Famke Louise terug bij Jinek: RTL met extra lange show

RTL 4 pakt heel groot uit met het optreden van Famke Louise en Diederik Gommers in de talkshow van Eva Jinek. Er komt vanavond een extra lange uitzending in samenwerking met RTL Nieuws. Dat heeft de zender laten weten. Waar Jinek normaal gesproken om 22.00 uur begint, is dat vanavond om 21.30 uur. Samen komen Jinek en RTL Nieuws met een speciale uitzending, die de ondertitel ‘Samen tegen corona, maar hoe nu verder?’ heeft. Famke en Diederik zijn de hoofdgasten.

Twee weken na hun veelbesproken ontmoeting, schuiven influencer Famke Louise en IC-opperhoofd Diederik Gommers weer aan bij Jinek. “Hoe kijken zij, DJ Cem Araci die ook meedeed aan #ikdoenietmeermee en andere jongeren, nu naar de coronamaatregelen?

Daarnaast zijn onder andere Ernst Kuipers, directeur van het Erasmus MC, de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb, psycholoog en gedragswetenschapper Michaéla Schippers en viroloog en ontwikkelaar van Janssen vaccines Hanneke Schuitemaker te gast.

RTL Nieuws-anchor Pepijn Crone zet ondertussen de coronafeiten op een rij en peilde de stemming in Nederland.

Het is niet voor niets dat Jinek zo uitpakt met de komst van Famke Louise en Diederik Gommers. Met ruim 1 miljoen kijkers bezorgde Famke Jinek twee weken geleden haar beste dinsdagscore ooit bij RTL. Daarna zaten de kijkcijfers van Jinek bovendien duidelijk in de lift.

Famke Louise zorgde voor flink wat ophef met haar optreden bij Jinek, omdat ze een ongelooflijk onsamenhangend verhaal had over waarom zij tegen de coronamaatregelen is.

Foto: RTL

84 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
CB
oktober 6, 2020 07:06

@Bemmel, dat kun je wel zeggen, maar wij volwassenen (ik ben zelf in de 30) vergeten ook dat het brein van jongeren nog volop in ontwikkeling is én dat dat tot je 23e kan duren. Da’s 1. Ten tweede vergeten wij volwassenen ook te gemakkelijk dat jongeren ook gewoon jongere moeten kunnen zijn, en dus gewoon hun normale leven kunnen leiden. Eerlijk? Ik vind niet dat je jongeren verantwoordelijk kunt houden voor alle besmettingen. Het feit dat ze anderen besmetten, zegt meer over ons volwassenen (dat wij geen pas op de plaats maken als dat nodig is) dan over jongeren (die voor een belangrijk deel de toekomst vormen).

Gast
Bemmel
oktober 5, 2020 23:54

Ik heb Jinek gezien en ik maak me ernstig zorgen over het ontwikkelingsniveau van de jong volwassene. Of Jinek heeft geprobeerd gasten uit te nodigen die Famke niet zo schril laat afsteken maar wat een bedroevend resultaat. De een na de ander komt niet fatsoenlijk uit de woorden om over de inhoud maar te zwijgen. Met deze jongelingen is NL geen goede toekomst beschoren.

Gast
123
oktober 5, 2020 23:49

@Donald Dumb: Ik vraag het me af. Maar goed, dat is NL (en de wereld) anno 2020. 😢
Toch hoop ik oprecht dat het eens keertje klaar is met het uitmelken van onzinnige, en waarschijnlijk ook naïeve, mensen.

Gast
Corona-hoax
oktober 5, 2020 23:42

@huismaker
Je vergeet Dr, epidemioloog Dick Bijl. De man die Ab Oosterhaus al jaren geleden ontmaskerde.

Maar kritisch zijn en wetenschappelijk je werk in het belang van de burgers dient vaak NIET het belang van de Pharmafia. Verloor o a. daardoor zijn positie als hoofdredacteur bij Geneesmiddelen bulletin.

Gast
Donald Dumb
oktober 5, 2020 23:42

Echt he, heeft die Famke geen ouders die haar tot de orde kunnen roepen ofzo. Die zien toch ook dat hun dochter zich totaal belachelijk maakt?

Gast
123
oktober 5, 2020 23:38

Ooit hadden we Barbie en co, nu zijn het dit soort zakkenvullers. Een wereld zonder Barbie’s, influencers (wat dat ook moge betekenen) en andere radicalen zou alles een heeeeeeeeel stuk prettiger maken! Doe jezelf en de rest van NL een dienst, en ga je familie lastigvallen. Als zij het té erg vinden, dan zou dat een signaal moeten zijn voor jezelf om te stoppen met die media-geilheid.

Gast
Donald Dumb
oktober 5, 2020 23:19

Die SGP engerd zit bij Op1…
Kan iemand ons tegen die reli engerd beschermen?
Waarom krijgen die strenge christenidioten een voorkeursbehandeling wb corinaregels?

Gast
anoniem
oktober 5, 2020 23:11

@MC bezoeker 41 Mijn beeld van de oudere generaties is ook niet altijd even positief.. :-)

Gast
MC bezoeker 41
oktober 5, 2020 23:08

Mijn beeld van de huidige generatie jongeren wordt vanavond helemaal bevestigd bij Jinek. Ze willen daar allemaal hun mening verkondigen, maar hebben totaal geen benul van de materie en komen niet met oplossingen. Ik kan mij totaal niet meer levelen met mensen die maar 10 á 15 jaar jonger zijn. We hoeven ons denk ik niet meer te richten op thema’s als het milieu , want deze maatschappij gaat er gewoon aan. Kernwoorden voor de maatschappij over pak ‘m beet 30 jaar: oppervlakkig, lui, egoïstisch, agressief, dwarsheid,domheid…..

De meest fascinerende vond ik nog wel de samenvatting. Ik zie in praktijk ook dat het doornemen van een beknopte instructie vaak al teveel moeite kost. Als je nergens de verdieping zoekt, hoe kun je dan iets ter discussie stellen en eeniet goed onderbouwde mening hebben?

Gast
anoniem
oktober 5, 2020 23:05

@sea: om haar doelgroep te bereiken. Al weet ik eigenlijk niet of ze nu werkelijk zoveel invloed heeft..

Gast
sea
oktober 5, 2020 22:46

Ik begrijp ook niet, waarom ze van de influcencers nu precies dit ontzettend naieve maar ook erg domme en arrogante schaap nemen, om die rol te vervullen. Echt niet ok.

Gast
wam
oktober 5, 2020 22:43

oninteger, sorry typefout.

Gast
wam
oktober 5, 2020 22:42

Is er nu niemand die haar tegen zichzelf wil beschermen ? Zijn ze allemaal zo integer daar in die verrotte TV scene, dat ze haar zichzelf opnieuw voor gek laten zetten? Om te kotsen. Dit is Barbie voorbij.

Gast
anoniem
oktober 5, 2020 22:38

Het komt een beetje over alsof hij haar redder is. Als dat maar goed gaat..

Gast
David
oktober 5, 2020 19:49

Gommers solliciteert naar volgend seizoen Wie is de mol.
B bner

Gast
bril
oktober 5, 2020 19:16

Dit is wel een heel irritant dom wijffie. Ze heeft zelf niet door, door intense domheid, dat ze verschrikkelijk met onterechte egards wordt behandeld , omdat de media daar voordeel aan denken te hebben. Wat zal die geestelijk op haar bakkes vallen als ze ooit wat wijzer wordt en beseft hoe ze zichzelf te kijk heeft gezet. maar of dit wezen ooit wijzer wordt…Ik vrees van niet.

Gast
Jankwasi de Miljonair onthoudt zich even van commentaar, hij is druk bezig met al zijn geld uit subsidies te tellen.
oktober 5, 2020 18:52

Ja, niet bij te houden dat geld dat ik via mijn manager binnen weet te harken door her en der het woord ´racisme´ te gebruiken. Gaat zo goed ! Even allerlei rekeningen openen om al dat geld op te stallen, yoehee ! Stomme Nederlanders, Whahahaaa ! Jankwasi de miljonair.

Gast
John
oktober 5, 2020 18:49

@Robert,

Dat wijf is wel degelijk oerstom. Wie laat zich nu zo neerzetten omdat ´een manager´ daar voordeel mee denkt te behalen . Nou ? Wat ben je dan.

Gast
Sookie Stackhouse
oktober 5, 2020 18:09

Ach, mag het gedrochtje nog een keer? Gatverdamme.

Gast
Jeetje
oktober 5, 2020 17:53

@Famke Louise gebruikt opnieuw haatgolf in haar voordeel
ma 05 okt 2020 om 16:36

Je hebt nog niets gezien! Het is een praatprogramma, wat moet er dan in scene worden gezet? Dat ze voorbereidingen onder leiding van Gommers heeft gedaan, moge duidelijk zijn. Maar in scene zetten? Wat bedoel je ermee?

Gast
MolTalk
oktober 5, 2020 17:19

Uitmelken heet dat.

Gast
Robert
oktober 5, 2020 16:46

@Henk

Henk dat wijf is niet zo dom als jij denkt, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, dat noemen we voortschrijdend inzicht.

Hadden alle jongeren dat inzicht maar.

Gast
Famke Louise gebruikt opnieuw haatgolf in haar voordeel
oktober 5, 2020 16:36

Alles is in scène gezet.

Gast
,WEST*DE ENIGE ECHTE,
oktober 5, 2020 16:14

Wordt spannende tv bij Eva met interessante onderwerpen

Eva tegen Famke ….. hoe was je dag vandaag
nou stond om half 10 op
maakte me zelf en het bed op
koffietijd gekeken en koffie gedronken met een moorkop
dan mn dagelijkse fijne wasje op 30 graden
moest wel even naar de Spar voor een pak Omo , ja zat nog te dubben tussen twee wasmerken, maar de reclames op RTL helpen me daarbij hoor !
ja mn slipjes en bh`s moeten toch lekker fris ruiken nietwaar
Daarna even gauw een wip met de buurman , en lekker na douchen met zn twee
dan is het tijd voor de lunch en om 14 uur even bijkletsen met Janine op nr 34 in de laan tot 15.30 ze heeft trouwens heerlijke sherry, waarvan ik de naam niet mag noemen natuurlijk, maar dat vertel ik je straks na de uitzending wel
Dan mn haar even laten doen door kapper Mario , die ook aan huis voetmassage geeft , nou toen ik even liggen , met twee komkommerschijven op mn ogen . Trok mn mantelpakje van Armani aan , en mn nieuwe naaldhakken van 495 euro die ik zaterdagmiddag bij de Bijenkorf heb gekocht en toen ging ik naar mn restaurant in Hilversum en had me voorbereid op deze talkshow

dus druk druk druk Maar wat een dag he EEF en waar wou jij het over hebben ? oh ik weet het al, de zieke TRUMP !

Gast
anonymous
oktober 5, 2020 16:05

Goed dat ik het weet, kijk ik niet

Gast
Jan van Eerten
oktober 5, 2020 16:04

Jammer van die Gommers,op zich wel een prima kerel.
Die Femke is gewoon een domme doos

Gast
Mike
oktober 5, 2020 15:47

Geniaal! Je kunt niet eens zijn met de opvattingen van Famke, maar dit soort idioten lopen er meer rond dan we denken. Een open discussie met Gommers is echt heel goed. We zullen vaker in situaties moeten denken aan de minder bedeelde Hollander qua hersenen. Deze groep voelt zich niet gehoord en niemand binnen politiek NL spreekt hun taal, vandaar dat ze zich aangetrokken voelen tot populisten als Wilders en Baudet. Gommers probeert een discussie op gang te brengen door een brug te leggen tussen mensen. Daar zouden we vaker aan moeten werken ipv al dat zure gezeik hier.

Gast
Deep throat
oktober 5, 2020 15:28

Gommers luistert helaas naar amateurs die beweerden dat de piek corona ic-opnamen eind mei zou zijn. Dat zou betekenen dat we nu minstens ruim 30.000 doden hadden gehad. Zelfs een kind had begin april kunnen berekenen dat de piek circa half april zou liggen omdat toen in Brabant en Limburg het aantal ziekenopnamen al daalde en in de rest van Nederland maar langzaam toenam. Ook had men indien nodig in Vlaanderen ic-patiënten kunnen opvangen. Er was toen daar een verschot van bijna 1000 bedden.

Gast
StefanV
oktober 5, 2020 15:28

Dom wicht herziet ongeïnformeerde mening en krijgt riant podium om dat op tv te vertellen. Haar manager is er vast blij mee, al die aandacht voor het “merk” Famke Louise…

Gast
ton
oktober 5, 2020 15:23

MEDIA = VIRUS

MENSEN WORDT WAKKER….

Gast
Bastiaan
oktober 5, 2020 15:05

iemand met zulke domme uirspraken aan een tafel zetten! Daarbij willen de mensen hoe erg het allemaal ook is wel eens watt anders als corona corona en geouwehoer erover.

Gast
Mike
oktober 5, 2020 15:04

Diederik Gommers is de volgende loverboy die zich voor eigen gewin over haar ontfermt. Famke Louise is een makkelijk beïnvloedbaar slachtoffer.

Gast
The Masked Virus
oktober 5, 2020 14:48

Bij RTL gaan ze nu nog eens proberen iedereen aan een maskertje te krijgen.
Rijkelijk laat.

Gast
Pettie Fart
oktober 5, 2020 14:38

Ik hoop dat niemand gaat kijken. Mongooltjes als draaikont en borderliner Famke moeten niet beloond worden met extra airtime. En Jinek alleen al is de moeite niet waard.

Gast
ome H
oktober 5, 2020 14:38

Heeft ze nu liefst 2 A4’tjes nodig??

Gast
Laat
oktober 5, 2020 14:36

Gommers vertrouw ik ook niet meer dat gegeil met jonge vrouwen.

Gast
Jeetje
oktober 5, 2020 14:31

Goh, suckerpunch is ook wakker geworden.

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 5, 2020 14:14

Die Gommers speelt het wel slim; hij gebruikt dat bereik van Famke om zo toch tot de verstandelijk minder bedeelde te komen.

Slim!

Gast
Jan de 💩
oktober 5, 2020 14:13

Hup , terug achter de kassa , het is leuk geweest .

Gast
Is Bert Ernie?
oktober 5, 2020 14:09

Paul Lamote
ma 05 okt 2020 om 14:05

Famke niet maar de baas van videoland. Gommers trapt erin want heeft niet door dat hij wordt misbruikt.

Gast
Paul Lamote
oktober 5, 2020 14:05

Als Famke dit allemaal zo gepland had was het een meesterzet.

Gast
Cees
oktober 5, 2020 14:05

Die Gommers is ook wel graag op tv zeg.

Gast
Garry glamour
oktober 5, 2020 14:02

Gommers en Kuipers zijn zo vaak in talkshows dat je je af gaat vragen of ze hun kostbare tijd niet beter kunnen benutten om mensen beter te maken . Pas op voor overkill .

Gast
man pan
oktober 5, 2020 14:00

Het is meer een mentaliteit probleem, mensen nemen hun verantwoordelijkheden niet.
Het is net als met die k.t studenten, eerst op vakantie gaan in Spanje, Griekenland en daar zitten feesten en zuipen. Besmet terugkomen lekker doorfeesten, iedereen in hun omgeving besmetten en nu huilie huilie doen omdat ze geen goed onderwijs krijgen.
HALLO, door jullie toedoen zijn alle studentensteden veranderd in rode brandhaarden, ligt het hele onderwijs op zijn gat en liggen de ziekenhuizen vol.

Gast
Maup Caransa
oktober 5, 2020 14:00

Willem Engel van morbide viruswaanzin, QAnon die dan weer gesteund wordt door Forum voor Democratie, het moet niet gekker worden.

Gast
Maup Caransa
oktober 5, 2020 13:59

Waar gaat het over. heb je het over jezelf dombo?

Gast
Waar gaat het over
oktober 5, 2020 13:58

Nodig Willempje Engel ook nog ff uit,je weet wel die gozert van die dansschool in Rotterdam Overschie

Gast
Bennie D.
oktober 5, 2020 13:53

@Een vooropgezette communicatie strategie
ma 05 okt 2020 om 12:56

Alles op tv is bedacht, doordacht en wordt het liefst groot gebracht.
Ik begrijp jouw probleem niet. Ik ben ook geen fan van Jinek maar nu
heeft ze een meesterzet gedaan. Eens kijken of de uitvoering te pruimen valt.

Gast
Eva
oktober 5, 2020 13:52

Alles voor de kijkcijfers dus! Hebben die mannen niks te doen of zo. Kennelijk niet, nou gaat mijn beurt voorbij.

Gast
Waar gaat het over
oktober 5, 2020 13:50

Maup…………IQ van 34 jij?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen