolg:

Creëren! Dit hecht zich alleen maar aan materie/schoolboeken wat geen betekenis heeft, het moet allemaal weer losgelaten worden, het zal doen oplossen, heeft geen waarde.
Het is dus puur uit Nonchalant onbewust handelen niet overnagedacht is wat voor gevolgen dit heeft!
Men kan dit dan als negatief interpreteren/oppaken relativeren, maar dat is dan slechts het eigen opkomend gevoel, die men niet verstaat in het innerlijke zelf van eigen zielenpersoonlijkheid, wie hij/zij is, maar men kent zich zelve nog niet, dus vatten ze het negatief op, terwijl het dus slechts hun eigen negatief gevoel is, die ze niet verstaan. Door het te verliezen, schept men teleurstelling, brengt ongelukkig gevoel teweeg. En wil men nog beter worden nog meer concurreren wat disharmonie schept met alle gevolgen van dien! Men zit hiermee in het denkvermogen wat het ego is i.p.v. in het gevoelsleven, die ontkent wordt, vergeten wordt. De seintjes, die het lichaam afgeeft worden achterwege gelaten, niet gevoeld, gehoord, ontkent en zodoende gaat men over hun eigen grenzen heen wat men aan gevoel/bewustzijn bezit. Jaarlijks melden zich kinderen met allerlei klachten het niet mee kunnen komen en dat geldt ook weer voor volwassenen vele burn outs etc., omdat men over hun eigen grenzen heen gaan, omdat men zich identificeert met het concurreren van, want dan ben ik pas iemand, dat is wat ik ben, nee dus!
Zo’n programma helpt men zonder dat ze daar in wezen bewust van zijn, vele van de wal in de sloot. Dit schetst dan onze normen en waarden van deze samenleving! Triest voor woorden, nog totaal op onbewustzijn berust. Puur het ego strelen, spelen met vuur. Maar ja, wie niet horen wil, moet voelen. Door schade en schande wordt men wijs en bewust.

Gast
Anoniem
juli 20, 2008 17:26

Reactie op Verlossing van de Ego:
Jouw bewustzijn begint door te realiseren en te accepteren dat er geen gelijkheid bestaat.

Gast
Verlossing van de Ego
juli 20, 2008 17:13

Dit is echt weer zo programma van concurrentie strijd van Ego manifestaties waar is de liefde gebleven van GELIJKHEID NIETS MEER OF MINDER DAN WIE DAN OOK. Dit schept oorzaak&gevolg door nog totale onbewustzijn met alle gevolgen van dien voor later, want men wil beter zijn dan de ander, terwijl we allemaal gelijk zijn. Het is allemaal op prestatiegericht, want men identificeert zich daarmee, dat je dan pas iemand bent! De angst wordt in het basis onderwijs al gevoed, gezaaid en wat voorgezet wordt in het voortgezet onderwijs en dus geoogst wordt met alle gevolgen van dien. Kinderen die niet mee kunnen komen, zullen een ontzettende minderwaardigheidscomplex

Gast
renske
september 21, 2007 15:49

beste jong geleerd

wij groep 8 van de notenbalk vinden jong geleerd een kei gaaf programma
en willen graag mee doen en als dat kan heel graag onze ouders zouden het ook heel erg leuk vinden om mee te doen

ook zijn wij een gezellige klas die goed met elkaar kan opschieten en de ouder zullen het moeilijk krijgen als we mee mogen doen

laat ons astublieft mee doen wat dat vinden ze geweldig

groetjes heel groep 8 van de notenbalk

Gast
amber
september 11, 2007 16:45

hoi ik vind jong geleerd een keigaaf programma ik wil er zelf ook aan meedoen met mijn klas mag het plies

Gast
Jorzz
augustus 31, 2007 14:09

Nieuwe kok van Life and Cooking:
http://www.carloirenewebsite.nl

Gast
yossarian
augustus 31, 2007 00:24

Ik vind dat Jong Geleerd een vreselijk programma. Ik ken een hele vermakelijke, Carlo-bashende anecdote over (een voorval tijdens de opnames van dat baggerprogramma, maar ik heb beloofd die niet openbaar te maken). Helaas!.
Maar goed. Het is van de publieke omroep, dus onze Fritsie zal het wel weer fantastisch vinden. :p

Gast
Chiel
augustus 30, 2007 19:05

@ Kamah, mensen kijken gewoon vanavond op Ned1 (1 miljoen) en de Ned3 versie voegt ERG weinig toe (4 interviewtjes)

Gast
Kamal
augustus 30, 2007 17:16

Geef mij de Puberruil.xl op Ned.3 maar, het is een pracht programma!
Scoort altijd slecht, omdat het op Ned 3 staat geprogrammeerd!
Het heeft dus niets met kwaliteit te maken!

Gast
wim
augustus 30, 2007 16:56

zo mag ik het horen, ano

Gast
Frits
augustus 30, 2007 16:55

De 93e herhaling van tussen kunst en kitsch scoort nog goed bij de in de regel knikkebollende Ned1-tuurder.

Gast
ano
augustus 30, 2007 16:51

Ontzettende flop en die twee telekids hebbeb dacht ik genoeg aandacht gehad hier

Gast
wim
augustus 30, 2007 16:41

vanavond puberruil op Ned1 om 20.30, dat zal wel goed scoren want het is een pracht programma

Gast
wim
augustus 30, 2007 16:39

rtl de beste, als dat maar geen domper wordt voor jou.

Gast
RTL DE BESTE
augustus 30, 2007 16:34

Jong Geleerd gaat gewoon weer goed scoren! Het kan ook niet anders, want het is gewoon een pracht programma.

Gast
Anoniem
augustus 30, 2007 16:25

Het is een leuke show maar ik hoef het niet persee te zien

Gast
Kamal
augustus 30, 2007 15:06

Leuk, gezellig en leerzaam programma voor het hele gezin.

@Post2 : Heeft liever Lingo en That’s the question ! (ook leerzaam) ha,ha
@Post2 = grote flop

Gast
Anoniem
augustus 30, 2007 15:05

Carlo & Irene -amen!!!

Gast
mari
augustus 30, 2007 14:26

ik vind ze beide irritant camarageil enz enz
opzouten met die 2

Gast
Carlo en Irene
augustus 30, 2007 14:17

Ze zijn altijd verzekerd van een hoop commentaar:
ik hou er van

Gast
Hans
augustus 30, 2007 14:15

Wat maakt het uit wat mensen hier zeggen!
Kijk nu zeg ik het is een stomme show
Let op….Net gekeken wat een leuke programma…..
Neem het hier nou niet te ernstig.

Gast
Stan
augustus 30, 2007 14:12

Nee hoor….
Leuke show!

Gast
Anonymous 500
augustus 30, 2007 14:11

Over alles is men hier nagatief de liefde voor tv is ver te zoeken!
Carlo en Irene zeikt men af, afzetten tegen hun eigen jeugd.
Ik walg van de nare sfeer hier!

Gast
Simon
augustus 30, 2007 13:50

Slecht programma…

Gast
Anoniem
augustus 30, 2007 13:16

heb gekeken en vond er niks aan. die carlo presntenttert altijd alsof hij de volgende nieuwe tv hit aan het maken is, ook als die pretentie helemaal niet in het programma zit. Irene speelt (bij grote shows) altijd alsof ze de tv presentatrische is van een grote show. Ze presenteert het niet maar speelt dat ze het doet. vreselijk

Gast
Anoniem
augustus 30, 2007 13:13

Lijkt het niet grotendeels op de Achmea Kennisquiz?
‘k Heb alleen de promo gezien, en daaruit kreeg ik dit gevoel. Maar nu i.p.v. De Uil, de Verdubbelaar ;)

Gast
wim
augustus 30, 2007 13:05

grote flop

Gast
Bas v.d Kimme
augustus 30, 2007 12:54

Leuk spel maar vind wel dat het
een cocept van het spel jeopardy is.(Waagstuk bij sbs in het verleden)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen