BN’ers gaan hart uitstorten in primetimeshow Jeroen

Jeroen van der Boom komt met een nieuwe zaterdagavondshow op SBS 6 waarin bekende Nederlanders hun hart bij hem uitstorten. Het programma heet Hoge Bomen, zal te zien zijn op prime time en debuteert op 11 april. Eén van de gasten in de nieuwe show is Rachel Hazes. “Ze spreekt openhartig over haar burn-out, haar gecompliceerde relaties met haar kinderen en haar nieuwe liefde. Ook te gast is Martien Meiland die zich van een heel kwetsbare kant laat zien“, aldus de zender.

Van der Boom ‘schetst in een persoonlijk gesprek aan de piano de levenslijn van zijn bekende hoofdgast’. “Samen herbeleven ze bijzondere momenten, met behulp van video’s, foto’s en de muziek die bij die momenten past.”

De gesprekken moeten diepgravend worden. “Wat was bijvoorbeeld de eerste baan? En wie was de eerste grote liefde? Jeroen omlijst de mooiste en meest bijzondere momenten met prachtige, toepasselijke liedjes.”

Verdere gasten zijn John van den Heuvel, Louis van Gaal en Sylvie Meis. “En bekende artiesten komen langs om deze liedjes ten gehore te brengen, onder begeleiding van Jeroen en zijn huisband.

Hoge Bomen is een format van Talpa Network en wordt geproduceerd door ITV Studios Netherlands. De eerste aflevering is op zaterdag 11 april om 21.20 uur op SBS 6.

Foto: SBS

75 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ronald
februari 26, 2020 06:53

Op Rachel zitten we echt niet te wachten.

Gast
maria
februari 25, 2020 16:37

En dan om het nog onaantrekkelijker te maken lees ik nu Sylvie Meis…haha..hoe radeloos moet je zijn!!! Oh ja, en niks mogen vragen over Raf (die goed is weggekomen) en haar 8ste verloofde. Sjonge, jonge, jonge en zich dan presenteren als een alleengaande moeder die zo gewoon is gebleven.

Gast
Joop55
februari 25, 2020 12:53

Allemaal mensen om te poepen, spluuusshhh en daar gaat het reservoir weer.

Gast
Fred de Kenner
februari 25, 2020 10:00

Goh wat leuk een programma met mensen die kent van de televé

Gast
burp
februari 25, 2020 00:38

Je kunt wel bedenken welke debielige BN/ners hier aan mee gaan doen. Want een weldenkend mens met hersens kijkt wel uit.

Gast
Elbert
februari 24, 2020 20:13

Dieptepunt presenteren bij SBS6 was (nu Omroep Maxx) Piet Paulusma. Lieve man hoor maar presenteren is niet zijn ding. Hij bracht het weerbericht altijd op de wijze van….en gaan we nog neuken vanavond? Ze moeten bij SBS6 toch eens te rade gaan of ze niet iets aan de presentatie van sommigen kunnen doen.

Gast
Elbert
februari 24, 2020 19:54

Bij SBS6 hebben ze sowieso een gebrek aan goede presentatoren. Zinnen aflezen van een autocue kan elke Nederlander. Bij SBS6 draait het niet om het presenteren ansich maar op het uiterlijk hoe je er uit ziet. Heb je je kop mee verdien je nog een hoop geld ook. Hoeveel “presentatoren” staan er al jaren en staan voor de camera of ze er voor het eerst staan. Zo nep die zender. Viktor Brand vormt nog de enige uitzondering met Mr. Frank Visser maar de rest is brandhout.

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
februari 24, 2020 19:46

Wat een marginaal volk. Rachel Hazes en Sylvie Meis. Hoe verzin je het.
Waarom moet het toch allemaal zo banaal en geestdodend zijn op sbs6.

Gast
Klimaat optimist (powered by R JENSEN)
februari 24, 2020 19:46

Gemaakt door tv-clown John de Mjol van Talpa-Pipo-tv. Briljant… we zitten er hier klaar voor….. voor commentaar.

Gast
Klimaat optimist (powered by R JENSEN)
februari 24, 2020 19:43

Prachtig die mentale BNN-er diarree op tv….. JdM dacht.. ik heb zoveel wereldvreemde gedachten…. ik maak er een tv programma van. SBS poepf.

Dit zei nathalie van 8 vandaag tegen mij.

Gast
Elbert
februari 24, 2020 19:35

Die vreselijke met zichzelf ingenomen Jeroen van de Boom weer op tv? Wat een vervuiling van de buis. Kan me nog herinneren dat hij ooit Weekendmiljonairs presenteerde. Zat hij dames openlijk te “versieren” Oh wat een mooie vrouw zit er tegenover me, zei hij ooit tegen een kandidate. Dat zou een Robert ten Brink nou nooit doen dat is een klasse presentator. Netjes en correct. Zo hoort het ook. Met Jeroen was het dan ook geen succes en was het snel van de buis. Presenteren is een vak wat voor weinigen is weggelegd. Ik snap en begrijp de populariteit van deze man totaal niet!

Gast
Het geld van Ome John verdwijnt als sneeuw voor de zon
februari 24, 2020 18:07

De zoveelste flop van een Talpa-clown zonder gunfactor.

Gast
maria
februari 24, 2020 17:48

Tjonge jonge, hoe durf je het aan te kondigen!!! Wie wil het weten en wie wil het zien??? Teiltje of twee of drie. Hou de zogenaamde interessante weetjes binnenshuis. Een opvallend openhartige meneer Martien…wie wil het zien..NOT en Rachel die zelf niets heeft gepresteerd behalve twee gemankeerde kids op de wereld gezet waarvan Roxanne goed terecht kan komen.

Gast
Donald Dumb
februari 24, 2020 16:43

Als je met een ‘nieuw’muziekprogramma komt en je zet Jeroen vd Boom erop en laat Roxanne Hazes opdraven, ben je gelijk al je geloofwaardigheid kwijt. Sta al met 2-0 achter…

Gast
shrink
februari 24, 2020 16:38

Jeroen van der Boom, de gemankeerde stofzuigercolporteur die als ambulant vertegenwoordiger mislukte en nu om volstrekt raadselachtige redenen een BN’er is geworden…

Gast
Natte Nel
februari 24, 2020 16:18

Ron
ma 24 feb 2020 om 14:21

Jij doet tenminste niet net alsof je de Nederlandse taal beheerst, Ronnie-boy!

Gast
Natte Nel
februari 24, 2020 16:15

Miepie
ma 24 feb 2020 om 11:33

Interpunctie, Miep! Interpunctie!

Gast
Robert
februari 24, 2020 16:09

Weer die verlopen koppen van die “sterren” op de TV Gordon, Brard enz

Kunnen ze bij SBS6 niet iets beters verzinnen, wat een armoede!

Gast
bus
februari 24, 2020 15:16

kunnen ze dat niet thuis doen met hun partner. redden ze hun relatie misschien wel

Gast
ron
februari 24, 2020 14:21

VERSCHRIKKELIJK EN NU AL EEN FLOP !
JEROEN VAN DER BOOM DIE GAAT ACTEREN HOE ONTROERT HIJ IS.

Gast
Jeep
februari 24, 2020 14:17

WAAROM?!!!

Gast
Jess
februari 24, 2020 14:08

Jeroen vd Boom, is dat niet die ouwe, uitgerangeerde lul die nog geen twee zinnen aan elkaar kan breien? Ah,nee, bedankt.

Gast
anonymous
februari 24, 2020 14:08

Flop

Gast
Potverdorie
februari 24, 2020 13:58

Kunnen kijkers ook bellen en geld winnen?

Gast
MediaPrak
februari 24, 2020 13:44

Een interview programma olv Jeroen vd Boom. Wie bedenkt dat?

Gast
Ernst
februari 24, 2020 13:27

Gaat het ook over dat ooggeknipper van jeroen? want dat is toch ook zielig!

Gast
Chantal
februari 24, 2020 13:14

De gesprekken moeten diepgravend worden. “Wat was bijvoorbeeld de eerste baan? En wie was de eerste grote liefde? HAHAHA Dat is wel heeeeeeeeel diep!

Gast
Jeff Alberts
februari 24, 2020 12:52

Call tv terug!!!

Gast
joskijkttv
februari 24, 2020 12:52

jullie praten over dochter Roxanne het gaat over moeder en maanden geleden opgenomen??
Was erbij 2 wkn geleden erg verrassend

Gast
Annemarie
februari 24, 2020 12:41

Kansloos

Gast
Viola
februari 24, 2020 12:39

@Linde,Ik dacht precies hetzelfde.

Deze mensen laten echt niet het achterste van hun tong zien,Sylvie speelt een rol, Rachel is achterdochtig, Meiland is de enige misschien.

En wat Louis er tussen doet?

Gast
Robie
februari 24, 2020 12:38

hahahahahahahahahaha, dit moet toch een vroege 1 april grap zijn

Gast
o.p. lichter
februari 24, 2020 12:38

En de onvermijdelijke martin meiland natuurlijk ook weer van de partij .

Gast
Donald Dumb
februari 24, 2020 12:38

Bastiaan. Uiteraard. De mensen die voorkomen in de Rolodex van John de Mol. Hij weet gewoon niet beter.

En Roxanne Hazes is ook hip zie ik. Ze heeft ook een burn out gehad.
Ach gossie…ja het is ook zo zwaar pretenderen een zangeres te zijn terwijl je dat niet bent…

Gast
Bastiaan
februari 24, 2020 12:28

Agh wat origineel, weer diezelfde BNN-ers die we al in elk programma tegenkomen?

Gast
Bart
februari 24, 2020 12:27

Weer een prime-time show met Jeroen van de Boom. Een van de figuren waar ze nu juist vanaf moeten bij SBS. Hoge Bomen was trouwens ooit een AVRO programma van Pieter Jan Hagens. Op locatie en zonder het muziek element er in.

Gast
Pauline
februari 24, 2020 12:25

Dat wordt dus oud nieuws want is al maanden geleden opgenomen. Verder kun je al die bagger al lezen op hun eigen Instagram want daar zijn ze nogal goed in of er 8s al een boek waar alles instaat.

Gast
Annie
februari 24, 2020 12:24

Tja daar zit Nederland op te wachten. Ik vind die Jeroen v.d. Boom ook niet de moeite waard om r voor thuis te blijven. Geen talent en geen rasartiest maar een geldbeluste en mediaverslaafde graaier, harkt graag zoveel mogelijk euries zijn kant op bah
Geef mij maar Willem Duys of Mies Bouwman.

Gast
Timo
februari 24, 2020 12:23

Het is niet de bedoeling dat SBS hits gaat scoren, hoor. Die tokkiezender moet zo snel mogelijk van de buis, om het gemiddelde IQ van Nederland nog een soort van hoop te geven.

Gast
Donald Dumb
februari 24, 2020 12:23

Ach jee. Het B garnituur artiesten heeft weer een baantje toegewezen gekregen. Weer iets met een Hazestelg. Laat maar…

Gast
joskijkttv
februari 24, 2020 12:22

GOEIE NAMEN!!!
MUZIEK……SHIT IK DENK DAT DIT GAAT LUKKEN

Gast
tim
februari 24, 2020 12:17

mmmmm beste liedjes was ook ok…..hoge bomen. nice

Gast
john
februari 24, 2020 12:17

ben geweest bij de opnames is heel goed sorry

Gast
Nils Holgersson
februari 24, 2020 12:15

Zoveelste zelfbevlekking door Talpa.

Ik pak de popcorn alvast #flopperdeflop

Gast
Bert
februari 24, 2020 12:13

Rachel Hazes, dochter van zanger die haar moeder op 14 jarige leeftijd eens op zijn schoot mocht nemen.

Met een dergelijke gast haal je het hele programma onderuit. Smerig kermisvolk….

Gast
Dennis
februari 24, 2020 12:11

SBS moet gewoon opgedoekt worden.
De zender is kansloos tegen RTL en al helemaal tegen NPO.

Door de komst van Netflix etc is Nederland te klein en geen interesse meer in meerdere commerciële TV.

Gast
Rinus
februari 24, 2020 12:07

Eindelijk een programma met diepgang!

Gast
re-cycle
februari 24, 2020 12:05

BN-ers en SBS6 : de bekenden worden gezien de kijcijfers steeds minder bekend….

Gast
Geen zogenaamde BN’ers a.u.b. meer
februari 24, 2020 12:03

Kan er nu nooit iemand ooit eens iets nieuws bedenken?

Gast
Lies J.
februari 24, 2020 12:02

Ja dit gaat een succes worden.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen