Frank en Rogier gaan scheiden, willen wel door als RTL-duo

Het hing al even in de lucht, maar de kogel is nu door de kerk: Frank Jansen en Rogier Smit gaan scheiden, zo onthult Frank zojuist in De Telegraaf. Wel willen ze hun lucratieve RTL-contract van naar verluidt 400.000 euro per jaar behouden.

Frank Jansen en Rogier Smit Beeld: Michel Schnater

Na een vrij ranzig moddergevecht in de media, is de 74-jarige Frank tot de conclusie gekomen dat hij niet verder wil met zijn 46-jarige, ietwat labiele vriendje Rogier. Daarmee komt een eind aan Frank en Rogier als echtpaar. “Veel te laat ben ik gaan inzien dat het succes van onze programma’s hem naar het hoofd is gestegen”, zegt hij in de krant.

Huwelijk niet te redden

Lange tijd was Frank naar eigen zeggen blind van liefde, maar na gesprekken met vrienden en familie kon hij niet anders dan dit besluit nemen. “Ik ben tot de conclusie gekomen dat ons huwelijk niet meer te redden is. Ik heb ook eerlijk tegen Rogier gezegd dat ik niet meer verder wil.”

Frank en Rogier als tv-duo blijft als het aan Frank ligt wél bestaan. “Wat mij betreft blijven Rogier en ik op televisie. Wanneer wij als twee volwassen mensen tot goede afspraken kunnen komen, is de breuk privé geen beletsel om programma’s te blijven maken.”

Duo komt tv-contract na

Het duo staat nog twee jaar onder contract bij RTL ter waarde van vier ton per jaar. “Bij RTL hoeft men zich geen zorgen te maken. Rogier en ik hebben allebei de intentie om onze contractuele verplichtingen na te komen. Maar we mogen daar niets over zeggen.”

“Ik ga nu alweer mijn boekje te buiten door te vertellen dat ik privé niet verder wil met Rogier. Daar wil ik het dan ook bij houden”, besluit hij in De Telegraaf.

Kansloos stel

RTL liet eerder weten in januari een knoop door te hakken over de Frank & Rogier-kwestie. Of RTL wel door wil met het duo, is nog maar de vraag. Hun imago is behoorlijk geschaad; Peter R. de Vries noemde hen zelfs een ‘kansloos stel‘.

Daar komt bovenop dat Rogier vrij onwerkbaar is gebleken. Zo gedroeg hij zich ook buitengewoon onuitstaanbaar in de tv-show van Art Rooijakkers.

62 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mark
november 27, 2020 17:16

Ouwe bok wil weer een jonger blaadje, deze is alweer over de datum…

Gast
Tosje van Rillen
november 27, 2020 13:16

Wat is die Rogier toch een lelijkvalse amoebe.

Gast
Karpervisser
november 27, 2020 10:33

Ze willen hun contract nakomen? Hoe ongeloofwaardig ben je dan aan het worden?

Gast
Peanut
november 27, 2020 09:38

Ze hebben dit dus allebei ontkend. Wat is het nou?

Gast
NSB-er Joop den Uyl
november 27, 2020 09:35

Gaat het Rogier nog lukken het spel te spelen, of blijft ie de boel Afblaffen?

Gast
Harry:-D
november 27, 2020 08:24

Ja, dûh!…

Peter R. de Vries zegt overal ‘Ja’ op.
Dus ook op de vraag of dit een
kansloos stel is…

Gast
Alexander
november 27, 2020 08:12

Onbegrijpelijk dat een drugs verslaafde pedo bij RTL een baan aangeboden krijgt. Triest dat de oudere van twee hier het slachtoffer van is. Als buurman zie ik al het leed voorbij komen.

Gast
Maup Caranza
november 27, 2020 00:00

Ik ben ook aan een nieuwe pruik toe zouden ze ook modelletje Thierry bij de pruikenboer hebben liggen?

Gast
Kromhout
november 26, 2020 23:23

Tja, heeft iemand eenmaal aan de BN-er industrie gesnuffeld, dan is ie nog slechts met veel RoundUp en een vlammenwerper te verwijderen.
Ik introduceer dat woord BN-er industrie hier maar eens want ik lees het zelden. Het schoot me voor het eerst te binnen toen ik een jaar 12, 13 was en op een ochtend wakker werd en plotseling besefte dat er twee soorten tv-zenders waren: zenders die in principe de kijker bedienden en zenders die er primair voor de BN-er industrie waren. Toevallig hoorde ik Gerard Jolink onlangs zeggen dat ie al 36,5 jaar tv-spelletjes doet. Je kunt dus rustig stellen dat tv-spelletjes doen een beroep is. En nu gaat RoundUp ook nog verboden worden…

Gast
Barry Vlaming
november 26, 2020 21:47

Bijzonder naïef te denken dat je mag blijven terwijl ze iedereen in de zeik aan het nemen zijn

Volgens mij moeten ze uitkijken naar iets anders. Dit is niet houdbaar meer.

Ik denk dat Nederland wel klaar is met die bruine werkende stelletjes die het achter hun ellebogen hebben.

Het is weer tijd voor echte heteroseks!

Gast
Albert Verlinda
november 26, 2020 23:38
Antwoord op  Barry Vlaming

hmmm ik wordt er nu al opgewonden van. ik zie een heel nieuw format voor me. donnie en dave die b & b’s gaan beoordelen en verbouwen. Eerst de nachtbeelden met stoere hetero sexfeesten met dave en donnie, de boel wordt dan afgebroken en de volgende dag wordt alles weer opgebouwd en gerestyled door dave en donnie’s bouwteam. Drie stoere hetero klussers in luchtige kleding, want er wordt alleen gedraaid op hete dagen… who needs frank en rogier.

Gast
Melchiot
november 26, 2020 21:42

Wel de lusten niet de lasten zeg maar.
Welk een kansloze exercitie.
En nu maar volhouden dat die homo s als volwaardige echtparen kunnen samenleven tot den doodt etc… complete bullshit. Wisten ze zelf ook wel.

Gast
Helen
november 26, 2020 21:49
Antwoord op  Melchiot

Iedereen weet dat die kontenbonkers lang leve de Gloria leven zolang het duurt. Maak je geen illusies.

Gast
accountant
november 26, 2020 21:14

Rogier is misschien de weg even kwijt geweest. Frank heeft zich altijd groter voorgedaan dan ie was. Deed of ie binnen was, maar de 2 ton bruto met zijn heks kan hij niet missen als 74 jarige.

Gast
wat slecht!!!!
november 26, 2020 20:57

tuurlijk…..wil wel blijven verdienen

Gast
Cipier #001
november 26, 2020 20:42

Oh jongens toch.
Ik denk wel dat pruikmans het vrouwtje was in deze obstructieve tegennatuurlijke situatie.
Kan die zich vanaf nu door een andere malloot in den endeldarm laten boren, of wel, hij kan gevangenishoer worden, dan staat het water hem elke dag aan de lippen. Voor 50 euro per ritje ..

Gast
Bernadette
november 26, 2020 19:48

Dit soort mannen heeft zijn eigen publiek.
Ik denk dat de corona ze parten speelt..

Gast
Lotje
november 26, 2020 19:34

In een van de laatste uitzendingen die ik zag werd Frank doorlopend afgeblaft door Rogier. Erg pijnlijk. Ik ben blij dat Frank het licht heeft gezien. Hij kan absoluut beter krijgen dan de over het paard getilde Rogier.

Gast
Zeeman
november 26, 2020 19:23

Waarvan akte.

Gast
Pastoor Kweldermann, Hoensbroek
november 26, 2020 19:23

Gatver.
En hierbij dan het stilzwijgende bewijs.

Echt D66 kan het tegendeel beweren maar de basis van een goede hoeksteen van de samenleving blijft het verbond tussen een man en een vrouw.

Zeg maar voor de eeuwigheid, voor altijd, welke homoseksuele koppels zijn er voor altijd in gebleven (zonder dat één van de twee stierf (aan de drugs of aan de aids?)?)
Nou?

Haha. Die hele modernistische gemaakte samenleving kan gelijk op de schop. En die kansarme kwekelingen krijgen de deksel op hun neus.

Gast
Bernadette
november 26, 2020 19:46

De natuur kun je niet dwingen.
Het blijven losgeslagen eenlingen in een materialistisch universum waarvan ze nog niet de helft kennen.
Die Pipo met die pruik kan beter hulp gaan zoeken. Beter laat dan nooit.

Gast
Garry glamour
november 26, 2020 20:36

Zelden zo,n grotere onzin gelezen , als hierboven.

Gast
Mopsie
november 27, 2020 10:14

Wat een debiele onzin. Alsof hetero’s nooit problemen hebben en scheiden. Lees het artikel hierboven over Johnny de Mol even. Kan dan ook wel zeggen: alle hetero’s zijn agressief en meppen erop los.

Gast
Lisa
november 28, 2020 00:09

Ronnie Tober en Jan Jochems zijn al lang samen. Jos Brink stierf aan kanker maar is jarenlang samen geweest met Frank Sanders. André van Duijn en Martin Elferink waren lang samen voor Martin stierf, en dan heb je nog Bert en Ernie.

Gast
M. Kreukhoven
november 26, 2020 19:07

Ach er komt een boek. Vanavond maar even shownieuws kijken met Evert Santegoeds 
Die kan altijd lekker scherp uit de hoek komen.

Gast
Insider
november 26, 2020 18:56

Frank weer op SBS6 en daar Paleis voor een Prikkie doen. Rogier lekker bij RTL, dan kan hij daar op de bank naast Katja.

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 19:01
Antwoord op  Insider

Niemand gaat vrijwillig naar Talpa.

Gast
Insider
november 26, 2020 19:33
Antwoord op  Patty Koot

Frank was degene die tv-programma’s wilde maken

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 19:36
Antwoord op  Insider

Nee hoor.

Gast
Rob rtl
november 26, 2020 18:42

Goede waarschuwende boodschap gaat hiervan uit;
Dit doet coke met een mens.
Die Rogier is volledig ontspoord door het witte spul.

Gast
After Eight
november 26, 2020 20:16
Antwoord op  Rob rtl

Presies.
Als je een kerel tegenkomt die op je poepert gaat mikken, dan is het tijd om 112 te bellen.

Gast
achtmet
november 26, 2020 22:03
Antwoord op  After Eight

Je kunt ook een vork op tijd inslikken ,dan heb je er tralies voor !

Gast
Greet
november 26, 2020 18:39

Rogier is totaal de weg kwijt dus haal hem alsjeblieft van tv.

Gast
Deug niet
november 26, 2020 18:16

Tot de dood ons scheid.

Gast
Patty
november 26, 2020 20:17
Antwoord op  Deug niet

Wie had het over poep?

Gast
Marja
november 26, 2020 20:45
Antwoord op  Patty

Patty poept op tafel.
Bedoel je dat?

Gast
Dries Roel Vink
november 26, 2020 18:16

Geestelijk gehandicapten!

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 18:29
Antwoord op  Dries Roel Vink

Aldus iemand die zich Dries Roel Vink noemt.

Gast
Misutoria
november 26, 2020 18:10

Die Rogier heeft wel echt laten zien dat die totaal niet spoort, zowel in de media als op tv bij Art. Een iets wat onder ontwikkeld puberaal kind zou zich nog volwassener hebben gedragen op tv bij Art dan Rogier..

Gast
Donald
november 26, 2020 18:08

Och gut toch, wat nu dan? Kunnen ze mee gaan doen aan een nieuw format: jouw ex vrouw/man/lhbtqrstvw dinges, mijn ex vrouw/man/lhbtqrstuvw dinges.

Gast
Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
november 26, 2020 18:04

Dit stel past wel bij de RTL kliek!

Bagger zoekt bagger

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 18:08

Nederlands leren, tokkie!

Gast
Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
november 26, 2020 18:17
Antwoord op  Patty Koot

Pardon!

U voor U of bek houden!

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
Gast
Patty Koot
november 26, 2020 18:28

Ook nu weer: Nederlands leren!

Gast
Doug Hole
november 26, 2020 18:40
Antwoord op  Patty Koot

hahahahahahha

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Doug Hole
Gast
Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
november 26, 2020 18:43
Antwoord op  Patty Koot

u voor u tokkie of bek houden!

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 18:53

Wederom: Nederlands leren!
Schoenpoetser.

Gast
vincent
november 26, 2020 18:38

“uw”

Dank u… (Met kleine letters.)

Gast
Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
november 26, 2020 18:44
Antwoord op  vincent

Pordon!

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 18:55

Ongeletterd varken.

Gast
Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
november 26, 2020 18:57
Antwoord op  Patty Koot

U voor u varken!

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 18:58

Nederlands leren!

Gast
Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
november 26, 2020 19:01
Antwoord op  Patty Koot

Pardon!

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 19:04

Pardon met uitroepteken betekent dat je je excuus aanbiedt.
Ik ga erover nadenken of ik je excuus accepteer.

Gast
Pro RTL verdedigd RTL ziekelijk
november 26, 2020 19:16
Antwoord op  Patty Koot

Pardon!

u voor u

Gast
Arie Slobeend
november 26, 2020 19:52

En zo ging het nog even door.

Gast
Ria
november 26, 2020 18:00

Jammer dat Frank met deze man een programma maakt.
Hij verziekt alles en vindt zichzelf geweldig.
Zet er eens een leuke vrouw bij als goede tegenpool en laat die Rogier nooit meer terugkomen.

Gast
Klaas
november 26, 2020 17:54

Hoop werkelijk dat ze ook van de TV gaan scheiden!!! Belachelijk wat een toneelstukken brachten die gasten. Dat een producent hier nog euro’s aan kan en wil verdienen. Walgelijk !!!

Gast
Kermit de flikker
november 26, 2020 17:50

Wat een kop heeft die vent toch; ik hoef natuurlijk geen namen te noemen!

Gast
Mark 2
november 26, 2020 17:45

Alles voor herteld.. lijkt me toch dat de chemie weg is.. dat ga je zien

Gast
Ilona vonk
november 26, 2020 17:44

Rogier moet aan zijn problemen gaan werken (verslavingen en andere issues), dan kan hij pas op een goede manier verder.

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 17:36

Top.
Bijna iedereen wil bij RTL, de enige echte commerciële zendergroep op de Nederlandse tv, horen en blijven.
Alleen de afdankertjes mogen weg.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Patty Koot
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen