Marianne Zwagerman kraakt nieuw W Hotel volledig af

Mediacriticus Marianne Zwagerman krijgt letterlijk de rillingen van het nieuwe W Hotel Amsterdam. Dat laat ze weten op Twitter. Zwagerman was in het luxueuze W voor een klus voor Elsevier, maar begrijpt niet waarom men zo lyrisch is over het pas geopende hotel. Vooral het rooftop-zwembad vindt ze een lachertje. “Is dít het zwembad?! Bij ons in het Gooi noemen we dat een gootje. Dit ‘zwembad’ is zoals ons leven tegenwoordig. Als het maar leuk oogt op Instagram zijn we tevreden.

Het hotel is nog erg onaf, aldus de flamboyante mediakenner. “Als ze mij dit hotel hadden laten testen was het nog een half jaar dichtgebleven. Heb het niet eerder dit jaar zo koud gehad. Ook het zwembad is ijzig koud.

Het W heeft bovendien niet gerekend op dames die hun gelaat willen bijpoederen in de toiletruimte: die is pikdonker. “Hoe moet ik hier nou m’n neus poederen? In die hippe W Hotels shit.

Toen ze vervolgens ging plassen, ging Zwagerman pas echt over de rooie. “Deze wc heeft geen deur, deze wc wel maar die doet het niet en dus ging ik naar deze wc“, vertelt ze in een videoverslag.

Toen hing ik mijn tas aan de haak en toen viel die haak eraf in mijn tas. Mijn hele tas en alles wat erin zit, zit nu onder de montagekit. Ik word er heel verdrietig van.”

Zwagerman was blij dat ze weg kon. “Hoor net van de taxichauffeur dat hij al diverse boze klanten naar andere hotels heeft moeten brengen. Ik had er een klus vandaag. Zie me er niet snel nog eens heen gaan.

Medeblondine Doutzen Kroes was recentelijk wél te spreken over het W. Bij de opening zei ze: “Ik heb verbleven in het W in L.A., in Atlanta veel en in Miami ook. Het is natuurlijk fantastisch dat er nu ook één in Amsterdam is, met een heel mooi zwembad en een heel mooie locatie.”

Ik vind het fantastisch. Als ik nu vrienden over heb in Amsterdam kan ik ze een heel mooi hotel aanbieden, zeg maar.

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
chucky
november 2, 2015 11:53

Mensen in ’t gooi hebben dus grote zwembaden en grote huizen, en doen iets in de media die daar wonen, maar wat hebben ze een kwaliteit! (anti depri op zak, kinderen sporen voor geen meter, pa ga vreemd en moe aan de botox en een poeha Doen de boodschappen bij de Aldi en liggen na verloop van tijd zelf in ” ‘t-Gooitje”-)

Gast
Jaap
november 1, 2015 10:02

@frans

Marianne Zwagerman? Jij liever dan ik. Gatverdamme zeg!

Gast
frans
november 1, 2015 09:05

Toch zou ik haar wel een keer willen doen, zelfs in dat kleine zwembad

Gast
Hm hm
oktober 31, 2015 23:44

Och het feeksje laat weer van zich horen.

Gast
A.Zijn
oktober 31, 2015 22:29

Kant noch wal. Zeik niet zo.

Gast
Televisiefreaks
oktober 31, 2015 22:03

Marianne is de vrouwelijke versie van Maarten van Rossem. Ze slaat wel de spijker op z’n kop met de opmerking dat we heel tevreden zijn zodra we iets plaatsen wat leuk oogt op Facebook of Instagram. Terwijl je er in het echte leven niet echt van geniet.

Gast
Wilfred Genee
oktober 31, 2015 19:48

Hallo?

Gast
Een zekere Albert
oktober 31, 2015 19:05

Ik wist niet Marianne extreem links is, Winston. hahehehaha

Gast
Helga
oktober 31, 2015 18:52

Van de Twitter van @MarianneZw:

“Marianne Zwagerman
‏@mariannezw
Rechtse mensen zijn sowieso meestal mooier. Of je wordt automatisch rechtser als je knapper bent, dat kan ook.”

Echt.

Gast
Al mijn reactie's worden vastgehouden voor moderatie..
oktober 31, 2015 15:44

Op de mannen wc is het al niet veel beter. En dan maar te zwijgen over de kamers.
Nee de W staat duidelijk voor WAARDELOOS.😤

Gast
Hermano
oktober 31, 2015 15:19

What’s next? Frans Bauer kocht schoenen maar die pasten niet? Eva Jinek ontevreden over laminaat van de Praxis?

Gast
Fox Mulder
oktober 31, 2015 15:10

Is dit die muts die zich heeft laten wegsturen door de Telegraaf. #fail

Gast
Rimmert H. Colijn van Aarsbergen
oktober 31, 2015 14:56

Zo voelt dat nou, Marianne. Dat hebben wij elke keer als we jouw kop zien. Rillingen.

Gast
René
oktober 31, 2015 13:37

Inderdaad helemaal geen medianieuws! Plaats dit bericht lekker op Hotelcourant.

Gast
Kaaskijker
oktober 31, 2015 12:10

Marianne Zwagerman. Luxemeisje uit het Gooi met haar Eerste Wereld-problemen.

Gast
tim
oktober 31, 2015 11:33

De W is geweldig….dat zwembad is show. Wat een hut! hahaha geniaal…

Gast
mark
oktober 31, 2015 11:15

Ze kan haar neus niet poederen want het is te donker.

Gast
Miranda
oktober 31, 2015 10:59

Is dit medianieuws?

Gast
Anoniem
oktober 31, 2015 10:54

Dit heeft wederom niets te maken met de media, buiten dat het een artikel is in de media, gemaakt door iemand die werkt in de media (vrij logisch).

Zo kun je elk artikel wel plaatsen met een ´link´naar media(courant).

Gast
Anoniem
oktober 31, 2015 10:48

Wat doet dit bericht op deze website?

Gast
Jan
oktober 31, 2015 10:36

Ze heeft wel gelijk: dat zwembad gaat natuurlijk nergens over. Net of Doutzen Kroes in dat kinderbadje zou gaan zwemmen ten overstaan van een hoop hotelgasten die aan de bar hangen.

Gast
Robin D.
oktober 31, 2015 10:33

Wat een zeikwijf is die Zwagerman!

Gast
Wilfred Genee
oktober 31, 2015 10:31

Ik hou van rechtse mensen. Helaas ben ik, Wilfred Genee, zelf links.

Gast
Henny Stoel
oktober 31, 2015 10:29

Ik kom terug!

Gast
Frutselov
oktober 31, 2015 10:24

Die Doutzen schrijft dat ook alleen maar omdat ze (waarschijnlijk) geld krijgt van die club, of anders in ieder geval de rest van haar leven gratis mag slapen in zo’n W Hotel. Dan vertrouw ik die Zwagerman meer.

Gast
Jasper
oktober 31, 2015 10:23

Ik ken haar niet..

Gast
Zelf
oktober 31, 2015 10:17

Je kunt gewoon elke week een bericht plaatsen met “Marianne Zwagerman kraakt (…) volledig af”. M.a.w. hou gewoon op over deze zuurpruim!

Gast
Jeep
oktober 31, 2015 10:12

Wat is het toch een zure vrouw…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen