Bijenkorf laat Talpa-directeur 16 minuten in rij staan
Het luxewarenhuis De Bijenkorf heeft Paul Römer, tv-directeur van Talpa Network, zaterdag maar liefst 16 minuten lang in de rij laten staan. Dat briest hij in een bericht op Twitter. Normaal gesproken is Paul Römer met zijn hoge functie de man die mensen op zich laat wachten, maar nu waren de rollen even omgedraaid en dat zit hem niet lekker. Hij moest net als de gewone mensen dik een kwartier in de rij staan, omdat een klant vóór hem een cadeautje ingepakt wilde hebben.
Even na twee uur ’s middags liet Paul gisteren zijn ongenoegen blijken. “Bij De Bijenkorf pakken ze alles heel zorgvuldig (en zeer langzaam) in. Dat is fijn, behalve als er vier mensen voor je zijn.”
Door die andere klanten moest Paul een flinke portie van zijn vrije tijd inleveren. “Derhalve 16 minuten moet wachten, om als je aan de beurt bent te horen dat vanwege het ontbrekende prijsje, je naar een andere kassa moet.”
Heel handig is het niet om met een product zónder prijskaartje naar de kassa te gaan. Hij werd dan ook naar de servicedesk gestuurd.
Kennelijk verwachtte Paul dat de caissière de prijs zou gaan opzoeken, zodat hij de rij zélf 16 minuten zou hebben opgehouden.
Foto: NPO Radio 1