Linda en Wendy verpesten tv-carrière Kim-Lian

Kim-Lian van der Meij werd jarenlang geen strobreed in de weg gelegd in de amusementsprogrammering van SBS 6: ze reeg de ene na de andere tv-flop aan elkaar. Maar sinds dit jaar staan de zaken er anders voor: John de Mol heeft de halve presentatorenstal van RTL 4 leeggetrokken en nu is het Linda de Mol en Wendy van Dijk wat de klok slaat op SBS 6. Kim-Lian is naar de achtergrond verdwenen, zoals recent ook pijnlijk duidelijk werd tijdens een interview op Radio Veronica.

Sidekick Jeroen Latijnhouwers vroeg haar: “Maar je gaat ook een nieuw programma doen, toch, Kim-Lian?

Kim-Lian, die totaal niets nieuws in het verschiet heeft, daarop: “Nou, Thank You For The Music is nieuw in de zin van dat we een nieuw seizoen gaan draaien.”

Jeroen: “Een ander programma, dacht ik? Ik meen zoiets te hebben gelezen.”

Kim-Lian: “Ehmm, nou, ik denk dat je dat bedoelt. Dat dat het is, maar er zijn absoluut wel dingen – zoals dat zo mooi heet – die in de pijplijn zitten.”

Dj Giel Beelen: “Maar ik zie hier op je Wikipedia in elk geval – maar misschien is dat al geweest en heb ik het gemist – Helden Door De Modder VIPS.”

Kim-Lian: “Nee, dat is oud. Dat heb ik al gedaan, dat is al uitgezonden.”

Giel: “En De Mannen van Taal? O, nee, dat heb ik nog wel gezien.”

Kim-Lian: “Nee, De Mannen van Taal, nee, nee.”

Het is inmiddels zo erg gesteld met de tv-carrière van Kim-Lian dat ze maar met haar gezin naar Zweden is verhuisd. “Ik ben heel veel in Nederland voor mijn werk en om mijn familie en vrienden te zien, maar als ik niet werk reis ik heel snel weer naar Zweden toe. Daar ben ik bij mijn familie en mijn gezin. Mijn man werkt echt in Zweden en mijn kinderen gaan daar echt naar school. Die zijn daar permanent, elke dag. Dit is sinds vorig jaar aan de gang.

Als het allemaal niks meer wordt op SBS 6, wil ze dan meedoen aan het Eurovisie Songfestival? “Ik zou zowel voor Zweden als Nederland willen uitkomen, maar alleen als ik 100 procent zeker weet dat ik het winnende liedje zou hebben.

Tja, hèhè, dat wil iedereen wel.

Foto: SBS

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Flop
december 10, 2019 18:54

Kim -lian is een vervelende irritante overdreven spring in het veld.

Gast
Insider
december 10, 2019 09:31

Enge vrouw. Met het mislukken van haar carrière hebben Linda of Wendy niets te maken hoor. Werkelijk alles wat deze vrouw deed was een flop. En terecht. Geen personality en gehaat onder collega’s.

Gast
Suzy Wang
december 10, 2019 00:10

Carriere?????

Gast
Simon Dekker
december 9, 2019 23:11

Kim-Lian verpest haar eigen carrière.

Gast
Sip
december 9, 2019 20:33

Ik vind ze leuker dan Wendy

Gast
Bette
december 9, 2019 20:06

Kim-Lian is een hartstikke leuk en gevat type in het echt. Helaas weten haar bazen niet zo goed hoe ze dit naar een programma moeten vertalen. Ze is duizend keer slimmer en grappiger (en aardiger) dan Wendy van Dijk.

Gast
Magnus Dickendorfer
december 9, 2019 18:58

Kim lian is best wel een lekkere milf. Ik zou haar geven in ieder geval.

Gast
john Doo
december 9, 2019 16:20

Jammer ziet en is veel beter dan bitch Wendy………………

Gast
LLRV
december 9, 2019 15:00

Ik denk dat ze zo’n 25 jaar geduld moet hebben …

Gast
Enzo V
december 9, 2019 14:20

Met opperhoofd John de Mol aan de teugels kun je er zeker dat de manege Pulpa, zeer plots haar deuren kan sluiten wegens verkoop van de tent.

Gast
anonymous
december 9, 2019 14:20

Nooit enig talent gehad deze Kim Lian.

Gast
Jantien Visser
december 9, 2019 14:19

Ik zie 100keer liever Kim Lian dan een Wendy of een Linda. Die laatste ziet er de laatste tijd zo onwerkelijk uit.
Kim Lian is sprankelend. Ze moet gewoon even een jaartje geduld hebben. Deze twee dames van vergane glorie redden het niet met hun programma’s. Worden allemaal flops omdat ze de gun factor niet meer hebben. Dan graag Kim Lian er voor in de plaats. Haar flops lagen aan het format, niet aan haar kunnen. Go!!!! Lian!!!!.

Gast
pepe
december 9, 2019 14:05

Kim Lian woont al jaren in Zweden heeft daar gigantisch veel grond met paarden en honden en van alles. Haar man verdient bakken met geld en haar kinderen gaan er sinds 2 jaar permanent naar school om dat het schoolsysteem in Nederland te slecht was. Prima niks mis mee laat de nl tv dan ook over aan mensen die hier wonen.

Gast
Ik zeg maar wat hoor
december 9, 2019 13:23

@Peter

Moet je bij John onder het bureau voordat je een baantje van ‘m krijgt?

Gast
Peter
december 9, 2019 12:57

John houdt van blond.

Gast
Cobweb
december 9, 2019 12:45

Ze heeft het voor zichzelf verpest, ze kan het gewoon niet.

Gast
gtstfites
december 9, 2019 12:43

Ze is veel beter dan Wendy van Dijk.

Gast
Ad
december 9, 2019 12:41

Was te verwachten. “Eigen inteelt eerst”

Gast
Televisiefreaks
december 9, 2019 12:39

@ Timo: Iedereen ventileert hier zijn of haar mening. MC mag zelf ook zijn gang gaan. Dat zorgt juist voor wat eigen input, omdat het anders enkel copy-paste is van persberichten.

Gast
Timo
december 9, 2019 12:12

Laatste zin onnodig. Dit is geen meningenhoekje.

Gast
Misutoria
december 9, 2019 12:03

Van die achterlijke reclame wordt je toch scheitziek van.

Gast
Dirk
december 9, 2019 11:38

Wie is deze muts?

Gast
Duiven Tilly
december 9, 2019 11:37

Het was allemaal marginaal – ze is nooit een top presentatrice geweest – het type klasse vertegenwoordigster en later musicalster – niet onsympathiek maar wel een beetje aandachtstrekkertje – gaan haar dus niet zo missen –

Gast
Mo
december 9, 2019 11:30

Bridget, André heeft haar vroeger liefdesbrieven gestuurd.

Gast
Die laatste zin...
december 9, 2019 11:29

Briljant ;-)

Gast
J
december 9, 2019 11:27

Er komt dus sowieso een nieuw seizoen van Thank You For The Music met Kim-Lian.
Daarnaast komt ze met ‘De Meest Opmerkelijke’ vanaf 14 januari.

Gast
Bart
december 9, 2019 11:27

Dit komt allemaal niet door Wendy en Linda maar omdat Kim Lian jaren op zo’n beetje alles is gezet en als boegbeeld van de zender is gepresenteerd en dat is ze niet. Kim Lian is leuk voor erbij. Overigens lijken ze nu de zelfde fout te gaan maken met Wendy. Het gros van de kijkers wil haar niet meer op televisie. Dat is iets wat Kim Lian niet heeft.

Gast
Joost
december 9, 2019 11:24

Zullen We Een Spelletje Doen was een goed programma en scoorde ook gewoon prima voor SBS6, blijft apart dat ze daar mee gestopt zijn.

Ik vind Kim-Lian overigens leuker dan Linda en Wendy bij elkaar.

Gast
Bridget Maasland
december 9, 2019 11:24

Ze is in ieder geval geen bedreiging voor mijn Andre hihi

Gast
Zomaar een persoon
december 9, 2019 11:22

Er is technisch niet heel veel slecht aan Kim-Lian. Maar ze springt er gewoon niet uit. En als je dan ook nog eens niet tot de inner circle van Mollusconi behoort, heb je een probleem.

Gast
Anouk
december 9, 2019 11:20

haar carrière is nu echt voorbij. zoveel flops

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen