Peter R. de Vries vindt Frank en Rogier kansloos stel

Peter R. de Vries vindt de manier waarop Frank Jansen en Rogier Smit hun huwelijkscrisis uitvechten in de media volstrekt smakeloos. Dat heeft hij gisteren gezegd in RTL Boulevard. De misdaadjournalist vindt zijn RTL-collega’s behoorlijk kansloos. Peter kon zijn mening over het stel gisteren niet langer voor zich houden. “Mag ik eens wat opmerken, jongens? Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen en toen zat ik daar in de stoel en heb ik mijn mond maar gehouden.

Vervolgens bitchte hij: “Ik begrijp er werkelijk niets van dat twee mensen die een relatie met elkaar hebben dit op zo’n manier uitvechten in de roddelbladen.”

Het is ongekend, vindt Peter. “Elke keer interviews geven en bankafschriften doorspelen naar de media en elkaar afbranden en afzeiken. Ik snap daar werkelijk niets van.”

Boulevard-host Luuk Ikink vindt het allemaal ook wel een beetje apart. Hij wijst ook op de ongemakkelijke setting van Rooijakkers over de Vloer, waarin de twee te gast waren. “Het was een rare setting hè? De een aan de andere kant van Europa en de ander samen met Art bij RTL op de bank.

Ik ken deze twee mensen zelf niet persoonlijk, maar het zijn nu collega’s van ons, maar ik krijg toch wel het idee dat ze toch wel klaar zijn met elkaar. Dat ze het idee hebben van: we zijn al jarenlang een duo, maar inmiddels wel noodgedwongen.”

Foto: RTL, NPO

24 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Frank
oktober 25, 2020 14:43

Peter R de Vries, heeft naar het schijnt wel mooi het bed gedeeld met Susan Smit, daar kunnen de meeste van ons alleen maar van dromen:)

Gast
Geneuzel
oktober 25, 2020 00:38

Ik word moe van dat LHBTI-TERREUR op tv.
LHBTI: Neei

Gast
AlexF
oktober 24, 2020 20:26

Kan ze kennen elkaar toen hij minderjarig was.

Gast
strontkar2019
oktober 24, 2020 18:12

Net of Peter air zo’n lekker mannetje is. Is volgens mij ook niet vies van een vrouwtje erbij.

Gast
Willem H.
oktober 24, 2020 15:17

Petertje R de Narcist, die zelf niks anders doet dan overal een mediacircus van maken daar waar hij zichzelf een rol heeft toebedeeld [en dat zijn er nogal wat] heeft weer eens wat te zeggen over een ander. Hilarisch.

Gast
annoniemus
oktober 24, 2020 13:42

Het huwelijk van Peter R was er ook één van een kansloos stel , meneer Peter R is tijdens zijn hele huwelijk vreemd gegaan , als het nog bewoog kroop Peter R er op !!!

Gast
colette
oktober 24, 2020 13:07

Eens met Peter die Rogier is een grote junk die al de darkrooms afloopt staat stijf van de coke en Botox is niks kan niks en zal nooit wat presteren praat Frank na Leuk ja Leuk Mooi ja Mooi Goed? ja Goed Heerlijk ja Heerlijk zum kotzen die griezel

Gast
robb
oktober 24, 2020 11:53

Wie maakt zich nu druk om dit stel laat ze het uitvechten zo als zo velen .

Gast
Duco van Deugen
oktober 24, 2020 11:49

Eenmaal per jaar ben ik het eens met Peter. Dit is die ene keer…

Gast
xxxxxx
oktober 24, 2020 10:54

Een normaal mens kijkt sowieso niet naar deze twee aanstellers. Van die kansloze types die voor de homo-erkenning ook niets positiefs uitstralen.

Gast
Ap
oktober 24, 2020 10:51

Betweter P de Vries was er weer,hij moest weer even wat zeggen,en meelopertje Ikkink is het er weer mee eens,nare mensen zijn het,boulevard is net als shownieuws waardeloos.

Gast
Bep
oktober 24, 2020 10:20

Het zijn net vader en zoon.Softe vader en een ontzettend verwend zoontje.

Geen gezonde relatie.Rogier wordt volwassen en Frank ga nu voor jezelf opkomen.Zet eindelijk dat verwende jochie op straat.

Gast
Michiel
oktober 24, 2020 09:51

Het is toch echt RTL en SBS die dit hele gebeuren blijven uitzenden. Ze hadden ook vanaf het begin kunnen zeggen; hier doen we niet aan mee. Maar goed, het zijn dan ook kansloze omroepen.

Gast
Fikkie
oktober 24, 2020 09:51

@Dokter Tinus…uw verlaagd uzelf door andersgeaarden Flikkers te noemen. Ik zie vaak uw opmerkingen hier en daar lusten de honden geen brood van, dus mijn vraag aan uw, komt u hier om alleen uw frustraties te botvieren of draagt u ook nog bij aan een leefbaar land waarin 17.5 miljoen mensen leven? Of gooit u liever olie op een smeulend vuurtje. Die twee heren zijn onderdeel van onze samenleving, net zoals u als HETERO dat ook bent. Als we elkaar eens respecteren zoals we wat dan ook zijn, zou dit land er veel leuker uit zien, denkt u ook niet. Want denk nu niet dat deze heren het helemaal niets doet hoe u over ze denkt. Sterker nog, ze geven u misschien nog een lange middelvinger na. Denk eerst eens na wat u voor uw computertje nu weer raaskalt en vervolgens hier neerzet.
Gewoon een vriendelijk verzoek!!

Gast
Fikkie
oktober 24, 2020 09:43

Ik haak iedere keer af als P.R de Vries een mening of een uitspraak doet want meestal is het een hoop poep als hij zijn mondje open doet. Wat betreft de twee andere heren moet iedereen lekker zelf weten hoe, wat en wie ze zijn. Dat is niet mijn zaak, niet de uwe en zekers niet de zaak van De Vries, die sowieso niets heeft met homo’s. Dat hij zich vastbijt in zaken zoals die van Nicky Verstappen vind ik te prijzen, maar voor de rest ie niemand geïnteresseerd in zijn mening. Iedereen leeft hoe hij/zij dat wil indelen. Gelukkig hebben deze mensen een bestaansrecht en dat moeten we vooral zo houden.

Gast
Eng Clubje
oktober 24, 2020 09:31

Waarom beschermt Peter R de Vries de heer Demmink?

Gast
Dokter Tinus
oktober 24, 2020 09:31

Hoe ver ben je gezonken als je als Peter Rudolf De Vries ingaat over de situatie van dat stelletje flikkers , heeft hij echt niks nuttigers te doen.

Gast
Jesse
oktober 24, 2020 09:30

Gewoon een “vi” cat fight

Gast
Beatrice
oktober 24, 2020 09:29

Peter is maar een gemaakt mannetje dat ook nog een maffiamaatje is (cor van hout). Een kunstmatige eenhoorn uit het lab. Hij was alleen goed bij het Holleeder theater. En linkser dan Peter kan bijna niet, al zou je dat niet snel zeggen.

Gast
wilfred degens
oktober 24, 2020 09:27

wanneer gaat tot de mediacourant redactie effectief doordringen dat Peter ? de Vries zijn “Ik vind” voor niemand in ons land wsl enige waarde in zich draagt. Die man roept teveel weerstand op om naar te willen luisteren van wat hij vindt. Of was er geen nieuws genoeg in de wereld voor de mediacourant redactie?

Gast
Eva Quirinius
oktober 24, 2020 09:27

Heel goed dat PeterR hier aandacht aan besteedt. /s

Gast
Veter R de Pies
oktober 24, 2020 09:24

Drama, drama wijn willen drama!

Gast
Hans Schoen
oktober 24, 2020 09:23

maar het zijn nu collega’s van ons: vandaar al die slijmopmerkingen van de RTL collega’s

Gast
rooie Rinus
oktober 24, 2020 09:17

Haak af bij “Peter R. de Vries vindt”

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen