‘Buitengewone groei’ voor zendergroep BrandDeli

Foto: VARAHet gaat goed met BrandDeli, het in 2014 gelanceerde Nederlandse mediabedrijf verantwoordelijk voor de reclameverkoop van de zenders van FOX, Discovery en Viacom. Het kijkersaandeel van de zenders die BrandDeli vertegenwoordigt blijft maar doorstijgen. “Over de eerste negen maanden van 2015 werd in het belangrijke primetime tijdvak een recordaandeel van 9,7 procent gerealiseerd, over de gehele dag is dit aandeel zelfs 16,9 procent“, legt een woordvoerder uit.

Niet alleen op de kijkersmarkt is er een stijgende lijn, ook op de advertentiemarkt realiseert BrandDeli over de eerste drie kwartalen van dit jaar uitstekende resultaten. “In een tv-markt die qua advertentiebestedingen in deze periode onder druk staat, wist BrandDeli een buitengewone groei van 49 procent te realiseren.”

Allard Ruyl, CEO van BrandDeli, reageert: ”Met een team gedreven mediaprofessionals hebben we dit fantastische resultaat neergezet. De groei toont aan dat de commerciële propositie van BrandDeli aanslaat en dat we hiermee inspelen op een behoefte in de advertentiemarkt.”

Steeds meer adverteerders weten BrandDeli te vinden en op waarde te schatten. Zo zagen we dit jaar het aantal adverteerders groeien met 50 procent. Met deze mooie groeicijfers heeft BrandDeli een hoger bestedingsaandeel gerealiseerd en is de concurrentiepositie aanzienlijk verbeterd. Ik ben dan ook enorm trots op dit resultaat.

Tv-zenders die onder BrandDeli vallen zijn 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, Spike en TLC.

Genoemde marktaandelen zijn gemeten in de doelgroep 20 tot 49-jarigen.

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen