Jan Dulles wil in plaats van Anouk in jury The Voice of Holland

Jan Dulles, die drie weken geleden als winnaar van The Masked Singer in de meest bekeken RTL-uitzending in zeventien jaar tijd zat, zou graag Anouk vervangen in de jury van The Voice of Holland. Dat vertelt hij in tijdschrift Weekend.

The Masked Singer Beeld: RTL 4

Eerst wordt Jan Dulles in het tijdschrift gevraagd of hij mee zou willen doen als kandidaat aan The Voice. Een nogal beledigende vraag, gezien zijn staat van dienst. Hij antwoordt beheerst: “Haha! Nee, ik heb mijn blind audition al gehad bij The Masked Singer. Ze mogen me echter wel benaderen om in de jurystoel te gaan zitten.”

Sollicitatie

Dat klinkt als een regelrechte sollicitatie. “Het is natuurlijk nog steeds het grootste programma van Nederland”, zegt hij. Op welke stoel hij zou willen zitten? “Ik zou bijna zeggen: dan ga ik wel op de stoel van Anouk zitten. Zij wil er nu toch niet zitten? Daarom is ze op een beeldscherm te zien.”

Jan twijfelt echter of RTL 4 daarvoor zou voelen. “Dan zit er weer geen vrouw in de jury… En Anouk is een fenomeen, zij heeft haar sporen verdiend, dus zij hoort daar te zitten.”

Jan Smit

Zijn Volendamse collega Jan Smit heeft het wél tot de jury geschopt. “Ik feliciteerde Jan Smit ermee en heb gezegd dat ik het behoorlijk spannend vind. Je ligt toch op een of andere manier onder een vergrootglas als je op die jurystoel zit. Als je een verkeerd jasje aanhebt of als je haar niet goed zit, word je op Twitter direct met de grond gelijk gemaakt.”

Wat dat betreft doen de huidige vier coaches het eigenlijk wel hartstikke goed, zo komt Jan tot inkeer. Ali B heeft volgens hem altijd de gunfactor en Waylon vindt hij een rockster. “Als hij wat zegt, neem je dat van hem aan. Dus eigenlijk ben ik geen beter jurylid dan de vier die er nu zitten.”

65 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marion
december 6, 2020 01:40

Ik zou zeggen de stoel overdragen Anouk er uit.

Gast
Cynthia
december 4, 2020 15:14

Als hij de plaats van Anouk inneemt is de voice voor mij over en out.

Gast
jmp
december 2, 2020 10:22

Jan Dulles meedoen aan The Voice?? Behalve Waylon mág op zang gebied geen enkel jurylid en ex-jurylid ook maar in zij schaduw staan. Ik hou niet van de stijl muziek die hij met de 3JS maakt, maar deze man is een van de beste zangers van Nederland. Hij staat stem technisch in de top 5, samen met bijv. dezelfde Waylon, een Nick Schilder en een Pascal Jakobsen. De rest van het zichzelf zanger / zangeres noemende clubje komt daar niet eens bij in de búúrt. Nee, ook de Borsato’s en Guus Meeuwis-sen van deze wereld niet.
Sowieso worden er allerlei figuren al veel te snel tot zanger / zangeres gebombardeerd en op radio en tv geknald.

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 15:22
Antwoord op  jmp

De beste vocalisten van het land blijven weg bij het bedriegelijke circus dat The Voice heet. Oke, die opereren dan ook internationaal, of wonen in het buitenland,dus hebben er sowieso geen tijd voor…

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Donald Dumped
Gast
Piepmuis
december 2, 2020 20:56
Antwoord op  jmp

Ik vind Nick Schilder en Pascal ook geen zanger. Marcel van Di-rect weer wel. En Waylon is the best.

Gast
Stef
december 2, 2020 21:00
Antwoord op  jmp

Vind Ilse Delange anders ook een uitstekende zangeres, beetje jammer dat je haar dan vergeet als voormalig coach. In mijn optiek beter dan Pascal Jakobsen. Die heeft geen slechte stem, maar die liedjes zijn echt tenenkrommend, maar goed, smaken verschillen. Ook Anouk heb ik een stuk best hoog zitten. Daarnaast wel apart dat je enkel mannen noemt, ik kan zo een reeks vrouwen noemen die een beter zingen dan Pascal Jakobsen.

Gast
Donald Dumped
december 3, 2020 00:56
Antwoord op  Stef

Die vrouwen zijn bij de meesten onbekend vrees ik, Stef…
En een van de beste Nederlandse zangeressen zijn we helaas kwijt aan Zweden. Die heeft echter wel een succesvolle carrière en gaat de wereld over…
Maar in dit land geeft men liever aandacht aan types als Famke Louise…
Die zonder hulpmiddelen nog geen noot zuiver kan raken…

Gast
Zalmneusje
december 2, 2020 09:45

Het rare aan Jan Dulles. Hij is totaal niet knap, heeft een gek kapsel, maar toch heeft ie iets aantrekkelijks. Zou dat dan die befaamde X-factor zijn?

Gast
Dorine
december 2, 2020 09:07

Niets ten kwade van Jan Dulles, maar dat zou wel heel dom zijn !!!!!

Gast
MolTalk
december 2, 2020 08:59

Hij kan beter dat masker ophouden.

Gast
Onzin
december 2, 2020 08:59

Dat kan Jan Dulles wel willen, masr wil de kijker dat ook?

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 15:23
Antwoord op  Onzin

De kijker heeft niks te willen wb The Voice. Hoeft alleen maar kritiekloos te kijken…

Gast
ADHD
december 2, 2020 02:01

Niet teveel Volendammers in de jury aub.

Gast
Mar
december 1, 2020 23:51

Jan Dulles, samen met Waylon dr beste zanger van Nederland!

Gast
A.M.
december 1, 2020 22:03

Jan Dulles zijn haar zit nooit goed, hoog tijd voor een andere coupe!

Gast
johan
december 1, 2020 22:03

die kloot kan ga nie zingen

Gast
Jolanda
december 1, 2020 22:47
Antwoord op  johan

Dan moet je even op Youtube intypen: Het mooiste liedje Jan Dulles Het Dorp.
Mag je daarna weer schrijven of die kan zingen…
Of je audio is niet goed, kan natuurlijk ook nog.

Gast
Xantippe
december 1, 2020 21:50

Zoals zo vaak hier geeft de titel niet de ware inhoud van het artikel weer.

Gast
Brian M
december 2, 2020 05:04
Antwoord op  Xantippe

Ja!

Gast
Misutoria
december 1, 2020 21:06

Zijn ze wel helemaal goed in hun hoofd om Jan te vragen als kandidaat in The Voice?!?! Die gene die die vraag stelde spoort werkelijkwaar echt van geen kant.

Gast
Volendam is geen Parijs
december 1, 2020 19:51

Leuk, maak er gewoon The Voice of Volendam van.

Gast
Yvonne
december 1, 2020 19:05

😎

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Yvonne
Gast
Els vanStraten
december 1, 2020 18:47

Anouk moet blijven!!!!! De oplossing zitten achter een scherm vind ik geweldig en ze blijft aanwezig

Gast
Brian M
december 2, 2020 05:11
Antwoord op  Els vanStraten

Ik ben het van harte eens! Anouk is mijn muze, mijn inspiratiebron. Ik woon in Amerika en wou dat ik “The Voice of Holland” live kon zien. Nederland heeft zoveel talent.

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 15:26
Antwoord op  Brian M

Het Nederlandse.talent zie je niet in The Voice, Brian M…

Gast
Jet Kwakman
december 1, 2020 18:41

Een oud-deelnemer die later het ESF wint, is best aardig.
Over andere kandidaten is een andere discussie.

Gast
Johan
december 2, 2020 08:09
Antwoord op  Jet Kwakman

Iemand die het ESF heeft verloren als coach inzetten, is best vreemd.
Over andere coaches is een andere discussie.

Gast
Piepmuis
december 1, 2020 18:36

Ja Anouk en Ali Bah eruit.

Gast
Pijpmuis
december 1, 2020 19:49
Antwoord op  Piepmuis

Wat dacht je van nee.

Gast
Brian M
december 2, 2020 05:16
Antwoord op  Piepmuis

Nee! Jij bent een pannenkoek om dat te zeggen!

Gast
Dorien
december 1, 2020 18:25

Jantje mag lekker verder dromen en ik denk dat Anouk graag live in haar stoel wilt zitten ipv achter een scherm dus die uitspraak van jantje slaat nergens op

Gast
Theo
december 1, 2020 22:24
Antwoord op  Dorien

Ik zou ook wel in Anouk willen zitten maar ze wil alleen zw@rte pikkon.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
december 1, 2020 17:57

Een palingboer in de jury is meer dan voldoende.

Maar ja, het kacheltje van Dulles moet ook branden.

Gast
Louise Vuitton-Tas
december 1, 2020 18:54

Jij hebt gemakkelijk praten. Lekker met de centraal geregelde verwarming aan vanuit de afgesloten afdeling van de instelling voor zwakbegaafden waar je resideert commentaar leveren. Je kan het slechter treffen. Ondanks je ongewisse toekomst is het je van harte gegund al is deze – gelet op je reaguursel – vanuit mijn perspectief bezien uitzichtloos.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
december 1, 2020 20:23
Antwoord op  Louise Vuitton-Tas

Lekker samenhangend verhaal, Louise!

Gast
IP Reclame
december 1, 2020 20:53
Antwoord op  Louise Vuitton-Tas

Jij hebt Herschi cola nodig, met een bakje O’Lacy’s Chips.

Gast
010
december 1, 2020 17:56

Aub niet ipv Anouk. Enige reden waarom ik het programma nog aanzet om eerlijk te zijn. Doe dan maar Ali B

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 18:18
Antwoord op  010

Waarom sowieso nog kijken eigenlijk?
Je weet toch al hoe het afloopt, toch?
Juryleden doen hun ( bedriegelijke) dingetje de winnaar breekt niet door en raakt gelijk vergeten…

Gast
Uuuh
december 1, 2020 17:53

Jan Dulles heeft altijd zo’n sfeer van ‘miskend talent’ om zich heen….

Gast
Jet Kwakman
december 1, 2020 17:12

Oprotten met die Volendommers!

Gast
Linda
december 1, 2020 18:56
Antwoord op  Jet Kwakman

Jet Kwakman je hebt wel een Volendamse naam.
Ga zelf dan in een rode voice stoel zitten.

Gast
Respect ✌️
december 1, 2020 16:58

Ach natuurlijk, er gaat nu al geen dag voorbij zonder een zwakzinnige uit dat inteeltdorp op tv en dan ook nog op meerdere zenders .(K.tvolk)

Gast
Jojo
december 1, 2020 16:52

Weg met die mafkees. Volendamse invest. Wat een laag niveau

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 16:45

Bij The Voice moet je zo ver mogelijk vandaan blijven. Een grote bedriegelijke bende. Waar je als deelnemer helemaal niks mee opschiet…

Gast
Jet Kwakman
december 1, 2020 17:13
Antwoord op  Donald Dumped

Behalve het ESF winnen.
Loempiahoofd!

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 17:33
Antwoord op  Jet Kwakman

ESF winnen?
Ja hoor. Dat heeft niks te maken met The Voice. En dat is ook een erg overschat liedjesfestijn…

Gast
Jet Kwakman
december 1, 2020 17:40
Antwoord op  Donald Dumped

Heeft er alles mee te maken.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, trol.

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 18:20
Antwoord op  Jet Kwakman

Nou wat heeft het ESF te maken met The Voice dan?
Twee totaal verschillende dingen, simpeltje…
Kwakman? Ook uit dat inteeltdorp zeker waar die Smit en Dulles vandaan komen?

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Donald Dumped
Gast
Snorlax
december 1, 2020 18:27
Antwoord op  Jet Kwakman

En alle andere finalisten en winnaars? Wat zijn die er mee opgeschoten? Sommige hebben nog 3-6 maanden ‘succes’ gehad en dan heb je nog geluk, de rest zijn allemaal geflopt en ook gedumpt van het platenlabel. Het is gewoon gênant.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Snorlax
Gast
Jet Kwakman
december 1, 2020 18:43
Antwoord op  Snorlax

Een oud-deelnemer die later het ESF wint, is best aardig.
Over andere kandidaten is een andere discussie.4

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 18:55
Antwoord op  Jet Kwakman

Die gast die het ESF won werd geïntroduceerd in DWDD kan ik me herinneren. Dus dan heeft hij eerder daar alles aan te danken…

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 19:15
Antwoord op  Jet Kwakman

Best aardig? 1 dan zgn. geslaagd iemand uit een selectie van 100-en deelnemers? Erg klein slagingspercentage dan heeft The Voice. Kan je het beter zelf doen. Grotere kans dat je doorbreekt…

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 18:53
Antwoord op  Snorlax

Ja, niet te begrijpen dat er nog steeds mensen zijn die niet de verstandelijke vermogens hebben om het bedrog en misleiding van The Voice te doorzien. Zowel aan deelnemers als aan kijkers kant…
Maakt niet uit wie je er als jury neerzet. Ze moeten allemaal hetzelfde doen…

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 18:58
Antwoord op  Snorlax

De tijden dat ze nog scoorde, al die zgn. winnaars, is ook voorbij…
Geen hits meer uit voortgekomen de laatste jaren volgens mij…

Gast
Yvonne
december 1, 2020 19:07
Antwoord op  Donald Dumped

Je lijkt wel een wijf met je gezeik en gezever!

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 19:11
Antwoord op  Yvonne

Ja dus? Wat is je punt?

Gast
Yvonne
december 1, 2020 19:22
Antwoord op  Donald Dumped

Ze moeten het woord ZIELIG in je voorhoofd branden!

Gast
Marco
december 1, 2020 16:43

Geweldig idee ! Fijn ook om te zien dat hij zijn trauma van 2011 inmiddels helemaal heeft verwerkt en is vergeten. Met zijn 3J’s haalde hij toen het laagste puntenaantal ooit voor een Nederlandse inzending op het Eurovisie songfestival. Echt een aanwinst dus voor een talentenshow.

Gast
Donald Dumped
december 1, 2020 16:49
Antwoord op  Marco

The Voice is geen talentenshow, Marco.
Dat is een commerciele karaokeshow.
Entertainment voor kijkzombies…

Gast
Hennie035
december 1, 2020 16:41

Nee, aardige vent hoor. Anouk moet blijven.

Gast
Sander
december 1, 2020 16:37

Ik zou Jan Dulles niet graag in de jury zien van The Voice. Gewoon lekker blijven zingen.

Gast
Ernestine
december 1, 2020 16:36

Ten eerste staat het in de Weekend, dus hoe betrouwbaar kan dit zijn? Anouk lekker laten zitten, doet het goed is eerlijk en heeft humor!

Gast
Dubbelm
december 1, 2020 19:51
Antwoord op  Ernestine

Helemaal mee eens

Gast
Rooie Rinus
december 1, 2020 16:30

Ik las Jules Deelder.

Gast
Xantippe
december 1, 2020 20:15
Antwoord op  Rooie Rinus

Hahaha kon dat nog maar ;)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen