Peter R. de Vries onderzoekt verdwijning Holloway

In een extra lange uitzending van bijna 80 minuten besteedt Peter R. de Vries aanstaande zondag uitgebreid aandacht aan de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba, eind mei 2005. Hij werpt daarin een nieuw licht op vele aspecten van dit mysterie. De Vries heeft eerst uitgebreid dossierwerk in Nederland gedaan en heeft vervolgens onlangs een week lang op Aruba onderzoek gedaan. Peter R. de Vries heeft met diverse betrokkenen gesproken.

Met een aantal betrokkenen zijn vertrouwelijke – soms geheime – besprekingen gevoerd, die volgens SBS 6 onthullende nieuwe feiten hebben opgeleverd. In de reportage wordt aangetoond dat hoofdverdachte Joran van der Sloot niet alleen heeft gelogen over het feit dat hij Natalee bij het Holiday Inn-hotel heeft afgezet, maar dat er meer punten in zijn verklaring zijn die niet kloppen.

Ook wordt belicht dat er in het onderzoek naar de verdwijning sprake is geweest van belangenverstrengeling op justitieniveau en dat er tussen de hoofdofficier van justitie en de procureur-generaal op Aruba een heftig conflict over de zaak is geweest. Ook wordt er op gewezen dat er tijdens het onderzoek merkwaardige beslissingen zijn genomen en fouten zijn gemaakt. De politie heeft inmiddels een nieuwe theorie over wat er die nacht is gebeurd en met name waar dat heeft plaatsgevonden. Men gelooft bijvoorbeeld niet meer dat Joran met Natalee op het strand heeft achtergelaten. Peter R. de Vries, misdaadverslaggever is zondag om 21.00 uur te zien bij SBS 6.

136 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
kevin prins
april 18, 2008 15:15

Je moet Joran op pakken en de broedrs kaploe ook
en dat ze dat joran de cell in moet.
en de broeders kaploe ook
en dat je die wietplantage weg moeten hallen door de politie.
en ik vind dat je het goed doet.!!!!!!!!!!!!!!!!~_~

Gast
kevin
april 11, 2008 15:25

ik ved het dat je het goed hebt aan gepakt
endat die joran gestraft moet worden

Gast
Puk
februari 16, 2008 10:25

Jora’ns leven zal vanaf het wazige moment die nacht op het strand toch al een nachtmerrie zijn en ik denk dat ie die nacht helemaal niet geslapen heeft en heeel veel nachten niet en dan gaat het vanzelfsprekend niet goed met hem.
Maar dat zeg je toch niet tegen een crimineel waarmee je een wietplantage op wil zetten? Het blijft een roekeloos kind en geen moordenaar. En de opnames in de auto blijven illegaal. Daar kan zoveel aan gesleuteld zijn dat ze er van alles van hadden kunnen maken.

Gast
Anoniem
februari 16, 2008 08:25

Ik vind het echt niet normaal wat Joran heeft gedaan. Ik denk niet dat dit ook de waarheid is. Maar hoe kun je dat zo’n meisje aandoen?
En dan ook nog zeggen dat hij er geen nacht minder om geslapen heeft..
Dan is er toch iets mis met je?

Gast
ikkuh
februari 6, 2008 09:51

P.s. wanneer gaan we die film zien zonder knippen en plakken? steve brown zou ons daar heel erg mee helpen, GO STEVE GO!!!!

Gast
ikkuh
februari 6, 2008 09:43

Nogmaals, iedereen die maar iets met natalee te maken heeft gehad ziet hier geld in, het gaat niet meer om haar verdwijning, het gaat nu alleen maar om geld, dat kind was zwanger van stiefpappa, denkt joran te kieren, daarna joran als vader aan te wijzen, had joran ook de dupe geweest. dit gedoe met de media is alleen maar geldklopperij, man er zijn belangrijkere dingen als dit, dat kind deed het niet goed, joran deed het niet goed, mamma natalee doet t niet goed, die patrick zal levenslang een matennaaier zijn, en peter wat zak jij diep zeg, alleen voor geld, en nee zegt ie ik verdien goed aan de zender waar ik werk maar gaat wel effe naar amerika om de eer op te strijken, pauw en witteman was al 5000 euries, wat betaald amerika dan voor zo een uitzending? man je hebt geen flikker gedaan dan knippen en plakken en patrick instructies geven, harteloze zakken allemaal, er zit hier een hele grote adder onder het gras en IEDEREEN trapt er door de media lekker in, waarom zien we die patrick niet tijdens dat joran spreekt, misschien heeft ie wel een bord met tekst in zijn klauwen. maar ja mensjes lekker dom blijven speculeren over die schoenen joh, wat maakt het nou uit waar die dingen zijn? ik laat ze ook altijd op het strand liggen als ik ga lopen en ja een enkele keer ben ik ze kwijt door de zee of door dieven. so what?
Joran gaat niet gepakt worden zonder bewijsmateriaal, dat is gewoon zeer zeker, misschien moeten ze wel eens verder gaan zoeken dan dat de media speculeert, dan komen we een end verder, ik vind het zielig voor dat meisje, dat dit heeft moeten gebeuren, maar joran heeft zoals we zagen een meid in zijn armen dood zien gaan(kan ook traumatisch zijn), mamma jankt krokodillentranen en reist de hele wereld gratis over, peter slaat zijn slaatje eruit, patrick naait een jongen die hem als beste maat ziet(als het niet een opgezet spel is) en de ouders van joran zijn de dupe van dit alles, of ze er nu iets mee te maken hebben of niet!
LAAT HET RUSTEN!!! GET A LIFE !!!
en zorg dat je zelf niet in zulke situaties terechtkomt, want dat is en blijft de grootste les die we nu leren.

Gast
pieter
februari 6, 2008 02:08

en peter je bent een top kerel

Gast
pieter
februari 6, 2008 02:07

de moeder moet gewoon van die verzekering een huur moordenaar in huren en klaar is kees

Gast
pieter
februari 6, 2008 02:05

gewoon dood schieten kost hij ons ook niks meer

Gast
najou
februari 5, 2008 20:19

Joran :Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel.
Ik heb vaak mensen horen zeggen dat die Natalee geen lievertje was.
Mensen die ook kinderen hebben, hoe komen ze daar bij? Iemand die niet in Amerika woont, weet niks van Natalee . Hoe kan men over haar oordelen,dat ze geen lievertje was. Zelfs een hond krijgt hier een nette begravenis. Verdien een mens die veel meer waard is dan een hond in zee levend gegooid te worden?Dit verdient Natalee’s moeder
niet.Wie denken de SLOTEN wel dat ze zijn.De moeder van Joran heeft
heb heel fatsoenlijk opgevoed . Ze zijn bezig met jou vergoeding.

Gast
òbandoboto
februari 5, 2008 19:59

Joran :Je moet gewoon bekennen dat je dat gedaan hebt.
Blijven volhouden dat je dat niet gedaan hebt heeft geen enkele
zin meer.Je moet die verwensingen van Natallee’s moeder aan jou adres niet vergeten.

Gast
barkeepster
februari 5, 2008 11:35

Het is bekend, en maar goed ook, dat wanneer Peter ergens zijn tanden in zet het niet meer los laat tot het is opgelost. Petje af hoor! Wat die zgn. schadeclaim van Joran betreft: waarvoor zou hij daar recht op hebben? Wat voor schade heeft hij dan geleden? Hij schijnt toch al psychisch niet in orde te zijn anders blijft hij toch niet zo lang liegen en alles verdraaien om onder zijn schuld uit te komen. Wanneer iemand in 20 uur opgenomen materiaal steeds hetzelfde verhaal herhaalt en dan vervolgens zegt dat hij het heeft verzonnen, vraag ik me toch af wie er hier niet goed bij zijn hoofd is. Hij weet donders goed wat er is gebeurd, net zoals zijn vader, die waarschijnlijk door Joran als 1 van de ” hogere machten” wordt gezien. Ik hoop dat hij zijn straf zal krijgen net als iedereen die een misdrijf heeft begaan, op welke manier dan ook.

Gast
Jan
februari 5, 2008 09:05

Iedereen wil geld zien. Petertje de Vries verdient ze lekker, Joran, moeder Beth straks natuurlijk ook en Patrick van der Eem, 25000 eurootjes. hupsakee, niks ethisch en plichtsgevoel.
FF wat anders. Petertje heeft het al een aantal keren over die emotieloze Joran. Hebben we Petertje even bekeken toen moeder Beth haar verdriet aan de wereld toonde. Hij zat er bij en keek er volkomen emotieloos naar, geen arm om haar schouder, alleen maar euroos in zijn ogen. Begrijp me goed, ik ben niet voor die Joran, maar zolang er geen veroordeling is en velen denken een flink graantje mee te kunnen pikken van die zaak blijf ik objectief en moeten we niet achter zo’n suggestief iemand als ons petertje aanlopen, dat kan heel gevaarlijk zijn.

Gast
helena
februari 4, 2008 22:25

De schadevergoeding blijft maar door mijn hoofd hammeren. Joran wil geld zien. Stel, dat hij nu weer liegt? Mijn inziens doet hij steeds geheimzinnig! Stel dat Joran weer iemand in bescherming neemt? Hij heeft het dan “niet gedaan””, maar heeft dan (wel schade geleden door alle aantijgingen) en probeerd zo zijn schadevergoeding op te eisen. Knap gespeeld voor een jonge jongen. Is dit ook strafbaar???

Gast
ikkuh
februari 4, 2008 21:32

ow ja en dan vergeet ik nog te zeggen HELE HOGERE MACHTEN HEBBEN HIERAAN MEEGEWERKT effe nadenken, alles is in de doofpot gestopt door die hele hogere machten waar joran het over heeft….
en dan komt petertje mediageil weer even langs om uit te zoeken wat er nou gebeurd is.
MISSCHIEN IS HET NATALEE HAAR STIEFPAPPA ZIJN OPDRACHT WEL GEWEEST OM DAT WICHT OP TE RUIMEN OMDAT ZE ZWANGER WAS VAN HEM?
is dat ook al bedacht? en hoe vind mamma dat?voordat het wicht verdween?waarschijnlijk niet zo erg!!!

Gast
ikkuh
februari 4, 2008 21:27

De inluizer kreeg 25.000 euries, denk eens na domme varkens!!
vanmorgen heeft joran nog gewoon 20 min zitten praten met die “vriend”van hem.
Joran is niet boos dat hij erin geluisd is….
ZOU HÉ lees goed!! ZOU JORAN OOK NIET GEWOON BETAALD ZIJN OM EEN MOOIE BEKENTENIS TE GEVEN???
Want peter komt ook met mooie kijkcijfers nu he? en hij wordt lekker betaald voor de bekentenis, Denken jullie nou zelf niet dat joran hier ook lekker voor gaat vangen??
Dom dom dom
Man mediageile misdaadverslaggevers kunnen echt de domste dingen bij jullie naar boven halen

Gast
keeske
februari 4, 2008 20:21

yo yo je weet swa…
nee joran ik weet het niet…
yo yo je weet…
ik weet dr godverdomme geen flikker van…
je weet toch?
ghb mooi spul ja…
ik heb wel een vermoeden maar zeker weten nee joran…
maar pakken doen ze je… vroeg of later joran…
je weet!

Gast
Peter
februari 4, 2008 19:46

OPSLUITEN DIE GAST, EN DE SLEUTEL IN DE ZEE GOOIEN!!!

Gast
Ilse
februari 4, 2008 19:43

Bravo, Peter!

Goed dat alles nou boven tafel is gekomen, en dat nog wel uit z’n eigen mond!
Die jongen (Jordan) is één en al leugen, dat gevoel had ik drie jaar geleden al.
Hij is gewoon een pathologische leugenaar.
Misschien krijgt hij 6 maanden gevangenis, BELACHELIJK!! LEVEN HET SYSTEEM!!

Gast
sara
februari 4, 2008 16:02

he dat is toch niet normaal dat hij het jaren heeft onkend

Gast
sara
februari 4, 2008 16:02

he dat is toch niet normaal dat hij het jaren heeft onkend

Gast
sara
februari 4, 2008 16:02

he dat is toch niet normaal dat hij het jaren heeft onkend

Gast
jack
februari 4, 2008 13:07

hallo peter d vries misdaadverslaggever
goed dat je toch uit bent gekomen dat joran van de sloot die natalie hollowee
als je het gezicht al ziet grimmig gezicht hij heeft zeg ik erbij dat meisje om het leven gebracht die jongen moet gewoon gestraft worden ik vind ook als peter d vries iets uit zoekt moet ook kunnen het komt later toch wel uit als de andere meisje die ook vermist is ook op te lossen dan vindt ik het knap van peter d vries dat ie dat kan dat is de mening van deze kant succes peter d vries misdaadverslaggever

Gast
immy modderman
februari 4, 2008 01:00

Grandioos opgelost,kon de uitzending niet zien,maar heb hem opgenomen.en ga van de week zeker kijken, heb het altijd al een raar verhaal gevonden,dat hij er niets mee te maken zou hebben. Grandioos.

Gast
Wimpie77
februari 4, 2008 00:58

Ik weet niet hoor, maar ik begin nu echt te twijfelen. Het verhaal van Natalee die begint te trillen etc. zal waarschijnlijk wel kloppen en het zal me niet verbazen als ze alcoholvergiftiging had. Maar die Joran is een jong kereltje dat makkelijker liegt dan de waarheid vertelt. Is het dan rar om te denken dat ie misschien wilde opscheppen tegen een vermeend ‘onderwereldfiguur’? In de rapportage wordt verteld dat Patrick (infiltrant) zich voordoet als iemand die niet vreemd is van de onderwereld. Een andere optie: wellicht is het hele zootje vantevoren tussen patrick en joran afgesproken. Misschien is natalee wel door joran vermoord en proberen ze op deze manier veilig te stellen dat hij hooguit voor het doen verdwijnen van het lichaam wordt veroordeeld. (dubble jeopardy idee). Hoe dan ook, je kan toch nooit aannemen dat dit de enige en volledige waarheid is? En hoe gaan ze de waarheid in godsnaam staven? Ik ben erg benieuwd wat dit allemaal oplevert!

Gast
jan
februari 3, 2008 23:49

Goed zo Peter!!!!!

Gast
Pietje
februari 2, 2008 23:10

Schuldig of niet, Jordan is zijn leven getekend…

Gast
Steven Brown
februari 2, 2008 16:40

Aankomende maandag zal Peter de Sale worden ontmaskerd als een ordinaire sensatiebak, die het niet zo nauw neemt met de grond beginsel van de journalistiek en de (Straf) wet in de kranten Dag en Sp!ts.
Voor meer info:http://stevenbrown.web-log.nl/

Gast
twijfelaar
februari 2, 2008 09:18

in zee ? nee gewoon op een arubaanse begraafplaats als de ouders van joran
zo veel mensen op het eiland konden is dat zo te regelen uitgestorven fammilies hebben soms nog graven op begraaf plaatsen waar niemand naar
komt kijken dat lijkt mij een meer logies dan haar in zee te gooien met de kans dat ze weer aan spoelt

Gast
Jos Favie
februari 1, 2008 18:12

Peter ondanks dat je SBS6 uitzending op Carnaval zondag plaats vindt zullen we zeker kijken naar Jou oplossing. Moord of ’n ongelukkig ongeval ? Maar in elk geval een raadsel opgelost !! Geeft de nabestaande weer ’n rustig leven.

Gast
Anonimus
februari 1, 2008 11:12

Het is wel duidelijk dat iedereen hier een eigen mening heeft over deze zaak.
Maar het is in mijn ogen allemaal gebasseerd op onbewezen feiten. Tuurlijk heeft Joran leugens verteld. Ik weet hoe het is als je urenlang verhoord word. Dan heb je namelijk al snel iets verteld dat niet helemaal klopt en want dan weer volledig uit zijn verband wordt gerukt. IK weet nog niet zo zeker of Joran de dader is. Maar als dat zo is zal dat snel genoeg blijken!
Het is trouwens helemaal niet moeilijk om spoorloos te verdwijnen. IK ben zelf een tijdje spoorloos geweest omdat ik om persoonlijke redenen niet gevonden wilden worden. Iedereen was naar mij opzoek. Ik woonde en werkte gewoon in Engeland terwijl Het groote Interpol mij niet kon vinden! Dus die optie staat voor mij gewoon nog open. Misschien is die meid wel gewoon pleite gegaan uit vrije wil. Maar ook dat zal dan zondagwel blijken.

Gast
sonera
februari 1, 2008 10:18

ik ben trots op m,n kleine landje peter heeft het toch maar weer gedaan

Gast
Sander
januari 31, 2008 23:54

@ An

Dan nog is het laatste wat je doet bekennen beetje vreemd ?

Gast
An
januari 31, 2008 23:39

Geloof er niets van. natalee is of wegegelopen vanwegen de ruzie die ze had/heeft met haar autoritaire ouders, of ze is vermoord door ouders/handlangers maar dat die er iets mee te maken hebben lijkt me vrij duidelijk. Een tiener als schuldige aanwijzen is natuurlijk een heel gemakkelijk prooi voor mensen die het geld ervoor hebben. Die moeder weet heel veel meer en zal de pers niet mijden als het om een beschuldeging van Joran gaat. Dan gaan zij immers vrij uit. Sta er ook totaal niet van te kijken dat ze nu in Nederland zijn vanwegen Peter R de Vries. Vind dat maar een eng arogant mannetje die op welke manier dan ook z,n gelijk wil behalen. Het was een stomme zet om dat laagje wijn in zijn gezicht te h=gooien van Joran maar ik begrijp best dat als je elke keer moedwillig met je rug tegen de muur gedrukt wordt en er weer wordt gevraagd je onschuld te bewijzen waarvan iedereen weet dat dat momenteel nog niet mogelijk is als zij niet gevonden wordt, (dood of levend) je het op een bepaald moment gewoon teveel wordt. Fout maat begrijpelijk voor iemand die al anderhalf jaar vecht tegen de beschuldegingen en altijd als schuldige geboekt zal blijven staan zolang het tegendeel niet bewezen wordt. Peter R zal daar niet aan meewerken maar juist alles op alles zetten om Joran zo ongeloofwaardig neer te zetten. Ik walg van dit figuur die denk alles te weten!

Gast
Bert uit Arnhem
januari 31, 2008 23:00

Eindelijk opgelost! Nu die gozer onze stad uit gooien niet langs start maar direct naar ….. Wat zullen die ouders blij en ontroostbaar tegelijk zijn. Goed gedaan Peter R.

Gast
van Balen R
januari 31, 2008 21:28

Heb zonder verder de uitslag te kennen altijd al aangenomen dat zij gedwongen, hetzij vrijwillig het eiland heeft verlaten. Kidnapping omdat zij redelijk knap is om te verhandelen. Maar ik had eerder het idee dat zij het thuis niet zag zitten! Ik zal het zien als zondag het definitieve antwoord al kan worden gegeven.

Gast
monique hogendoorn
januari 31, 2008 21:00

Voor al die mensen die dachten dat Joran onschuldig was. Hij is wel schuldig en eindelijk dankzij de Vries word dit bewezen! De achterlijke politie kon er niks van en die meneer de Vries gaat de geschiedenis in als een groot mens met een groot hart. Hij zet zich in voor al het leed wat vele smeerlappen veroorzaken.

Gast
oprah
januari 31, 2008 20:34

grappig op de site van orpah staat voor volgende week woensdag case closed met moeder en broer van natalee. zondagavond maar afwachten, maar peter gezien bij hart van nederland, denk wel dat ze dood is.

Gast
Dani
januari 31, 2008 20:00

Mensen geloven ook alleen maar alles wat de media te bieden heeft gossie,,kennen jullie wel joran uberhaupt persoonlijk? lul dan niet uit je nek kk,, fuck the haters,,hierr,, dat krijg je ervan als je snuift en drinkt biatch,, eigen schuld ouwe,, peace

Gast
Ik
januari 31, 2008 19:52

Ze is denk ik gewoon stoned en/of dronken geworden en is zo door een ongeluk haar iets overkomen. Wie zegt dat dit een misdrijf is? Zo braaf zal ze echt niet geweest zijn en het krijgt alleen maar zoveel aandacht omdat ze bekend staat als een rijk, braaf meisje.

Gast
ik
januari 31, 2008 19:47

als joran het heeft gedaan dan ophangen .
En die vader ook .

Gast
IKKUH
januari 31, 2008 17:09

PETER R DE VRIES LOST ZAAK NATHALIE HOLLOWAY OP. EXTRA UITZENDING HART VAN NEDERLAND OM 18.15 UUR!!!

Gast
JayPee
januari 31, 2008 17:07

Nav de uitzending bij Pauw en Witteman met het rodewijn incident:

Ik denk dat Joran precies weet wat er is gebeurd en dat hij zijn vader dat verteld heeft. Die vader is professional (jurist, was rechter in opleiding) en weet precies wat Joran wel en niet moest zeggen. Moeder weet officieel van niets, maar heeft een duidelijk vermoeden.

Kijk goed naar de lichaamstaal van de betrokkenen en je kan je conclusies trekken. En dat weet Peter R de Vries dondersgoed. Hij zit Joran constant te observeren. En Joran weet dat Peter R de Vries het weet.

Het is nu meer een kwestie van afwachten totdat Joran vastgezet gaat worden.

Gast
Mr E
januari 31, 2008 17:06

Tja, blijft een vaag verhaal, maar na de uitzending bij Pauw & Witteman zou ik mijn geld er wel op willen wedden dat hij het gedaan heeft. Gewoon gevoelsmatig. En hij gaat nu door Peter R de Vries wel mooi voor de bijl.

Hoe kan je nu in hemelsnaam een beetje mooi weer op tv gaan spelen en vervolgens ook nog Peter R de Vries zo aanpakken. Stom, stom, stom en daar gaat hij nu voor boeten en terecht.

Zelfs zijn moeder gaf aan te hebben getwijfeld.

ga zo door Peter!!!!

Gast
Esther
januari 17, 2008 21:53

Ik kan er mijn vinger niet op leggen maar van het begin af aan geloof ik dat ze dood is.
Of Joran haar nou heeft vermoord of haar heeft gedrogeerd / drugs met haar heeft gebruikt of dat ze gewoon straalbezopen was weet ik niet.
Wel denk ik dat ze daarna de zee in is gegaan of in is geholpen en door de stoming is meegesleurd.
Er zijn daar veel haaien…

Misschien was het een ongelukje maar het blijft in mijn ogen erg verdacht allemaal.
Misschien komt het wel erg goed uit dat ze gewoon spoorloos is.
Heel veel misschien en ik denk dus geen harde feiten.
Wel een onderbuikgevoel vanaf het eerste moment en het staat me niet aan!

Gast
Tetje
januari 15, 2008 22:50

Ik vind het erg bekrompen om Joran te beschuldigen. Niemand weet waar Natalee heen is gelopen, of ze nog met iemand anders mee is gelopen die een dronken griet tegenkwam, misschien is ze met dr dronken kop de zee ingelopen. Wie zal het zeggen? Niemand die het weet. En Joran zei volgens mij: ‘Mooi…..Mooi….’ nadat ie dat glas had gegooid. Dat bewijst voor mij des te meer zijn onschuld.

Gast
Hans
januari 15, 2008 22:19

De zaak oplossen zonder medewerking van Joran van der Sloot of zijn vader zal helaas niet mogelijk zijn. Iedere Arubaan weet dat wanneer iemand in zee wordt gedumpt de haaien hun werk doen en geen spoor achterblijft.

Gast
mensh
januari 15, 2008 09:18

Hij heeft het gewoon gedaan, dat lijk zal nooit ook nooit meer gevonden worden ( als het uberhaupt nog bestaat ). Tenminste dat denk ik.

Jordan is hardstikke schuldig, het is alleen jammer dat zijn pappie precies weet wat te doen in dit soort situaties. Anders had Jordan all erg plezierige tijden gehad achter metalen balkjes

Gast
Gert Jan
januari 14, 2008 19:23

Je kan zeggen wat je wilt, maar Nathalie is naar mijn mening niet weg gelopen.

Die Joran verbergt iets, en zal het nooit vertellen. Aan de manier waarop hij praatte in het programma pauw & Witteman. Hij was zenuwachtig en kon geen goed antwoordt geven op de vragen van Peter. Peter had zijn woorden goed voor mekaar.

Joran heeft zich er letterlijk en figuurlijk uitgelult. Iedereen weet dat Joran er iets mee te maken heeft, net als Peter. Zijn ouders willen hem beschermen, of hij heeft het z’n ouders zelfs verzwegen. Wat een zware periode voor Joran van der Sloot. Ik heb geen greintje medelijden met hem. Hij heeft zich zelf zodiep in de nesten gewerkt, en vooral door te liegen.

Als hij er niks mee te maken had, waarom loog hij dan over de situatie. Als je in eerste instantie niks daarmee te maken hebt, werk je gewoon mee met de politie. Net zoals die vrienden van hem, die twee broers. Die hebben ook gelogen, en ze hebben gelogen, maar het komt allemaal niet overeen met elkaar.

Ik snap niet waarom hij vrijuit gaat, het is bij mij bijna zeker dat hij er wat mee te maken heeft. Ik hoop dat Peter hier in de toekomst zeker op terug zal komen. Er moet toch enig bewijs zijn, of een lichaam van Nathalie. Joran is bang om in de bak te zitten. Zoals peter handelde in het programma Pauw & Witteman was erg goed. Alleen de reactie van Joran op het laatst was een grote fout. Nu kan iedereen toch zien dat hij iets te verbergen heeft, en hij alle vragen van Peter zat was. Hij was bang dat hij z’n geheim vertelde. Daarom gaf hij geen goede antwoorden.

Ik zou zeggen, als Peter dit ook leest: Ga door met het onderzoek!

Gast
millette
januari 12, 2008 11:48

Beste Peter R de Vries,
Mijn complimenten. U heeft het uitstekend gedaan bij Pauw & Witteman. Jammer dat u op de cruciale momenten in de rede werd gevallen. Waren vader en moeder van Joran ook onder arrest? Daar leek het wel veel op. Alles was goed ingestudeerd. Moeder heeft de leiding en is een beetje te bijdehand. Het lijkt alsof hij de ontknoping weet en u daarom alsmaar probeert uit te dagen. Laat U NIET voor het karretje spannen het samen voor Uw rekening uit te zoeken. Uw jarenlange ervaring en uw zuivere gevoel moet u volgen. Veel succes! U gaat het oplossen, gr Millette

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen