Victoria Koblenko stopt met Spuiten en Slikken

Victoria Koblenko stopt al na één seizoen met de presentatie van het tv-programma Spuiten en Slikken. Ze wordt opgevolgd door een duo: Geraldine Kemper en Tim Hofman. Dat heeft BNN vandaag laten weten. Koblenko gaf eerder al aan te twijfelen over een tweede serie, vanwege de beeldvorming. Het zou ten koste gaan van haar ‘serieuze’ werkzaamheden. Feit blijft: als mensen het niet pikken, kost het mij klussen en dus een deel van mijn inkomen”, zei de actrice.

Nu wordt ze dus opgevolgd door twee loyale BNN-gezichten. “Het wordt een tof seizoen met bijzondere verhalen. Om er alvast één weg te geven: we krijgen een 26-jarige jongen met AIDS aan tafel. Erg stoer vind ik dat, als je daarover komt vertellen“, zegt Hofman

Ook over zijn collega is Hofman enthousiast. “Dat Geraldine en ik nu een duo vormen is natuurlijk ook om over naar huis te schrijven. Zin in!

Kemper denkt daar net zo over. “Met je fijnste collega’s een programma mogen maken over seks en drugs, dat is toch fantastisch!

Spuiten en Slikken begint op 7 september aan een nieuw seizoen.

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Kaas is de baas
augustus 20, 2014 15:32

Victoria Koblenko blaast continu zo hoog van de toren dat ze intellectueel is, dat iedereen inmiddels wel is gaan twijfelen aan de waarheid daarvan.

Gast
Coeus
augustus 20, 2014 15:30

Wat KAN deze vrouw, die niet inziet dat het nogal dom is om je voortdurend op je zogenaamde intellect voor te staan, eigenlijk precies?

Gast
Jan
augustus 20, 2014 11:13

Wat was zij slecht o my god….

Gast
rakker
augustus 20, 2014 10:36

Ze blijft de B actrice uit de soap Goede tijden etc.
Geen toegevoegde waarde voor de Nederlanmdse TV.
Verder dus talentloos.

Ook haar öptreden”in een (te) dure bontjas op dat plein in Kiev, tussen al die arme mensen daar,
was alleen maar om aandacht voorzichzelf tre vragen.
Ze is ook niet echt leuk.

Gast
watiserdan
augustus 20, 2014 10:02

Ag ag dan mist ze een deel van haar inkomen van 5 ton perjaar naar 4ton , maarja alles om het geld he.

Gast
Delano
augustus 20, 2014 00:39

Tenminste doet Jinek haar best een langjarige relatie te onderhouden. Ik vrees dat La Koblenko een oude gefrustreerde vrijster wordt…

Gast
Leo
augustus 19, 2014 22:44

Net Jinek.

Gast
Marly van der velden Lover
augustus 19, 2014 22:19

Geraldine kemper mmmmm lekker WIJF is dat

Gast
Neanderthaler
augustus 19, 2014 21:49

Ik herhaal:
Marc E. Kopvanjutto.

Gast
Marc E. Putto
augustus 19, 2014 21:41

Ik herhaal.. stom volk hier dikwijls en te laf om onder eigen naam te posten.

Gast
ida urk
augustus 19, 2014 20:53

ik denk dat Toprak van GTST erbij komt. ze zou iets bij BNN gaan doen.

Gast
Ano Nymous
augustus 19, 2014 20:36

om 17.00 mag er weer even naar buiten worden gegaan, Neanderthaler. Dat zal het zijn.

Gast
Neanderthaler
augustus 19, 2014 20:34

Lange visite, tot morgenmiddag 17:00 uur.

Gast
Ano Nymous
augustus 19, 2014 20:32

Je gaat op visite, Han Hanssen? O heet teruggaan naar de instelling waar je opgenomen zit tegenwoordig “op visite gaan”.
Dan weten we dat ook weer.

Gast
Han Hanssen
augustus 19, 2014 20:30

Goed he, dames en heren. Onder een andere naam schrijf ik iets anders omdat het dan lijkt alsof het twee personen zijn. Jullie zijn hier over het algemeen toch te dom om het door te hebben.

Gast
Han Hanssen
augustus 19, 2014 20:30

Nu ga ik trouwens op visite, dus elke reactie onder mijn naam die je tussen nu en morgenmiddag 17 uur ziet, is niet van mij.

Gast
Han Hanssen
augustus 19, 2014 20:28

Hé Nea/Anonymous. Als je mij dan toch na wilt doen, doe het dan goed. Druk de enterknop niet in na een zin, maar gebruik een spatie of begin echt een geheel nieuwe alinea. Dat enteren zoals jij steeds doet, zul je mij niet zien doen. Ook woorden typen met gebruik van spaties en streepjes zul je mij ook niet zien doen. Of ik schrijf het aan elkaar, zoals het hoort, of ik schrijf het niet. Lafbek!

Gast
Han Hanssen
augustus 19, 2014 20:25

Han Hanssen 20.22. Kap eens met onder mijn naam te k u t t en.
Je gooit mijn goede naam hier ten grabbel, idioot.

Gast
Neanderthaler
augustus 19, 2014 20:24

Marc E. Blutto.

Gast
Han Hanssen
augustus 19, 2014 20:22

Marc E. Fukk m’n Κutto

Gast
Neanderthaler
augustus 19, 2014 20:18

Marc E. Kopvanjutto.

Gast
Ano Nieme
augustus 19, 2014 20:18

Marc E Putto het is net Astro tv maar dan voor t weer

Gast
Neanderthaler
augustus 19, 2014 20:03

Marc E. Flutto.

Gast
Marc E. Putto
augustus 19, 2014 19:58

Wat een stom volk hier althans sommigen..

Gast
Anonymous
augustus 19, 2014 19:55

@Marc E. Putto Dat je hier tijd voor hebt, ik dacht dat je te druk bezig was de niet-uitgekomen voorspellingen van je website te halen.

Gast
tja
augustus 19, 2014 19:20

Dom programma wat altijd over smerigste dingn gaat.

Meer kan BNN niet als het maar goor is.

Gast
bibi
augustus 19, 2014 19:16

Bedenkt ze zich nu pas!/…

Gast
Han Hanssen
augustus 19, 2014 19:01

Marc E. Pruttel.

Gast
Neanderthaler
augustus 19, 2014 18:55

Putto, vandaag 25 graden, onbewolkt en windstil zei je toch?
Weerproleet.

Gast
Marc E. Putto
augustus 19, 2014 18:50

Vervelend voor de deerne in kwestie, het lukte maar niet, de ontspannen en quasilosse presentatie die zo gewenst is bij een zender als BNN.

Gast
Delano
augustus 19, 2014 18:46

Juultje
Tue 19 Aug 2014 om 17:24

Misschien hebben WNL en PowNed plaats voor Vica. Die twee omroepen nemen bijna iedereen aan die kan ademen, lopen, lezen en schrijven.

Gast
Johannes
augustus 19, 2014 18:38

Stel je niet ano nieme

Gast
Ano Nieme
augustus 19, 2014 18:23

Dit programna met overduidelijk aanmoediging van drank en drugsgebruik moet sowieso stoppen

Gast
Delano
augustus 19, 2014 17:38

Ik vier geen feestje omdat Victoria Koblenko na één seizoen ontdekt dat zij niet de juiste vrouw is om Spuiten en Slikken te presenteren.

Ik vind het best dat een afgestudeerde Ruslandkundige en politicologe als zij de ene dag over serieuze onderwerpen als Oost-Oekraïne praat en de andere dag de erotische stoeipoes uithangt in een praatprogramma.

Wat mij echt levenszorgen baart, is dat Victoria in de media de autist met ADD blijft uithangen en om tweede en derde kansen smeekt, terwijl zij zich al ruimschoots bewezen heeft als een parodie op een antiheld als Donald Duck en ondanks haar talenknobbel intellectueel nooit verder komt dan een MBO’er.

Aan alle Ruslandkundigen, politicologen, autisten, ADD-patiënten, antihelden, Donald Duck en MBO’ers: het spijt me oprecht dat ik jullie vergeleken heb met een ex-soapie met een geavanceerde persoonlijkheidsstoornis.

Gast
Martin
augustus 19, 2014 17:32

Stopt ze ook echt met slikken?

Gast
Juultje
augustus 19, 2014 17:24

Maar viktoria wel niet stoppen maar MOET stoppen!!!Omdat ze niets kan onze viktoria is een beroepsnietskunner van het ergste soort en dat geeft ze in de eerste aflevering onmiddellijk bewezen!!Als je bij BNN niet meer welkom bent dan zegt het veel over je talent!

Gast
Hans_0
augustus 19, 2014 17:24

Het zal weer te maken hebben met haar academische achtergrond als Ruslandkenner…
Walgelijk wijf.

Gast
Jop
augustus 19, 2014 17:06

thank God!! wat was dát pijnlijk om te zien zeg. Ik wens haar succes met haar ‘serieuze’ werk.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen