Digitale kanalen MTV Networks ook bij @Home

De digitale muziekzender TMF Pure en kinderzenders Nick Toons en Nick Hits van MTV Networks zijn vandaag aan het digitale aanbod van kabelexploitant @Home toegevoegd. Dat meldt een woordvoerder van MTV vandaag. Alle drie de zenders zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag te zien. “We zijn er trots op dat deze jongste zenders van MTV Networks zo kort na de start al een potentieel bereik van 1,7 miljoen kijkers erbij krijgen“, aldus Edwin Teerink van MTV Benelux.

Teerink vervolgt: “Met deze drie zenders denken we onze kijkers nog beter te bedienen, door meer ruimte te bieden aan kidsprogrammering en door het muziekgenre urban een plek te geven in ons zenderaanbod.

TMF Pure is het nieuwe urbanplatform van MTV Networks. TMF Pure richt zich op de beste video’s binnen de Hiphop, R&B, Dancehall en aanverwante genres. Met haar multiculturele programmering mikt de zender op een doelgroep van 13 t/m 24 jarigen. Nick Toons is het nieuwe 24-uurs digitale kanaal waar jong en oud terecht kan voor de beste cartoons. Overdag zijn er Nederlands gesproken cartoons en ’s avonds originele ondertitelde cartoonseries te zien. Nick Hits is een muziekzender voor de jongere kijker. Alle hits die bij kinderen bekend zijn, zijn hier te zien. De doelgroep van de zender is jongens en meisjes tussen de 5 en 15 jaar.

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen