Weinig kijkers voor nieuwe Valerio-show Rare Jongens

De nieuwe BNN-show Rare Jongens van Valerio Zeno is zondagavond met teleurstellende cijfers van start gegaan. De eerste aflevering trok vanaf negen uur slechts 186.000 kijkers naar NPO 3, goed voor een marktaandeel van 3,8 procent. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Rare Jongens scoorde bijna eenderde onder het avondgemiddelde van NPO 3, dat op 5,5 procent lag. Zowel het programma ervoor als het programma erna zette een veel hoger marktaandeel neer.

Direct voorafgaand aan de Valerio-show scoorde 3 Op Reis Roadtrip 374.000 kijkers en 9 procent marktaandeel. Na de Valerio-show keken 512.000 mensen naar de aftrap van een nieuwe Ranking the Stars, goed voor 10 procent marktaandeel. Ook die twee programma’s zijn van BNN.

Rare Jongens is een programma over de geschiedenis. Onder leiding van Zeno krijgen comedians Lieven Scheire en Leo Alkemade de meest uiteenlopende vragen en opdrachten voorgeschoteld over ‘7000 jaar onnozelheid’.

Zeno: “Met Proefkonijnen hebben we laten zien dat wetenschap helemaal niet saai is. Nu is het tijd om de geschiedenis af te stoffen. En met wie kan dat beter dan met Lieven Scheire en Leo Alkemade?

Meer in BNN

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen