Miljuschka gaat haar striae en cellulitis laten zien op tv

Miljuschka Witzenhausen heeft vorige week opnames gehad in Mexico, waarvoor ze zichzelf in een bikini heeft gehesen. Ze heeft er bewust voor gekozen om haar striae, cellulitis en vetrollen niet te maskeren, waardoor de tv-kijker dat binnenkort gewoon te zien krijgt. Dat vertelt ze op Instagram. Het is tegenwoordig helemaal hip op ‘Insta’ om ook je lelijke kanten te laten zien. De RTL Boulevard-bekendheid heeft daarom een foto van haar ‘bubble but met tijgerstrepen’ geüpload.

Witzenhausen wil zichzelf bevrijden. “Ik zal naast deze #eerlijkefoto ook eerlijk tegen je zijn over wat er soms omgaat in mijn hoofd. Ook bij mij grijpt de onzekerheid nog soms naar de keel. Deze week ben ik meerdere keren op plekken geweest in Mexico waar ik in bikini moest omdat het een item was met bijvoorbeeld zwemmen.

Die tv-opnames in het zonnige Mexico maakten haar onzeker. “De gedachte dat dan iedereen achter het beeldbuis kan zien hoe ik een bommetje doe inclusief striae, cellulitis en wobbelende vetrolletjes. Dat veroorzaakt toch altijd een lichtelijk paniekmoment. Duizend gedachten flitsen dan door mijn hoofd die vooral te maken hebben met hoe ik wil dat anderen mij zien.”

Eigenlijk wilde Witzenhausen zich bedekken. “Ik zou ervoor kunnen kiezen om het vanuit een andere hoek te filmen, om deze items niet te filmen of om zelfs bedekkend te gaan zwemmen. Maar dan denk ik aan alle vrouwen die hetzelfde voelen omdat het ideaalbeeld constant zo word voorgeschoteld dat we aan de rand van het zwembad zitten te twijfelen om onszelf te laten zien. Ons schamen om in bikini naar de wc te lopen zonder doek om ons heen.

Daarom heeft ze een foto van haar ‘bubble but’ geplaatst. “WARNING! Ik zal vaker dit soort #eerlijkefoto van mezelf delen om mezelf te bevrijden😘.

Na de bilfoto plaatste smulpaap Witzenhausen weer allemaal fotootjes van eten, waaronder haar zelfgebakken amandelkoekjes. Hopelijk heeft de presentatrice voor haar volgende #eerlijkefoto een wide-angle-lens op haar telefoon zitten.

De bilfoto:

View this post on Instagram

Bubble but met tijgerstrepen Ik zal naast deze #eerlijkefoto ook eerlijk tegen je zijn over wat er soms omgaat in mijn hoofd. Ook bij mij grijpt de onzekerheid nog soms naar de keel. Deze week ben ik meerdere keren op plekken geweest in Mexico waar ik in bikini moest omdat het een item was met bv zwemmen. De gedachte dat dan iedereen achter het beeldbuis kan zien hoe ik een bommetje doe inclusief striae, cellulite en wobbelende vetrolletjes. Dat veroorzaakt toch altijd een lichtelijk paniekmoment. Duizend gedachten flitsen dan door mijn hoofd die vooral te maken hebben met hoe ik wil dat anderen mij zien. Ik zou ervoor kunnen kiezen om het vanuit een andere hoek te filmen, om deze items niet te filmen of om zelfs bedekkend te gaan zwemmen. Maar dan denk ik aan alle vrouwen die hetzelfde voelen omdat het ideaalbeeld constant zo word voorgeschoteld dat we aan de rand van het zwembad zitten te twijfelen om onszelf te laten zien. Ons schamen om in bikini naar de wc te lopen zonder doek om ons heen. De foto’s die we maken en plaatsen op een vakantie van ieder gezinslid in zwemgoed behalve onszelf. Dus dan besluit ik toch in het diepe te springen met alles erop en eraan ongefilterd. Waarna ik er altijd trotser en bevrijder uitklim. Dit is wie ik ben en dus dit is hoe ik wil dat ik gezien word. Dus hier een foto van mijn bubble but waar ik trots op ben. Inclusief de tijgerstrepen die ik heb verdiend met iedere hap die ik neem voor mijn smaakinvestering en levensgenot. WARNING! Ik zal vaker dit soort #eerlijkefoto van mezelf delen om mezelf te bevrijden😘

A post shared by Miljuschka (@miljuschka) on

Foto: RTL

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Flits Bom
februari 25, 2020 08:10

Ja joh, neem nog een gehaktstaaf.

Gast
wesley
februari 24, 2020 20:17

Blijft een waanzinnig knappe vrouw!

Gast
Patricia
februari 24, 2020 20:15

Het resultaat van vet, boter en suiker. Wees er maar trots op.

Gast
tim
februari 24, 2020 19:18

tja: wie is zij??

Gast
Daaristieweer
februari 24, 2020 16:56

Duidelijk familie van Holleeder. Helemaal van het padje af…….

Gast
iemand
februari 24, 2020 16:29

Wat willen vooral bekende vrouwen toch iedere keer bewijzen is het aandacht of wat. Ze hoeven ons niet iedere keer te vertellen dat je tevreden met jezelf moet zijn dat doen we zelf wel. Omdat zij zich vol eet de hele dag door, moet ze zelf weten, maar dan moet je ook de gevolgen er van dragen. Waarom schamen mannen zich niet in zwembroek de meeste hebben echt geen adonis lijf maar die hoor je daar toch ook niet over.

Gast
Britt Scholte Lover
februari 24, 2020 16:22

Wanneer gaat ze nu helemaal n.aakt ? ze durft toch zo nodig alles? Laat dan alles zien!

Gast
Bert
februari 24, 2020 16:07

Meerdere kinderen gebaard, dertig plus en nu nog een instagram model willen zijn. En zo eerlijk met haar striae en cellulitus. Was haar moeder maar ook zo eerlijk over De Neus…

Gast
Dikkiedik
februari 24, 2020 14:07

Ze heeft ook nog een poesje, heel zielig het is kaal en heeft een open ruggetje!

Gast
anonymous
februari 24, 2020 14:06

Wordt een beetje ziek van de overexposere van deze arrogante troela.

Gast
Jess
februari 24, 2020 14:04

Hoelang moet dit eencellig wezen het nog over ”body-pride”en eten gaan hebben? Wat een aanfluiting.

Gast
Kip
februari 24, 2020 13:56

Ben benieuwd of ze het ook doet wanneer ze diabetes benen met oedeem heeft. Zoals Arnie al zei, het is gewoon aandacht trekken.

Gast
Trumpo
februari 24, 2020 13:55

Dat wijf heeft zich laten inlijven (punt intended) door Weight Watchers en laat haar dikke uitgewoonde lijf nu voor veel geld overal zien. En over een jaartje krijgen we natuurlijk de ‘na het dieet’ foto’s….

Gast
Kop
februari 24, 2020 13:19

Zal wel onderdeel zijn van haar WW-reclame. Gelukkig worden kinderen niet gepest als hun moeder haar blote billen op insta zet. Dat is alleen wanneer het de BN’ers niet uitkomt.

Gast
Tino
februari 24, 2020 13:11

Dank je wel, dank je wel als wij toch geen BN’ers hadden wat ben je toch een goed mens

Gast
Magnus Dickendorfer
februari 24, 2020 13:10

Mil is een lekker ding, ik zou haar doen! Liever een vollere vrouw dan een gratenpakhuis.

Gast
snoezigkleinhertje
februari 24, 2020 13:08

Met dat lijf is ze in een boerka nog gruwelijk.

Gast
rooie Rinus
februari 24, 2020 13:00

Ach, Asha ten Broeke heeft het ook niet makkelijk.

Gast
Matty
februari 24, 2020 12:57

Wat een mens al niet doet om in de belangstelling te willen staan! Lekker belangrijk allemaal!!!

Gast
Flauwe Kul
februari 24, 2020 12:55

Op haar voorbips zat ook een ongelooflijke streep… maar wat dat nou weer is?

Gast
Jantien Visser
februari 24, 2020 12:53

Geweldig, daar zat ik echt op te wachten.
Zowel striae a;s cullulitus heb je of heb je niet, ongeacht of je dik of dun bent. Ligt gewoon aan je type huid.
Je kan smeren en sporten en zelfs op de kop gaan staan bij een speciaal dieet. Geeft niets, je krijgt het of niet.

Gast
Arnie Alberts
februari 24, 2020 12:50

Het blijft hoe dan ook een vorm van aandacht zoeken.

Gast
Piet Pannelap
februari 24, 2020 12:46

Ze blijft wel een zeer innemende persoonlijkheid. Zelfs als zij de Mol blijkt te zijn zal ik fan blijven. Wat een schatje.

Gast
Claar Koomen
februari 24, 2020 12:42

Wat knap dat ze dat durft zeg! Zielepietje

Gast
Britt Scholte Lover
februari 24, 2020 12:41

mmm ik vind dit wel lekker hoor, beter dan die magere modellen of zoals die Wendy van dijk met haar graat magere lichaam

Gast
Danny
februari 24, 2020 12:40

Ik erger me hier echt aan. Afgelopen week stond deze foto al in het AD.
Hoe laag kun je zinken om met je blote bips in de krant te komen wat de reden ook is. Vond het een leuke meid maar hou ff op met je vetrollen en je bips overal te tonen. Word een 2e Roxanne nu ,halfnaakt te poseren en huppa het komt weer op TV

Gast
Webcrawler
februari 24, 2020 12:39

Miljuschka Witzenhausen nooit van gehoord.

Gast
Kuis
februari 24, 2020 12:28

Miljuschka hoeft he-le-maal niets te bedekken wat mij betreft… ik zou haar de hele dag doen als ze dat zou willen…

Gast
Wil van Bil
februari 24, 2020 12:27

Heel fijn dat ze haar reet met ons wil delen!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen