John de Mol zet Lil Kleine onder contract

John de Mols gaat een samenwerking aan met Lil Kleine voor de ontwikkeling van een nieuwe lifestyle-merk voor jongeren van 15 tot 24 jaar, ‘dat de plaats moet innemen van het huidige woud aan lifestyle merken voor jongeren’. Dat heeft het mediabedrijf laten weten. De Mol is blij met Kleine, die hij eerder als jurylid naar The Voice haalde. “Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is“, aldus de mediatycoon.

De Mol vervolgt: “Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven.

Lil Kleine wordt mede-oprichter en ambassadeur van het nieuwe merk. “John is altijd een voorbeeld voor mij geweest, dus ik ben heel dankbaar dat ik intensief met hem kan samenwerken en we een platform ontwikkelen waar jongeren inspiratie uit kunnen putten om alles uit zichzelf te halen.

Het nieuwe jongerenmerk zal vanuit Talpa Social opereren. “De unit waar op dit moment ook al hoogwaardige content voor StukTV, Gierige Gasten en Social1nfluencers wordt gecreëerd“, aldus een woordvoerster.

Foto: Talpa

Meer in Talpa

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen