Rogier Smit onuitstaanbaar in tv-show Art Rooijakkers

Rogier Smit bewees gisteren in de show van Art Rooijakkers opnieuw een vrij vervelend en onuitstaanbaar figuur te zijn. Hij reageerde tot twee keer aan toe erg onredelijk op vragen van de presentator. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Rogier ligt momenteel onder vuur, omdat hij zijn echtgenoot Frank Jansen op een goedkope en ordinaire wijze voor schut zet in de media. Hij begint erg veel divagedrag te vertonen: vorige maand gedroeg hij zich ook al zo raar in Koffietijd.

Gisteren was het stel te zien in Rooijakkers over de Vloer. De opnames waren drie weken voordat hun huwelijkscrisis losbarstte.

Thuisgevoel

Het ging op een gegeven moment over hun transfer van SBS naar RTL. “Waar ik heel blij mee ben, is dat we bij RTL zitten. Dat voelt echt wel als een familie. Dat hebben we bij SBS nooit gehad“, merkte Rogier op.

Daar had je geen thuisgevoel?“, concludeerde Art vragend.

Rogier ontplofte daarop: “Wat is dat nou voor onzin? Zit je me nou gewoon woorden… Helemaal niet!

Art: “Dat zeg je.”

Rogier: “Nee, dat zeg ik niet.”

Art: “Wat zeg je dan?

Rogier: “Ik zeg: het voelde niet als familie, maar dat wil niet zeggen dat we het daar niet naar ons zin hebben gehad.”

Art: “Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg: ‘Je had daar geen thuisgevoel.’”

Frank: “Nee, we hadden geen thuisgevoel daar. Dat kun je rustig zeggen.”

Rogier: “Het was gewoon een ander gevoel.”

‘Dit knip je eruit!’

Vanwege de mediaruzie tussen Frank en Rogier, nam Art deze week een vervolg op, waarin hij Rogier ontving om samen te skypen met Frank, die momenteel in Frankrijk verblijft.

Tijdens het gesprek tussen Art en Rogier ontstond er wederom een vreemde dynamiek. Rogier: “Er is heel veel gebeurd. Het is ook best wel heftig en emotioneel geweest. Het is wel zo dat elk huisje zijn kruisje heeft. Er zijn meerdere huwelijken die het emotioneel hebben.”

Art: “Als ik hoor wat er allemaal geroepen, gezegd en geschreven wordt, dan denk ik: die twee gaan nooit meer samen een programma maken.”

Rogier plotseling: “Nou, dit gaan we er dus uitknippen, dit gaan we niet gebruiken. Oké, cut. Nee, dat wil ik niet.

De camera draaide weg, maar de beelden werden toch gewoon uitgezonden. Art: “Je kan toch ook een antwoord geven dan?

Rogier: “Nee, ik wil het niet.”

‘Dit is insinueren!’

Art: “Wat ik bedoel te vragen: er wordt heel veel gezegd en geschreven…”

Rogier: “Ja, maar dit insinueren.”

Art: “Ik insinueer helemaal niks. Luister even…”

Rogier: “Art…

Art: “Nee, Rogier, luister naar me. Er is de afgelopen weken heel veel gezegd en geschreven, dus ik dacht: komt het goed met die mannen?

Rogier: “Absoluut, het komt zeker goed, maar we zullen wel heel veel moeten praten.”

Het skypegesprek tussen Frank en Rogier was overigens niet nieuwswaardig. De twee heren gaven aan dat ze een dipje hadden, alles vast weer goed komt en ze binnenkort gaan appen met elkaar.

Foto: RTL

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marlies van Venrooij
oktober 27, 2020 05:51

Frank is de oudste van de twee, maar blijkt ook de verstandigste: hij heeft de levenservaring al. Rogier, wat moet hij nog veel leren > als hij dat al zou willen? Net een nieuwe uitdaging, veel aanhangers die dit tweetal fantastisch vond. Maar dan ineens (zie je na alles wat wij als kijker al hadden opgemerkt hadden dat er iets aan de hand was), gooit een ‘spring in ’t veld’ plotseling alles weg en het ergste is dat hij daarbij totaal geen respect en waardering toont ten opzichte van zijn man/levenspartner! Dan ben je idd. niet volwassen genoeg om te volharden in datgene je bent aangegaan, zowel privé, als zakelijk. Wat jammer dat Frank dit moet meemaken en laat zien dat hij nog steeds dit allemaal tolereert van Rogier, dat is dus volwassenheid, dat is liefde! Maar liefde moet niet ontaarde in datgene Rogier laat zien of juist NIET laat zien! Ik wens Frank alle kracht toe, een liefdevol en ander maatje en vooral Rogier de wijsheid dat hij tenslotte inziet dat het in het leven niet alleen gaat om een strak gezicht, een weelderige haardos of een pil om in hogere sferen te belanden, wat dit alles maakt niet dat je er zo geliefd en prachtig voor de buitenwereld uitziet, het is je binnenste, dat Frank nog steeds bij zich zal blijven dragen, hij is immers een man met klasse als je na zo’n lange tijd alles hebt ‘gepikt’, zich nog steeds weet te gedragen. Het ga je goed Frank, je bent een topper! (En laat Rogier de schade betalen voor evt. breuk contract zou ik als tip meegeven)

Gast
Boosterrolla
oktober 25, 2020 00:18

Elke relatie heeft zijn ups and downs. Dus deze ook.
Laat die mannen lekker hun ding doen.
Komt allemaal weer goed.

Gast
colette
oktober 24, 2020 13:20

Omhooggevallen poppenkast pop met zn kromme benen whaaaaaa

Gast
Tobias
oktober 24, 2020 07:55

Hoe houdt Frank het nog uit met die narcistische ijdeltuit?

Gast
Vakantieman
oktober 24, 2020 07:19

@Flits Bom
Pannenkoek.

Gast
Flits Bom
oktober 24, 2020 06:57

Prachtige plastik toupet heeft die man.

Gast
Badmuts
oktober 24, 2020 06:31

Ook al reageert Rogier op een lompe manier, het is onfatsoenlijk van Eindredactie om over de rug van Rogier te willen scoren en het stukje er niet uit te knippen.

Gast
Nick
oktober 24, 2020 02:40

Totale dorpsgek dit. Zal wel zwaar aan de coke eindigen.

Gast
Televisieman
oktober 24, 2020 01:29

Niet nieuwswaardig gesprek wordt hier geschreven. Maar ondertussen wel er een artikel aan wijden.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 23, 2020 23:08

Leuk hoor zo’n interview. Het zou leuk zijn als Art ook zo stoer een willekeurig kabinetslid met een broer in de directie van Asta Zeneca op de grill zou leggen. Maar de pantoffelheld beperkt zich liever tot gedumpte valse nichten.

Gast
Simon Dekker
oktober 23, 2020 20:03

Frank moet wég bij die enge man. Serieus. Als je ‘toxic’ of ‘giftig’ in de woordenboeken opzoekt, staat er een foto van deze kneus naast. Ga toch weg man, halfie met je diva-hersenpan.

Gast
K Waterreus
oktober 23, 2020 17:11

Onzin! viel heel erg mee.

Gast
anonymous
oktober 23, 2020 16:24

Art was ook wel erg uit op relletjes en aan het insinueren met zijn vragen.
Ik zou ook geen antwoord geven.

Gast
Coca Cola
oktober 23, 2020 16:21

Deze man heeft duidelijk een drugs probleem. Op zich niet zo erg, want dan kunnen ze daar weer een programma over maken: “Rogier kickt af”

Gast
Uuuh
oktober 23, 2020 15:49

Mensen die een tv-programma nodig hebben om hun relatieproblemen uit te praten onder leiding van een matige presentator moet je altijd wantrouwen.

Welke publiciteitsafdeling verzint zoiets!

Gast
robert
oktober 23, 2020 15:22

Die Rogier heeft op tv ook al geen hersencellen. Wat een uitgesproken domheid etaleert deze man. MTS zwakstroom zeg ik.

Gast
Gerda
oktober 23, 2020 15:18

Ik heb dit programma nooit gevolgd eigenlijk, maar wel maanden terug iets van een gesprek gezien.. Toen nam ik al aan, dat die Rogier niet helemaal 100 procent was.. Daar kunnen deze mensen niets aan doen, maar ik was daarom wel verbaasd over hun bekendheid..
Nu ineens zou Rogier een junk zijn? Het spijt me, maar hij is een beperkt mens.. Dit komt werkelijk niet uit de lucht vallen. Verstandelijk beperkte mensen moeten niet misbruikt worden.

Gast
Mark
oktober 23, 2020 15:14

Rogier: “Ja, maar dit insinueren.”

Bedoeld ie niet insemineren?

Gast
Milan
oktober 23, 2020 14:47

Geen aandacht meer aan geven,

Gast
Arseen
oktober 23, 2020 13:27

Ook de kijker treft enige blaam. Die heeft deze verstandelijk gehandicapte gast zo geprezen en persoonlijk over het paard getild.
In werkelijkheid is het een vals sujet die zichzelf wil profileren als Maxima van Rtl in zo ook bij Koffietijd dat ik net op dat moment even zag. In werkelijkheid is hij (zij?) een vals prinsesje uit een mogelijk ander sprookje waar hij in leeft.

Gast
Stanislav
oktober 23, 2020 13:23

Ik vond hem best meevallen eigenlijk.. Hij ging ook leuk met zijn huisdier om.

Gast
MC Liegt Alweer
oktober 23, 2020 13:08

Wat een suggestieve onzin van dit MC kijkertje/stukjes schrijvertje.
Ach het zal wel een SBS adapt zijn.

De titel is onzin….

Next !!!!

Gast
o.p. lichter
oktober 23, 2020 12:58

Ik snap niet dat ze nog aandacht aan dit gedrocht besteden .

Gast
René
oktober 23, 2020 12:57

Titel is vier woorden te lang!

Gast
Martosaurus
oktober 23, 2020 12:57

Ik vermoed dat Rogier zijn neustussenschotje vaker stukadoort dan een Poolse klusjesman een huiskamermuurtje.

Gast
Frankie Jay
oktober 23, 2020 12:48

Coke rage – of hoe langdurig gebruik van coke en alcohol een onuitstaanbare klootzak van je maakt…
https://www.vice.com/en/article/kwk8yx/why-cocaine-makes-people-act-like-dicks

Gast
Nikolaas van Myra
oktober 23, 2020 12:45

Gelukkig gaan ze weer appen met elkaar. Echte liefde.

Gast
Tristan
oktober 23, 2020 12:41

Rogier is een eikel.

Frank is sympatiek

Gast
anna
oktober 23, 2020 12:39

Rogier ga aub aan je verslavingen werken, het gaat zoo niet goed met je en je sleurt frank erin mee.

En geloof me, als je clean bent heb je spijt van wat je nu allemaal doet.

Gast
Dries Roel Vink
oktober 23, 2020 12:37

Flikker op met die achterlijke, valse nicht. Zum kotsen 🤢

Gast
Diana
oktober 23, 2020 12:36

Tijd voor een afkickkliniek, lijkt me.

Gast
Joost
oktober 23, 2020 12:35

Wat Misutoria zegt inderdaad. Ik heb het ook van dichtbij gezien. Het heeft er alle schijn van dat hier sprake is van een uit de hand gelopen coke-verslaving.

Gast
Wilfred Genee
oktober 23, 2020 12:30

Wat een armoedige toestanden weer, next!

Gast
Remi
oktober 23, 2020 12:30

Vijf Uur Show weer keurig op een armzalige 107.000 kijkertjes ;)

#Kijkcijferkastjes

Gast
Art Rooijakkers
oktober 23, 2020 12:27

Volgend jaar krijg ik de Sonja Barend Award voor dit inteelt interview.
Terecht.

Gast
colette
oktober 23, 2020 12:13

Valse junk dat is het snap nietdat het programma weer op Tv komt Ik ga zeker niet kijken naar die engerd

Gast
Achtmet
oktober 23, 2020 12:11

Wat een gezeik met die valse truus ! Gewoon een zielig figuur die past in het bekende rijtje van Beruchte Nederlanders (bn ers)

Gast
Hermann Boring
oktober 23, 2020 12:10

Een simpele ziel die duidelijk niet met de roem kan omgaan. En ook nog eens een naar karakter heeft.

Gast
Roos
oktober 23, 2020 12:09

Irritant dominante kleuter.
Ik heb geen behoefte om nog naar een programma met hem te kijken.

Gast
Misutoria
oktober 23, 2020 12:06

Rogier was duidelijk onder invloed van cocaïne, ik herken het van mensen die ik onderuit heb zien gaan door dat spul. Hij was totaal onaanspreekbaar in de uitzending wat te wijten is aan teveel gebruik dat het zijn oorspronkelijke functie heeft verloren.

Gast
Karbonade
oktober 23, 2020 12:05

Toen Rooijakkers de heren interviewde in hun huis en tijdens het honden uitlaten sprak Rogier honderduit en liet Frank amper de gelegenheid om ook iets te zeggen.
Na de bl0edbonje zat Rogier maar wat te stamelen en liet niets meer los.
Voelde zich eerder aangevallen door Rooijakkers.
Een rare snuiter.

Gast
Lezer
oktober 23, 2020 12:05

Hoezo …hij begint?

Gast
Norvo
oktober 23, 2020 12:03

Cocaine is a helluva drug…

Gast
Marq
oktober 23, 2020 12:02

Pfff….. lekkker oppleuren met die randdebiel.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen