NET 5 blij met succesvolle start Ugly Betty

NET 5 is erg blij met de succesvolle start van de Amerikaanse serie Ugly Betty. De eerste aflevering van Ugly Betty scoorde maandagavond 578.000 kijkers en dat is boven het zendergemiddelde. “Op het hoogtepunt keken er 735.000 mensen naar de eerste aflevering over de belevenissen van Betty Suarez in de keiharde modewereld van New York“, aldus een zegsvrouw van NET 5. “Het marktaandeel in de voor NET 5 belangrijke doelgroep (vrouwen 20-49) bedroeg liefst 19,4%.

Ugly Betty, dat elke elke maandag om 20.30 uur te zien is bij NET 5, heeft volgens de zender een veelbelovende start gemaakt op de zender. “Deze serie is zoals verwacht zeer selectief op de NET 5 doelgroep vrouwen 20-34 jaar (7,9% kijkdichtheid). Vooral de hoogopgeleide jonge vrouwen worden buitengewoon goed bereikt met een kijkdichtheid van maar liefst 10,4%“, aldus de persvoorlichtster.

Ugly Betty speelt zich af in de oppervlakkige modewereld, waar alles om het uiterlijk draait. Betty Suarez wordt aangenomen als secretaresse bij het bekende modeblad Mode. Ze is slim, lief en heeft een hart van goud. Het enige wat haar in de weg staat is tegelijkertijd het belangrijkste in de modewereld: haar uiterlijk.

NET 5 ontwaakt langzaam aan uit haar winterslaap. “Volgende week keren ook de topseries Desperate Housewives en What About Brian terug zodat de maandag- en dinsdagavond weer typische NET 5-avonden zijn.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen