‘Sophie Hilbrand is lelijk, onaantrekkelijk wijf’

De bekende Vlaamse haatschrijver Herman Brusselmans (62) haalt in zijn Nieuwe Revu-column gemeen hard uit naar Sophie Hilbrand (44), één van de sterren van BNNVARA. Hij noemt haar een ‘lelijk, onaantrekkelijk wijf’. Dat is te lezen in de kiosk. Het is echt bergafwaarts gegaan met Sophie, vindt hij. “Sophie Hilbrand was, toen ze een jaar of twintig was, redelijk om aan te kijken, niet echt een schoonheid, maar je zou haar toch niet meteen in het riool gedumpt hebben.”

Nu is dat volgens Herman wel anders. “Tegenwoordig, nu ze ongeveer 45 is, heeft ze rimpels, zit haar kanis vol chemische producten en als ze glimlacht flapperen haar oorlellen, zodat we haar thans gerust een lelijk, onaantrekkelijk wijf kunnen noemen.”

Herman is totaal geen fan van Sophie en is ook niet onder de indruk van haar carrière. Zo zag hij haar een keer zitten bij Ranking the Stars, waar ze volgens hem probeerde om ‘mooi in beeld te komen’.

Dat lukte echter niet, aldus Herman. “Met vele bewegingen van haar kop probeerde ze haar kapsel achterover te gooien”, schrijft hij. “Maar Sophie Hilbrand is helemaal niet sexy.”

Ze is net zo sexy als een kruising tussen Zwarte Lola en de Zangeres Zonder Naam, bitcht hij. “Over twintig jaar is Sophie Hilbrand 65 jaar en kan ze de weduwe van Toetanchamon vertolken, ongeschminkt.”

Foto: Wessel de Groot

83 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piet Pannelap
augustus 1, 2020 23:04

Chapeaux Herman! Dank voor het delen van mijn gedachten. Top.

Gast
rien de rien
juli 31, 2020 12:36

Ze heeft iets ordinairs over zich, is niet knap, ook niet lelijk, niet superintelligent, niet superlief, niks bijzonders eigenlijk behalve dan een breedbekkikker maar daar zijn er ook meerdere van.

Gast
Ben
juli 30, 2020 23:15

100% gelijk. En dan die walgelijke extremist waar ze een relatie mee heeft. Houdt er nazi-achtige praktijken op na. Vindt het prima als eigendommen vernield worden als iemand anders denkt!!
Dat deden ze in de kristallnacht ook.
Waldemaaretje denkt dat hij onze lieve heer is. In werkelijkheid hebben beide een hele nare zieke binnenkant. Denken dat zij degene zijn die bepalen wat goed is.

Gast
FUKAZEN
juli 30, 2020 16:46

Jullie zijn allebei dom dus hebben wel wat gemeen, is dat niet die opa die geilt op 18 jarige zwakzinnige meisjes (want alleen die slapen met hem) trouwens?

Gast
Jaap
juli 30, 2020 15:46

Haar mimiek is overdreven en ze is zeer vooringenomen. Houdt er met haar man extreme ideeën op na.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 14:41

@Matthijs Zelf.

Het is gefilmd en al, zat ze daar op zo’n krukje voor het raam en daar kwam de klant aan, deur open doen en even babbelen over de prijs en wat allemaal mogelijk was, maar helaas, de prijs van 300 euro was teveel 😂

Gast
Merel
juli 30, 2020 14:30

@Dirk2…. Binnenkort draagt ze een mondkapje ;-)

Het is een mooie vrouw.

Gast
Teuntje
juli 30, 2020 14:30

Idd een lelijk vals wijf

Gast
Matthijs Zelf.
juli 30, 2020 13:50

Dirk2 een Bron!!

Gast
Matthijs Zelf.
juli 30, 2020 13:50

Op de wallen vroeg ze 300 euro voor een wip, heb je daar enig bewijs van.

Gast
Matthijs Zelf.
juli 30, 2020 13:47

Sophie Hilbrand een pracht vrouw.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 13:44

Op de wallen vroeg ze 300 euro voor een jeweetwel, die man had er geen 300 euro voor over en liep weg.

Gast
Abij
juli 30, 2020 13:42

Kijk in de spiegel man dan zie je echt wat lelijk is! En als je heel goed kijkt dan zie je ook hoe rot je van binnen bent! Walgelijk om het zo op iemand af te geven! Sophie is een gewone nuchtere Hollandse vrouw niet lelijk maar geen opgedirkte modepop!

Gast
Eugene
juli 30, 2020 13:15

Ik vind haar erg lelijk. En dan dat gestrijk door haar haar met die lelijke grote handen had.

Gast
Gerda
juli 30, 2020 12:02

De lelijkste en smerigste vent van het Westelijk halfrond, schijnt niet te weten, dat onze Sophietje Ranja met een rietje drinkt op een Amsterdams terras?
We zagen meisjes in Parijs en in Turijn
In Helsinki in Londen en Berlijn
Zij mochten er wel zijn
Maar de mooiste van de mooisten is Sophie
In de liefde is ze zeker een genie
Want een meisje als Sophietje
Is een lentesymphonie
zonder botox en de lippen puur natuur!

Gast
Pauline
juli 30, 2020 11:05

Dat is altijd al een lelijk wijf geweest…

Gast
MolTalk
juli 30, 2020 10:33

Haha, zoveel mensen die die column van Brusselmans in Revu niet snappen en dus serieus nemen. Hilarisch!

Gast
Ad
juli 30, 2020 10:08

Ik vind die opgestroopte mouwen bij haar altijd het meest aantrekkelijk.

Gast
Viola
juli 30, 2020 10:03

Onnodig kwetsend stukje weer. Wat mankeert redactie om zich hiertoe te verlagen? Dapper weer, sommige anonieme walgelijke reacties hier. Een ander omlaag halen is kennelijk hun hoogste doel. Wat een losers schrijven hier, te laf om in je gezicht iets te zeggen

Gast
Slim Kinger
juli 30, 2020 09:58

Met een verstand van Een Amoebe= eencellig Weekdiertje heeft Brusselmans hij Sophie Hilbrand door het slijk gehaald…Sophie is zeker ook geen Dom Blondje.Ik hoop dat Brusselmans een keer live Face tot Face tegenover Sophie Hilbrand wordt geïnstalleerd en het dan nog een keer zegt..Hij wil toch zo erg graag aandacht…Het ergste is het voor de kinderen van Sophie al die negativiteit.

Gast
Piet de Zwarte
juli 30, 2020 09:53

Ik vind een rimpelkop hebben wel charmant, want dan heb je tenminste wel geleefd en alles uit het leven getrokken wat het leven te bieden had…
Simone Signoret is mooi oud geworden..
Mick Jagger heeft ook een een door het leven getekend gezicht…
Maar die mensen hebben tenminste wel fijn geleefd door drank, heroïne en alcohol..
Nou en Sophie Hilbrand treedt in hun voetsporen….
Dat is toch haar keus..

Gast
Marc
juli 30, 2020 09:30

Ze is leuk en behoorlijk knap

Gast
René
juli 30, 2020 09:30

De column is satire mensen!

Gast
anonymoud
juli 30, 2020 09:26

Hij vergeet ongewassen.
Vies vet haar, onverzorgd mens.

Gast
Herman Hoogsteder
juli 30, 2020 09:18

Hij heeft volkomen gelijk

Gast
Footguy
juli 30, 2020 08:21

Helaas heeft ze geen mooie voetjes. Dan heb je het sowieso verpest bij mij.

Gast
Joris Mul
juli 30, 2020 08:01

Bij Sophie Hillenbrand is het verval inderdaad al uitermate vroeg begonnen, ze heeft een oude gerimpelde verwrongen veenlijkkop. Ik kan niet tegen haar hoofd, wil niet met terminale ziekte geconfronteerd worden en zet meteen over als zij een keer op tv is. De bazen van de tv zien dat gelukkig ook wel, want je ziet haar bijna niet meer. Wel triest voor haar. Dit wil niemand.

Gast
Dr. Bibber
juli 30, 2020 08:01

Herman Brusselmans heeft zeker last van een ontstoken aambei? Waarom is het nodig het uiterlijk van Sophie Hilbrand tot de grond af te branden? Een aambeienzalfje brengt vast verlichting.

Gast
Zalmneusje
juli 30, 2020 07:54

Eerlijk is eerlijk, voor een vrouw van 44 heeft ze wel een oude, vermoeide uitstraling en bovenmatig veel rimpels.

Gast
Flits Bom
juli 30, 2020 07:49

Ze ziet eruit alsof ze een harige vagijn heeft.

Gast
Annoniemus
juli 30, 2020 06:39

Dat rare linkse wijf heeft idd een lelijke vierkante uitdrukkingsloze kop !!!!!!!

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 06:34

Ze proberen Sophie in het wereldje te trekken van plastic-fantastic, eruit willen zien als een monster uiteindelijk, dus het is knap van Sophie dat ze zich vasthoudt aan natuurlijk eruit willen zien en dat siert haar!

Gast
Jordao
juli 30, 2020 06:29

Zij is idd niet de mooiste maar die Brusselmans heeft zeker geen spiegels hangen in zijn huis. Man wat is die lelijk zeg!

Gast
Stefie
juli 30, 2020 01:04

BRUSSELMANS. GADVERDAMME. zet hem op de trein. Naar Polen

Gast
Patty Brat
juli 30, 2020 00:07

Die lelijke Belgische Brussel Mans wil ik wel een keertje lang in zijn bek schijten.
Die vent heeft altijd Gore praatjes.
Waarom krijgt die man aandacht????
Nou?? Zeg eens dan??? Waarom krijgt deze man aandacht????
Ik wil aandacht want ik verdien aandacht want mijn beroep is om op tv te zijn en daar word ik goed voor betaald.

Gast
Stanislav
juli 29, 2020 23:13

Ze komt op mij altijd over alsof ze zo de coffeeshop uit is komen rollen. Een slome suffe muffe slonzige doos. Maar lelijk is ze zeker niet! 😂

Gast
iemand
juli 29, 2020 22:53

Ik dacht altijd dat het mooiste wezen op aarde de vrouw was. Mannen mogen blij zijn dat vrouwen nooit naar hun uiterlijk gekeken hebben anders was de mens allang uitgestorven. Brusselmans haalt alle vrouwen neer bij wie hij geen kans maakt want waarom zou je je er anders druk over maken.

Gast
Jaap Aap
juli 29, 2020 22:44

Befkuiken Herman heeft ook een keer gelijk!

Gast
Ingenieur Tekstla
juli 29, 2020 22:44

Altijd lachen met Herman Brusselmans, die met het klimmen der jaren mooier van lelijkheid wordt. De weduwe van Toet is een vrouw met een sportieve snoet, juist het type waar ik op val. Jammer dat zij onzeker is over haar uiterlijk. Al die lapmiddelen maken alleen maar lelijker. Nog jammerder is het dat Sophie zo knetterlinks is, want door de extreme polariteit tussen de oorlellen is er continu een geknetter gaande in de hersens, wat zich fysiek vertaalt in spontaan flapperende oorlellen. Die glimlach van haar, die volgens Herman Brusselmans het oorflapperen aanstuurt, is in werkelijkheid een grimas vanwege dat storende geluid. Ik heb echt medelijden met Sophie Hilbrand vanwege het kritische geluid van Herman Brusselmans dat er nog eens bovenop komt.
Ik adviseer haar dan ook, dat zij zich goed laat aarden door iemand met een heel grote wichelroede, want in dit bijzondere geval heb je weinig aan de adviezen van een befkoning.

Gast
anoniem
juli 29, 2020 22:41

Ach, een beetje publiciteit en een zwerver als Brusselmans kan weer talloze groupies verwelkomen.. :-)

Gast
Nozem
juli 29, 2020 22:36

Idd in de film zomerhitte kon je zien dat ze niet bepaald gezegend was met een goed bos houd voor de deur . En dan heb je ook nog dat verlopen gezicht erbij

Gast
Don
juli 29, 2020 22:32

LOL .. Herman heeft volkomen gelijk!!! :-)

Gast
Kim
juli 29, 2020 22:27

Wat Een Achter Z’N Kont Aanhollende Weekdier is Die BeF-Teckel van een Henk Brusselmans
Met het gezeik over Sophie Hilbrand.

Zij helpt haar medemenseb wel.
En is tenminste niet NEP en ook niet hypocriet.

Gast
Guttegut
juli 29, 2020 22:11

Bestaat de Nieuwe Revu nog?

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
juli 29, 2020 22:03

“Over twintig jaar is Sophie Hilbrand 65 jaar en kan ze de weduwe van Toetanchamon vertolken, ongeschminkt.”
Dit is wel echt briljant. En waar.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
juli 29, 2020 21:32

Sinds ze in Zomerhitte haar (gebrek aan) tetten met de kijker deelde hoeft Sophie niet bij Sjors aan te kloppen.

Gast
Bob
juli 29, 2020 21:22

Sophie is een natural beauty, die heb je helaas niet zo veel meer nu.

Gast
Liefhebbende Moeder
juli 29, 2020 21:06

Sophie Hilbrand is een echte liefhebbende moeder.

Gast
AxelF
juli 29, 2020 21:00

Als Herman je als vrouw lelijk vind dan kan je het schudden.

lik op stuk.

Gast
azijnzeiker
juli 29, 2020 20:34

Naast lelijk is Sophie ook verwend, met het ouder worden verminderd dat, maar dat kan Sophie dan weer niet hebben.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen